Şimdi Ara

Hyundai Era // 1.4 / 1.6 / 1.5 ???? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
4.647
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Simdi;

    Benzin ile 9 lt yaksam, 9lt * 3,65tl = 32,85tl / 100km = 0,3285tl * 15.000km = 4.927,50 TL Yıllık Benzin Maaliyeti
    Dizel ile 6 lt yaksam, 6lt * 3,05tl = 18,3tl / 100km = 0,1830tl * 15.000km = 2.745,00 TL Yıllık Dizel Maaliyeti


    Bunları etkileyecek sey servis maaliyeti olacaktır. Ki bu acıdan bakılınca fark 2.182,5 TL. Bu farkı dusundugumuzde secenek Dizel e dogru kayıyor gibi.
    ( Tabi hesap kısmında bir kusur yok ise :) )

  • dizelin verdiği sürüş keyfini ne 1.4 ne de 1.6 veremez

    diğer yandan dizel daha ağır ve yere daha iyi basıyor

    performans ve ekonomi = dizel
  • Kardeş bence de dizel al, madem era da karar kıldın o zaman dizelini al çünkü motor performansı çok başka ben yılbaşından beri kullanıyorum eski mesajlarıma bakarsan + ve - yorumlarımı da görürsün dizelden şaşma derim.
  • piyasada ww (jetta golf vs...) 1.4 tsi motordan başka 1.6 lar içinde benzinli dizel farketmez eradaki motor hiçbirinde yok dizel 110 bg era en iyisi her yönden yakıt çekiş uzun ömür dayanıklılık
  • Tum bu yazılanlara istinaden era dizel de karar kıldım diyebilirim. Artık hesabıma uygun istedigin bir Dizel Era gorursem almayı planlıyorum. Verdigniz cevplar icin cok tesekkurler.. Alım gerceklestiginde buraya detaylarını iletirim (belki diger arkadaslar icin yardımcı olur)

    Ellerinize saglık arakdaslar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alper145

    Yerinizde olsam 1.6 benzinli modelini tercih ederim..Select modeli accent için tam kıvamında bir modeldır..yıllık 15.000 km yapıyorsanız dızele gerek yok ve dizel motoru ile ilgili yakıt deposunun içindeki boyanın aşınma yaptığını okumuştum.. Bu yüzden en sağlıklısı 1.6 sı olacaktır..

    Aracın + ları :

    Uzun süre sorunsuz kullanırsınız
    bakımı ve parçası diğer araçlara göre çok daha ucuzdur
    kullanımı çok rahattır,aynaları geniştir göğüs dardır,arabanın boyutlarına kolayca alışırsınız heryere girip çıkarsınız..


    Aracın - Leri ;

    Aracı dikkatlı kullanmaya bakın,Motoru güçlüdür ve kasası hafifdir,
    Kaportası pek sağlam değildir,ufak kazalarda bile fazla hasar alır
    Amortisorleri çok zıplatıyor,Özellikle arkada oturanların vay haline
    120 den sonra her B sınıfı araç gibi yol sesi alıyor ve yan rüzgarlardan etkileniyor


    Ancak araç bu fiyata alabileceğiniz 0 araç olarak en iyi seçim olacaktır..

    Eğer alırsanız size tavsiyem lastikleri ve jantları 195/65/15 yapın,Böylece zıplatma azalır ve yol tutuşu artar..

    Şimdiden Hayırlı uğurlu olsun..



    65 çamurluğa vurabilir 60 daha iyi ;)
    accente 195/60/15 diyorum yani ;)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crepis

    piyasada ww (jetta golf vs...) 1.4 tsi motordan başka 1.6 lar içinde benzinli dizel farketmez eradaki motor hiçbirinde yok dizel 110 bg era en iyisi her yönden yakıt çekiş uzun ömür dayanıklılık


    kardeş sen koyu accent fanatiğisin heralde 112 PS era nerde 132 PS auris nerde :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0


    quote:

    Orijinalden alıntı: crepis

    piyasada ww (jetta golf vs...) 1.4 tsi motordan başka 1.6 lar içinde benzinli dizel farketmez eradaki motor hiçbirinde yok dizel 110 bg era en iyisi her yönden yakıt çekiş uzun ömür dayanıklılık


    kardeş sen koyu accent fanatiğisin heralde 112 PS era nerde 132 PS auris nerde :D


    dizel versiyon demiş ama arkadaş
  • devir artık dizel devri almışken tabiki dizel almlısınız
  • illa era ise 1.5 diesel.. acayip performanslı bir motor..
  • bu era yı bende araştırmıştım baya taksicilerle konuştum sanayide ki ustalarla vs almadım ama çıkardığım sonuç şu

    1,6+lpg
  • Bizdede 1.6 CVVT Otm şanzımanlı era var performansı gayet memnun edici
  • 1.6 16 valf + Brc bence en iyi kombinasyon...

    ----------------------------------------------------------------------

    0-100 10.2 saniye 112 hp motor..C segmenti bir çok araçta yok bu veriler...


    -------

    Dizel de yok turbo yok enjek
    tör...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    1.6 16 valf + Brc bence en iyi kombinasyon...

    ----------------------------------------------------------------------

    0-100 10.2 saniye 112 hp motor..C segmenti bir çok araçta yok bu veriler...


    -------

    Dizel de yok turbo yok enjek
    tör...


    dizelde turbo şarjlı değilmi
  • Sitesinde baktım şimdi

    16 supap DOHC Turbo Intercooler VGT(Değişken Geometrili Turbo Şarj)

    Turbo var yani.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SQua


    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    1.6 16 valf + Brc bence en iyi kombinasyon...

    ----------------------------------------------------------------------

    0-100 10.2 saniye 112 hp motor..C segmenti bir çok araçta yok bu veriler...


    -------

    Dizel de yok turbo yok enjek
    tör...


    dizelde turbo şarjlı değilmi


    Evet işte onu diyorum..

    Turbo-enjektör var ve çok kişinin canını yaktı..
  • dieselleri turbolu... benzinli ile hiç uğraşmayın.. 5. vites 140 km. 3000. devirde... deli gidiyor onun dışında çok zayıf ve yolda insanı çok yoran bir araç.. dikkatli olmak lazım çünkü bu motor bu araca fazla..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kritios
    quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    Taksiciler genelde 1.6 alıyorlar. Vardır bir bildikleri. Neden 1.5 dizel almıyorlar acaba?


    taksiciler de 1.6 nadirdir hocam.
    1.6 daha fazla yakıyor sonuçta.
    hepsinde 1.4 + lpg var çünkü onlar için önemli olan yakıt ekonomisi ve bakım maliyetidir.

    taksicilerin 1.5 crdi almamalarının sebebi ise olası bir turbo arızası veya enjektör arızasında tamirine ve yedek parçasına aşırı para bayılmalarıdır.
    taksiler gündüz-gece durmuyor, 24 saatte 300 km yol yapıyorlar yani senede 110bin km.
    hiç'te az değil.

    o yüzden hususi kullanımda arkadaşın dizel almaması için bir problem yok.

    senede 200000 km devıren taksı gordum(karsı komsumuz) ondada 1.4 era vardı tık demıyo dıyodu hemde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onder46


    quote:

    Orijinalden alıntı: SQua


    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    1.6 16 valf + Brc bence en iyi kombinasyon...

    ----------------------------------------------------------------------

    0-100 10.2 saniye 112 hp motor..C segmenti bir çok araçta yok bu veriler...


    -------

    Dizel de yok turbo yok enjek
    tör...


    dizelde turbo şarjlı değilmi


    Evet işte onu diyorum..

    Turbo-enjektör var ve çok kişinin canını yaktı..



    5 yıl 100000 km garantisi var aracın normal sürücü o km'yi yapana kadar elden çıkarmış olur aracı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46


    quote:

    Orijinalden alıntı: SQua


    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    1.6 16 valf + Brc bence en iyi kombinasyon...

    ----------------------------------------------------------------------

    0-100 10.2 saniye 112 hp motor..C segmenti bir çok araçta yok bu veriler...


    -------

    Dizel de yok turbo yok enjek
    tör...


    dizelde turbo şarjlı değilmi


    Evet işte onu diyorum..

    Turbo-enjektör var ve çok kişinin canını yaktı..



    5 yıl 100000 km garantisi var aracın normal sürücü o km'yi yapana kadar elden çıkarmış olur aracı



    Dizel bir aracı 2. elde elden çıkarırken de 60-70 binden sonra alıcı konumundaki kişiler benzinli bir araca göre çok daha hassas oluyor..




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.