Şimdi Ara

Hyundai i 30 bg ) (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
375
Cevap
0
Favori
52.703
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alp___
    iş kala kala vites körüğüne mi kaldı.

    Alman otomobillerini genel olarak beğenirim hatta yıllarca opel astra kullanmış birisiyim on yıl kadar opel eski astra kullandım. Ama inanın bu araçta opel astradan aşağı kalır bir araç değil. (Yeni astrayıda test etmiş arkadaşlarımdan alarak kullanmış birisiyim) Arkadaşlar yorumlarınızı yaparken firmadan çok araç hakkında yorum yapın çünkü firma aracı yapmış ortaya çıkarmış tüketicilerin beğenisine sunmuş, beğenirsin beğenmezsin orası herkesin kendi zevkine ve bilgisine kalmış. Ama aracı beğeniyorum ancak hyundaiyi beğenmiyorum imajı yok bilmem ne. Ürün kaliteliyse sorunsuzsa zaten ardından imaj kendiliğinden gelecektir. Marka fatanikliğini bırakalım kimse babamızın oğlu değil isimlere değil ürüne bakalım arkadaşlar. Saygılarımla...


    Görünen köy kılavuz istemez.Malzeme dayanıksız o vites kolu elinde kalır ya da körük 6 ay sonra açılırsa verdiğin paraya lanet edersin.ben topuzdan da hiç bahsemedim.dediğin gibi bildiğin topuz

    sonuçta fiyatıyla iddialı bir araç alıyorsun.

    zaten sadece vites ya da bazı malzemeler kalitesiz diye hyundai ya da başka bir marka alın ya da almayın demedim.

    anlamak istediğiniz türden anlamaya çalışmayın.

    ayrıca astra kadar kaliteli falan bunlar züğürt tesellisi.hani astradan daha az sorun çıkarır dersen ona katılırım.astra malum.

    vw de sevmem sorunlarını bilirim, fiyatını hak etmediğini düşünürüm ama gidip de bu arabayı golf le karşılaştırmayın.

    üstelik benzinlilerin çok yaktığı dizellerin de alt devirlerin zayıf olduğunu biliyoruz.araç 1300 kg

    daha evvel de dedim bu araç bu fiyattan satarsa ben hyundai i tebrik edicem.

    ve emin olun ki 3-6 ay içinde bu fiyatlar düşecek.düşmezse de ben hatalıyım bu işi bilmiyorum diye buraya yazarım.




  • Akinci Arkadaşım sen hiç hyundai araç kullandın mı? Bak ben kullanıyorum accent era 1,6 benzinli kullanıyorum, aracın fabrika verisi şehir dışı yakıtı 100 km -5,5 ben uzun yola çıktım accent ile 90 km. yi geçmedim (sollamalar hariç) araç 100 km. 5,4 yaktı fabrika verisinin altında. Çok diyorsan buna bilemem. Şimdi gelelim İ30'a benzinli aracın fabrika verisi 100 km. şehir dışı 5,2. Sen şimdi bu aracı alırda 160-180 gidersen veya basarsan yakar tabiki hangi araç ozaman yakmıyor araç testlerini bi incelemeni öneririm. Vites körüğünün öyle kalitesiz falan olduğunu da zannetmiyorum. Hangi hyundai aracın vitesi kırılmış elinde kalmış kullanının hiç duymadım ha diyelim kırıldı falan olduya elinde kaldı 5 yıl garantisi var gider değiştirirsin. Arkadaşım ayrıca astra kadar kaliteli dememe züğürt tesellisi demişsin aynısını bende sana söylüyorum o zaman seninkisi züğürt tesellisi evet yine söylüyorum astra kadar kaliteli olduğunu iddia ediyorum aracın. Ya bak birşeyi kabul et adamlar güzel kaliteli araba yapmışlar. fyatı da rakiplerine bakarak daha uygun gibi görünüyor. Ben alacak olsam 44 bin ytl dizelini almam 39-40 bin arası benzinlisine bakarım açıkcası. Yakacağım benzin parasını peşin dizele vermek istemem. Hangi araç olursa olsun benim şahsi fikrim bu.

    Golf ile İ30'u karşılaştıran arkadaşıma söylüyorum, sen golf'ün 1,4 turbo motorunu almışsın karşılaştırmaya ancak 1,6 16v 115 .bg. FSI motoru alsaydın daha adaletli olurdu diye düşünüyorum. Zira Turbo işin içine girdiği zaman durum farklı olur. Yanlışım varsa düzeltin. Saygılarımla..




  • Şuan şirket aracımız hyundai 2003 accent 1.3 admire.(kiralık) o bile çok yakıyor.

    üstelik konfor sıfır çok basit bir araç.doğruya doğru.rüzgar sesi almasından da herkes şikayetçi.elbet her araç rüzgar sesi alır da bukadar kötü bir tasarım zor yapılır.2000 li yıların tasarımı bir araç için konuşuyorum

    neyse konu o değil.tüketim ve motor konusunda emin ol senden çok şey biliyorumdur.bunu hiç tartışmayalım

    adamlar test yapmış ortalama 9.3 l demiş.fabrika verisinin çok üzerinde bulunmuş.yani otobanda 160 la gidip bu veriyi yazmıyorlar merak etme.1300kg ya yakın i30 ile 1100kg era yı mı kıyaslıyorsun.

    benm için konu çok yakması da değil zaten.astra kadar kaliteli falan bunlar bana göre züğürt tesellisi.

    sen bana bunu ispatla ben züğürt tesellisi yapıyorum diye buraya yazarım.

    benim hyundai ile bir derdim yok .benim cebime giren çıkan yok.eğri oturup doğru konuşmak lazım.

    bu fiyat donanım ne olursa olsun .korede üretilen avrupa satış fiyatı başlangıç 14500 euro olan bir araç için yüksek.avrupada birşeyler yapabilmek için daha uygun fiyatlar ile çıktılar.bizde niye hemen astra -golf seviyesinde fiyatla çıksın ki.aynı araç değil mi.

    fiyatlar düşer tezimin sebebi budur. belli ki1500 adet yüksek kar marjıyla araç satmaya çalışmak 5000 adet düşük kar marjıyla satmaktan iyidir şeklinde bir strateji kurmuşlar.iş tutarsa hem de hyundai nin imajını yükseltiriz golf-astra seviyesine çıkartırız diye düşünmüş olabilirler ki bu strateji bence bu araç ile tutmaz.




  • Sana bir konuda katılıyorum o da bundan evvelki yani eralardan önceki accentlerin çok basit olduğu yönünde. Bende katılıyorum buna ancak artık hyundai kalitesiz araç üretmiyor era ile birlikte yeni bir dönemi başlattı Türkiye için söylüyorum bunu, buda benim fikrim edindiğim intibadır. Hyundai İ30'da bunun devamı olarak çok büyük bir çıkıştır. Hangi markanın otomobili olursa olsun bindiğiniz zaman araca mutlaka eliştirilecek bir yeri bulunur. Yani herkesin zevki ve beğenisi farklıdır. Adam mercedes'e biner beğenmediği hususlar olabilir. Açıkcası benden hyundaiyi beğenmiyordum ama artık beğenmeye başladım özellikle kullanmaya başladıktan sonra. Bakalım görelim ne olacak İ30'un Türkiyedeki ve avrupadaki durumu. Saygılar...
  • Bana göre büyük çıkış yok.avrupa fiyatlarından da bu belli zaten.

    era dan sonra kompakt sınıfa girmek istiyorsan en azından bunu zaten çıkartmak zorundasın.

    era çağ değiştiren çok iyi bir araç değil.öyle olsaydı eminm ki sümbülden daha çok satardı.

    özetle gelip de buraya donanım avantajı dışında kimse bu araç örneğin focustan iyidir diyemez.bunu diyebiliyorsa bana göre büyük çıkış budur.

    2004 de piyasaya verilen isim yapmış kompaktlar bu araçtan bana göre genel anlamda daha iyi.

    hyundai bu aracı daha özgün tasarlasaydı önemli teknolojik donanımlara da yer verseydi daha iyi olurdu.

    en azından xenon far bu sınıfta gerekir ya da ne bileyim bir cam tavan ya da diz havayastığı.

    bu fiyatla çıkıyorsan birşeyler sunmalısın.ama bu araç bana hiçbirşey sunmadı.standart park sensörü benim için hiçbirşey ifade etmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sephiroth -- 12 Eylül 2007; 10:25:38 >




  • @AkıncI
    usta boşverin isteyen alsın isteyen almasın ne farakeder. bize giren çıkan yok.

    yine de bu vites topuzu kafamı karıştırdı, bravo nun fites topuzu gökten zembillemi iniyordu acabaa.??
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cevizkabugu

    @AkıncI
    usta boşverin isteyen alsın isteyen almasın ne farakeder. bize giren çıkan yok.

    yine de bu vites topuzu kafamı karıştırdı, bravo nun fites topuzu gökten zembillemi iniyordu acabaa.??


    Tabiki isteyen istediğini alsın ama neyin ne olduğunu bilmenin zararı yok.

    ben topuzu eleştirmedim ki iyi okumuyorsun.

    Sen bravoyu sevdin heralde.yakışır sana



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sephiroth -- 12 Eylül 2007; 11:44:16 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    Bana göre büyük çıkış yok.avrupa fiyatlarından da bu belli zaten.

    era dan sonra kompakt sınıfa girmek istiyorsan en azından bunu zaten çıkartmak zorundasın.

    era çağ değiştiren çok iyi bir araç değil.öyle olsaydı eminm ki sümbülden daha çok satardı.

    özetle gelip de buraya donanım avantajı dışında kimse bu araç örneğin focustan iyidir diyemez.bunu diyebiliyorsa bana göre büyük çıkış budur.

    2004 de piyasaya verilen isim yapmış kompaktlar bu araçtan bana göre genel anlamda daha iyi.

    hyundai bu aracı daha özgün tasarlasaydı önemli teknolojik donanımlara da yer verseydi daha iyi olurdu.

    en azından xenon far bu sınıfta gerekir ya da ne bileyim bir cam tavan ya da diz havayastığı.

    bu fiyatla çıkıyorsan birşeyler sunmalısın.ama bu araç bana hiçbirşey sunmadı.standart park sensörü benim için hiçbirşey ifade etmiyor.






    Standart otomatik klima, standart sunroof, ısıtmalı deri koltuklar, usb/Aux bağlantısı vs vs... daha ne sunsun, bi sonraki versiyonda yanlardan kanat çıkacakmış...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi phaon -- 12 Eylül 2007; 12:00:01 >




  • Sen standart nedir önce onu öğren.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    Sen standart nedir önce onu öğren.



    Nedir anlat öğrenelim, senden iyi kimse bilmez nasıl olsa?
  • Yok canım sen daha iyi bilirsin standart sunroof ,deri döşeme var i 30 da
  • Peki, sorun yok o zaman. Sana neler sunmalı mesela?
  • auto motor & sport dergisi ekim ayı sayısında hyundai i30 un testini yazacak


  • Standart otomatik klima, standart sunroof, ısıtmalı deri koltuklar, usb/Aux bağlantısı vs vs... daha ne sunsun, bi sonraki versiyonda yanlardan kanat çıkacakmış...



    ilaveten Cruise control yerine otomatik pilot a bağlama seçeneğide olacakmış.

  • yok abii bu araçtan sakın almayın...!! bi kere fites topuzu sınıfta kaldı, olmadı Hyundai olmadı. bi fites topuzunu yapamadın gitti. gidin oğlum öğrenin Fiat bu işi nasıl yapıyor diye, hiç bilmiyorsan gidip bravonun fites topuzunun aynını yapıp takamadın bu araca yaw.. alla alla yaa..
  • Bak hala topuz diyor.

    topuzlar götürsün seni
  • quote:

    özetle gelip de buraya donanım avantajı dışında kimse bu araç örneğin focustan iyidir diyemez.bunu diyebiliyorsa bana göre büyük çıkış budur.


    Arkadaşım yukarıda söylediğine bakıyorum sonrada donanımda eksik diyorsun yok özgün tasarım v.s. aracın tasarımı güzel donanım olarakta diğerlerinden aşağı kalmaz. xenon yok tamam doğru ama rakibi modellerde de ısıtmalı koltuk ve deri koltuk yok. fazlalıkları da var eksiklikleride.

    Sen clio Symbol'ü Era'dan daha iyi görüyorsun anladığım kadarıyla. Ben seninle bu konuyu tartışmam Symbole bak birde Era'ya bak. Accent Era sınıfındaki en iyi araçlardan bitanesidir. Oto dergilerinin inceleme ve testlerini okursan ne demek istediğimi anlarsın. Bence senin hyundaiye bir gıcıklığın var kesin anladım artık. Ya bir hyundai almak istedin alamadın ne bileyim aklıma bişey gelmiyor. Çamur atıp duruyorsun. Sybolün çok satması normaldir şirketler sağolsunlar.

    Hyundainin ne kadar büyük bir çıkış yaptığını görmüyorsun yada görmek istemiyorsun dediğim gibi senin hyundai ile bir problemin var ama ne olduğunu tam olarak anlayamadım. Eğer gerçekten objektif haklı eleştirilerde bulunsaydın kabul edilebilirdi ve kimse bu şekilde düşünmezdi. Ancak sen objektif yorumlarda bulunmuyorsun tamamen karalamak için yazı yazıyorsun. Saygılarımla...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    Yok canım sen daha iyi bilirsin standart sunroof ,deri döşeme var i 30 da


    Evet Style Select modelinde bunların hepsi standart. Bence siz öğrenin standart'ın ne demek olduğunu..

    Ne Hyundai kompleksiymiş kardeşim be ya..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iasonion -- 12 Eylül 2007; 22:22:16 >
  • i30'un fites topuzuna ve körüğüne taktı kendileri, ne vites varmış arabada be arkadaş, milleti konuşturuyorrrr beee.!!

    @AkıncI senin palionun fitesinden iyidir beaa dimi.
  • HAYATINIZDA HİÇ DÜZ YOLDA ROT BAŞI KOPMUŞ ARAÇ GÖRDÜNÜZMÜ?
    EVET DEDİĞİNİZİ DUYAR GİBİYİM.

    MURAT 124...
    ANADOL KAMYONET...
    KUŞ SERİSİ TOFAŞLAR...

    BÜGÜN GÖRDÜĞÜM EN İYİSİYDİ...???????

    OPEL ASTRA HB CTDİ.... HERNEYSE

    ÇOOOOOK ŞAŞIRDIM ÇOOOOOOOOK
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.