Şimdi Ara

★★★ HUAWEI P SMART KULLANICILARI [ANA KONU] ★★★ (175. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.847
Cevap
35
Favori
329.249
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 173174175176177
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • lapatid L kullanıcısına yanıt
    Hangi uygulamada sıkıntı yaşıyorsanız o uygulama ayarlardan verileri temizle, önbelleği temizle yapıp zorla durdur yapınız, birde bu şekilde deneyin.

    Daha fazla bilgi için buraya tıklayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dahool -- 24 Mart 2020; 22:31:6 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Takip

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • trakyAli-1986 kullanıcısına yanıt
    ilk defa dün akşam yaşadım, YouTube dan attı, sanırım hafıza problem oluyor (%10 dan az depolamam kalmıştı)
    hafızada yer açtım, şimdilik sorun yok

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tbskvk55

    Teşekkürler hocam. Şuan zaten geçmek gibi bir niyetim yok. Aynen devam.
    Bravo en doğru karar.Evet arkadaşımdan baktığım kadarıyla ram kullanımı biraz düzelmiş gibi 4 5 program arka planda açıkken 1.20 GB boş ram kalıyordu ama hala 8 in 1.50 1.70 boş ram performansına ulaşamıyor 9.
    Ayrıca bakın ram sıkıntıları kasma sıkıntıları 9 ilerledikçe şikayetler biraz azalmış ama okuyorum arka planda ki programların kapanması başa dönme sıkıntıları ile şikayetler var.
    Ben 8 ile devam diyorum.Ama telefon 9 gibi gözüken derseniz yeşil kare içinde beyaz çark gibi logosu olan themes manager programını indirin orada Emui9Like final versiyon adlı temayı yükleyin telefon emui 9 görünümüne kavuşuyor.Ben öyle yaptım telefon emui 9 görünümlü oldu çok da güzel oldu.Tavsiye ederim.
    Birde ülke seçimi Almanya yapın müzik uygulamasına güncelleme gelecek aynı 9 da ki gibi çeşitli temalar yapılabilen gelişmiş sürüme kavuşuyor.
    Sonuç olarak 9 la problemsiz olanlar olsa da problem yaşayanlar hala var 8 en azından risksiz ve stabil.Aklin yolu bir doğan görünümlü şahin gibi olan telefonumdan çok memnunum.
    Sizde doğru yoldasınız...Selamlar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • blackman123 B kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam. Deneyeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefonu, Akıllı Olmayan TV ye Hdmi (MHL) kablo ile bağlama görüntü aktarma hakkında;
    Değerli arkadaşlar herkese merhaba, huawei p smart telefonu bir hdmı dönüştürücü ile Akıllı olmayan bir TV ye bağlayıp çalıştırabileniniz oldu mu? önceki mesajlarda cevap bulamadım.
    Kablo markası ve ayar önerileriniz varsa paylaşabilirseniz sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • komikaze35 kullanıcısına yanıt
    https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/140969268

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pqrst

    https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/140969268
    Teşekkür ederim. Bu mesajınızı okumuştum ama
    Kablosu olanlar bir denesin dediğiniz için tekrar sormuştum. Özetle çalışmıyor olduğu sonucu çıkıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar,

    bizim telefon da
    google 3d nesne arama olmuyormu

    kamera açmıyor
    yolu varmı acaba?
    Ensonhaber
    Google, arama sonuçlarına 3 boyutlu hayvanlar ekledi
    https://www.ensonhaber.com/google-arama-sonuclarina-3-boyutlu-hayvanlar-ekledi.html




  • levoank kullanıcısına yanıt
    quote:

    This includes most popular smartphones including Samsung Galaxy S8/S9/S10/S20, Note 8/9/10, any Google Pixel smartphone, and other Android devices from LG, Motorola, and other brands. As for Apple devices, iPhone 6S, 7, 8, X, and 11 are all supported as well as most iPads.

    tüm cihazlarda yok sanırım
  • pqrst P kullanıcısına yanıt
    araştırıyorum huawei lerde de varmıs ama p30 p 20 falan var p smart 2019 da var
  • Takip

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dostlar selam, cihazımı garantiye göndermek istiyorum ancak faturam evde bir yerde kayıp. Ama kutu içeriği tam, fatura olmaması bir sıkıntı yaratır mı? Garanti yaklaşık 11 ay daha var ve şarjım eskiye nazaran yüzde 30 40 daha hızlı tükeniyor. Bu yüzden pil değişimi isteyeceğim bunu garanti kapsamında yaparlar mı? Teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KryAldmr -- 7 Nisan 2020; 20:54:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende yarın allah nasip ederse Mecidiyeköy merkez servise gidiyorum. Benimde faturam yazılı olarak yok mailde var. Huawei Türkiye Garantili ise cihazın sorarım fatura işini.
    Benimde 9 a geçtikten sonra şarj önceden gün boyu giderken artık öğlen 2 gibi bitiyor günü çıkarmıyor bide şarjda bazen ekran gidip geliyo bunlar için gideceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alone_chief kullanıcısına yanıt
    Ben de telefonu ilk aldığımda 8 yüklüydü ve çok iyi şarj süresi vardı şimdi güncelleme aldıkça şarj süresi farkedilir derecede azaldı can sıkıcı bir durum. 1,5 sene oldu telefonu alalı, acaba batarya ömründen dolayı mı yoksa güncellemelerden dolayı mı performans düşüklüğü yaşanıyor anlam veremedim. Servise bu batarya işini ve garanti kapsamını sorabilirseniz memnun kalırız..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • alone_chief kullanıcısına yanıt
    Cihazım 3 Şubat 2021 e kadar Huawei TR garantili ama faturamı bir ara babama vermiştim saklasın diye, o da kayıp mı etti artık evin içinde bilemiyoruz 🤷🏻‍♂️



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KryAldmr -- 8 Nisan 2020; 10:16:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KryAldmr K kullanıcısına yanıt
    servisi arayıp sorun yollamadan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KryAldmr

    Cihazım 3 Şubat 2021 e kadar Huawei TR garantili ama faturamı bir ara babama vermiştim saklasın diye, o da kayıp mı etti artık evin içinde bilemiyoruz 🤷🏻‍♂️
    Bugün 1de servise verdim 3 de aldım zaten kimse yoktu koronadan dolayı huawei türkiye garantisi olanlar sistem direk görüyor fatura vs hiçbir belge ibraz etmeye gerek yok. Batarya ve şarj %20 altı ekran sorununu yazdırdım 1buçuk saat sonra mesaj geldi şaşırdım hatta güncelleyip verdilermi die müşteri hizmetlerini aradım ekran ve batarya değişimi yaptıklarını söylediler. Sonra bana verdikleri kağıtla gittim aldım bi oylama yaptırıyorlar 5 puan verirsen telefonu arkasına takılan yüzüklerden hediye ediyorlar. Bugün gece full şarj yapıp yarın denicem 9 da sıfır batarya performansı nasılmış.
    Edit:bu arada nasıl oluyosa bunlarda ekran ve batarya birleşikmiş yani herhangibirinde sorun varsa ikiside değişiyormuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alone_chief -- 8 Nisan 2020; 21:16:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • alone_chief kullanıcısına yanıt
    İşlemler garanti kapsamında mı yapıldı acaba? Bir de değişim sonrası batarya performansı hakkında bilgi verebilirseniz iyi olur

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • alone_chief kullanıcısına yanıt
    Anladım, teşekkür ederim. Hayırlı olsun size de, pil performansı sonucunu bekliyorum.
    Edit: Sizin tahmininizce ekran süresinde 2 2.5 saatlik bir azalma ve cihazın yüzde 5 ten 100 e ulaşmasının 180 190 dakika sürmesi garanti kapsamına girer mi ve değişimi sağlanır mı bataryanın?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KryAldmr -- 9 Nisan 2020; 1:17:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 173174175176177
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.