Şimdi Ara

hyundai gerçeği bunu okumadan hyundai almayın derim (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
1.545
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Tutarsız bir tepki olmuş maalesef...
  • Bende servislere gıcık oldum 8 aylık opel aracın kuçuk bır boyası olcaktı çamurlukta adam tum camurlugun rengını bozdu 3 defa goturdum yapamadı 3.de kapıyada gırmış onunda tonu değişmiş.Hala pişkin pişkin bırsey yok. yok bu ton farkını kadın gözu farkeder bılmem ne it....it. Periyodık bakıma göturmedım zaten 2 sene opelde lanet olsun dedim ağzınızdan yuızunuzden gelır vs şikayet etmekte işe yaramıyor hiç bir yaptırım yok arkadaşlar servislere. Daha servise götürmem nerede işten anlamayan varsa serviste çalışıyor kendıne güvenen kendi yerını açıp parayı kırıyor. Arkadaşlar bunlara kursa fılan göderıyorlar ama kafa basmayan adam anlamaz bu işleri yine kalas kalır. Yasayı bekliyorum periyodık bakımı özellerde yapabılecek o zaman garanti için servise gidende olmaz servıslerın halı nıce olcak çok arıyacaklar vatandaşı.
  • dostum, herşeyden önce o servisi değiştir. bir daha uğrama...
    nerdesin bilmiyorum ama en olmadı Tuzla'daki merkez servise git. orada hallederler sorununu. gelen gürültülere de baktırırsın.

    yaşadıkların arabadan soğumana neden olmuş. kim olsa soğurdu zaten arabadan.

    senin yaşadığın olay bir tür servis faciası; hemen değiştir servisini.
  • benim stilo mp3 filan çalmıyor ama her türlü kopya cd yi çalıyor. lcd display da sanki kalemle karalanmış gibi bir leke oluştu, garanti olmasa takmazdım kafaya. götürdüm değiştirdiler. ama bazı player'ler kopya cd kabul etmiyor.

    bir de player in içinde cd bırakırsanız bazı playerler cd yi ya da kendini bozuyor. eski arabamdaki mp3 player cd leri bırakınca bozuyordu. ama yenisinde bişey olmuyor. taş gibi...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: snoopcess

    ya kusura bakma ama çok çelişkili bir topic ve başlık olmuş

    neden diyeceksin şimdi..."HYUNDAİ GERÇEĞİ" yazmışsın...ben bi hyundai sahibi olarak öle bi girdimki topiğe sanki hyundai çok kötü bişiymiş cart curt gibi bir modda girdim....ama gördm ki şöle bi sonuç var;

    - 1.3 82hp berbat bi performans verio demişsin...tamam katılıorum ama neye göre berbat??Yani ben kiralık bi 1.3 kulanmıştm 2005 model..1.3 ve 82hpyi çok çok güzel hissettiriodu bana....eğer sen bu motordan daha fazlasını beklersin ztn hata yapmış olursn arkadaşım

    - 10.000km'deyken ses ve gürültü gelmeye başladı demişsin....benim aracım 2006 1.5CRDI VGT getz...benimkide 11.000'de...bende tık yok?hatta beklediimden daha iyi...noolcak şimdi

    - Cd Player'ın la ilgili bi sorun yaşamışın,doğaldır,her markanın her elektronik cihazıdna olabilir bu....sonra garanti'ye girmedi fln filan bi ton olay olmuş....e peki şimdi burda "HYUNDAI" markasının ne kötülüü ve gerçeği(!) var onu anlamadm....bu tamamen servis sorunu....BMW'nin servisindede sorun yaşayan adam gördm ben...AUDI'nin servisindede bizzat sorun yaşadm ben...hemde yüzde yüz haklıyken..

    ve işte bahsetttim olaya geldim....tamam yaşadığın sorunları yazmışın çok güzel öğrenmiş olduk...paylaştığın için saol...ama sonunda yazdıın cümle işte noktayı koymuş ;

    "işte tüm bunlardan dolayı Hyundai almayın. "

    ee o zaman benim yazdıklarıma bakarakta ben "işte tum bunlardan dolayı Hyundai alın." demem lazım ama demiorm....çünkü yanlış...."Hyundai Gerçeği" biraz "Davinci Şifresi" gibi olmuş...

    umarım ne demek istediimi anlamışsındır arkadaşım...bunları kötü niyetle yazmıorm.....sadece bu şekilde davranan arkadaşlara bir tepki olarak yazdm...iyi günler





    Hayat çok zorluklar yaşadım, işte tüm bunlardan dolayı DOĞMAYIN anasını satayım






  • Türkiyemizde marka ne kadar güvenilir olursa olsun serviste görevli insanlar Türk ve Türk mantığıyla hareket ettiği sürece bu tür saçmalıklarla ifade edilebilecek gariplikler yaşayacağız.maalesef. dünya çapında marka olmuş ürünler neden bu hallere düşürülüyor acaba. bence markaların değil , devamında dostluklarla sürmesi gereken satış sonrasında sorun var.bu sorun da maalesef bizlerin kolaycılığa kaçış ve başkalarının zor durumlarından yaralanarak ceplerimizi doldurmak istememizden kaynaklanıyor. umarım daha çok canlar yakılmadan bu psikolojimizi düzeltiriz.( bence çooook zor ama dilek işte )
  • sırf bu şikayet yüzünden bu kadar büyük bir lafa gerek yok

    benim yaşadıklarımı bilsen hyundaiyi yakardın herhal

    her firmanın yaptığı uyanıklıklar bunlar

    üsteleyince düzeltiyorlar

    arabaları çok kaliteli görünmeyebilir ama servis kaliteleri günden güne artıyor bence
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.