h100 hafif zorlamayla patinaj çekiyor.O araca anti patinaj sistemi şart
h100 bence l300 den iyidir performans görünüm konfor herşey.l300 ün görünümüne insan tahammmül edemez h100 tasarım olarak l300 den 20 yıl ilerde göz var izan var ya.
arkdaşım dayımın oğlunda h100 var 200 binde ama hala gidiyor bi arkadaş l300 le yaptığım harekteleri h100 le yapamıyoeum demiş dayı oğlu el freni çekiyor drift yapıor adeta geçen gün arkasında 1.5 ton vardı raha köye çıkyoduk araba tık demedi nasıl çıktı o bayırları sonuna kadar h100
konu hortlamış
arkadaslar hyundaı mıtsubıshı nin kopyasıdır bunu unutmayın.Biz valla daha yeni mıtsubıshı l300 aldık minibüs 1996 model yeşil olanı arabayla 110 vurduk valla.Motoru daha taş gibi helal olsun mıtsubıshı ye.Arabayı ticari amaçla kullanıyoruz arabanın arkası full dolu 90 la geliyoz 110 girdimi çok yakıyo çift karbiratöre geçdiği için.Helalı hoş olsun mıtsubıshı ye biz yolda hiç koymamıstır simdiye kadar.
110 nedir arkadaşım biz 140 160 larda gidiyoruz h100 le
nerde 140 160 vuracak be.Peki kac model hyundai
hyundai 97 model araba baımlı yolunu buldumu8 nazsıl vuruyor 140 160 a
ya arkadaşım l300 h100 ün yanından geçemez boş yere bu kadar tartıştık
alakası yok l300 h100 katlarca iyidir
asıl h100 gecemez piyasaya şöyle bak bi hep kaportası dökük hyundai ler.Sonucta bu araba korea malı.97 hyundai yı getirde antalyada kapısalım bi hangisi geciyor...
2 ay önce iş nedeniyle L300,H100 vb.. modelleri araştırmaya başladım.
H100 daha konforlu ama daha narin.
L300 daha kaslı ama kaba.
Eğer özel aracım olarak kullanıcak olsaydım H100 alırdım, ancak iş nedeniyle alacak olmam beni L300 e yönlendirdi.
2 hafta önce bir araç sol ortadan sürttü L300 e (beyaz L300) diğer aracın tamponun esnediğini gördüm ve rengi sol tarafta leke bıraktı. kaportada hasar yok.
Mitsubishi iş makinaları, otobüs gibi ticari üretimlerinden kazandığı tecrübeleri L300 e de yansıtmış.
Sağlam ve işini yapan bir araç.
H100 yapmaz mı ? o da yapar.
Birde konunun özü şudur ; o marka bu marka olması çok az bi fark yaratır. gerisi şöförün kalitesidir.
Araca bakarsan o da sana bakar !!! bakmazsan ferrari panelvan kullansan da bozuldu diyip çocuk gibi ağlarsın.
Saygılarımla
yav arkadaşlar tartışmalarınızı okuyorum da bazı arkadaşlar sanki sallıyorlar gibime geliyor. mesela adnan07 demişki 100 110 u geçtikten sonra çok yakmaya başlıyor çift karbüratör açılıyor falan diye... soru 1: bu van ların (hyundai - mitsubishi) benzinlisi varmı? soru 2: dizel araçta karbüratör olurmu? soru 3: karbüratörü olmayan bir dizel 110 u geçince nasıl çift karbüratör açar? soru 4: ????????????????????????????????????
quote:
Orijinalden alıntı: ozencan43
yav arkadaşlar tartışmalarınızı okuyorum da bazı arkadaşlar sanki sallıyorlar gibime geliyor. mesela adnan07 demişki 100 110 u geçtikten sonra çok yakmaya başlıyor çift karbüratör açılıyor falan diye... soru 1: bu van ların (hyundai - mitsubishi) benzinlisi varmı? soru 2: dizel araçta karbüratör olurmu? soru 3: karbüratörü olmayan bir dizel 110 u geçince nasıl çift karbüratör açar? soru 4: ????????????????????????????????????
+1
quote:
Orijinalden alıntı: ozencan43
yav arkadaşlar tartışmalarınızı okuyorum da bazı arkadaşlar sanki sallıyorlar gibime geliyor. mesela adnan07 demişki 100 110 u geçtikten sonra çok yakmaya başlıyor çift karbüratör açılıyor falan diye... soru 1: bu van ların (hyundai - mitsubishi) benzinlisi varmı? soru 2: dizel araçta karbüratör olurmu? soru 3: karbüratörü olmayan bir dizel 110 u geçince nasıl çift karbüratör açar? soru 4: ????????????????????????????????????
İyigeceler. 1- Hyundai H-100 mitsubishi L300 ve Mazda E2200 versiyonlarının orjinal versiyonlarında benzinli modelleri varsa da Türkiye'de benzinli versiyonu yoktur. Olanlar da farklı ülkelerden gümrük vasıtası ile getirilmiştir. 2-Diesel araçlarda karbüratör olmaz. Karbüratörün amacı benzin ile havanın karışımını sağlamaktır. Diesel araçlarda amaç, emilen havanın içerisine az yada çok yakıt püskürtmek olduğu için emilen havanın azaltılması yada çoğaltılmasına gerek yoktur. Her daim temiz ve emilebilen en çok havanın motorun içine alınması diesel araçların temel prensibidir. Elektronik yakıt sistemli araçlarda ise basit bir boğaz mekanizması vardır. Ancak onun da amacı giden havanın miktarını ölçmek ve gaz pedalına basma açısını belirlemek için kullanılır.
Diesel araçlarda yakıt püskürtme işlemi birim zamanda istenilen kadar yakıtın sevkedilmesi şeklinde gerçekleştiği için birinci yada ikinci boğaz kelebekleri yoktur. Siz gaza bastğınızda pompa elemanı içerisine giden yakıt miktarı artar yada azalır. 3- Diesel araçlarda 110km hızı herhangi bir ekstra meme açılmaz. Pompanın devrine bağlı olarak gaz pedalına ne kadar çok basarsanız, hızına yada vitesine bağlı olmaksızın püskürtülen yakıt mikktarı artar. İster 50km'de isterseniz 150km'de. Farketmez. 4- :)
quote:
Orijinalden alıntı: GitarxtanbuL
ya MITSUBISHI motoruyla sizce zottirik HYUNDAI motoru aynımıdır birisi japon birisi kore ?
daqlar taşlar kadar fark var arada
Kesinlikle tartışmaya gerek yok.
mıtsubıshı sonuçda japon
öncelikle tolgakmg arkadaşa teferruatlı bilgilendirmesinden dolayı teşekkür ederim. bu aralar bende böyle bir araç almayı düşünüyorum. bu başlıktaki yorumlara bakılırsa l300 ağır basıyor karar olarak. ancak bazı soru(n)larım olacak siz arkadaşlara: bu tip araç alırken dikkat edilmesi gereken noktalar neler? bu araçların yokuş çıkma performansları nasıldır(toprak yolda)? tiplerine göre vergileri farklı biliyorum (panelvan minibüs camlı kamyonet vs) zorunlu sigorta ücretleri ne kadar acaba? tipleri değişik olsada her sene fenni muayeneye girecekmi? bilgi vermek lütfunda bulunacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler. hiace bunlardan dahamı iyidir? toyota ne de olsa?
az yukarda bı kadran var 180 mı gosterıyoo hangı arabanın o konsolu sokup ellemı cavırdınız nedır
topiği baştan aşağı yeniden okudum. bu arada haber bıraktığım arkadaşlardan tel. geldi. 97 l300 var temiz diye. gittim baktım hakikaten öyle. orjinal değişen boya yok. üstelik 65 bin 500 km.de. garaj arabası. ikinci sahibi 10 yıl önce almış ve sadece yaz tatillerinde 4000 - 5000 km. yapmış. pazarlıkla 8750 tl ye aldım. eğer becerebilirsem yakında fotosunu koyarım. forumda bilgilerini(!) paylaşan arkadaşların hepsine ayrı ayrı teşekkür ederim. herkese ALLAH gönlünce versin.