Şimdi Ara

HYUNDAI IONIQ 5 ve 6 KULLANANLAR (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (3 Mobil) - 3 Masaüstü3 Mobil
5 sn
3.754
Cevap
174
Favori
203.587
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ioniq 6 advance geçen gün 1640’e bırakan bayi bugün zam geldiğini ve 1700 son fiyat olduğunu söylediler. Açıkçası bu kadar çıkacaksam haziran ayında 1900’e E-3008 alırım.
  • Zam gelmis liste fiyatina, progressive fiyati limitin tavaninda 1910 olarak listelemisler. Bu durumda ay sonu 2475 olur ioniq 5 gibi




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cilman -- 18 Mart 2024; 18:45:3 >
  • İoniq 6 progressive olan bayi var mı arkadaşlar?
  • Herkese merhaba, biraz kaba tabir olcak ama progressive falan bakmayın bulduğunuzu yapıştırın derim :) bir haftalık advance kullanıcısıyım. araba baya iyi, sabah byd ye baktım ondan falan çok daha güzel bu araç, arka koltuklardaki rahatlığı diz mesafesini ben başka bir araçta görmedim daha önce, çok güzel özellikleri var mesela şarja taktınız wallbox a akşam 18 de, ayarlıyorsunuz o 22 de elektrik ucuzlayınca şarja başlıyor, sabah da 7 de yola çıkıcam diyosunuz, çıkma saatinizde klimayı çalıştırıp istediğiniz dereceye arabayı getiriyor ve klimanın gücünü de wallboxdan alıyor direk falan veya mesela dışardasınız kumandanın bir düğmesine basılı tutuyorsunuz araba çalışıyor ve hazır moda geçiyor, arabaya binince çalıştırmakla zaman kaybetmiyorsunuz direk gidiyorsunuz, çok başka bir araçmış bu kullandıkça anlıyorsunuz.

  • tvdelisi T kullanıcısına yanıt
    Ne kadara almıştınız hocam Advance’yi?
  • 1670

  • tvdelisi T kullanıcısına yanıt

    Wallbox olarak ne kullanıyorsunuz bir markanın hazır çözümü mü kendiniz mi yaptırdınız? Aracımı makul bir biçimde elden çıkarabilirsem Ioniq 6 alma planım var tek faz alt yapı için müstakil ev garajına Wallbox yaptırmayı düşünüyorum ama henüz araştırma aşamasındayım.

  • Tinúviel kullanıcısına yanıt

    wallbox araştırdım baya, yerli üretimler var 20-22bin civarı, vestel 27bin, eşarj 32bin, ben schneider evlink aldım 27bine internetten sipariş ettim elektrikçime taktırdım memnunum.

  • Tinúviel kullanıcısına yanıt
    hocam monofaze hattan çekecekseniz çok da bir avantajı olmaz wallbox’ın araçla gelen cihaza göre. bizim araçlar AC akımda 16A’e kadar destekliyor. monofaze ile yani 220v ve 16A ile alacağınız hız 3.5kw olur. araçla gelen cihaz ise 12A destekli ve 2.6kw hız sağlıyor. yani pek bir farkı yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ftrpist -- 19 Mart 2024; 20:33:47 >
  • eğer trifaze hat çekme şansınız varsa, otoparka wallbox yerine sanayi tipi 5 pinli bir priz çektirip taşınabilir şarj cihazı kullanmanızı öneririm. cihazı yanınızda taşıyabilirsiniz ve sanayi tip priz olan her yerde şarj etme şansınız olur. ben aşağıdaki cihazı kullanıyorum. markanın yorumları epeyi iyi ve Tr’den de alıp kullanan memnun olan çok kişi var. ürün aliexpreste satılıyor ama Tr’deki depodan yollandığı için hemen geliyor ve kargo ücreti ya da gümrük vergisi de yok

    HYUNDAI IONIQ 5 ve 6 KULLANANLAR




  • bizim araçta “Akıllı Hız Limitleme & Tabela Okuma Asistanı (ISLA)” özelliği var ama ben ayarını menüde bulamadım. tabela okuyor ama hızı tabelalara göre limitlemeyi yapamadım daha doğrusu ayarı yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ftrpist -- 21 Mart 2024; 16:55:34 >
  • ftrpist F kullanıcısına yanıt

    Asagidaki videoda var.

    --Cruise control butonuna uzun basinca aktiflesiyor-- yazmistim ama siz tabelaya gore demissiniz, onu gormedim  


    HyundaiUSAyoutube
    The available Manual Speed Limit Assist, or MSLA, system on your Hyundai allows you to set a maximum desired speed for your vehicle without using cruise control. This video explains the differences between manual speed limit assist and cruise control, how to operate the system, and limitations of the system. 00:00 - Intro 0:11 - Driving Assist Button Functions 0:41 - Feature Overview 0:49 - Turning On MSLA 1:20 - Overriding MSLA 1:41 - Pausing MSLA 1:54 - Intelligent Speed Limit Assist (ISLA) Applicable models (if equipped): 2024+ Hyundai KONA 2024+ Hyundai KONA Electric 2024+ Hyundai SONATA 2024+ Hyundai SONATA Hybrid 2024+ Hyundai SANTA FE 2024+ Hyundai SANTA FE Hybrid 2025+ Hyundai IONIQ 5 N See also: https://youtu.be/fQWSkhP1Hgs https://youtu.be/jeuAP-LGfno Learn more about your Hyundai: https://owners.hyundaiusa.com/ Subscribe to Hyundai: https://hyundaius.co/2vH8pyd Connect with Hyundai online: Visit the Hyundai WEBSITE: https://hyundaius.co/2ANCpOR Like Hyundai on FACEBOOK: https://hyundaius.co/2Kvbk2h Follow Hyundai on INSTAGRAM: https://hyundaius.co/2KDbh4C Follow Hyundai on X: https://hyundaius.co/2Kwqd4E Follow Hyundai on TIKTOK: https://hyundaius.co/40aUFsS #Hyundai #HowTo
    https://www.youtube.com/watch?v=u35wXowr5jg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cilman -- 22 Mart 2024; 10:38:17 >
  • Burada da auto regen ile ilgili bilgi var. Levellar ilginc. Ben manual kullaniyordum sehirici ama artik auto kullanmaya basladim. Auto kullanirken onemli bir ozellik var : Sol pedali cekip tutarsaniz ipedal islevi goruyor.


    CarsJubileeyoutube
    If you've never used auto regen or if you've used auto regen and disliked it on your Hyundai Ioniq 5, Kia EV6 or Genesis GV60 then this is a must watch. Auto regen has so much to offer you if you know how to use it and what rules and parameters are in place. I tried it a couple of times during my first month of ownership and really disliked it. But that was because I didn't know how to use it, I didn't know the rules and parameters, and I didn't know about the hidden levels! Fast forward to my 5th month of ownership and I've finally figured it all out because I gave it another chance a few weeks ago. I've been using it every day since then because I find it extremely useful. Looking for one pedal driving but don't want the heavy pedal feel of I-Pedal? Prefer the one pedal driving style but don't want to lose efficiency because your AWD model can't disengage the front motor at higher speeds? The answer is AUTO REGEN! Part 1 is the intro to get you familiar with the basic rules and parameters, just watching this video alone may be enough for you to figure out the rest. But Part 2 will be coming soon, maybe even Part 3 if I can't fit everything else into Part 2. Please subscribe to support this channel! https://www.youtube.com/c/CarsJubilee?sub_confirmation=1 Here's a few of my favorite accessories so far, I'll be doing a review of them pretty soon but in the mean time here are the Amazon affiliate links. Feel free to reach out if you have any questions about them! https://amzn.to/3NnYEuL Remote Key Fob Case/Cover - my personal pet peeve is wanting to keep my car keys looking like new, this case looks good while offering a slim profile https://amzn.to/39RSsxn Universal cut to fit floor mats - extremely affordable compared to the custom fit liner options, provides really good coverage. Only $35! https://amzn.to/3NqUeDg Suction Phone Mount - I like having my phone near the cupholders but not in the cupholders and this accomplishes that https://amzn.to/3QNvM1T Neck pillow - set of 2 neck pillows that help fill that gap and provide a better resting angle, also wipes clean easily! #hyundaiioniq5 #ioniq5 #kiaev6 #ev6 #genesisgv60 #gv60
    https://www.youtube.com/watch?v=sdxsRhLaYgY
  • cilman C kullanıcısına yanıt
    hocam karıştırılan 2 kavram var. ipedal ve tek pedal ile kullanım aynı şeyi ifade etmiyor. tek pedal: rejenerasyon seviyesinden bağımsız olarak sol kulakçığın çekili tutulmasıyla bırakana kadar araç frenleme yapmış olur(auto’da olması şart değil). böylece fren pedalı kullanılmamış sadece gaz pedalı kullanılmış olur o yüzden tek pedal kullanımı denir. frenleme için de sol kulakçık çekili tutulur. ipedal ise gazdan çekme miktarınıza göre araç rejenerasyon ile frenleme yapar, gazdan tam çekerseniz araç durana kadar frenleme yapmaya devam eder.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ftrpist -- 22 Mart 2024; 18:24:12 >
  • auto’dayken ise araç kendisi duruma göre seviyeleri değiştiriyor. misal yokuş aşağıyken eğime göre rejenerasyon seviyesini ayarlayıp sizi yavaşlatmayacak düzeyde hızınızı da artmaması yönünde koruyacak kadar rejeneratif frenleme yapıyor. ya da önünüze araç çıktığında aracınınızı yavaşlatıyor
  • cilman C kullanıcısına yanıt
    aynen ben tabela okumayla entegre çalışan hız limitleyicinin kullanım klavuzunda bulunan ayarlarını araçta bulamadım. ISLA diye geçen bu özellik var dense de acaba bizim araçlarda yok mu? ya da aktif edilmesi mi gerekli beyinden vs?
  • tam olarak bundan bahsediyorum benim araçta bu ayarlar yok

    HYUNDAI IONIQ 5 ve 6 KULLANANLAR

    HYUNDAI IONIQ 5 ve 6 KULLANANLAR




  • ftrpist F kullanıcısına yanıt

    Hocam merhaba, şimdiye kadar ki faydalı paylaşımınlarınla grubu hareketlendirdiğin için teşekkür ederim.

    Ben de her çalıştırmada sinir bozucu hız sınırı uyarısını kapatmak zorunda kalıyorum, geçenlerde buradan bir arkadaş da ben gibi yakınmıştı. Siz bu problemi yaşamadığınızı iletince kitapçıkta bakmadığım yer kalmadı, ama nereden kapatıldığını bulamadım. Benim aracımda sizin yok dediğiniz ayalar var, acaba yazılımlarımız farklı mı? Sürüm numarasını paylaşabilir misiniz?

  • kullanicininDigerAdi K kullanıcısına yanıt
    HYUNDAI IONIQ 5 ve 6 KULLANANLAR
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.