Şimdi Ara

HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ? (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
267
Cevap
2
Favori
323.632
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit

    quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet_0606

    STAREX üretimi durdu.fakat elde kalanlar çok cazip fiyatlara veriliyor.140 bg crdi motorlu starex bulabilirseniz tavsiye ederim.
    quote:

    Orjinalden alıntı: antali_27

    vallahi patron nedielim.sonucta ikiside kul yapısı...bugun hyundaı cangarlar antalya bayisindeydık..starex alma fikrimiz var ..bir fikriniz varmı veya l300 yenı versıyonunumu? beklıyeımama ben l300 den vaz gecmıyorum..ama iş herseyden önce gelir..ankarada _bilen eksoz_arda ustayada slm...



    starex taklit L400 verelim


    Alıntıları Göster
    aldık dayı 2005 15mılyara biraz darbelı vip




  • quote:

    Orijinalden alıntı: antali_27

    aldık dayı 2005 15mılyara biraz darbelı vip

    Alıntıları Göster
    uzun süre düşünmeye ramen L300 almaya karar verdik gerçekten dayanıklı araç toyata ve hyundaı h100 bir çok minübüsü kullandık h 100 konforlu lüks fakat dayanıklı değil L300 konforlu olmasada hiç bişi olmuyo arabaya :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xx61xx

    uzun süre düşünmeye ramen L300 almaya karar verdik gerçekten dayanıklı araç toyata ve hyundaı h100 bir çok minübüsü kullandık h 100 konforlu lüks fakat dayanıklı değil L300 konforlu olmasada hiç bişi olmuyo arabaya :D

    Alıntıları Göster
    MRB ARKADAŞLAR BENDE H100 VAR 1999 MODEL UZUN YOLDA SABİT SURATDA (90-110 A
    RASI) BİR DEPO İLE 650 KM YAPIYORUM****ŞEHİR İÇİ KULLANIMDADA 500 RAHATLIKLA KULLANIYORUM****ŞU ANA KADARDA 50 LİTREDEN FAZLA DOLDURAMADIM***EN FAZLA ALDIĞI 50 LİTRE HESAPLARIMA GÖRE 100 KİLOMETREDE 7.9 LİTRE MAZOT SARFİYATI VAR.....ANCAK L300 KULLANICILARINA SORDUĞUM ZAMAN BU KADAR YOL YAPAMADIKLARINI AÇIK İFADE EDİYORLAR,,BUNUN NEDENİ L300 İLE H100 ARASINDAKİ AĞIRLIK FARKINDANMIDIR YOKSA L300 BEYGİR GÜCÜ H100 LERE GÖRE DÜŞÜK OLMASINDANMIDIR BİLMİYORUMMMM****ŞİMDİ SORUYORUM H100 KULLANICILARINA ACABA BENİM ARACIM GİBİ YAKAN BİR H100 SAHİBİ VARMI ***PAYLAŞIM İÇİN TŞK




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berse_01

    MRB ARKADAŞLAR BENDE H100 VAR 1999 MODEL UZUN YOLDA SABİT SURATDA (90-110 A
    RASI) BİR DEPO İLE 650 KM YAPIYORUM****ŞEHİR İÇİ KULLANIMDADA 500 RAHATLIKLA KULLANIYORUM****ŞU ANA KADARDA 50 LİTREDEN FAZLA DOLDURAMADIM***EN FAZLA ALDIĞI 50 LİTRE HESAPLARIMA GÖRE 100 KİLOMETREDE 7.9 LİTRE MAZOT SARFİYATI VAR.....ANCAK L300 KULLANICILARINA SORDUĞUM ZAMAN BU KADAR YOL YAPAMADIKLARINI AÇIK İFADE EDİYORLAR,,BUNUN NEDENİ L300 İLE H100 ARASINDAKİ AĞIRLIK FARKINDANMIDIR YOKSA L300 BEYGİR GÜCÜ H100 LERE GÖRE DÜŞÜK OLMASINDANMIDIR BİLMİYORUMMMM****ŞİMDİ SORUYORUM H100 KULLANICILARINA ACABA BENİM ARACIM GİBİ YAKAN BİR H100 SAHİBİ VARMI ***PAYLAŞIM İÇİN TŞK

    Alıntıları Göster
    İŞTE H 100 LERİN EN İYİ YANLARI PERFORMANS/YAKIT/DAYANIKLILIK/KONFOR BU DÖRDÜNÜN BİRARADA OLMASI.NE L 300 DE NEDE MAZDADA BUNLAR BİRARADA DEĞİLDİR.

    ONUN İÇİN H 100
    quote:

    Orjinalden alıntı: berse_01

    MRB ARKADAŞLAR BENDE H100 VAR 1999 MODEL UZUN YOLDA SABİT SURATDA (90-110 A
    RASI) BİR DEPO İLE 650 KM YAPIYORUM****ŞEHİR İÇİ KULLANIMDADA 500 RAHATLIKLA KULLANIYORUM****ŞU ANA KADARDA 50 LİTREDEN FAZLA DOLDURAMADIM***EN FAZLA ALDIĞI 50 LİTRE HESAPLARIMA GÖRE 100 KİLOMETREDE 7.9 LİTRE MAZOT SARFİYATI VAR.....ANCAK L300 KULLANICILARINA SORDUĞUM ZAMAN BU KADAR YOL YAPAMADIKLARINI AÇIK İFADE EDİYORLAR,,BUNUN NEDENİ L300 İLE H100 ARASINDAKİ AĞIRLIK FARKINDANMIDIR YOKSA L300 BEYGİR GÜCÜ H100 LERE GÖRE DÜŞÜK OLMASINDANMIDIR BİLMİYORUMMMM****ŞİMDİ SORUYORUM H100 KULLANICILARINA ACABA BENİM ARACIM GİBİ YAKAN BİR H100 SAHİBİ VARMI ***PAYLAŞIM İÇİN TŞK




  • quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    İŞTE H 100 LERİN EN İYİ YANLARI PERFORMANS/YAKIT/DAYANIKLILIK/KONFOR BU DÖRDÜNÜN BİRARADA OLMASI.NE L 300 DE NEDE MAZDADA BUNLAR BİRARADA DEĞİLDİR.

    ONUN İÇİN H 100
    quote:

    Orjinalden alıntı: berse_01

    MRB ARKADAŞLAR BENDE H100 VAR 1999 MODEL UZUN YOLDA SABİT SURATDA (90-110 A
    RASI) BİR DEPO İLE 650 KM YAPIYORUM****ŞEHİR İÇİ KULLANIMDADA 500 RAHATLIKLA KULLANIYORUM****ŞU ANA KADARDA 50 LİTREDEN FAZLA DOLDURAMADIM***EN FAZLA ALDIĞI 50 LİTRE HESAPLARIMA GÖRE 100 KİLOMETREDE 7.9 LİTRE MAZOT SARFİYATI VAR.....ANCAK L300 KULLANICILARINA SORDUĞUM ZAMAN BU KADAR YOL YAPAMADIKLARINI AÇIK İFADE EDİYORLAR,,BUNUN NEDENİ L300 İLE H100 ARASINDAKİ AĞIRLIK FARKINDANMIDIR YOKSA L300 BEYGİR GÜCÜ H100 LERE GÖRE DÜŞÜK OLMASINDANMIDIR BİLMİYORUMMMM****ŞİMDİ SORUYORUM H100 KULLANICILARINA ACABA BENİM ARACIM GİBİ YAKAN BİR H100 SAHİBİ VARMI ***PAYLAŞIM İÇİN TŞK


    Alıntıları Göster
    dayı sankı bana vıtodan bahsedıyon..ne konforu ne slası cok ezik -5....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: antali_27

    dayı sankı bana vıtodan bahsedıyon..ne konforu ne slası cok ezik -5....

    Alıntıları Göster
    yiğenim sende anlamak istediğin gibi anlıyon.oku bakim ikinci cümlede ne yazıyo




  • quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    yiğenim sende anlamak istediğin gibi anlıyon.oku bakim ikinci cümlede ne yazıyo

    Alıntıları Göster
    Eski iş yerinde mazda e2200 vardı gerçekten arkadaşlar güzel arabaydı. full yüklüyken bile canavar gibi rampaları tırmanıyodu Yanlış hatırlamıyosam 2200 motor 71 hp idi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ghost1802

    quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet_0606

    HYUNDAI h 100 ün diğer araçlara göre daha çok tutulması sebebiyle kasayı değiştirmiyor....
    ama accent admire 2 sene üretildi tutulmayınca accent era olarak kasası değişti ve era gerçekten tutuldu...
    firma tutulan ve satan bir araba için niye kasa değişikliği düşünsün!
    ama mıtsubıshının düşünmesi normal....l 300 h100 kadar tutulmadığı için rekabet ortamı oluşturmak için mıtsubıshı kasayı sık sık değiştirmeli .....
    ama buna rağmende tutulmadı tutulacağıda yokk...
    nedenlerinden birisi;piyasada tutulmadığı ikincisi h 100 e göre parça fiyatlarının bakım masraflarının pahalılığı ve h 100 ün motor gücünün l 300 de olmayışı.....

    mıtsubıshı l 300,HYUNDAI H 100 kadar tutulan bir araç değildir ve olamazda;yolda örneğin;10 tane h 100 görüyorsan,l 300 den ya 1 tane yada hiç göremezsin...ne demek istediğimi anladın heralde


    quote:

    Orjinalden alıntı: BESEN

    doğru gücü yetmez bunaa...... ayrıca öle bi diyosun ki sanki h100 her sene yenilenen bi araçta.. eskiden beri hep aynı görüntü hep aynı görüntü
    MITSUBISHI en azından yenilikten yana...

    quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet_0606

    hyundaı böyle tipsiz arabalar yapmaz....

    quote:

    Orjinalden alıntı: BESEN

    İŞTE BUDA MITSUBISHI NIN YENİ KASASI HYUNDAI DA YAPSINDA GÖREYİM HADİ...

     HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ?


     HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ?










    admire den sonra sana era çok şekilmiş gibimi duruyo. Valla ben o aracı aynı yumurtaya benzetiyorum. Ne o öyle Hiç güven vermiyo.

    Tarafsız ve objektif olmak gerekirse mitsubishinin sağlamlığı ve motorda kalite hyundai kıyaslama ya bile değmez..

    Aklıma tokyo drift filmi geldi. Ne yani sana hyundai mi verecektim diyo ya

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ghost1802


    quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet_0606

    HYUNDAI h 100 ün diğer araçlara göre daha çok tutulması sebebiyle kasayı değiştirmiyor....
    ama accent admire 2 sene üretildi tutulmayınca accent era olarak kasası değişti ve era gerçekten tutuldu...
    firma tutulan ve satan bir araba için niye kasa değişikliği düşünsün!
    ama mıtsubıshının düşünmesi normal....l 300 h100 kadar tutulmadığı için rekabet ortamı oluşturmak için mıtsubıshı kasayı sık sık değiştirmeli .....
    ama buna rağmende tutulmadı tutulacağıda yokk...
    nedenlerinden birisi;piyasada tutulmadığı ikincisi h 100 e göre parça fiyatlarının bakım masraflarının pahalılığı ve h 100 ün motor gücünün l 300 de olmayışı.....

    mıtsubıshı l 300,HYUNDAI H 100 kadar tutulan bir araç değildir ve olamazda;yolda örneğin;10 tane h 100 görüyorsan,l 300 den ya 1 tane yada hiç göremezsin...ne demek istediğimi anladın heralde


    quote:

    Orjinalden alıntı: BESEN

    doğru gücü yetmez bunaa...... ayrıca öle bi diyosun ki sanki h100 her sene yenilenen bi araçta.. eskiden beri hep aynı görüntü hep aynı görüntü
    MITSUBISHI en azından yenilikten yana...

    quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet_0606

    hyundaı böyle tipsiz arabalar yapmaz....

    quote:

    Orjinalden alıntı: BESEN

    İŞTE BUDA MITSUBISHI NIN YENİ KASASI HYUNDAI DA YAPSINDA GÖREYİM HADİ...

     HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ?


     HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ?










    admire den sonra sana era çok şekilmiş gibimi duruyo. Valla ben o aracı aynı yumurtaya benzetiyorum. Ne o öyle Hiç güven vermiyo.

    Tarafsız ve objektif olmak gerekirse mitsubishinin sağlamlığı ve motorda kalite hyundai kıyaslama ya bile değmez..

    Aklıma tokyo drift filmi geldi. Ne yani sana hyundai mi verecektim diyo ya


    Ohaaa artık filme göre yorum olurmu yawww....Amerika arapları doğuları filmde hep aşağılar ama insanları katleden kendidir. Şimdi amerikan filmlerine bakıp orta asya uzak doğu insanlarına kötü gözlemi bakacaz.Bırakın yaw yokmu bu işi anlayan birileri bu forumda onlar yazsın konuşsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vatoz00

    quote:

    Orjinalden alıntı: ghost1802


    quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet_0606

    HYUNDAI h 100 ün diğer araçlara göre daha çok tutulması sebebiyle kasayı değiştirmiyor....
    ama accent admire 2 sene üretildi tutulmayınca accent era olarak kasası değişti ve era gerçekten tutuldu...
    firma tutulan ve satan bir araba için niye kasa değişikliği düşünsün!
    ama mıtsubıshının düşünmesi normal....l 300 h100 kadar tutulmadığı için rekabet ortamı oluşturmak için mıtsubıshı kasayı sık sık değiştirmeli .....
    ama buna rağmende tutulmadı tutulacağıda yokk...
    nedenlerinden birisi;piyasada tutulmadığı ikincisi h 100 e göre parça fiyatlarının bakım masraflarının pahalılığı ve h 100 ün motor gücünün l 300 de olmayışı.....

    mıtsubıshı l 300,HYUNDAI H 100 kadar tutulan bir araç değildir ve olamazda;yolda örneğin;10 tane h 100 görüyorsan,l 300 den ya 1 tane yada hiç göremezsin...ne demek istediğimi anladın heralde


    quote:

    Orjinalden alıntı: BESEN

    doğru gücü yetmez bunaa...... ayrıca öle bi diyosun ki sanki h100 her sene yenilenen bi araçta.. eskiden beri hep aynı görüntü hep aynı görüntü
    MITSUBISHI en azından yenilikten yana...

    quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet_0606

    hyundaı böyle tipsiz arabalar yapmaz....

    quote:

    Orjinalden alıntı: BESEN

    İŞTE BUDA MITSUBISHI NIN YENİ KASASI HYUNDAI DA YAPSINDA GÖREYİM HADİ...

     HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ?


     HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ?










    admire den sonra sana era çok şekilmiş gibimi duruyo. Valla ben o aracı aynı yumurtaya benzetiyorum. Ne o öyle Hiç güven vermiyo.

    Tarafsız ve objektif olmak gerekirse mitsubishinin sağlamlığı ve motorda kalite hyundai kıyaslama ya bile değmez..

    Aklıma tokyo drift filmi geldi. Ne yani sana hyundai mi verecektim diyo ya


    Ohaaa artık filme göre yorum olurmu yawww....Amerika arapları doğuları filmde hep aşağılar ama insanları katleden kendidir. Şimdi amerikan filmlerine bakıp orta asya uzak doğu insanlarına kötü gözlemi bakacaz.Bırakın yaw yokmu bu işi anlayan birileri bu forumda onlar yazsın konuşsun

    Alıntıları Göster
    quote:




    admire den sonra sana era çok şekilmiş gibimi duruyo. Valla ben o aracı aynı yumurtaya benzetiyorum. Ne o öyle Hiç güven vermiyo.

    Tarafsız ve objektif olmak gerekirse mitsubishinin sağlamlığı ve motorda kalite hyundai kıyaslama ya bile değmez..

    Aklıma tokyo drift filmi geldi. Ne yani sana hyundai mi verecektim diyo ya


    Ohaaa artık filme göre yorum olurmu yawww....Amerika arapları doğuluları filmde hep aşağılar ama insanları katleden kendidir. Şimdi amerikan filmlerine bakıp orta asya uzak doğu insanlarına kötü gözlemi bakacaz.Bırakın yaw yokmu bu işi anlayan birileri bu forumda onlar yazsın konuşsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    motor?performans?konfor?
    ses izolasyonu?2.el piyasası?servis yaygınlığı?(tr de 98 adet)v.s bunları kıyaslayın bana.japon-korea diyip durmayın allah aşkına.

    l 300 konfor olarak ve motor/performans olarak h-100 ü ezer diyorsanız her ikisinede hiç binmemişsiniz demektir.ben toplam h-100 e 6 sene bindim.l300e arkadaşta var nerdeyse hergün biniyorum...

    koreada kendini ispatladı.şu anki h-1 ile mıtsunun hangi modelini kıyaslarsınız.veya toyotanın hiç tutulmayan bayilerde bile bulunmayan(adı bile aklıllarda kalmayan)minibüsüyle kıyaslayabilirmisniz?


    quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit

    @mehmet_0606
    way be senin 98 de aldığın H100 hazine bonosundan 2 misli daha iyi getirmiş
    H100 L300 ün taklitidir.bunu anlamak çok kolay kasaları aynıdır. L300, h100den daha eski olduğu için ve aynı kasayı kullandığı için taklit diyebiliriz.ürünün orijinali L300dür. piyasada kaç tane 85 model H100 var???
    H100 yumuşaktır ama L300de takoz gibi değildir ve oldukça güzel bir kullanımı vardır
    biri kore malı diğeri japon malı neyin kıyaslamasını yapıyorsunuz .japonlar otomotivde kendilerini ispatlamış firmalar. koreyle bir tutulurmu?
    quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet_0606

    h 100 taklit falan değildir.ve şu anda h 100 ün üretimi durduğu için herles sıraya yazılıyor.h 100 kapmak için.

    bende 98 de h 100 aldım 3,2 milyara 99 da sattım 9,9 milyara .bununla bi alakası yok

    h 100 her şartta her bakımdan herşeye dayanır.şu andada o sınıfta en çok satan ve tutulanı h 100 dür.

    h100-l300-e2200-pregıo bunlar aynı sınıftır ve kime sorarsan sor en güçlüsü ve en yumuşağı h 100 dür.motor verilerine bak.mazda ve mıtsubıshı çok sert ve takoz gibi araçtır ama h 100 ondan daha konforlu ve kullanımı daha rahattır.
    ama hepsinin ortak bir yönüde yüksüzken rüzgarda sallanması ve yüksek hızlarda olumsuz olmalarıdır.ama h 100 e yükü attınmı bas basabildiğin kadar yapışır yere taksi gibi olur.ne rüzgar etkiler nede hız.

    mıtsu l300 ün orj.h 100 taklit olmasını nerden uyduruyorsun onu anlayamadım


    quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit

    98 yılında 3.6 milyara aldığım L300 ü 2000 yılı aralık ayında 8.6milyara sattım
    H100 ile kıyaslanamaz bile çünkü bu aracın kasaları aynıdır sadece H100 ün ön kısmını biraz yuvarlatmışlar
    mitsubishi L300 orijinaldir, H100 ise taklitidir
    H100, L300 ün çalıştığı şartlara dayanacağını sanmıyorum

    bu araçlarla 170 lere çıkmak intiharla aynı şeydir

    ben ilk aldığımda çeşme otobanında 160 yaptım ama kanat olsa uçacaktı araçlar yere basmıyor

    dik rampalarda durdurup kaldırmayı denediğinizde patinaja başlarlar

    L300 tamamen iş aracıdır. at yükü çalışsın






    Alıntıları Göster
    Orjinalden alıntı: mehmet_0606

    motor?performans?konfor?
    ses izolasyonu?2.el piyasası?servis yaygınlığı?(tr de 98 adet)v.s bunları kıyaslayın bana.japon-korea diyip durmayın allah aşkına.

    l 300 konfor olarak ve motor/performans olarak h-100 ü ezer diyorsanız her ikisinede hiç binmemişsiniz demektir.ben toplam h-100 e 6 sene bindim.l300e arkadaşta var nerdeyse hergün biniyorum...

    koreada kendini ispatladı.şu anki h-1 ile mıtsunun hangi modelini kıyaslarsınız.veya toyotanın hiç tutulmayan bayilerde bile bulunmayan(adı bile aklıllarda kalmayan)minibüsüyle kıyaslayabilirmisniz?



    valla toyota yı bilemem ama
    MITSUBISHI Yi kıyaslarım............ VE TEK GEÇERİM...


     HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ?


     HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BESEN

    Orjinalden alıntı: mehmet_0606

    motor?performans?konfor?
    ses izolasyonu?2.el piyasası?servis yaygınlığı?(tr de 98 adet)v.s bunları kıyaslayın bana.japon-korea diyip durmayın allah aşkına.

    l 300 konfor olarak ve motor/performans olarak h-100 ü ezer diyorsanız her ikisinede hiç binmemişsiniz demektir.ben toplam h-100 e 6 sene bindim.l300e arkadaşta var nerdeyse hergün biniyorum...

    koreada kendini ispatladı.şu anki h-1 ile mıtsunun hangi modelini kıyaslarsınız.veya toyotanın hiç tutulmayan bayilerde bile bulunmayan(adı bile aklıllarda kalmayan)minibüsüyle kıyaslayabilirmisniz?



    valla toyota yı bilemem ama
    MITSUBISHI Yi kıyaslarım............ VE TEK GEÇERİM...


     HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ?


     HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ?


    Alıntıları Göster
    ya kardeş bu resimdeki l 300 falan değil.doblo,kangoo tipi bir araca benziyor daha çok.hadi ön tipi neysede yandan ve özellikle yan arkalar bu kadarmı tipsiz olur....küçücük cam takmışlar.arkaya tek sıra koltuk konsa,kalan bagaj doblonunkinden küçük olacaktır




  • Hala bilip bilmeden konuşan arkadaşlar var yok H-100 100.000 km yapmazmış hassasmış
    1998 yılından beri h-100 kulanmaktaydım yeni sattım sattığımda 190.000 km yi yeni geçmişti
    beni uğraştıran tek yanı vites senkromeçleri idi oda çok devirli ve seri kulandığım için dayanmıyorlardı
    ayrıca bir parçacıya gidip sorarsan H-100 ile L-300 ün motor parçalarının ve sisteminin çoğu ortaktır parçaları birbirlerine uyar tabi bahsettiğim 2003 modele kadar olanlardı şimdi 2600 motor var H-100 lerde L-300 ü bilmiyorum iki aracında 2. eli hızlıdır ama mitsubishi daha çabuk satlır önerim mitsubishi al ikisinide birbirine ikiz kardeş gibi benzeyen araçlar ama gerçekten mitsubishi daha primli ve müşterisi olan araçtır
    quote:

    Orjinalden alıntı: BESEN

    BU 2 ARACIN ARASINDA NE GİBİ( + )LAR VEYA( - )LER VAR????


    ( ayrıca da bu araçların şu an piyasada yeni kasası yok sanırıım!!!)

     HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ?





     HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ?


     HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ?


     HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ?





  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1atasoy

    Hala bilip bilmeden konuşan arkadaşlar var yok H-100 100.000 km yapmazmış hassasmış
    1998 yılından beri h-100 kulanmaktaydım yeni sattım sattığımda 190.000 km yi yeni geçmişti
    beni uğraştıran tek yanı vites senkromeçleri idi oda çok devirli ve seri kulandığım için dayanmıyorlardı
    ayrıca bir parçacıya gidip sorarsan H-100 ile L-300 ün motor parçalarının ve sisteminin çoğu ortaktır parçaları birbirlerine uyar tabi bahsettiğim 2003 modele kadar olanlardı şimdi 2600 motor var H-100 lerde L-300 ü bilmiyorum iki aracında 2. eli hızlıdır ama mitsubishi daha çabuk satlır önerim mitsubishi al ikisinide birbirine ikiz kardeş gibi benzeyen araçlar ama gerçekten mitsubishi daha primli ve müşterisi olan araçtır
    quote:

    Orjinalden alıntı: BESEN

    BU 2 ARACIN ARASINDA NE GİBİ( + )LAR VEYA( - )LER VAR????


    ( ayrıca da bu araçların şu an piyasada yeni kasası yok sanırıım!!!)

     HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ?





     HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ?


     HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ?


     HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ?

    l300**h100 den daha kaliteli olabilir ama parça ve masrafları daha ağırdır ve km olarakta h100 den biraz daha fazla yakmaktadır bilgilerinize




  • quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    ya kardeş bu resimdeki l 300 falan değil.doblo,kangoo tipi bir araca benziyor daha çok.hadi ön tipi neysede yandan ve özellikle yan arkalar bu kadarmı tipsiz olur....küçücük cam takmışlar.arkaya tek sıra koltuk konsa,kalan bagaj doblonunkinden küçük olacaktır

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet_0606

    ya kardeş bu resimdeki l 300 falan değil.doblo,kangoo tipi bir araca benziyor daha çok.hadi ön tipi neysede yandan ve özellikle yan arkalar bu kadarmı tipsiz olur....küçücük cam takmışlar.arkaya tek sıra koltuk konsa,kalan bagaj doblonunkinden küçük olacaktır



    şimdi bu aracın doblo sınıfı ile ne alakası var... anlaşıldı arkadaşım sen MITSUBISHI nin başarısını çekemiyorsun.. http://www.youtube.com/watch?v=yY9wXyDSnJ4 izle bunuda aracın doblo sınıfında ki araçlar ile uzaktan yakından hiç bir alakası olmadığını gör..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BESEN

    quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet_0606

    ya kardeş bu resimdeki l 300 falan değil.doblo,kangoo tipi bir araca benziyor daha çok.hadi ön tipi neysede yandan ve özellikle yan arkalar bu kadarmı tipsiz olur....küçücük cam takmışlar.arkaya tek sıra koltuk konsa,kalan bagaj doblonunkinden küçük olacaktır



    şimdi bu aracın doblo sınıfı ile ne alakası var... anlaşıldı arkadaşım sen MITSUBISHI nin başarısını çekemiyorsun.. http://www.youtube.com/watch?v=yY9wXyDSnJ4 izle bunuda aracın doblo sınıfında ki araçlar ile uzaktan yakından hiç bir alakası olmadığını gör..

    Alıntıları Göster
    he he he

    he çekemiyom çünkü ortada bi başarı göremiyom

    bu aracın tasarımcısı kimmiş ya,arkasına baksanıza renault 21 den ve birazda t5 den alıntı yapmış
    al sana ortaya karışık işte.

    bide hangi sınıf olduğu belli değil.hadi o zaman doblo demeyelimde scudo sınıfında falan diyelim.şimdi bana kalkıp,bu araç transporter vito veya h-1 sınıfında deme işte ozaman daha çok gülerim


    quote:

    Orjinalden alıntı: BESEN


    quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet_0606

    ya kardeş bu resimdeki l 300 falan değil.doblo,kangoo tipi bir araca benziyor daha çok.hadi ön tipi neysede yandan ve özellikle yan arkalar bu kadarmı tipsiz olur....küçücük cam takmışlar.arkaya tek sıra koltuk konsa,kalan bagaj doblonunkinden küçük olacaktır



    şimdi bu aracın doblo sınıfı ile ne alakası var... anlaşıldı arkadaşım sen MITSUBISHI nin başarısını çekemiyorsun.. http://www.youtube.com/watch?v=yY9wXyDSnJ4 izle bunuda aracın doblo sınıfında ki araçlar ile uzaktan yakından hiç bir alakası olmadığını gör..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    he he he

    he çekemiyom çünkü ortada bi başarı göremiyom

    bu aracın tasarımcısı kimmiş ya,arkasına baksanıza renault 21 den ve birazda t5 den alıntı yapmış
    al sana ortaya karışık işte.

    bide hangi sınıf olduğu belli değil.hadi o zaman doblo demeyelimde scudo sınıfında falan diyelim.şimdi bana kalkıp,bu araç transporter vito veya h-1 sınıfında deme işte ozaman daha çok gülerim


    quote:

    Orjinalden alıntı: BESEN


    quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet_0606

    ya kardeş bu resimdeki l 300 falan değil.doblo,kangoo tipi bir araca benziyor daha çok.hadi ön tipi neysede yandan ve özellikle yan arkalar bu kadarmı tipsiz olur....küçücük cam takmışlar.arkaya tek sıra koltuk konsa,kalan bagaj doblonunkinden küçük olacaktır



    şimdi bu aracın doblo sınıfı ile ne alakası var... anlaşıldı arkadaşım sen MITSUBISHI nin başarısını çekemiyorsun.. http://www.youtube.com/watch?v=yY9wXyDSnJ4 izle bunuda aracın doblo sınıfında ki araçlar ile uzaktan yakından hiç bir alakası olmadığını gör..


    Alıntıları Göster
    h100 seridir. az yakar. ikinci eli ucuzdur. kasası dayanıksızdır.
    l300 yavaştır. çok yakar. ikinci eli pahalıdır. kasası ve motoru dayanıklıdır. yedek parçası da japon olduğu için pahalıdır.

    ikisini de bir kaç sene kullandım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sandac

    h100 seridir. az yakar. ikinci eli ucuzdur. kasası dayanıksızdır.
    l300 yavaştır. çok yakar. ikinci eli pahalıdır. kasası ve motoru dayanıklıdır. yedek parçası da japon olduğu için pahalıdır.

    ikisini de bir kaç sene kullandım.

    Alıntıları Göster
    hala birileri neyın ne oldugunu anlayamamıs ..dayı l 300 ün neresı yavas bıraz cok yakıyo ama yakan araba gıder bu gercektır.cunku agırlık kapasıtesı vardır.bu yenı mıtsubıshı de guzel bişeye benzıyo umarım turkeyıde tutulur.bizim için önce yakıt sonra konfor geliyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: antali_27

    hala birileri neyın ne oldugunu anlayamamıs ..dayı l 300 ün neresı yavas bıraz cok yakıyo ama yakan araba gıder bu gercektır.cunku agırlık kapasıtesı vardır.bu yenı mıtsubıshı de guzel bişeye benzıyo umarım turkeyıde tutulur.bizim için önce yakıt sonra konfor geliyor

    Alıntıları Göster
    Arkadaslar hem binek yani ailecek kullanma hemde iş amaclı köy yollarında kullanma tatilde falan dag bayır gezmek için naıl olur l300 iyi olurmu 100 km de ne kadar mazot yakar güzel komple koltuklu olursa klimalı komple camlı bir münübüs kaç bin ytl ye alınır ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EvolutionATK

    YAW MEHMET0606 NE KADAR ATIYON YAAAAAW
    2000 L300 9 MİLYARMIŞ
    2000 H100 14 MİLYARMIŞ
    HADE ORDAN YAŞIM 45 DİYON BUNAMIŞSIN SEN
    BİZDE 2000 L300 WAR 17.350 YE HAVADA KARADA SATTIK KM 65000 Dİ
    ARABA ORİJİNAL ÇOK TEMİZDİ
    WALLA BURDA 2000 H100 LER 12 DEN YUKARI GİTMİYOR
    BİDE TORK BİLGİLERİNİ FLN ÖĞRENDE GEL MİTSU 128 TORK DEİL 150 tork tur yaWAŞ AT
    oke?
    motor bakımından kesınlıkle mıtsubıshı daha doğrusu her bakımdan öncelıkle cok sağlam bı arac hyundaının bence en buyuk sorunu dıferansıyel ve motor ömrü 100000 görmek bnece mucıze gıbı bısı cok dıkkatlı olman lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EvolutionATK

    YAW MEHMET0606 NE KADAR ATIYON YAAAAAW
    2000 L300 9 MİLYARMIŞ
    2000 H100 14 MİLYARMIŞ
    HADE ORDAN YAŞIM 45 DİYON BUNAMIŞSIN SEN
    BİZDE 2000 L300 WAR 17.350 YE HAVADA KARADA SATTIK KM 65000 Dİ
    ARABA ORİJİNAL ÇOK TEMİZDİ
    WALLA BURDA 2000 H100 LER 12 DEN YUKARI GİTMİYOR
    BİDE TORK BİLGİLERİNİ FLN ÖĞRENDE GEL MİTSU 128 TORK DEİL 150 tork tur yaWAŞ AT
    oke?
    ArkadaşLar burda Laf kavgasına gerek yok...Objektif bir şekiLde her iki aracın + ve -'Leri...
    H100,L300'den konforLu,ekonomik,orj.parça sıkıntısı yaratmayan,parçası ucuz,dayanıksız
    L300'de bi kere sürüş zevki deniLen bişey war...DayanıkLı,sağLam şase vs.Ayrıca her kim ne derse desin L300 H100'den daha çok KM yapar...Bi H100'Le 300-400 Bin yapan warmı...Ama araştırırsanız L300'Le 1-2MİLyon km biLe war...Sıktığımı düşünmeyin sor soruştur...Ustasına sor...Her kim ne derse desin L300,H100'den dayanıkLıdırrrrr,kaLiteLidirrrrr,H100 TakLittttt,Bi makasa kaLkış bakem H100Le,parçaLarın nerde acaba...ÖyLe saçma bi süspansiyon warki...Bide L300Le denersen zevk gibi geLecektir yatmadan makas atmak,yanLamak vs...Ayrıca L300 H100'den çabuk satıLıyor piyasası yüksek,fiyatı yüksek,orj parça sıkıntısı war,parçaLar çok pahaLı...Ben kısaca şöyLe diyim bu Lafıma yaLan dien Hyundai'cidir ve MİTSUYU ÇEKEMİYORDUR...Eğer kısa vadede param cebimde kaLsın,rahat oLuym,yedek parça sıkıntısı çekmiym,ucuz yaksın vs. diyen warsa : H100...
    Eğer yakıt önemLi değiL,DayanıkLı oLsun kaLiteLi oLsun,arıza çıkarmasın,beni üzmesin,sağLam oLsun güven versin diyen oLursa IsrarLa L300...

    Eğer bunLara yaLan diyen warsa : O ŞAHIS HYUNDAI TARAFTARI VE MITSUYU ÇEKEMİYOR DEMEKTİR...AYRICA 1-2 SİTEDE ANKET YAPTIM ŞAHSIMCA L300-H100mü die...L300 34,H100 11...
    DİĞER ANKETE BAKILINCA H100'ÜN DURUMU İÇLER ACISI...26-03...DAHA FAZLADA SIKMAYIN BIRAKIN BU İŞLERİ H100 L300DEN İYİ AYAKLARINI...FOREVER L300...




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.