Şimdi Ara

hyundai accent hakkında (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
61
Cevap
2
Favori
104.223
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ama 2006 al bak görr
    serwisten çıkabiliyormusun bunun tersini idda eden arkadaş warmı??????
  • benim komşuda vardı bende onunla yaptığım yolculuklarda arabadan hoşlanmadığım en önemli şey içeriye çok ses vermesiydi başka bir sıkıntı gözlemlemedim, birde 2001 yılından beri kullanıyordu ama hiç tüp taktırmadı
  • c.4citamm kardeş, bende 2005 1,3 var. sıfır aldım ve 3.sene bitti. geçen yıl tüp de takdırdım. 45,000 de şu anda. çok şükür motor, yürüyenden yana bi şikayetim yok. konsoldan gelen ufak tefek problemlerim vardı. onları da hallettim. ama sen taksici arkadaşları göstererek arabayı kötülersen, unutma ki o arabalara inen binenin haddi hesabı yok. c4 ü taksiye koyup 100-150 bini gördürürsen de accentten pek farkı kalmaz gibi geliyo bana. benim yorumum tabi ki..
  • tabii canımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ben artık birşey demiyorum en büyük HYUNDAİ:):):):):):):):):):)
  • Yok canım kardeşim.sen yanlış anlamışsın. en büyük citroen. sen mutlu ve rahat ol.
  • Arkadaşlar, bende 2000 model Hyundai Accent 1.3 LX vardı yumurta kasanın bir üst kasası.Aracı 0 km aldım ve 2008 yılına kadar 171.000 km kadar kullandım.Bu 8 yıllık zaman zarfında sadece 1 kez baskı balata değişti. İster inanın ister inanmayın o kadar hor kullanmama rağmen motorda olsun yürüyen aksamında olsun en ufak bir sorun çıkarmadı.Araç 120.000 km de iken iş yerimi değiştirdim ve bu nedenle daha uzak yola gidip geldiğimden Tartarini marka sıralı sistem LPG taktırdım. Performansı çok değil ama biraz düştü.Bunuda ford özel servisinde çalışan bir arkadaşımın önerisiyle Bosch marka çift tırnak bujiler ile çözdüm.Kimileri bu motora zarar verir desede, araçta benziliden daha iyi bir performans sağladı.Ayrıca yakıt tüketimi azaldı ve normalden 50 km daha fazla yol gitmeye başladı.Bunu mutlaka sizede öneririm.Özellikle LPG li araçlarda hava filtresinin temizliği ve ateşleme sisteminin düzgün çalışması çok ama çok önemlidir.Çünkü LPG nin yanması benzin kadar kolay olmamakta, bu yüzdende çok azda olsa oluşan performans kaybıda zaten bundan kaynaklanmakta.Aracı LPG ile de 51.000 km sorunsuz olarak kullandım.En ufak bir sorunla karşılaşmadım. LPG ile kullanımda dikkat etmeniz gerekenler öncelikle hava filtresinin her zaman temiz olması, ateşleme sisteminin düzgün çalışmasıdır. Birde ilk çalışma benzinle olmakta, motor ısındıkça LPG nin kendi beyni aracınızı otomatik olarak LPG ye geçirmektedir. Depoda her zaman en az çeyrek depo benzin mutlaka bulunmalıdır.

    LPG sıralı sistemi kullanan birçok kişi, araçlarının ısınmasını benzinle yapmaları gerekirken büyük bir hata yaparak, bundanda vazgeçip direk LPG ile çalışmaya ayarlıyorlar benzin harcamamak için. LPG kuru ve soğuk bir yakıt olduğundan bu şekilde çalıştırma motorda teklemelere neden oluyor ve sorunlar çıkarıyor.

    Sistemin çalışma mantığınada ters bir durum bu.Çünkü motor ilk çalışmada benzinle çalışıp, LPG yi motora veren parçada gaz önce ısıtılıyor sonra enjeksiyon sistemine aktarılıyor.Bu parçanın ısınması motorun benzinle çalışması ile sağlanıyor. Bu detaylara dikkat ettiğinizde LPG sıralı sistem tamamen sorunsuzdur iddia ediyorum.

    İddia ediyorumki, LPG sıralı sistemlerde bu hususlara dikkat edenler hiçbir sorunla karşılaşmazlar düşünen arkadaşların içleri tamamen rahat olsun. Sistemin markası Tartarini veya BRC olmalı bu sistemler son derece kaliteli sistemlerdir.

    Eğer LPG yararlı bir yakıt olmasa idi İngiltere ve Japonya gibi ülkelerde insanları LPG ye dönüşümü teşvik için vergi muafiyetine gidilmezdi. Ford Almanya da isteyene fabrika çıkışlı LPG li olarak çıkmazdı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi raven1974 -- 7 Şubat 2008; 18:00:43 >




  • Selamlar;
    1.3 2004 model accent admire arabamla 4 yılda 80.000 km yaptım.
    Arkadaşım araba 80.000 km dir tık demedi. ilk aldığım günden hiçbir farkı yok. bu durumu şaşırarak izliyorum. 35.000 km de BRC marka LPG taktırdım . yakıt yarı yarıya düştü. Ancak LPG li kullanımda benzin deposunu çeyreğin altına düşürmemek gerekiyor yoksa sabahları ikinci marşı istiyor. İlginç bir durum LPG dönüşümü sonrası niye böyle yapıyor anlayamadık.

    Bunların dışında;
    kaporta ince dolu yağdığında küçük göçükler oluştu.
    içeriye çok lastik sesi alıyor.
    motor zayıf , çabuk hızlanmıyor.
    yere yakın.

    Yakıtı az , benzinle 6 lt LPG ile 8 lt yakıyor.
    bakımları ucuz , yağ ve filtre değişimleri dışında hiç bir yeri bozulmadı , ancak bildiklerimi yazayım ; Debriyaj baskısı 70 ytl. Fren balataları 20 ytl. ön TAMPON 35 YTL (BOYASIZ) , polen filtresi 9 ytl. yağ filtresi 5 ytl. radyatörü 120 ytl. amortisör 60 ytl.
    Gördüğün gibi parça fiyatları ucuz.
    Türkiyede artık tutulan bir araba alması satması kolay.

    Bundan önce skoda vardı bende parça fiyatlarından mahvetmişti , o zamanlar yemin etmiştim bir daha ithal araba alırsam cümle alem ..... beni diye.

    Arkadaşım aldığımdan bu yana hiç pişmanlık duymadım . iyi ki bunu almışım , şu sıralar hanıma da bir araba alıcam , 2004-2005 accent bakınıyorum , bir tane 13.500 ytl ye (90.000 km de) , bir tane 14.000 ytl ye (70.000) km de buldum , herhalde bunlardan birini alıcam. Bu fiyat ve donanım politikasını devam ettirirse hyundaiden başka araba almam artık.

    Hadi kolay gelsin , araba almak zor iş kafan baya bi karışacak.




  • bu arkadaşın dediklerini önemsememeni tavsiye ederim , ruh hali 15-20 yaş arası.

    Arabacılık kimlere kaldı.....

    quote:

    Orjinalden alıntı: c.4citamm

    bilader ben saana birşey sölimmi bendede c4 var ben sizin arbanıza laf atıp çamur atmıyorum böle lluzumsuz laflara gerek yok siz burdaa taksicilerin paylasımlarını duysanızz bende 1.4 c4 war hyundai diyorsanız ben anahtarına istediniz hyundi ile kapışmaya hazırım bunuda burdan sölim araba korede üretilio ben küçümsemiyorum ama bu günkü elentra ile eski elentra fark war eskiden hyundai satıyodu memnundu ama kaçtane şahıs arabasında görüyosunuz girin bakın alan satıyo fiat albeada öle bu araba boş araba ucuz ama tırt kabullenin coupe yi bile bozdular nerde oo 2004 de yaptıkları otomatik 2.7 motorluk şimdi 1.6 çarpsan sağ çıkarmısın belirsizzz gereksiz insan sensin ben doruları sölüyorum accent hakkında yorum demiş ben yorumumu sölüyorum hyundai nin sorunları bitmez eğer yanlıssın diyorsan başım gözüm üstüne en ii si snsin abi kaçtane 120 bin km yi aşmış accent var taksiciler hariç parça ucuz güzel ama koltuklarında meymelet yokkkkkkk ...... oo araba bozuk araba her yeri bozuk çünki ooo bozukkkk




  • Arkadaşım, aynı sorun bendede vardı eğer depoda benzin seviyesini çeyreğin altına düşürürsen bu tip sorunlar olabiliyor.Zaten ben LPG ye ilk dönüşüm yaptığımda tartarini servisi buna özellikle dikkat etmemi istedi.Hyundai lerin elektrikli benzin pompası düşük benzin seviyesinde sorun çıkarıyor çünkü. Doğruya doğru benzin pompaları hassas.Çeyrek depo üzerinde kullanmazsan ileride benzin pompasının performansı iyice düşecek ve benzinle ilk çalıştırma esnasında durmadan stop edecektir.

    quote:

    Orjinalden alıntı: carenfly

    Selamlar;
    1.3 2004 model accent admire arabamla 4 yılda 80.000 km yaptım.
    Arkadaşım araba 80.000 km dir tık demedi. ilk aldığım günden hiçbir farkı yok. bu durumu şaşırarak izliyorum. 35.000 km de BRC marka LPG taktırdım . yakıt yarı yarıya düştü. Ancak LPG li kullanımda benzin deposunu çeyreğin altına düşürmemek gerekiyor yoksa sabahları ikinci marşı istiyor. İlginç bir durum LPG dönüşümü sonrası niye böyle yapıyor anlayamadık.

    Bunların dışında;
    kaporta ince dolu yağdığında küçük göçükler oluştu.
    içeriye çok lastik sesi alıyor.
    motor zayıf , çabuk hızlanmıyor.
    yere yakın.

    Yakıtı az , benzinle 6 lt LPG ile 8 lt yakıyor.
    bakımları ucuz , yağ ve filtre değişimleri dışında hiç bir yeri bozulmadı , ancak bildiklerimi yazayım ; Debriyaj baskısı 70 ytl. Fren balataları 20 ytl. ön TAMPON 35 YTL (BOYASIZ) , polen filtresi 9 ytl. yağ filtresi 5 ytl. radyatörü 120 ytl. amortisör 60 ytl.
    Gördüğün gibi parça fiyatları ucuz.
    Türkiyede artık tutulan bir araba alması satması kolay.

    Bundan önce skoda vardı bende parça fiyatlarından mahvetmişti , o zamanlar yemin etmiştim bir daha ithal araba alırsam cümle alem ..... beni diye.

    Arkadaşım aldığımdan bu yana hiç pişmanlık duymadım . iyi ki bunu almışım , şu sıralar hanıma da bir araba alıcam , 2004-2005 accent bakınıyorum , bir tane 13.500 ytl ye (90.000 km de) , bir tane 14.000 ytl ye (70.000) km de buldum , herhalde bunlardan birini alıcam. Bu fiyat ve donanım politikasını devam ettirirse hyundaiden başka araba almam artık.

    Hadi kolay gelsin , araba almak zor iş kafan baya bi karışacak.





  • Arkadaşım, Hyundai Accent (te) ile ilgili geçmişte kötü bir anımı geçirdin bilemiyorum ama sen kabul etsende etmesende, Hyundai sınıfının lideridir.Bu, dünyanın döndüğü gibi bir gerçek sen istediğin kadar idamla yargılasanda bu böyle.

    quote:

    Orjinalden alıntı: c.4citamm

    tabii canımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ben artık birşey demiyorum en büyük HYUNDAİ:):):):):):):):):):)




  • Almak istediğin aracı tam 8 yıl 0 km den 171.000 km ye kadar sorunsuz kullandım ve yukarıda da dediğim gibi sadece 120.000 de baskı balatası değişti... Bende senin gibi ayda 1500-2000 km yol yaptığımdan LPG taktırdım.LPG ile de 51.000 km sorunsuz ve çok rahat kullandım. Araçtan performans beklememelisin. Sürekli 90-120 km arasında giderim dersen hiçbir sorun yok. Sollamalarda zayıf kalır kendini çabuk toparlamaz.Rampa tırmanırken araç yüklüyse ve klima açıksa rampanın durumuna göre 3. vitese bile düşebilirsin.Klima açıkken motor epeyce zorlanıyor ama dediğim gibi 90-120 arasında düz yolda sorun yok.Sonuçta ekonomik bir motor olarak tasarlanmıştır. Kaportası çok iyi değildir ama bende 8 yılda en ufak bir paslanma olmadı. Ama ben senin yerinde olsam 1.6 16 vallf motor veya daha önceden çıkan 1.5 16Valf GLS modelini tercih ederdim. Yakıt tüketimleri 1.3 LX ile çok fark etmiyor ve uzun yolculuklarda özellikle araç yüklüyken daha rahat edeceğinden emin olabilirsin. 1.6 16 Valf motoru tercih et dememin bir diğer sebebi ise, 1.3 LX bagaj yüklü ve arkada yetişkin 2 kişi bulunuyorsa klimada yazın haliyle açıksa, gerçekten zorlanıyor. 1.3 lerin baskı balatası ve volanı 1.6 veya 1.5 GLS lere göre daha küçüktür.Araba birazda gitsin diye haliyle sıkıştırıyorsunuz uzun yolda ve gereğinden fazla ısınıyor.Ben baskı balatasını değiştirirken serviste görüştüğüm yetkili, volanı 1.5 motorun volanından ve baskı balatasından taktı dolayısı ile genelde yüklü kullandığım için bir daha hiç sorun yaşamadım. Tekrar ediyorum uzun yıllar kullanmak istiyorum derseniz temiz bir 1.5 veya 1.6 motorlusunu bulup kesinlikle onu alın derim...

    quote:

    Orjinalden alıntı: memisoglu

    lpg bizim icin cok onemli ayda ortalama 1500-2000km yapacak aracımız.benzinle bunun altindan kalkılmaz.onun icin lpg li dusuuyoruz.dizel düsünmüyoruz malum ulkemizdeki yakıt kalitesi ortada.bir de maliyet var dizel biraz pahali kaciyor.performans oncelikli kriter degil zaten bizim onceligimiz az yaksın bagaji buyuk olsun biraz da konforlu olsun fiyatida uygun olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi raven1974 -- 8 Şubat 2008; 9:38:46 >




  • hyundai mii aman amann ama sonata çok güzel
  • Arkadaşım daha öncede sormuştum söylemedin bir daha sorayım. Başına Hyundai Accent in içinde kötü bişimi geldi hı? Nedir bu kadar saldırganlık anlamadım.

    quote:

    Orjinalden alıntı: c.4citamm

    hyundai mii aman amann ama sonata çok güzel
  • Aklından zorun mu var senin birader ?
    Git çizgi film forumlarına katıl , emsallerinle tartış.

    quote:

    Orjinalden alıntı: c.4citamm

    hyundai mii aman amann ama sonata çok güzel



  • quote:

    Orjinalden alıntı: freesolcerman

    Yok canım kardeşim.sen yanlış anlamışsın. en büyük citroen. sen mutlu ve rahat ol.



    KARDEŞİM BİZ RAHAT OLDUKMU ALEM RAHATSIZ OLUYO BENCE SEN RAHAT OL GENİŞ TAKILL

    HARBİDEN ŞİŞTİM
  • quote:

    Orjinalden alıntı: raven1974

    Arkadaşım daha öncede sormuştum söylemedin bir daha sorayım. Başına Hyundai Accent in içinde kötü bişimi geldi hı? Nedir bu kadar saldırganlık anlamadım.

    quote:

    Orjinalden alıntı: c.4citamm

    hyundai mii aman amann ama sonata çok güzel






    İLTİRAF EDİYORUM KARDEŞİM GELDİ AMA BENİM ARABAM DEĞİLDİ AMA OLSUN BİLMİYORUM BU ARABA İŞİDE ELEKTRONİK GİBİ ŞANS İŞİMİ AMA KOLTUKLARI BİTTİ ARABA 25 BİNDE MOTOR YATAK SARDI FABRİKA GARANTİ DİYE ALDI YAPCAZ DİYE MOTORUNU YAKTI GARANTİYLE İLGİLENMEDİLER ARABA EN SONUNDA FURDA FİYATINA GİTTİ ONDAN SONRADA HYUNDAİ Mİ AMAN AMAN HELE ACCENTMİ ALLAH KORUSUN




  • Öncelikle geçmiş olsun güzel kardeşim, arkadaşının başına gelenler için üzüldüm. Yalnız anlayamadığım bir iki nokta varki 25,000 de yatak saran bir motor zaten yanmış demektirde, servis bunu ikinci kez nasıl becerdi bunu anlayamadım.İkincisi ise, yanlış anlama sana inanıyorum ama ülkemizde çoğu ters giden durumlar mevcut olmasına rağmen, ben bu arkadaşının yerinde olsam, asla ve asla garanti altındaki bir aracımın başına gelenlerden dolayı hurda fiyatına gitmesine seyirci kalmazdım.Hakkımı mutlaka alırdım Hyundai den. Arkadaşının aracının motorunun yatak sarmasının nedeni neydi tam olarak açarmısın konuyu.Hyundai yi bilen var bilmeyen var. Okuyanın aklında haksız yere olumsuz bir yorum oluşmasın. Ben, şimdi sen söyleyene kadar bir hyundai motorunun yatak sardığını ne duydum ne de gördüm.Bazı istisnalar olabilir tabiki eğer olursa her markada olur. Bende sana Ford ile ilgili başımıza gelen bir olay anlatayım. Şirketimize 2006 yılında sıfır km dizel ford focus alınmıştı.Araç 6 ay gibi bir sürede 60000 km ye yakın yol yaptı. Daha sonra turbosu arızalandı ve yetkili ford servisine götürüldü. Burada aracın turbosu garantiden değişti.Araç servisten çıkıp birkaç km yol gitti ve yolda kaldı.Şoförümüz, hava filtresinin olduğu yerden yağ çıktığını anlattı. Araç servise çekildi ve görüldüki, servis çalışanı turboyu takarken yağ ve hava hortumunu ters bağlamış yani hava girmesi gereken yerden yağ, yağ girmesi gereken yerdende hava girişi olacak şekilde ters bağlanmış.Motor yatak sardı.Araca garantiden ve hatasından dolayı, yepyeni sıfır motor taktı sevis. Bu süreç bir ay sürdü ama servis bize motor yapılana kadar başka bir focus u tahsis etti.
    Bütün bunları ne için yazdım biliyormusun kardeşim. Şimdi istisna olan durumlar olabilir, bu tüm markaların başına gelebilir.Sonuçta bu araçlarda kul yapısıdır hata olur.Bazen inanamayacağımız, markaya yakışmayan hatalarda olabilir.Böyle bir hata yüzünden markayı, bu Hyundai veya başka bir marka olabilir.Kötülemek, karalamak markayı bilmeyen birinin bilgi için foruma girdiğinde kafasını karıştırmak çok büyük bir haksızlıktır.
    Ama desenki hyundai şu şu marka araca göre şöyledir, şu marka fiyat performans bakımından hyundai den daha iyidir.O zaman başımız üstüne. Hep birlikte konuşur tartışırız.Böyle birşey yok ama senin söylediğin. Bir tane tanıdığımın vardı motoru yatak sardı hyundai pis,kaka, oldu bitti yaramaz araba serviside ilgilenmedi...Çamur at izi kalsın misali.Kardeşim, başka yerde olsan sorarlar adama senin yaşın kaç?




  • Güzel cevap.

    Sanayide ustalar arasında şöyle bir söz vardır;
    Kötü araba yoktur , kötü kullanılmış araba vardır.

    Dört yıldır bindiğim , olmadık yollara gidip geldiğim,80.000 km yol yaptığım hyundainin nasıl oluyorda heryeri saat gibi çalışırken , bu adamın araba 25.000 km de yatak sarıyor. Hyundai bize özel arabamı üretmiş.

    Arabanı çocuğun gibi sevicen bakıcan kardeşim. işin sırrı bu.
  • @raven1974 iyi açıklamıssın ama @c.4citamm arkadaşın derdi başka diger mesajlarınıda okursan anlarsın
  • Okudum abicim okudukça gerildim. Yahu tamam illaki hyundai markasını zorla sevdirecek değiliz.Elle tutulur gözle görülür birşeyler söylesin. Belki tamam dediği gibi 25.000 de yatakta sarmış olabilir.Koltukları bitmiş demek zaten aracın nasıl kullanıldığının ufak bir göstergesidir. Aracın içinde grupmu yaptılar gençler naptılarsa artık yani nasıl biter koltuklar diye düşünüyorumda aklıma bu geldi. Motorda aynı anda bu hararete dayanamayıp yanmıştır artık normaldir. Serviste aracı bu durumda garanti kapsamına almamıştır sanırım.Araçta hurda fiyatına cenabet cenabet gitmiştir.Bu şekilde kullanımda yeryüzünde üretilen, bilinen hiçbir araç zaten dayanamaz.
    c.4citamm kardeşim al sana tezine karşılık antitez.Sentezinide sevgili forum üyeleri yaparlar artık.Tövbe Tövbe.
    Ben bundan önceki 2000 model accent LX 1.3 aracıma ve motoruna yapmadığımı bırakmadım. Sattığımda 171.000 km idi.İnanın bu km ye kadar ne bir kez hararet yaptı, ne yürüyen aksamında bir sorun oldu,ne de yağ yakıyordu...22 Ocak ta gittim hiç düşünmeden yine Hyundai 1.5 dizel era aldım. Tabiri caizse köpek gibi gidiyor. Ne Citroen C serisi ne de başka bişi yolda tanımam.
    Eksikleri yokmudur elbetteki vardır.Ben şuna inanıyorumki, Hyundai başarılı olmak için elinden geleni ardına koymuyor.Önümüzdeki yıllarda da çoğu avrupalı rakibine fark atacağı kesindir.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.