Şimdi Ara

HUAWEI MATE 10 LITE KULLANICILARI KLÜBÜ (204. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4.335
Cevap
89
Favori
535.477
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 202203204205206
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Listeye beni de ekleyin. Gold olanını kullanıyorum memnunum telefondan.
  • Bu arada şunu eklemek istiyorum son güncellemeyi kurdum telefon sanki biraz yavaşladı ve acayip hızlı bitiyor şarjı günde 2 kere şarja takıyorum nerdeyse. Telefonu hard reset yapmak istiyorum ama düzelmezse boşuna da olmasın diyorum var mı aranızda son güncelleme ile sorun yaşayan. Telefonda Ghost Screen sorunu da var ayrıca.Daha alalı 3-4 ay oldu servise versek yenisini verir mi ?
  • Telefonun şarj performansı pek tatmin edici değil.
    Çözünürlüğü düşürdüğümde bile değişen bişey olmuyor. Pil aynı şekilde hızlıca tükeniyor.Gelen güncellemelerde Google'ın güvenlik güncellemelerinden başka bişey degil. Telefonu hard reset yapınca pek bişey değişeceğini düşünmüyorum şahsen ben.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son güncellemeden sonra benim de şarjım 2 güne düştü. Kenxi şarj aletiyle 3.güne %30 kalıyordu. Şimdi 2.günün akşamına %10 kalıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 10 ay önce aldığım telefonda sarı leke oluştu. Servise vereceğim. Sarı leke sorununda servisin tavrı ne oluyor acaba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burbarian

    Son güncellemeden sonra benim de şarjım 2 güne düştü. Kenxi şarj aletiyle 3.güne %30 kalıyordu. Şimdi 2.günün akşamına %10 kalıyor.
    Telefonu hiç mi kullanmıyorsun hacı 2 gün dayanması ne. :D ben 5 6 saat civarı ekran süresi alıyorum
    telefonu hiç kullanmadığım da 8 9 saat görmüştüm en fazla ekran süresi.
  • Lalule2 L kullanıcısına yanıt
    Adı üstünde telefon bu. WhatsApp bakıyorum mesaj gelirse. Onun dışında oyun oynamıyorum. Arada bir haber okuyorum. Bana yetiyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • hep okuyor ve "şans işi" deyip geçiştiriyordum ki aynı şey benımde başıma geldı .
    Telefonu alalı tam 1 yıl 1 ay oldu .
    ekranın sag ust kısmında sadece beyaz renkte bellı olan bir sararma olustu.
    ilk basta cok kafayı taktım sonra unuttum gıttı .
    15 gundur o sararma ile kullanıodum . Derken ikinci ciddi sorun baş gösterdi . dün şarj yuvası arızalandı . şarj almıyor cihaz.
    aldım cihazı gittim garantiye verdim .
    güzel bi toparlasınlar cihazı .
    cok memnunum ben telefondan .
    asla baska bır modele gecmeyı düşünmuyorum .

    Ama bu yaz gunlerınde cebimde telefon terliyor . bu ter mevzusu oksitlenme gibi şeylere sebep olabilir diye dusunuyorum .
    bunu nasıl aşabilirim .
    kapaklı kılıf mı alayım ?
  • Benim merak ettigim bir nokta var bu sararma olayi agir oyun oynayip isinanlarda mi mevcut yoksa benim gibi oyun oynamayanlarda da var mi ?
  • Bu sararma olayını fotoğrafla gösterebilir misiniz ?
    Ben telefonu aldığımdan beri hiç oyun oynamadım telefonun içinde yüklü gelen oyunlar var sadece . Ya da telefonda varda ben mi görmüyorum sararmayı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Orion578 kullanıcısına yanıt
    bende oyun oynamıyorum bugün 2.kez sararmadan dolayı garantiye verdim.
  • HollyRooseL H kullanıcısına yanıt
    görmemen imkansız dostum ama gene de beyaz bir sayfa aç iyice incele. Beyaz da çok net belli oluyor, başlarda hafif hafif belli ediyor kendisini ama sonra iyice yayılıyor.
  • arkadaslar buyuk bir skandalla karsi karsiyayim . 2-3 mesaj yukarda telefonumu garantiye verdigime dair mesaj atmistim.
    Kvk servisden dun itibariyle bana mesaj yoluyla donus yapildi .
    1265 TL odersem telefonun tamir edilecegini soylediler .
    yuh yuuh .
    telefonun faturasi 1500 TL .
    1 yil daha garantisi var . ve benden 1265 TL istediler .
    ekranin sag ustunde sararma + sarj almiyor sarj soketi bozuldu diyerek garantiye vermistim.
    huawe musteri hizmetlerini aradim .
    en.kotu senaryoda dahi bu fiyat mumkun degil dedi .
    ne yapayim arkadaskar telefonsuz kaldim .
    telefon ful turkiye garantili .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dun banada geldi güncelleme Nisan ayı güvenlik paketi iceriyo başka bir espirisi yok. Telefon gayet iyi şarj normal gidiyo zaten testlerdede full kullanımda 6 saat performans aliniyo çok kullanmazsanız 2 gün gider ben 5 gün sarj etmediğimi biliyorum. Ayrıca şunu açıklamak isterim ki Türkiye'deki dagitimlarda ekran sararmasından şikayetçi herkes belki güneş faktörünü belkide dağıtımla alakalı olabilir. Fiyatına göre gayet ideal bir telefon. Note 8 le falan karsilastirmamak gerek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadomax

    arkadaslar buyuk bir skandalla karsi karsiyayim . 2-3 mesaj yukarda telefonumu garantiye verdigime dair mesaj atmistim.
    Kvk servisden dun itibariyle bana mesaj yoluyla donus yapildi .
    1265 TL odersem telefonun tamir edilecegini soylediler .
    yuh yuuh .
    telefonun faturasi 1500 TL .
    1 yil daha garantisi var . ve benden 1265 TL istediler .
    ekranin sag ustunde sararma + sarj almiyor sarj soketi bozuldu diyerek garantiye vermistim.
    huawe musteri hizmetlerini aradim .
    en.kotu senaryoda dahi bu fiyat mumkun degil dedi .
    ne yapayim arkadaskar telefonsuz kaldim .
    telefon ful turkiye garantili .
    ne öneriyorsunuz arkadaşlar yardım edin .
    dalga geçiyorlar resmen .
  • sadomax S kullanıcısına yanıt
    telefoncu ne kadara yapıyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Orion578

    telefoncu ne kadara yapıyor?
    sormadım .
    ama kafama yatan düşünce şu ,
    anakart arızası olmamasına ragmen para cukkalamak için anakart arızası diye birşey cıkardılar bana .
    sorun kesinlıkle sadece şarj soketınde .
    bana ise şarj soketı + anakart degısımı toplam 1265 tl diye yansıtmıslar .
    ben kesınlıkle anakartta arıza olduguna ınnamıyorum .
    telefonu oglen 12 gibi şarja takmayı denedım ve sarj almıyordu .
    telefonu duzgun sekılde aksama kadar kullandım . hıcbır sıkntısı yoktu .
    şarjı taamen bıtınce ve şarj almayınca mecbur açılamayacak durumda kapalı halde telefonu servıse verdım .
    tekrar gidicem . deaylıca konusucam . sadece şarj soketını degıstırdıgımızde bu sorun hallolmayacak mı dıcem .
    anakarta hıc bulastırmıcam işi.
    o şekılde halletmeye calısıcam .
  • ronahi40 R kullanıcısına yanıt
    Benimde dün akşam başıma geldi bu olay pugb oynuyordum oyundan çıktım bi baktım ekranın sağ üst tarafında sarı leke oluşmuş siz gönderdiniz mi ne yaptınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ekran sararmasından muzdarip olan arkadaşlar telefonu elden servise verdiğiniz taktirde 1 saat içerisinde yapıp geri veriyorlar. Huawei nin servisi gerçekten inanılmaz hızlı ve kaliteli iş yapıyor. Bende de aynı sorun vardı İzmir mavibahce de verdim servise ilk defa bir servis kalitesinden çok çok memnun bir şekilde ayrıldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sağ üst köşede sararma vardı, geçen hafta telefonun ekranını çatlattım sararma olan yer turuncuya döndü iyice telefon da ithalatçı garantili. ekranı kaça değişiyor yetkili servis bilen var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 202203204205206
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.