< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pqrst -- 25 Ocak 2021; 19:18:43 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pqrst -- 25 Ocak 2021; 19:18:43 > |
Yahu güzel kardeşim sen neden uyarıda bulunup duruyorsun, kimsin sen ?
Şu foruma babasının malı gibi davranan olduğu zaman uyuz oluyorum ya. 1-) P Smart 2019 henüz fazla kullanılan bir cihaz değil, adam gibi konusunu açan olmadı. 2-) P Smart'tan P Smart 2019' a geçecekler olabilir. Merak edenler, tavsiye isteyenler olabilir ki; oluyor. Konu sahibi görüyor, konudaki herkes görüyor ses etmiyor, ses senden çıkıyor. Konu sahibine rica et konuyu sana devretsin. Her LG-Xiaomi-Samsung-Asus diyeni ikaz edip egonu tatmin edersin. Nedir bu tahammülsüzlük, nedir bu at gözlüğü ile bakmak. Her ana konuda buluşan 200-300 kişiden mutlaka senin gibi 1-2 tane çıkıyor ve ben buna bir türlü anlam veremiyorum. Bırakın da insanlar içlerinden geldiği gibi başka cihazlarla kıyaslayabilsin, başka cihaz tavsiyeleri alabilsin. Senin attığın o yorum benim attığımdan çok daha GEREKSİZ! |
Huawei freebuds Bluetooth kulaklığı neden getirtip kullanmama kararı verdiniz? merak ettim. ayrıca deneme amacı için dahi açmış olsanız o fiyattan satmanız imkansız. 2 el muamele görmesi olası.
ayrıca Huawei p smart kullanan arkadaşların, sıfır dahi olsa 140 dolar (800 küsür tl)gibi bi para verme ihtimalleri sıfır. hatta çoğumuz o fiyatın yarısını bile kıyamaz (sıfır ve kapalı kutu bi ürün olsa bile) diye düşünüyorum. hatta yanlış anlamayın ama p30 pro, veya p20 pro kullananlardan bile size ekmek çıkmaz. (onlar zaten kutusu açılmış ürün almaz.) |
Gözü karartıp BL unlock sonrası cihaza TWRP kurmuş ve root'lamış bulunmaktayım. 146 güncellemesini denemeyi planlıyorum ilk olarak. Kurcaladıkça haberdar ederim. Daha sonrasında isteyen olursa rehber hazırlarım.
Edit 1: 146 güncellemesini kurdum gözle görülür hiçbir değişiklik yok, belki sistemsel sorunlar giderilmiştir :) Edit 2: 145 & 146 Huawei eRecovery özelliğini getiriyormuş cihaza ve son google yamasını kuruyor. Huawei eRecovery çok ilginç bir şey, cihaza yazılımsal sorunlarda sıfır stok yazılım kurmaya yarıyor. İşletim sistemi gibi bir ekran açılıyor WiFi bağlantısı yapıyor ve en son Full-OTA pakedini indiriyor. Cihazı sıfırlıyor, çok ilginç geldi. PC ile vs. hiç uğraştırmıyor.. |
Artık 2 telefonda alınmaz daha yeni modellere bakın.
|
Arkadaşlar p smartımı satarak aranızdan ayrıldım.2 gündür p smart 2019 kullanıyorum.birkaç kelam yazmaya geldim.p smart 2019da da 9.01 var ve bazı özellikleri daha farklı.misal çekmece uygulamalar sekmesindeki öneriler sekmesi kaldırılabiliyor.ram kullanımı daha az ve çift tıklayarak ekran uyandırma olayı bunda yok.sizinkinede geleceğini düşünüyorum.
Benim p smart 2018i bırakma sebebim ekranı 3. Kez kırınca busefer ekrana para vermek istemedim sinir oldum.kırık haliyle satıp üstüne koyup psmart 2019 aldım ama 2018in kıymetini bilin.2018 daha kaliteli bir kasaya sahip olup daha prestijli duruyor. |
Halen Android 8.0. 0.167 sürümündeyim ve memnunum.
|
Bu gece yine %100 doldurup ForceDoze uygulaması ile geceyi geçireceğim yarın sabah sonucu yazarım. Bataryayı WiFi ile Mobil tüketiyorsa servise bildirirsiniz bu şekilde, belki güncelleme ile hallolur..
ForceDoze: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.suyashsrijan.forcedoze |
Çift dokunma özelliği p smart da var fakat p smart 2019 da yokmuş
|
YouTube'da 1 saatlik filan teknoloji ve haftalık gündem değerlendirmeleri izlerken, sayfayı arka planda bırakacaksam, mutlaka nerde kalmıştım diye ekran görüntüsü alıyorum. hatta bu tarz arka plan sorunlar, web sitesinde bile oluyor.
evet dediğiniz gibi ucuza iPhone yok. 2 el bi iphone için sağlam cihaz ve güvenilir bir satıcı bulmak çok zor. 2700'e Android alalım desek, bugün güllük gülistanlık, ama yarın daha garantisi bile bitmeden kasıtlı yavaşlamar ve servis problemleri olacak.. ama şimdi yiğidi öldürelim hakkını yemeyelim. 3 ay önce telefonumu, küçük bir nokta ekran sararmasından dolayı servise gönderdim, sorgusuz sualsiz hem ekranı hem pili değiştirler. ama ekranı değiştirmeycekler, hatta beni tüketici hakem heyetinde süründürecekler, diye tırsıyordum. aslında muadil telefon sıkıntısı ve 3 ay uğraşmamak için thh'ne bile gidemeyecektim. ama bu Huawei cihazlarının, kronik sorunlu olduğu gerçeğini değiştirmez! sırf bu yüzden telefonu artık çok çok dikkatli ve şarjda asla kullanmıyorum. inşallah bu önlemlere rağmen tekrar sararmaz.. bu kronik sorunları şikayetvar'dan bile görebiliriz. Huawei, Samsung'dan daha az telefon sattığı halde çok daha fazla şikayeti var. ama Huawei'de geri dönüş memnuniyeti yüksek. Huawei 19 bine yakın şikayet almış, memnuniyet ve teşekkür oranı %71 (Türkiye'de ki malum kitleyi de düşünürsek, memnuniyet oranını çok iyi, hatta daha fazla gibi düşünebiliriz.) Samsung 11 bin şikayet almış, memnuniyet oranı %35 (Samsung'un servisi malum, asla bulaşılmaz!) |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Durotan35 -- 14 Mart 2018; 12:11:55 > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |