Şimdi Ara

HTC Teleservice KVK Değişim Onarım Ana Başlık (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.855
Cevap
23
Favori
95.603
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lovelesss

    ewet tele service ustelık bugun htc sordum ne olacak bızım telefon dedım gelıcek ınsallah dıyor htc :) yenı telefonumu kvk dan aldım hakem heyetınde bakalım para beklıyorum ayrıca tele servıce kadar dusuncesız bır fırma gormedım ınsan genede bır arar sundan sebep telefonunuz beklıyor der ayıp ya?

    oha ya bu kadar sorumsuz olunmaz gerçekten bunlara güven olmaz artık. Teknosa'ya verdiğimde 20 günü geçince zaten biz yenisini veriyoruz demişti bakalım benim 5 günüm kaldı doldurayım bi uğrıyacağım teknosaya biraz sert çıkışıcam bakalım alabilicez mi telefonu 3 gün kullanabildik anca :)
  • Arkadaşlar bu teleservice'deki htc veri tabanı güncellemesi yalanına inanan var mı!!!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MuHaMMet_tr

    Arkadaşlar bu teleservice'deki htc veri tabanı güncellemesi yalanına inanan var mı!!!!



    Teleservice'in adının geçtiği yerde durmam daha söyledikleri herşey yalan !
  • PeCHe P kullanıcısına yanıt
    Benımkinin üzerinde KVK yazıyor 2 sınınde..1 tanesini değişime yolladım teleservice yollattılar banada
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WojzieanHowsk

    quote:

    Orijinalden alıntı: lovelesss

    Kargo Giriş Tarihi:
    2013-05-29
    Kayıt Tarihi:
    2013-05-29
    Tamir Bilgisi:
    DOA DEGISIM CIHAZI BEKLEMEKTEDIR
    Durum:
    Cihazınız işlem sırasındadır.

    35.gün :))

    35 mi yuhh ! teleservice mi ?

    Kargo Giriş Tarihi:
    2013-05-23
    Kayıt Tarihi:
    2013-05-24
    Tamir Bilgisi:
    DOA DEGISIM CIHAZI BEKLEMEKTEDIR
    Durum:
    Cihazınız işlem sırasındadır.


    DURUMU DAHA KÖTÜ OLANLARDA VAR :))
    MALESEF ZAMAN BULAMIYORUM MAHKEMEYE GİTMEYE ÇARŞAMBA GÜNÜ GİDİCEM İNŞALLAH PARA İADEMI İSTİCEM
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdarGs

    quote:

    Orijinalden alıntı: WojzieanHowsk

    quote:

    Orijinalden alıntı: lovelesss

    Kargo Giriş Tarihi:
    2013-05-29
    Kayıt Tarihi:
    2013-05-29
    Tamir Bilgisi:
    DOA DEGISIM CIHAZI BEKLEMEKTEDIR
    Durum:
    Cihazınız işlem sırasındadır.

    35.gün :))

    35 mi yuhh ! teleservice mi ?

    Kargo Giriş Tarihi:
    2013-05-23
    Kayıt Tarihi:
    2013-05-24
    Tamir Bilgisi:
    DOA DEGISIM CIHAZI BEKLEMEKTEDIR
    Durum:
    Cihazınız işlem sırasındadır.


    DURUMU DAHA KÖTÜ OLANLARDA VAR :))
    MALESEF ZAMAN BULAMIYORUM MAHKEMEYE GİTMEYE ÇARŞAMBA GÜNÜ GİDİCEM İNŞALLAH PARA İADEMI İSTİCEM

    gerçekten bunları gördükçe üzülüyorum ya böyle bir firma nasıl insanları madur eder. Htc cihaz göndermiyor saçmalığıa bakar mısınız ! vallahi 20 günümün dolmasını bekliyorum teknosayı başlarına yıkarım yeni cihaz vermezlerse kendileri uğraşsınlar ayıplı ürünle .




  • WojzieanHowsk W kullanıcısına yanıt
    hafta sonu ay başı yalanlarına sakın itinat etme yasal süren doldugunda arayıp bilgilendır bu konuda bugun yarın yolluyormusunuz dıye sorun aynı şeylerı söylerlerse solugu tüketıcı mahkemesınde al
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdarGs

    hafta sonu ay başı yalanlarına sakın itinat etme yasal süren doldugunda arayıp bilgilendır bu konuda bugun yarın yolluyormusunuz dıye sorun aynı şeylerı söylerlerse solugu tüketıcı mahkemesınde al

    cihazı ilk verirken bilgilendirmeleri aldım. 20 gün dolduğu takdirde zaten ürünü biz vericez diye söylendi bana teknoasist tarafından bugün itibari ile aradım tekrar aynı şeyi sordum. 20 günü geçtiği takdirde kendilerinin değişimi yapıcağını söylediler. İnşallah bu doğrultuda olur. 3 gün kullandığımız telefonu veriyoruz değişim için 1-2 ay bekletiyorlar yahu !
  • WojzieanHowsk W kullanıcısına yanıt
    Ben bu şekılde rezillık görmedım daha..telefon konusunda ilk bu ve tecrebe fena oldu :) teleservismı mobiltel mı aman :) KVK GENPA vs dışında zor artık..turkcel ile görüştüm bugun platinum müşteriyim belkı yardımcı olurlar yoksa çarşamba günü tüketici heyetine başvurumu yapıcam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdarGs

    Ben bu şekılde rezillık görmedım daha..telefon konusunda ilk bu ve tecrebe fena oldu :) teleservismı mobiltel mı aman :) KVK GENPA vs dışında zor artık..turkcel ile görüştüm bugun platinum müşteriyim belkı yardımcı olurlar yoksa çarşamba günü tüketici heyetine başvurumu yapıcam

    Tüketici heyetine başvurmak en mantıklısı gibi ama onunda sonuçlanması 1 ay gibi bi süre alıyor sanırım ?
  • WojzieanHowsk W kullanıcısına yanıt
    evet 1 ay kadar o sürer 1 aydan bilemedın 2 ayda bunların parayı iade etmesını beklerız..o zamana kadar yenı cıhazlarda çıkar HTC Butterfly S mesela :)
  • arkadaşlar alacak arkadaşlara bilgi olsun diye söylüyorum almış olanların yapabilecekleri birşey yok artık ben telefonu hızlıal.com dan aldım açtım kutusunu direk kasa açıklığını gördüm kutsune geri koydum ve hızlıal a geri yolladım bugün değiştirip yenisini yolladılar bakalım yeni gelecek telefondada sorun olacakmı hiç garanti firmasını araya sokmadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdarGs

    evet 1 ay kadar o sürer 1 aydan bilemedın 2 ayda bunların parayı iade etmesını beklerız..o zamana kadar yenı cıhazlarda çıkar HTC Butterfly S mesela :)

    Hayırlısı olsun dostum :) umarım kısa sürede sonuca ulaşırsın. Htc Butterfly S hiç hoşuma gitmedi benim ya htc one bir numara gözümde ama bi sağlam cihaz gelse daha iyi olucak :D
  • WojzieanHowsk W kullanıcısına yanıt
    3200 batarya ve SD lart özelliği olması birazda one modaline benzerse performansı neden olmasın :)
  • bugün htc'den mail geldi; cihazınızda kasa açıklığı tespit edilememiştir diye. iyi de şu kilit ekranının altındaki açıklık değil de ne? daha fazla uğraşmak istemiyorum ama sorun benim gözlerde mi anlamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gannicus

    bugün htc'den mail geldi; cihazınızda kasa açıklığı tespit edilememiştir diye. iyi de şu kilit ekranının altındaki açıklık değil de ne? daha fazla uğraşmak istemiyorum ama sorun benim gözlerde mi anlamadım.


    değişim aldığım cihazdaki kasa açıklığı sizin telefonunuzdakine çok yakındı.
    artı olarak alt kasa ve ses tuşunun olduğu yerde de problem vardı.




  • congman kullanıcısına yanıt
    Siz Teleservis ten mi yoksa Kvk dan mı almıştınız değişimi ?
  • PeCHe P kullanıcısına yanıt
    Teleservice.
    Değişim 36 gün sürmüştü.
  • Ayın 7 sinde servise verdiğim telefonuma hiçbir işlem yapılmamış görünüyordu internet üzerinden.
    Kendilerini aradım, 23. iş gününde, daha dolmadı dediler, Sanayi bakanlığındaki yasayı okudum kendilerine, hayır cumartesi tatil dediler, gidin yasal haklarınız saklı dediler.
    Telefon garanti dışı kalmış bizi arayınca size söylüyoruz dediler.
    5 yıl sonra arasam 5 yıl sonra mı bildirecektiniz dedim, sizin aramanız gerekiyor dedim, malesef onay bekliyor cihaz dediler. Onay beklediğini neden haber vermediniz dedim, şimdi haber veriyoruz dediler. Ben de 20 iş günü doldu telefonun para iadesini istiyorum dedim. yasal haklarınız saklıdediler.

    Ürün garanti dışı işlem görecekmiş. 23. iş gününde banahaber verildi. Belki 2. gün haber verilip iş çözülecekken. Şu an yasal haklarım nelerdir? nereye başvurmam gerekmektedir? değişim ya da iade için. Ben direk para iadesi istiyorum, böyle bir hakkım var mıdır?

    EDİT: bu arada cihazım htc sensation xl ve ekrandak sorunlarla ilgili servise vermiştim yasal haklarımı öğrenmek amacıyla buraya yazıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acg92 -- 2 Temmuz 2013; 12:50:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: acg92

    Ayın 7 sinde servise verdiğim telefonuma hiçbir işlem yapılmamış görünüyordu internet üzerinden.
    Kendilerini aradım, 23. iş gününde, daha dolmadı dediler, Sanayi bakanlığındaki yasayı okudum kendilerine, hayır cumartesi tatil dediler, gidin yasal haklarınız saklı dediler.
    Telefon garanti dışı kalmış bizi arayınca size söylüyoruz dediler.
    5 yıl sonra arasam 5 yıl sonra mı bildirecektiniz dedim, sizin aramanız gerekiyor dedim, malesef onay bekliyor cihaz dediler. Onay beklediğini neden haber vermediniz dedim, şimdi haber veriyoruz dediler. Ben de 20 iş günü doldu telefonun para iadesini istiyorum dedim. yasal haklarınız saklıdediler.

    Ürün garanti dışı işlem görecekmiş. 23. iş gününde banahaber verildi. Belki 2. gün haber verilip iş çözülecekken. Şu an yasal haklarım nelerdir? nereye başvurmam gerekmektedir? değişim ya da iade için. Ben direk para iadesi istiyorum, böyle bir hakkım var mıdır?

    EDİT: bu arada cihazım htc sensation xl ve ekrandak sorunlarla ilgili servise vermiştim yasal haklarımı öğrenmek amacıyla buraya yazıyorum.

    cumartesi ve pazar harıç 20 iş günü dolduğu gunun ertesı gunu 21.gün direkt hakem heyetıne gıt ıhtarname al onu tele servıce yolla ptt,kargo ve faks ıle sonrasında 3 iş gunu gecınce tekrar tuketıcı hakem heyetıne gıt elındekı servıs kargo teslım cıktısı ıle basvurunu yap sonrasında sana bıldırı gelecek para ıadenız onaylandı veya red dıye onaylanınca artık tele servıce nın ınsafına kalıyorsun ne zaman s....leri kalkarsa ozaman paranı ödüyorlar ben gıttım baska one aldım dıger telım ıcın 30.iş gunu hakem heyetıne verdım 36 gun oldu ve beklıyorum ne arıyorlar ne soruyorlar htc mı? onlarında hıc bır sekılde tele servıce den asagı kalır yanları yok




  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.