Şimdi Ara

Hyundai, Türkiye’de elektrikli otomobil üretmeye başlıyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
41
Cevap
0
Favori
3.215
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
24 oy şu anda #1
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • MaDMaxiBo kullanıcısına yanıt
    İşim gereği bu konularda çok önceden gelişmeleri görme şansım var. Fazla bilgi veremeyeceğin ancak şu anda H2 yakıt hücreli araçların bakım vs. eğitimlerinin başlamasına yönelik hazırlıklar tamamlanmak üzere. Yani gerçekler hiç de sizin olmasını umut ettiğiniz gibi değil. Pilli arabalar tamamen ölü yatırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zulu123 -- 3 Mart 2025; 20:14:25 >
  • zulu123 Z kullanıcısına yanıt

    Hocam şu anda tüm dünya elektrikliye doğru bir geçiş içinde. Toyota hidrojenli arabaları yaygınlaştırmak için uğraşıyor ama başarılı olma ihtimali düşük.

  • bakalım i10,i20,bayondan sonra ne gelecek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Affection and Hatred kullanıcısına yanıt
    Size şu kadarını söyleyeyim, "o iş çoktan bitti". :) Önümüzdeki 1-2 sene içinde piyasayı ısıtma ve ardından tatlı tatlı geçişler göreceğiz. Penetrasyon hızı ne kadar olur bilemiyorum ancak 5 sene sonra galerilerde çeşit çeşit modeller görüyor olacağız. İş makinelerinden binek araçlara kadar geniş bir segmente sunulacak. Servisler ve bakım sistemleri hazır olmuş olacak. Pilli arabaların çoğunda servis ağı bile yok, sizce neden?

  • Hayırlısı olsun .

  • zulu123 Z kullanıcısına yanıt
    İlginç, benim garajimda arabayı park edip fişe takabiliyorum yarın garajimda hidrojen çeşmesi mi olacak?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • zulu123 Z kullanıcısına yanıt

    Tırlar, iş makinaları vs. için dediğiniz olabilir ama normal araçlarda hidrojen çok zor.

  • clra C kullanıcısına yanıt

    gün geçmesin ki biri çıkıp ıslak hayalleriyle forumu trollemesin. yıldık bu tiplerden

  • clra C kullanıcısına yanıt
    H2 yakıt hücreli araçlar da aynı sistemle gerektiğinde şarj edilebiliyor. Bu iş pilli arabalar gibi yarım yamalak başlamayacak. Gerçi pilli arabaların yarım yamalak olmasının çok nedeni var.

  • zulu123 Z kullanıcısına yanıt
    Dostum, garajimda priz var çeşmede var, çatimda 10 kW ongrit panel var. Pilli araca çöp yada ölü demem için garajimdaki çeşmeden hidrojen veya benzin ücretsiz akmalı anlayabiliyormusun. Benim için en kralı pilli.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • clra C kullanıcısına yanıt
    2 tonluk paletli traktör. Günde km2'lerce toprak kaldırıyor. Buna 2 tonluk pil tak, 1 saatte söner. Bu araç ya dizel/benzinle yada hidrojenle çalışır cunku onların enerji/hacim-ağırlık oranı çok yüksek. Pil onların yanına yaklaşamaz. Bataryanın yangın riski, özellikle DC/hızlı şarjda performans ömrünün azalması, şarj için saatlerce beklenmesi, şarj prizi için tesisat kurulumu, gibi bonus konulara girmiyorum.

    Hyundai, Türkiye’de elektrikli otomobil üretmeye başlıyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • clra C kullanıcısına yanıt

    Sorun değil, kurduğunuz sistem boşa gitmez. Pilli bisikletler falan var. Onları kullanırsınız.

  • zulu123 Z kullanıcısına yanıt
    İyi fikir pilli matkabım da var, inşallah onu da hidrojenli ye cevirmezsin.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • zulu123 Z kullanıcısına yanıt

    amerikada birkaç tane hidrojen dolum istasyonu vardı, shell onları da kapatma kararı aldı.


    bu dedikleriniz trollük olabilir ancak, gülünür geçilir.  

    öyle bir şey olsa neden sadece size söylesinler de haber olmasın. böyle bir şey gizli bilgi olabilir mi ? olsa olsa toyotanın rüyası olur. ısrar ederse de kendini batırır ancak. gerçi toyota bile elektrikli araç üretiyor ama.

  • clra C kullanıcısına yanıt

    Bunları ben yapıyormuşum fikrine nereden kapıldınız? Ben sadece konu hakkında bir şekilde bilgisi olan biriyim. Kendi hatanızı başkasına yansıtmaya çalışmayın. Yaptığınız hatanın farkında olmasaydınız böyle bir tepki vermezdiniz. Bu işleri ben yapıyor olsaydım, detaylı şekilde tartışırdık. Ben de seyirciyim. Keşke bu işleri yönlendirebilecek param olsaydı ve bunları başarabilseydim. Başkaları başarıyor biz de önümüzü görüyoruz. En azından önümü görebilme imkan ve kabiliyetine sahip olduğuma seviniyorum.

  • MaDMaxiBo kullanıcısına yanıt

    Bu konular bulunduğunuz sektörle ilgili. Sadece ben değil, çok sayıda insan bunu biliyor. Hatta buralarda ufaktan ikaz etmeye çalışıyorlar. Tabi ki, anlayana.

  • berkandinçay B kullanıcısına yanıt

    Bu konuya parmak basan güzel bir kitap var, tavsiye ederim:

    Petrol Kıyamet- Küresel Enerji Krizi Nasıl Çözülemeyecek


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elektrikli arabalar piyasada çoktan yerlerini aldılar ve yok olmaları da pek olası değil. Hidrojen arabaları ilginç, ancak hala çok pahalılar ve altyapı sorunları var. Sizce beş yıl içinde gerçekten rekabet edebilecekler mi?

  • Güney Kore’de 3, Asya’da 4, Çekya ve Türkiye'de birer tane varsa toplam 11 üretim tesisi nasıl oluyor?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yatırım her türlü ülkeyi kalkındırır.

    İşsizliği azaltır.Ama sanırım hangi modelin üretileceği henüz kesinleşmemiş.

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.