< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ruthlessAF -- 4 Haziran 2018; 18:6:41 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ruthlessAF -- 4 Haziran 2018; 18:6:41 > |
Arkadaşlar;
Şöyle bir tüyo vereyim; bir teknoloji mağazasında satış sonrası destek teknisyeni olarak görev yapıyorum. Huawei marka telefonlar haftada 4-5 adet satılıyor ve evet, düşük bir satış oranı. Ancak mağazada Huawei marka telefonları satmaya başladığımızdan beri (yaklaşık 1.5 senedir sanıyorum) yalnızca 1 tane arızalı olarak geri dönüş yaşadık, o da dört gün gibi kısa bir sürede ilgili dış serviste onarılıp geri geldi. Satın alındıktan 7-8 ay sonra müşteri şikayeti ile gelmişti... Ürünlerin diğer arıza oranları ile alakalı bilgi isterseniz özelden iletebilirim. Apple, Samsung öyle çok masum değiller (= Hatta arıza oranı açısından (arızadan kastımız, müşteri geri dönüşleri) APPLE öyle hiç de masum değil (= Kısaca; Huawei sorunsuz, taş gibi bir ürün. Hatta bana sorarsanız Samsung'tan çok daha ayrı bir seviyede. LG'yi son dönemlerde zaten saymıyorum bile. HTC derseniz, KVK sayesinde yüzüne bakasım yok. Sony derseniz; aynı şekilde KVK'nın sıkıntılı servis anlayışından dolayı yanına yaklaşılmıyor. Sony ve HTC için konuşuyorum; ürün/kalite anlamında aslında başarılılar ancak bu iki markanın Türkiye politikaları bana sorarsanız başarısız. Samsung için; APPLE'a karşı sözde Andorid tarafının kalesi ancak ayıplı mal kanununa göre ilk 6 aylık iade/değişim hakkını tanımıyorlar. Samsung Türkiye, ürün ayıplı ise sadece ilk ay içinde müşteri talebine göre para iadesi veya değişim yapmakta. Ancak servis tarafı (özellikle Destek Bilişim) işçilik ve kalite olarak çok başarılılar. Bu konuda hakkını yemeyelim. Huawei için Xiaomi seviyesinde bir telefon diyebilirim. Asus, General Mobile falan, geçiniz bunları bence (= Not: Marka temsilcisi falan değilim, yanlış anlaşılmasın (= Ekleme: Ben açıkçası P10 Lite ve GR5 2017 arasında kaldım. GR5'te tek dikkatimi çeken özellik çift kamera ile donanımsal derinlik efektinin sağlanması. Sanıyorum P10 Lite bunu yazılımsal olarak sağlıyor. Ama tasarım konusunda P10 Lite çok daha başarılı. Ekleme 2: Huawei Türkiye'nin servis tarafının süratli olduğunu biliyorum ancak iade/değişim politikası nedir, onu bilmiyorum. Çünkü ilk 6 içinde hiç ayıplı ürün gelmedi, deneyemedik |
Düşük ışık, otomatik mod.
https://store.donanimhaber.com/7c/d0/5d/7cd05d2ec2b54f22650035263f887d61.jpg |
Bunun açıklaması yok gerçekten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-A16821E96 -- 8 Nisan 2017; 20:33:39 > |
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |