HTC Wildfire kullanıyorum. Cektigim fotograflar ve videolar kendiliginden siliniyor.
Bugün HTC Türkiyeyi aradım. Sorunumu anlattım, kendilerinden kaynaklanmadığını, android den kaynaklandığını söylediler. o yüzden de bir çözümü yokmuş. sonucta ben satın alırken bana bahsedilen özellik çalışmıyor ve bana bunun çözümü yok diyor.
o zaman ne diye sattınız bu telefonları ?????
yarın telefon açamazsam, telefon özelliğide çalışmazsa ne diyecekler "Bu androidden kaynaklanıyor, arkadasının telefonunundan arasan olmazmı ?????"
Görüştügüm kişiden beni yetkili birine aktarmasını istedim. (Arama saatim 10:53) yetkililerin mesaiye baslamadığını söyledi. saatin 10 u geçtiğini söyledim ve bu saate herkes mesaiye baslar dediğimde ise süper cevap geldi BU SENİ İLGİLENDİRMEZ!!!!! vay be müşteriye verilen cevaba bakarmısınız. HTC ye bravo diyorum.
bir kaç sey daha istesem herhalde toplanıp döverler bunlar adamı....
Sonuç olarak bana alırken üzerinde var oldugunu söyledikleri video ve fotograf özellikleri bu haliyle çalışmıyor.
Durum hakkında HTC merkezine yazı yazdım aynı zamanda Avrupa merkezinede yazı yazdım.
Ama bir daha HTC mi derseniz, bu müşteri hizmetleri orada durdukça asla alacagım bir marka olmayacak...
Uygar
htc ye bi haller oldu ard arda yasanan dususler.servis guncelleme sorunlari hatami ettik ne yaptik..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
ben Türkiye ofisten aldığım cevapla hata ettiğimi anlamış bulunuyorum....
htc musteri hizmetlerinin bi telefonu misirda ordaki kisiler iyi turkce bilmiyorlar turkiye ofisi ise aradiginiz ayip etmisler bende bi kac kez gorustum turkiye musteri hizmetlerine cok ilgili ve naziklerdi
HTC'den böyle bir şeyi beklemezdim.
insanın sinirini bozan bir tavırdı. bugun 2 ayrı cevap geldi HTC den. ben HTC merkez ve avrupa ofislerine yazmıstım. Gelen 2 ayrı mailde aynı.
Fakat cevap galiba Türkiye ofisten yazıldı. ama Türkiye ofiside cevaplarını INGİLİZCE OLARAK yazmış iyimi. yazan kişiler Emre ve Ceyhun Bey.....
bir daha sorunum olursa cevabı Çince isteyecegim.
aynı sorunla karsılaşmış arkadaşlar icin gelen cevabı asagida yazıyorum
*****************************
Dear .......
Thank you for contacting HTC.
-Please backup all data from your SD card to PC then format the SD card to FAT 32. -Use your device in safe mod: 1-Turn off the device (Remove the battery) 2-Turn on the device without pressing any thing 3-When you see HTC logo press and hold Vol. Down until the device Vibrates. -If you have same issue,do factory reset.Make sure you have a backup of the data, if possible: 1.While the phone is off, press& hold on the Volume Down button, press the power -while the volume down is still pressed- 2.Release Volume down, then follow the on-screen steps. Note: A screen with 3 Androids will come up, Press VOLUME DOWN to select CLEAR STORAGE, and then press POWER. When asked to confirm, press VOLUME UP.
If you have any other inquiries, don’t hesitate to contact us again. For further details, please note that you can contact us via support line or via email following the below link:http://www.htc.com/europe/support.aspx. Thank you so much for using HTC products.
sdcardin icinde DCIM adli bir klasor olusturun. dcim olani silin.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme