|
██ HYUNDAI i10 KULÜBÜ ██ (198. sayfa)
-
-
Kazasız belasız nice 100 binler hocam. Bu arada feyz aldığım konulardan biri olan hız sabitleyiciyi ben de uyguladım aracıma. Büyük kolaylık ve rahatlık oldu. -
Arabamı 2 hafta kadar önce sattım :( Üzülerek istemeye istemeye sattım :( -
www.arabam.comHYUNDAİ İ10 1.1 Team İkinci El Araba Fiyatlar Listeleri | arabam.comhttps://www.arabam.com/ilan/sahibinden-satilik-hyundai-i10-1-1-team/2008-hyundai-i10-degisensiz-tam-otomatik-85000-km/13965566
bu arac alinir mi sizce? otomatik i 10 bakiyorum
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
-
-
Üzdünüz hocam. Umarım hayırlı bir iş için satmışsınızdır. -
-
Merhaba i10 sahipleri. Size 2 sorum olacak, benim gibi bu sorunlarla karşılaşanınız var mi merka ediyorum.
1) 2017 i10 1.2 otm aracim sola cekiyor lastik balans rot vs denendi. Sola cekme kaybolmadi. Ozellikle 40 ve uzeri hizlarda sola cekme barizlesiyor. Direksiyonu biraktigimda sola azicik donuyor ve sola cekiyor. Du, gitmesi icin saga azicik dondurerek gitmem gerekiyor.
2) Arac R den D konumuna gecirildiginde gaz pedalina bir sure tepki vermiyor, sonrasinda birden sahlaniyor. Vites geciyor, kendini yavasca ileri goturuyor ama gaza basinca gitmiyor bir sure. Ancak D den R ye gecince bekleme kisa. Daha onceden kullandigim 4ileri farkli marka araclarin hicbirinde boyle problem yasamamistim. Hatta cokca yanlis da olsa arac durmadan Rden Dye veya teraine gecirip hizli manevralar yapardim. Bundaki beklemeler sagolsun park ederken tam.bir amator gibi bekleye bekleye yapmak zorunda kaliyorum
Benzer problemleri yaşayan birileri veya onerisi olan var mi acaba?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Merhaba,
1. maddedeki sorun elektrikli direksiyon ya da elektriksel kaynaklı olabilir diye düşünüyorum.
2. maddedeki durum 2014 1.2 otm aracımda aynen yaşanıyor. Benim fark ettiğim frene tam basarak vites geçişlerini yaparsanız bir nebze daha hızlı geçiş yapıyor. Vitesi değiştirdikten sonra hemen gaza yüklenirseniz geçiş gecikiyor ve tak diyerek aniden geçiyor. -
Yetkili serviste sanziman guncellemesi yapmalari gerek.quote:
Orijinalden alıntı: electrun
Merhaba i10 sahipleri. Size 2 sorum olacak, benim gibi bu sorunlarla karşılaşanınız var mi merka ediyorum.
1) 2017 i10 1.2 otm aracim sola cekiyor lastik balans rot vs denendi. Sola cekme kaybolmadi. Ozellikle 40 ve uzeri hizlarda sola cekme barizlesiyor. Direksiyonu biraktigimda sola azicik donuyor ve sola cekiyor. Du, gitmesi icin saga azicik dondurerek gitmem gerekiyor.
2) Arac R den D konumuna gecirildiginde gaz pedalina bir sure tepki vermiyor, sonrasinda birden sahlaniyor. Vites geciyor, kendini yavasca ileri goturuyor ama gaza basinca gitmiyor bir sure. Ancak D den R ye gecince bekleme kisa. Daha onceden kullandigim 4ileri farkli marka araclarin hicbirinde boyle problem yasamamistim. Hatta cokca yanlis da olsa arac durmadan Rden Dye veya teraine gecirip hizli manevralar yapardim. Bundaki beklemeler sagolsun park ederken tam.bir amator gibi bekleye bekleye yapmak zorunda kaliyorum
Benzer problemleri yaşayan birileri veya onerisi olan var mi acaba?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Merhaba cevabınız için teşekkür ederim,
Şanzıman tam da dediğiniz gibi çalışıyor. İlk defa bu kadar uzun sürede r-d değişimi yapan tam otomatik gördüm.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Baya yakıyormuş. -
2009 i10 manuel aracımı alalı 2-3 ay oluyor. Yakıt konusu zorlamaya başladı. Artık LPG düşünüyorum. Hangi marka tavsiye edersiniz
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
i10 2013 1.0 akü ne önerirsiniz ? -
Markadan once lpg tesisatini yapacak olan ustanin iyi secilmesi gerekli diye dusunuyorum. Brc, lovata, prins gibi markalar genelde cok tercih ediliyor. Yaglamali, ya da asiri pahali lpg tertibatina gerek yok bence. Lpg ustasi lpg ye asik da eder dusman da eder hocam onceliginiz iyi bir usta bulmak olsun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benim aracımda brc var. Ben ikinci el olarak Şubat ayında aldım aracı benden önceki sahibi taktırmış. 2009 1.1 team model.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Merhaba arkadaşlar 2015 İ10 1.0 style otomatik almayı düşünüyorum ancak otomatik şanzımanı hakkında yorumlarınızı rica ederim. İ10 2015 otomatik şanzıman sorunlu bir şanzıman mıdır aracın kronik sorunları var mıdır ? Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Şu andaki araç Corsa C easytronic ve ciddi sorun yaşattı bana.
-
Hocam tam otomatikler genel olarak, easytronik, mcp, mmt vs gibi tek kavramalar ve dsg,edc,dct gibi cift kavramalardan daha sorunsuz. Sadece belli araliklarla yag degisimi yaptirmaniz gerekirken digerlerinde periyodik olarak sanziman bozulmasa bile yag, kavrama vs degisimi gerektirir. İ10larda 4 ileri tam otomatik sanziman var. Dsg, edc gibi hizli vites atmaz, easytronik vs den daha konforludur, nispeten hizli ve kararli calisir. Ama otomatikler arasinda (yeni 6-8 ileri aisinler, zf ler haric) cok yakanlardandir. Sanzimandan yana eger bakimsiz degilse uzmez diyebilirim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi electrun -- 15 Ekim 2020; 15:50:19 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: kmlyurdabakMerhaba arkadaşlar 2015 İ10 1.0 style otomatik almayı düşünüyorum ancak otomatik şanzımanı hakkında yorumlarınızı rica ederim. İ10 2015 otomatik şanzıman sorunlu bir şanzıman mıdır aracın kronik sorunları var mıdır ? Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Şu andaki araç Corsa C easytronic ve ciddi sorun yaşattı bana.
i10ların en sorunsuz ünitesi sanzimanidir.
Genel olarak yaşanan sorunlar;
1) 2. veya 3.yilda akü sorunu (Genelde büyük amper akü ile degistirilir ve bir daha pek sorun yaşanmaz)
3) Direksiyon kutusu tıkırtı burcu ses yapar, garanti kapsamında müdahale edilir gerekirse değiştirilir.
4) İç döşemesi çift renk araçlarda kullanıma bağlı olarak özellikle kapı döşemesinde renk atmaları olabilir, garantiye girmez, kullanıcı hatası denir.
5) Fren balataları çabuk aşınır, özellikle şehiriçi yoğunluklu kullanımlarda her bakimda degisebilir.
6) Çok sıcak havalarda klima performansı ve motor performansında düşüklük.
(Bu sorun motor hava emiş ağzının motor içine bırakılmış olmasından kaynaklıdır. Bu sorun için, yeni platformla birlikte Picanto'da 2017 yılında, i10'da ise 2020 yilinda hava emiş ağzının ön panjura alınarak soğuk hava emiş performansı iyileştirilmiştir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carsever -- 15 Ekim 2020; 23:23:1 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
2014 model 50bin km deki aracımı bugün sattım.
1.2 elite, iki parça boyalı.
Fiyat: 119.000 TL
2020 clio 1.0 touch otomatik aldım. Sıfır km de galeriden aldım. 180.000 TL
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bravaman -- 17 Ekim 2020; 22:32:13 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X