Şimdi Ara

Hub motor elektrikli bisiklet kullananlar? (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
227
Cevap
15
Favori
40.809
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaslar,
    elektrikli bisikletle ilgilendigimizi gordum, bu mesajı daha önce "magic pie kit " başlığında paylaymıştım. orada okumayan arkadaşlar için bir de buraya kopyalamak istedim. umarım biraz yardımcı olur.

    kasim 2013 tarihinden beri kullaniyorum,bilgi ve tecrubelerimi paylasmak isterim.oncelikle almadan once cok arastirdim.piyasada satilan 250w kucuk motorlar duz yerde yasiyorsaniz belki idare eder fakat pek guclu degil tavsiye etmem. motor icinde carkli (disli) olanlar da plastik dislileri zamanla yedigi icin (ozellikle yokuslarda asiri yuk binince) tavsiye etmem. direct drive hub motorlar daha sorunsuz oluyor.24v pil tatmin etmez. en az 36v veya 48v oneririm.(ben simdi 54v pile yukselttim, oyle kullaniyorum, max hiz 40km. bisiklet uzerinde 40km hiz oldukca yeterli, daha fazlasi bisiklet icin tehlikeli olabilir) . eger benim gibi ankara, istanbul gibi yokuslu yerlerde yasiyor iseniz veya kullanacaginiz yerler de yokuslar var ise, torku yuksek fakat hizi birkac km daha yavas olan modelleri tercih etmenizi oneririm. yukarida okudugum gibi eger 48v pil ile 50km uzeri hiz yapiyor ise duz yolda hizli fakat torku dusuk oldugundan yokuslarda iyi performans vermez ve daha cabuk isinir ve motoru yakma olasiligi fazla olur(motorda miknatislarara daha az bakir tel sarilidir biraz daha hizli ama yokuslarda gucsuzdur.ozellikle yokuslarda pedal takviyesi yapmanizi ve cok zorlamamanizi oneririm. 48v pil ile 70km hiz, abartililmis rakkamlar bu imkansizdir.bu surate cikmak icin en az 72v pil olmasi gerekir.72v pil de isinmayi engellemek icin motorlarda modifiyeler yapmanizi kablolari kalinlastirmanizi ve bu voltaji destekleyen beyin kullanmanizi gerektirir, aksi halde daha cabuk isinir. bu isin merkezi Cin. Cinde de kaliteli oldugu gibi kalitesiz urunler de bir hayli mevcut malumunuz. ucuz gorup, dandik birsey gettirtmeniz ileride sorunlar yasamaniza sebep olabilir.ozellikle pillerde cok hile yapiliyor genelde yazilan kapasitesinin altinda cikabilir.ucuz pillerden uzak durun. 1 elektrik kiti size: urun fiyati + gonderme masrafi + gumruk vergisi ve masraflari ile 450$- 600$ arasi bir fiyata gelir (pil haric).turkiyede satilan ucuz bisikletler genelde asit akuludur,. ucuzdur fakat agir, sarj sayisi (200-250) dusuk ve randimani gittikce azalir. lifepo4 akuler 3000 sarj edilebilir. li ion akuler 400-600 kere sarj yapilabilir.
    gelelim magic pie 2 ve magic pie 3 kitlere: magic pie 2 de controller yani beyin disarida 3 lerde ise tekerlek icine gizlidir. iceride olmasi iyi gibi gorunse de teker icinde oldugu icin surekli hareket halindedir, cabuk isinir, bir sorun oldugunda mudahalesi daha zordur. disaridan olanlari tavsiye ederim.
    gelelim benim hikayeme:
    arastirmalar sonucu, en populer ve tercih edilen 9c (nine continent) marka 7x9 2809, yuksek torklu modelinden, 2 adet (1 on teker, 1 arka) kit ve 1 adet pil 36v 10ah lifepo4 pil getirttim, fakat getirtmek bazen oyle kolay olmuyor. zaten fiyati ve buyuk paket olmasindan dolayi kesin gumruge giriyor. eger sansli iseniz sadece gonderme ucreti ve %20 gumruk vergisini odeyip kurtulabilirsiniz ama turkiyede avrupada oldugu gibi normal de 250w sinirlamasi varmis. benim gibi gumrukte takilma, tse cevre uyumluluk belgesi, ardiye ve gumruk komisyoncusu gibi ucretleri odeme riskiniz de fazla. Ayrica pil getirtmek de kolay degil turkiye ye li ion , lipo piller gettirtmek ozel izinlere bagli.eger şansiniz yaver gider ise gumrukden sorunsuz sadece vergilerini ödeyip geçme ihtimali de var..

    kullanici izlenimlerim:
    Şu anda 1800km oldu, cok zevkli, herkese tavsiye ederim. trafik sorunu ortadan kalkiyor. butun arabalar trafikte beklerken siz yanlarindan gecip gidiyorsunuz.sehir ici ulasim icin birebir. hem de spor yapiyorsunuz, istediginiz zaman da motor gucunden faydalaniyorsunuz. ama maalesef turkiyemiz de bisiklet icin yollar yeterli degil ve suruculer dikkatsiz. emniyet icin kesin kask takmanizi oneririm. alistiktan sonra kolay vazgecebileceginizi dusunmuyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arar1971

    merhaba arkadaslar,
    elektrikli bisikletle ilgilendigimizi gordum, bu mesajı daha önce "magic pie kit " başlığında paylaymıştım. orada okumayan arkadaşlar için bir de buraya kopyalamak istedim. umarım biraz yardımcı olur.

    kasim 2013 tarihinden beri kullaniyorum,bilgi ve tecrubelerimi paylasmak isterim.oncelikle almadan once cok arastirdim.piyasada satilan 250w kucuk motorlar duz yerde yasiyorsaniz belki idare eder fakat pek guclu degil tavsiye etmem. motor icinde carkli (disli) olanlar da plastik dislileri zamanla yedigi icin (ozellikle yokuslarda asiri yuk binince) tavsiye etmem. direct drive hub motorlar daha sorunsuz oluyor.24v pil tatmin etmez. en az 36v veya 48v oneririm.(ben simdi 54v pile yukselttim, oyle kullaniyorum, max hiz 40km. bisiklet uzerinde 40km hiz oldukca yeterli, daha fazlasi bisiklet icin tehlikeli olabilir) . eger benim gibi ankara, istanbul gibi yokuslu yerlerde yasiyor iseniz veya kullanacaginiz yerler de yokuslar var ise, torku yuksek fakat hizi birkac km daha yavas olan modelleri tercih etmenizi oneririm. yukarida okudugum gibi eger 48v pil ile 50km uzeri hiz yapiyor ise duz yolda hizli fakat torku dusuk oldugundan yokuslarda iyi performans vermez ve daha cabuk isinir ve motoru yakma olasiligi fazla olur(motorda miknatislarara daha az bakir tel sarilidir biraz daha hizli ama yokuslarda gucsuzdur.ozellikle yokuslarda pedal takviyesi yapmanizi ve cok zorlamamanizi oneririm. 48v pil ile 70km hiz, abartililmis rakkamlar bu imkansizdir.bu surate cikmak icin en az 72v pil olmasi gerekir.72v pil de isinmayi engellemek icin motorlarda modifiyeler yapmanizi kablolari kalinlastirmanizi ve bu voltaji destekleyen beyin kullanmanizi gerektirir, aksi halde daha cabuk isinir. bu isin merkezi Cin. Cinde de kaliteli oldugu gibi kalitesiz urunler de bir hayli mevcut malumunuz. ucuz gorup, dandik birsey gettirtmeniz ileride sorunlar yasamaniza sebep olabilir.ozellikle pillerde cok hile yapiliyor genelde yazilan kapasitesinin altinda cikabilir.ucuz pillerden uzak durun. 1 elektrik kiti size: urun fiyati + gonderme masrafi + gumruk vergisi ve masraflari ile 450$- 600$ arasi bir fiyata gelir (pil haric).turkiyede satilan ucuz bisikletler genelde asit akuludur,. ucuzdur fakat agir, sarj sayisi (200-250) dusuk ve randimani gittikce azalir. lifepo4 akuler 3000 sarj edilebilir. li ion akuler 400-600 kere sarj yapilabilir.
    gelelim magic pie 2 ve magic pie 3 kitlere: magic pie 2 de controller yani beyin disarida 3 lerde ise tekerlek icine gizlidir. iceride olmasi iyi gibi gorunse de teker icinde oldugu icin surekli hareket halindedir, cabuk isinir, bir sorun oldugunda mudahalesi daha zordur. disaridan olanlari tavsiye ederim.
    gelelim benim hikayeme:
    arastirmalar sonucu, en populer ve tercih edilen 9c (nine continent) marka 7x9 2809, yuksek torklu modelinden, 2 adet (1 on teker, 1 arka) kit ve 1 adet pil 36v 10ah lifepo4 pil getirttim, fakat getirtmek bazen oyle kolay olmuyor. zaten fiyati ve buyuk paket olmasindan dolayi kesin gumruge giriyor. eger sansli iseniz sadece gonderme ucreti ve %20 gumruk vergisini odeyip kurtulabilirsiniz ama turkiyede avrupada oldugu gibi normal de 250w sinirlamasi varmis. benim gibi gumrukte takilma, tse cevre uyumluluk belgesi, ardiye ve gumruk komisyoncusu gibi ucretleri odeme riskiniz de fazla. Ayrica pil getirtmek de kolay degil turkiye ye li ion , lipo piller gettirtmek ozel izinlere bagli.eger şansiniz yaver gider ise gumrukden sorunsuz sadece vergilerini ödeyip geçme ihtimali de var..

    kullanici izlenimlerim:
    Şu anda 1800km oldu, cok zevkli, herkese tavsiye ederim. trafik sorunu ortadan kalkiyor. butun arabalar trafikte beklerken siz yanlarindan gecip gidiyorsunuz.sehir ici ulasim icin birebir. hem de spor yapiyorsunuz, istediginiz zaman da motor gucunden faydalaniyorsunuz. ama maalesef turkiyemiz de bisiklet icin yollar yeterli degil ve suruculer dikkatsiz. emniyet icin kesin kask takmanizi oneririm. alistiktan sonra kolay vazgecebileceginizi dusunmuyorum.

    Bisikletin marka modeli ney ? Birde sana kac tl ye cıktı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar , Hub motor veya Mid-drive motor + Menzil isteyenler paraya kıymak zorunda.
    Uzun menzili olan ve yokuş çıkabilen bir sistem, ucuz bir motosiklet fiyatına geliyor, bunu çok daha ucuza mal etmenin yolu yok.
    Çünkü lithium ion pil teknolojisi pahalı. Ne motor ne de bataryaların Türkiye'de distiribütörü yok dolayısıyla düzenli satışı da yok.
    Ancak , benim gibi bisiklet sürmeyi seven ve avantajlarını kullanmayı tercih edenlere , elektrikli motorları bisiklete takmayı tavsiye ederim.
    Hiç kimse bisiklete bu sistemler takılırsa motorsikletten ucuza gelir hayaline kapılmasın.

    Tabi kullanım sürecinde kara geçirebilir o başka. Ama maliyet aynı olursa motorsiklet alırım diyen, düşünmesin motor baksın.
    Pedal destekli elektrik motor sistemlerin hazır bisikletleri bile 2000 TL den başlıyor.
    Yani bu işin tatmin edici sonucu 2000 ile 4000 TL arasında.

    Pili modifiye ederim menzili yükseltirim, motoru modifiye ederim torkunu arttırırım ucuza gelir düşünceleri de hikaye.
    Zaten bu satın aldığımız teknolojik ürünler optimum fayda için üretiliyor. O yüzden pahalı.
    Üreten adamın bilmediği birşey bilip ekleme çıkarma yapabilen adamın burada ne işi var . ;)




  • muscol kullanıcısına yanıt
    Senin şuan kullandıgin sistem kac tl?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Osurtan Boğa kullanıcısına yanıt
    Birinci kurduğum sistem bisiklet dahil 1400TL (bfold)
    İkinci kurduğum sistem bisiklet dahil 1600TL (kronfd500disc)

    ilk gönderilerde detaylı bahsetmiştim.

    ama artık bu fiyata sistem getirmeye korkuyorum satıcılar güven vermiyor.

    isterseniz ikinci kurduğum sistemle alakalı (kron fd500 disc) ayrıca detaylı bir inceleme gönderebilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muscol -- 25 Eylül 2014; 9:16:49 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muscol

    Birinci kurduğum sistem bisiklet dahil 1400TL (bfold)
    İkinci kurduğum sistem bisiklet dahil 1600TL (kronfd500disc)

    ilk gönderilerde detaylı bahsetmiştim.

    ama artık bu fiyata sistem getirmeye korkuyorum satıcılar güven vermiyor.

    isterseniz ikinci kurduğum sistemle alakalı (kron fd500 disc) ayrıca detaylı bir inceleme gönderebilirim.




    Incelemeyi gonderebilirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muscol

    Birinci kurduğum sistem bisiklet dahil 1400TL (bfold)
    İkinci kurduğum sistem bisiklet dahil 1600TL (kronfd500disc)

    ilk gönderilerde detaylı bahsetmiştim.

    ama artık bu fiyata sistem getirmeye korkuyorum satıcılar güven vermiyor.

    isterseniz ikinci kurduğum sistemle alakalı (kron fd500 disc) ayrıca detaylı bir inceleme gönderebilirim.




    Bisiklet dahil 1400 TL ye mal edebildiysen bravo. Ozaman kendi mesajini editliyorum.'' Tatmin edici bir sistem 1400 TL ile 4000 TL arasi '' diye düzeltiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hasanprg H kullanıcısına yanıt
    Yeni sisteminiz hayırlı olsun diyelim. Bulunduğunuz coğrafyada çok işe yarayacaktır. Zira sahilden bir kaç metre uzaklaştığınızda hemen rampa başlıyor

    Rublenin arkasındaki plastik disk olmazsa olmaz bir şey değil. Çoğu üst seviye bisiklette bu parça yoktur zaten. Tek sıkıntı zincir attığında, zincirin ruble ile akort telleri arasına sıkışma ihtimali oluşur. Onu da elinizle çıkarırsınız...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayalbaz

    Yeni sisteminiz hayırlı olsun diyelim. Bulunduğunuz coğrafyada çok işe yarayacaktır. Zira sahilden bir kaç metre uzaklaştığınızda hemen rampa başlıyor

    Rublenin arkasındaki plastik disk olmazsa olmaz bir şey değil. Çoğu üst seviye bisiklette bu parça yoktur zaten. Tek sıkıntı zincir attığında, zincirin ruble ile akort telleri arasına sıkışma ihtimali oluşur. Onu da elinizle çıkarırsınız...

    Teşekkür ederim.
  • satıldı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi polpik -- 8 Aralık 2014; 0:13:57 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Osurtan Boğa


    quote:

    Orijinalden alıntı: arar1971

    merhaba arkadaslar,
    elektrikli bisikletle ilgilendigimizi gordum, bu mesajı daha önce "magic pie kit " başlığında paylaymıştım. orada okumayan arkadaşlar için bir de buraya kopyalamak istedim. umarım biraz yardımcı olur.

    kasim 2013 tarihinden beri kullaniyorum,bilgi ve tecrubelerimi paylasmak isterim.oncelikle almadan once cok arastirdim.piyasada satilan 250w kucuk motorlar duz yerde yasiyorsaniz belki idare eder fakat pek guclu degil tavsiye etmem. motor icinde carkli (disli) olanlar da plastik dislileri zamanla yedigi icin (ozellikle yokuslarda asiri yuk binince) tavsiye etmem. direct drive hub motorlar daha sorunsuz oluyor.24v pil tatmin etmez. en az 36v veya 48v oneririm.(ben simdi 54v pile yukselttim, oyle kullaniyorum, max hiz 40km. bisiklet uzerinde 40km hiz oldukca yeterli, daha fazlasi bisiklet icin tehlikeli olabilir) . eger benim gibi ankara, istanbul gibi yokuslu yerlerde yasiyor iseniz veya kullanacaginiz yerler de yokuslar var ise, torku yuksek fakat hizi birkac km daha yavas olan modelleri tercih etmenizi oneririm. yukarida okudugum gibi eger 48v pil ile 50km uzeri hiz yapiyor ise duz yolda hizli fakat torku dusuk oldugundan yokuslarda iyi performans vermez ve daha cabuk isinir ve motoru yakma olasiligi fazla olur(motorda miknatislarara daha az bakir tel sarilidir biraz daha hizli ama yokuslarda gucsuzdur.ozellikle yokuslarda pedal takviyesi yapmanizi ve cok zorlamamanizi oneririm. 48v pil ile 70km hiz, abartililmis rakkamlar bu imkansizdir.bu surate cikmak icin en az 72v pil olmasi gerekir.72v pil de isinmayi engellemek icin motorlarda modifiyeler yapmanizi kablolari kalinlastirmanizi ve bu voltaji destekleyen beyin kullanmanizi gerektirir, aksi halde daha cabuk isinir. bu isin merkezi Cin. Cinde de kaliteli oldugu gibi kalitesiz urunler de bir hayli mevcut malumunuz. ucuz gorup, dandik birsey gettirtmeniz ileride sorunlar yasamaniza sebep olabilir.ozellikle pillerde cok hile yapiliyor genelde yazilan kapasitesinin altinda cikabilir.ucuz pillerden uzak durun. 1 elektrik kiti size: urun fiyati + gonderme masrafi + gumruk vergisi ve masraflari ile 450$- 600$ arasi bir fiyata gelir (pil haric).turkiyede satilan ucuz bisikletler genelde asit akuludur,. ucuzdur fakat agir, sarj sayisi (200-250) dusuk ve randimani gittikce azalir. lifepo4 akuler 3000 sarj edilebilir. li ion akuler 400-600 kere sarj yapilabilir.
    gelelim magic pie 2 ve magic pie 3 kitlere: magic pie 2 de controller yani beyin disarida 3 lerde ise tekerlek icine gizlidir. iceride olmasi iyi gibi gorunse de teker icinde oldugu icin surekli hareket halindedir, cabuk isinir, bir sorun oldugunda mudahalesi daha zordur. disaridan olanlari tavsiye ederim.
    gelelim benim hikayeme:
    arastirmalar sonucu, en populer ve tercih edilen 9c (nine continent) marka 7x9 2809, yuksek torklu modelinden, 2 adet (1 on teker, 1 arka) kit ve 1 adet pil 36v 10ah lifepo4 pil getirttim, fakat getirtmek bazen oyle kolay olmuyor. zaten fiyati ve buyuk paket olmasindan dolayi kesin gumruge giriyor. eger sansli iseniz sadece gonderme ucreti ve %20 gumruk vergisini odeyip kurtulabilirsiniz ama turkiyede avrupada oldugu gibi normal de 250w sinirlamasi varmis. benim gibi gumrukte takilma, tse cevre uyumluluk belgesi, ardiye ve gumruk komisyoncusu gibi ucretleri odeme riskiniz de fazla. Ayrica pil getirtmek de kolay degil turkiye ye li ion , lipo piller gettirtmek ozel izinlere bagli.eger şansiniz yaver gider ise gumrukden sorunsuz sadece vergilerini ödeyip geçme ihtimali de var..

    kullanici izlenimlerim:
    Şu anda 1800km oldu, cok zevkli, herkese tavsiye ederim. trafik sorunu ortadan kalkiyor. butun arabalar trafikte beklerken siz yanlarindan gecip gidiyorsunuz.sehir ici ulasim icin birebir. hem de spor yapiyorsunuz, istediginiz zaman da motor gucunden faydalaniyorsunuz. ama maalesef turkiyemiz de bisiklet icin yollar yeterli degil ve suruculer dikkatsiz. emniyet icin kesin kask takmanizi oneririm. alistiktan sonra kolay vazgecebileceginizi dusunmuyorum.

    Bisikletin marka modeli ney ? Birde sana kac tl ye cıktı?

    cevab biraz geç oldu ama. bana maaliyeti 3600tl.




  • Türkiyede bu işi yapan tavsiye edilen neresi vardır.. 1000 tl civarı maliyetle bu işi katlanır bisikletime yapabilir miyim acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: corp8slave

    Türkiyede bu işi yapan tavsiye edilen neresi vardır.. 1000 tl civarı maliyetle bu işi katlanır bisikletime yapabilir miyim acaba?


    li-po pilleri yaklaşık 180 dolara
    kiti yaklaşık 200-220 dolara alabilirsiniz

    http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__21384__ZIPPY_Compact_5800mAh_7S_25C_Lipo_Pack.html

    toplamda 400 dolar gibi bir maliyeti var yani yaklaşık 1000tl'ye gelmiş oluyor...




  • bu arada pil konusunda biraz detay vermek gerekirse,

    Kaliteli LIFEPO4 pil tedariği gerçekten zor. Geçenlerde Karaköy'deki Birikim Pilleri'nden Mustafa Bey'le görüştüm birikim LIFEPO4 pil hücreleri satıyor (kaliteli hücreler olduğnu söyledi) ve gruplama da yapıyor. 48v7.5a amper pil için yaklaşık 700usd fiyat verdiler...

    lifepo4:
    +uzun ömürlü (2000+şarj)
    +raf ömrü uzun (10yıl)
    -ağır
    -deşarj gücü zayıf (2c)
    -daha pahalı

     Hub motor elektrikli bisiklet kullananlar?

    lityum-polimer
    +daha hafif (yaklaşık 2 kat hafif)
    +deşarj gücü harika (25c)
    +daha ucuz
    -kısa ömürlü (300-500 şarj)
    -raf ömrü kısa (3-4yıl)

     Hub motor elektrikli bisiklet kullananlar?

    kararınızı kullanım amacınıza göre yapmalısınız:

    Yılda 5000km'den fazla yol yapıyorsanız=LIFEPO4
    yılda ortalama 200 şarj ile 8-10 yıl kullanırsınız.

    Yılda 5000km'den az yol yapıyorsanız=LI-POLYMER
    yılda ortalama 100-150 şarj yapabilirsiniz. bu piller 3-4 yıl içinde kullanılmasa bile kendiliğinden bozulurlar.


    Özetle deşarj gücü:

    48v10amper lik LIFEPO4 pil = 48x10x2c=960watt elektrik gücü üretir. 1000w'lık bir motorda ucu ucuna yeten bir güçtür bu.
    48v5amper lik bir LI-PO pil = 48x5x25c=6000watt! elektrik gücü üretir. 1000w'lık motor için fazla fazla yeter.(3000watt motor bile bağlanabilir bu pillere...)
     Hub motor elektrikli bisiklet kullananlar? Hub motor elektrikli bisiklet kullananlar?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muscol -- 15 Şubat 2015; 13:31:15 >




  • muscol kullanıcısına yanıt
    hocam özelden yazamadım k.bakma 2 tane resim atacam akrgo ile ilgili benim kargo ne durumda acaba hiç bişey anlamadım

    acaba siz resimlere bakıp neler oldugunu söyleyebilirmsiniz ?
     Hub motor elektrikli bisiklet kullananlar? Hub motor elektrikli bisiklet kullananlar?




  • trnkttc T kullanıcısına yanıt
    29 ocakta kargoya verilmiş
    13 şubatta gemi limandan ayrılmış

    mart ayının ikinci yarısında TR'ye giriş yapar
    mart sonunda akıbeti belli olur. (gümrüğe takılır veya adresine gelir (: )
  • muscol kullanıcısına yanıt
    hocam çok iyi hatırlamıyom ama ocak 29 da vermedik siparişi çook daha öcne verdik sizce bu kadar geç verilmesinin sebebi nedir ?
    tahmini ocak başındaydı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muscol

    29 ocakta kargoya verilmiş
    13 şubatta gemi limandan ayrılmış

    mart ayının ikinci yarısında TR'ye giriş yapar
    mart sonunda akıbeti belli olur. (gümrüğe takılır veya adresine gelir (: )

    Merhaba Mustafa bey, ben de katlanır bisikletime ön tekerleğe yapmış olduğunuz uygulamayı yapmayı düşünüyorum. Şu an için yurtdışından elektrik kiti getirtme konusunda ne tavsiye edersiniz? Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • muscol kullanıcısına yanıt
    Çinden getirttiğim(aliexpress, dealextreme vs) hiç bir üründe ne kalite ne de başka bir konuda sıkıntı yaşamadım bu güne dek. Yurtdışı internet alışverişinde tek sıkıntıyı paypal ile ödeme imkanı veren üretici bir Amerikan firması ile yaşadım 2 sene kadar önce. Oyalama taktiğiyle ürünü göndermediler ve 120 dolarım gitti. En büyük hatam Amerikan firması olmasından dolayı güvenmem ve bu yüzden paypal para bloke etme süresini bilebile geçirmem oldu. Sonradan yaptığım araştırmaya göre sahibinin Ermeni diyasporasından olduğunu öğrendim ama çok geçti artık. Ben de Bfold 3 katlanır bisikletime kit takmayı düşünüyorum(yurtdışından posta ile getirtmeyi düşünmüyorum). Yerli tedarikçileri araştırırken ROTT8 diye bir ürüne rastladım.http://rott8.com/wp-content/uploads/Rott8-Elektrikli-Bisiklet-2015-Brosur.pdf linkinde kitlerle ilgili bilgi var. Bağaj üstü ve suluk tipi olmak üzere 2 tip 12AH 36V Li_Ion pil seçeneği var. Motor 250W 36V 38Nm olarak belirtilmiş. Size bir kaç sorum olacak:
    1) Ürünle gelen Pil kullanılmaz hale geldikten sonra 36V 20Ah Lityumpolimer pil grubu alsam aynı fırçasız motorla kullanabilir miyim? Menzil artar mı?
    2) Motoru fırçasız doğru akım motoru olarak tabir edilmiş, direct drive hub la aynı şey mi bu?
    3) Bildiğiniz gibi bfold bisiklet V fren ve elektrikliye geçince frenlemede v frenlerin yetersiz kalacağını düşünüyorum. Motora frenleme esnasında kısa süreli ters kutuplu elektrik gitse ve teker tam tersi istikamete dönmeye çalışsa nasıl olur sizce? V freni disk frene döndürmek oldukça maliyetli olur diye düşünüyorum. Ne dersiniz?




  • hbedel H kullanıcısına yanıt
    rott8 kitleri biraz pahalı ama kaliteli duruyorlar şahsen denemedim.

    1)voltaj uygun olduktan sonra polimer pil de bağlayabilirsiniz. pilin amperine paralel olarak menziliniz artar.
    2)evet bildiğimiz hub motor. direct drive zaten arada kayış dişli vs yok demek. yani güç doğrudan tekere gidiyor.
    3)ben bfold üzerinde 2000km kadar V fren ile kullandım. frenlerin bakımını düzenli yaptıktan sonra pek sorun olacağını sanmıyorum örneğin goccia city zero V fren ile satılıyor. 1000w kit ile disk fren daha sağlıklı olur. motor freni yapmak için motor freni yapan bir kit almanız lazım. eğer kitte bu özellik yoksa yapabilirsiniz ancak motor zorlanabilir. (motorun elektrik girişleri kısa devre yaptırıldığında mıknatıslar kilitleniyor ve motor fren yapıyor bunu şans eseri bulmuştum)

    bol şans.
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.