Şimdi Ara

HYUNDAİ i20 ANA KONU (16. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
29.507
Cevap
212
Favori
1.994.149
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar bende Hyundai i20 opak kırmızı 1.4 CRDİ Select aldım çok memnunum düşünenlere tavsiye ederim...
  • İ20 külübüne hoş geldin sfzb67,Aracında hayırlı uğurlu olsun,Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin.
  • Teşekkürler i20_38 hoşbulduk seninde hayırlı olsun aracın güle güle kazasız belasız kullan...
  • Arkadaşlar Güncel İ20 Fiyatları...
    www.hyundai.com.tr
    The resource cannot be found.
    http://www.hyundai.com.tr/tr/Content.aspx?id=fiyatlistesi&menu_id=241


    1.2 TEAM 24.584 TL
    1.4 CVVT SELECT 27.050 TL
    1.4 CVVT SELECT OTM. 28.987 TL
    1.4 CVVT SELECT SR 27.911 TL
    1.4 CVVT SELECT OTM SR 29.848 TL
    1.4 CVVT SELECT ESP 28.019 TL
    1.4 CVVT SELECT ESP OTM. 29.956 TL
    1.4 CVVT SELECT ESP SR 28.880 TL
    1.4 CVVT SELECT ESP SR OTM. 30.817 TL
    1.4 CVVT STYLE 29.525 TL
    1.4 CVVT STYLE SR 30.386 TL
    1.4 CVVT STYLE OTM. 31.463 TL
    1.4 CVVT STYLE OTM. SR 32.324 TL
    1.4 CVVT STYLE ESP 30.494 TL
    1.4 CVVT STYLE ESP OTM 32.431 TL
    1.4 CVVT STYLE ESP SR 31.355 TL
    1.4 CVVT STYLE ESP SR OTM 33.292 TL
    1.4 CRDi 75 PS TEAM 27.804 TL
    1.4 CRDi 90 PS SELECT 30.279 TL
    1.4 CRDi 90 PS SELECT SR 31.140 TL
    1.4 CRDi 90 PS SELECT ESP 31.247 TL
    1.4 CRDi 90 PS SELECT ESP SR 32.109 TL
    1.4 CRDi 90 PS STYLE 32.754 TL
    1.4 CRDi 90 PS STYLE SR 33.615 TL
    1.4 CRDi 90 PS STYLE ESP 33.723 TL
    1.4 CRDi 90 PS STYLE ESP SR 34.584 TL



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VoLKaN067 -- 18 Haziran 2009; 19:48:31 >




  • Ooo iyiki almışım abi ozaman 30.276 çıkmış bizim araç:)
  • %27 ÖTV fiyatları artırdı. Arada 2.679 TL fark var, bence ciddi bir fark iyiki almışsın..
    quote:

    Orjinalden alıntı: sfzb67
    Ooo iyiki almışım abi ozaman 30.276 çıkmış bizim araç:)
  • i20 Düşünen arkadaşlara yardımcı olur belki benim opak kırmızı 1.4 CRDİ Select aracım bu.

    HYUNDAİ i20  ANA KONU
  • Ben park sensörü içinde 22750 TL ye almıştım,şu an 2000 TL gibi bir menfaatimiz olmuş.
  • i20 Yan Cephe

    HYUNDAİ i20  ANA KONU
  • i20 Arka

    HYUNDAİ i20  ANA KONU
  • Opak Kırmızı Hyundai i20 CRDİ VGT ...

    HYUNDAİ i20  ANA KONU
  • i20 Sol Arkadan Öne Doğru...

    HYUNDAİ i20  ANA KONU
  • sfzb67 resimler çok güzel,diğer arkadaşlardanda resimler bekliyoruz.özellikle opak beyaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İ20_38 -- 18 Haziran 2009; 20:20:39 >
  • Hyundai İ30 CVVT 1.4 STYLE Testi. (http://arabam.milliyet.com.tr/testDetay.aspx?id=578)
    OLMUŞ
    Hyundai markasındaki gelişim artık fark edilmeyecek düzeyde değil. Hatta otomobille hiç ilgisi olmayanlar bile Hyundai’nin yeni nesil araçlarını trafikte gördüklerinde büyük şaşkınlık sergiliyorlar. Önce i30 ardından i10 ile değişimini bize hissettiren Güney Koreli üreticinin son kozuysa B sınıfında mücadele verecek olan i20…
    2008 yılı sonbaharında Paris Otomobil Fuarı’nda tanıştığımız i20, eskiyen Getz modelinizi yerini aldı. Ancak İngiltere, Avustralya ve Hindistan pazarlarında firma her iki modelin de satışını sürdürmeyi planlıyor. Türkiye’de de iki modelin satılıyor olması bu planlar arasında ülkemizin de olduğunu bize düşündürüyor.
    i20’nin dış tasarımı “i” serisinin diğer modellerini andırıyor. Ancak özellikle ön far ve arka stop tasarımında güncel Opel Corsa D modelinden izler görmek mümkün. Markanın Avrupa pazarında B sınıfında başarılı olma isteği tasarımcıların bu sınıftaki en iyi modellerden ilham almasını kaçınılmaz kılmış. i20, selefi Getz’ten daha uzun, daha alçak ve daha geniş bir otomobil. Otomobil 3940 mm’lik uzunluğuyla en büyük rakipleri Opel Corsa ve Ford Fiesta’dan ufak.
    İÇ MEKAN
    Aracın iç mekanı pek çok olumlu pek çokta eleştireceğimiz detaya sahip. Öncelikle ferahlık ve rahatlık konusunda problem yok. Ancak kullanılan plastiğin kalitesi yüksek değil. Buna karşın müzik sisteminin çevresindeki metalik kaplama şık bir görünüm oluşturmuş. Eleştireceğimiz bir nokta bardaklıkların el freninin yanın konumlandırılması oldu. El freni yüzünden bu kısmı kullanmak, özellikle geniş içecekleri koymak zor. Bunun yerine vitesin önünde çakmak ve USB girişi için bırakılan alan tercih edilse bizce daha iyi olurdu. Koltukların en alçak konumda bile yüksek konumlandırılması otomobile iniş binişte kolaylık sağlarken, kullanım anında etrafı daha rahat görmeye imkan veriyor. Otomobilin direksiyonu hakkında da yorum yapmadan geçemeyeceğiz. Honda Civic ve Ford Fiesta kombinasyonu gibi duran direksiyon gerçekten tasarım olarak göz dolduruyor. Üzerindeki müzik sistemi kumandaları da kolay kullanılıyor. i20’nin 295 litrelik bagaj hacmi Avrupalı rakiplerinden fazla.
    PERFORMANS VE SÜRÜŞ
    Hyundai i20 serisinde 1.2 ve 1.4 litrelik benzinli, 1.5 litredizel motor seçenekleri bulunuyor. Test aracımızda görev yapan 1.4 litrelik benzinli motor 5500d/d’de 100hp güç, 4200d/d’de 140 Nm tork üretiyor. 100hp kağıt üstünde 10 yıl öncenin 1.6 litrelik motorlarının ürettiği güç gibi görünse de otomobilin 1110kg’lık boş ağırlığıyla birleştiğinde ani hızlanma isteklerinde sürücüsünü etkilemekten çok uzak kalıyor. Ancak şehir içi kullanımda performansı sıkıntı yaratmıyor. i20’nin yakıt tüketimi sınıf ortalamasında yer alıyor. Testimiz boyunca yakaladığımız 7 litrelik karma kullanım değeri başarılı.
    Otomobilin süspansiyon sistemi orta sertlikte… Bu sayede virajlarda yana yatma yaşanmıyor. Hyundai i20 çok zorlandığında önden kayma eğiliminde. Testimizin başlarında süspansiyonun konforundan memnun kalmadık. Ancak test aracımızı incelediğimizde 195/50 R16 ebadında lastik kullanıldığını gördük. Lastiğin yanak yüksekliğinin az oluşu iç mekanda konforun düşmesine yol açıyor. Satın alma aşamasında beklentinize göre bu konuda tercihte bulunmalısınız.
    GÜVENLİK
    Hyundai’nin güvenliğe verdiği önem i20’de de kendini gösteriyor. Geçtiğimiz haftalarda Euro-NCAP çarpışma testine giren otomobil beş üzerinden beş yıldız alma başarısını gösterdi. Test aracımızla yaptığımız ilk ani fren testlerimizde otomobilin durma kararlılığını eleştirdik. Ancak daha sonra lastik basınçlarını düzenleyip yeniden test ettiğimizde fren performansının sorunsuz olduğunu gördük.

    KAYNAK:www.arabam.com




  • Çektikçe daha gönderebilirim:)Benide kulübe üye yaparsınız artık :Pp

    HYUNDAİ i20  ANA KONU
  • Artık sende üyesin,arkadaşlar senide eklerler.
  • Evet eklerler.i20 nin kapı kollarına dikkat içerden açarken fazla yüklenmeyin bir pim var kırılıo hemen benim sol arka kapı içten açılırken bozuldu çek çek açılmıyor şuan,servis garantiden halleder sanırım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sfzb67

    Evet eklerler.i20 nin kapı kollarına dikkat içerden açarken fazla yüklenmeyin bir pim var kırılıo hemen benim sol arka kapı içten açılırken bozuldu çek çek açılmıyor şuan,servis garantiden halleder sanırım.


    Garantiden hallederler muhakkak,benim başıma böyle bir şey gelmedi ama bu kadar kolay kırılmaması lazım.
  • @sfzb67 aracın hayırlı ugurlu olsun benim eski aracımın renginde
    sis farları arabayı tamamlıyo jantlar kapakmı çelikmi onu anlayamadım.
    Bu arada bismillah demeden kapı kolunu nasıl kırdın arkadaş
  • Jantlar kapak legendboxer opak kırmızı aracı albenili yapıyor biraz:)Valla önden çocuk kilidini kapadım arkada oturan aile ferdimiz ben kilidi açmadan kola yüklenmiş açılmamış yüklenmiş açılmamış kol elde kalmış:)Bismillah demeden oldu valla buda nazar boncuğu olsun ne diyelim...
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.