Huawei Matebook 13 laptopun bir anda kapanmasıyla, tamir için kvk servise gönderdik. Servis anakart, ekran ve klavyeyi değiştireceğini söyledi. Ben de klavye ve ekranın sapa sağlam olduğunu, zaten çalışan bir parçayı değiştirilmesini istemediğimi söyledim. Prosedür gereği bunu yapamadıklarını söylüyorlar. Sağlam parçayı niye değiştiriyorsunuz dediğimde, kenardan darbe aldığını bu nedenle değişmesi gerektiğini (!) söylüyorlar. Ben laptopu açıp baktığım için darbenin iç kısımda zarar vermediğini biliyorum. Hatta bu darbeye rağmen 2 senedir de zaten çalışıyordu. Ekranın değişmesini gerektirecek en ufak hasar yok. Çünkü ne menteşe ne ekranın kendisinde hasar yok. Ekran çalışıyorken kapanması ekranın problemi değil. İstanbul KVK kartal şubesi mi yoksa kvk'nın kendi işgüzarlığı mı anlamadım. Üstelik başka parçalar da değiştirebilir diye ekliyorlar. Oh ne ala memleket. Az bilgisayar anlamayan birine demek ki şu değişecek bu değişecek diye ittirecekler. E nerede kaldı bu kurumsallık? Bunun kontrolünü sadece teknisyenin insafına mı bırakıyorlar? Laptop 3 senelik, sıfır muadillerinin neredeyse kafa kafaya fiyatına denk bir servis masrafı çıkarılmış. 7800 lira. 10000 liraya zaten Huawei matebook... |
Bildirim