< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemturk -- 21 Nisan 2022; 0:21:38 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Hyundai i20 N Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri (5. sayfa)
-
-
Yüksek hızlara çıkan araçlar üretilir ama sorumluluk kullanıcıya aittir. Aynı şekilde bu özel egsoz için de üretici diyebilir; sadece pist kullanımı içindir, trafikte kullanırsam sorumluluk benim değil.
Yani kanun üreticiye üretme demiyor, kullanıcıya kullanma diyor :D
-
hocam peki
ama yine de ayni kapiya cikiyor. bu arabayi kona ile karsilastirmak anlamli degil. hele hele otomatik kona ile.
-
0 - 100 1.5 saniye fark var arada ..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Satilmismiydi ? Ellerinde varmı sordunuz mu ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
güç-ağırlık oranı çok iyi bir hot-hatch
para olsa şu zamanda alınacak araba
-
tucson t-gdi motorun yazılımı güncellenmiş heralde.bu motoru iyi bilirim.yüksek hızlarda çok performanslı,yüksek torklu bir motor. tüketimi çok ekonomik. kronik sorunu yok. eksikleri motor 3000rpm'e kadar çok çok sessiz ama sonradan duyulmaya başlayan ses sportif tonda değil(zevk meselesi). motorda turbo lag var. gaza basınca turbo yarım saniye sonra devreye giriyor. motor karakteristiği konfora yönelik yumuşak tepkili yapılmış.
i20'de bu motor uçurur.hele turbo lag ve ses olayını düzeltebilirlerse bir de gaz tepkisi sertleşirse çok daha keyifli bir araç olur.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aycibin -- 21 Nisan 2022; 9:15:50 > -
N departmanından çıkmış bir mühendislik harikası. Yollarda "gelsin de şunun hesabını alalim hacii" diyen tüm otomobilleri yerin dibine orjinalinde olan popcorn egzozlar ile patlata patlata sokar. Fiyatı da bedava ama bayiler şimdiden kalmadı diyormuş. Sahibinden'de 850 bin TL fiyata satın alır artık o neyi ucuz diyen zamanın gerisinde kalmış insanlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
cooperS'lerin standart egozozu hem standart versiyonlara kıyasla yüksek hem pattırdama yapıyor. 6-7 sene kullandım çeviren polis olmadı.ama yükse de olsa belli sınırın altındaydı.yani sanayide bariz abartılmışsa polis farkediyor.
-
Biraz da DCT gecikmesi vardi, manuel ile pek boşluk kalmamıştır
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hyundai marka olması haricinde gayet güzel olmuş araç.
-
Geçen hafta i20 almaya gittiğimde görmüştüm bunu bayide. Her bayiye 1 araç verilmiş ve benim bayideki araçta gelmeden satılmış alıcıdan sergilemek için bir kaç gün izin almışlar. İkinci gidişimde araç gitmişti. Ben iç kısmının standart i20 ile bire bir aynı olmasını istemezdim biraz daha farklı bir konsol olabilirdi içeride. Hatta renk değişimi olabilirdi içeride ama bunlar hep maliyet o olsun bu olsun deyince bu fiyata satamazlar. Araç günlük sportif bir kullanım için yapılmış ralli aracı değil böyle bir beklentisi olana hayal kırıklığı yaşatır. Gazlarmısın çok iyi gazlarsın sonuçta 6sn de 100 yapan bir araç iyi kullanırsan 6sn. altını bile görür.
-
Ankara hyundai ata plazada ellerinde şu an yokmuş bayramdan sonra düşük bir ihtimalle belki gelebilir dediler kapora verseniz de almıyorlar. Ben başka bir araç için gitmiştim ancak tüm modeller için söylemleri aynı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hep maliyet bunlar
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
o gücü taşıyabilecek kalitede değil bence...
-
Bu tip konulara sadece fiyatlara bakmak için girip çıkıyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Mesela nasıl olsaydı taşırdı?
-
Hocam arabadan anlamadığım için soruyorum neden manuel alınır ?
-
Geçen sene 1.4 manuel + benzin kombinasyonu, 140k ile satılıyordu.
Nereden nereye geldi Türkiye...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X