Şimdi Ara

Hyundai Yeni İ20 Geri Vites Sorunu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
16.748
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hatta bazen geri vitese gecmis gibi park sensoru uyari sesi geliyor. Sonra cirrrrrr sesi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi barantula -- 7 Mart 2016; 10:46:06 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barantula

    Hatta bazen geri vitese gecmis gibi park sensoru uyari sesi geliyor. Sonra cirrrrrr sesi
    Debriyaja 2 defa basın sonra vitese atın sorunsuz geçecektir, bu sorunun miladı Yumurta kasa Accent lerden başlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AO

    Debriyaja 2 defa basın sonra vitese atın sorunsuz geçecektir, bu sorunun miladı Yumurta kasa Accent lerden başlar.

    Alıntıları Göster
    Anladığım kadarıyla kronik bir sorun ama bu işin üstüne gideceğim yani aracı 100.000 küsür fiyata almadık tabi ama böyle bir problemin olmaması gerekiyor. BMW de mercedes de olsun böyle bi problemde göreyim. Ne yapacağız şimdi alt sınıf araba aldın evet sıfır aldın ama bu problem olur mu diyeceğiz yok böyle bir kalite anlayışı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aagökhan

    Anladığım kadarıyla kronik bir sorun ama bu işin üstüne gideceğim yani aracı 100.000 küsür fiyata almadık tabi ama böyle bir problemin olmaması gerekiyor. BMW de mercedes de olsun böyle bi problemde göreyim. Ne yapacağız şimdi alt sınıf araba aldın evet sıfır aldın ama bu problem olur mu diyeceğiz yok böyle bir kalite anlayışı.

    evet küçükte olsa sorun etmek gerekiyor ki iyileştirici ve önleyici faaliyette bulunsunlar kimse sorun etmezse firma hiç sorun etmez.
  • AO A kullanıcısına yanıt
    Firmalar müşterileri kadar kalitelidir. Bu da günün sözü olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aagökhan

    Firmalar müşterileri kadar kalitelidir. Bu da günün sözü olsun
    Arkadaşlar baya bir uğraştım teknik bilgi aldım.

    Denilene göre;

    1- Kontrolsüz vites geçişlerinde şanzıman kendini korumaya aldığından vitese geçmeme yapabilirmiş,
    2- Bunu yaptığında 1. vitese daha sonra geri vitese geçirmemiz gerekiyormuş.
    3- Hyundai nin alt modellerinde de bu durum bu şekildeymiş
    4- Bu bir arıza değil normal bir durummuş.
    5- Araç kitapçığında yazıyormuş, aslında okudum ama denk gelmedim demek ki bu gün bakıp resmini çeker forma koyarım.

    Yanlız müşteri hizmetleri berbat bir türlü bağlanamadım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aagökhan

    Arkadaşlar baya bir uğraştım teknik bilgi aldım.

    Denilene göre;

    1- Kontrolsüz vites geçişlerinde şanzıman kendini korumaya aldığından vitese geçmeme yapabilirmiş,
    2- Bunu yaptığında 1. vitese daha sonra geri vitese geçirmemiz gerekiyormuş.
    3- Hyundai nin alt modellerinde de bu durum bu şekildeymiş
    4- Bu bir arıza değil normal bir durummuş.
    5- Araç kitapçığında yazıyormuş, aslında okudum ama denk gelmedim demek ki bu gün bakıp resmini çeker forma koyarım.

    Yanlız müşteri hizmetleri berbat bir türlü bağlanamadım.

    Külliyen yalan biz alt modellerde senkromeçi stoplayacak malzemeyi şanzımana koymuyoruz ondan diyecek değiller tabi.




  • AO A kullanıcısına yanıt
    Ne yapmamız lazım yarın fabrikayı da arayım olmadı bu gün kullanım kılavuzuna bakayım da bunun peşini bırakmayalım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aagökhan

    Ne yapmamız lazım yarın fabrikayı da arayım olmadı bu gün kullanım kılavuzuna bakayım da bunun peşini bırakmayalım

    getzin kullanım kılavuzunda da yazıyordu hocam, hatırladım şimdi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aagökhan

    Ne yapmamız lazım yarın fabrikayı da arayım olmadı bu gün kullanım kılavuzuna bakayım da bunun peşini bırakmayalım

    Valla ingilizceniz varsa Hyundai Kore ye mesaj atın ayıptır deyin. Fabrikaya konuyu iletsenizde türkiyedeki fabrika bunu çözemez çünkü şanzıman dizayn Kore de yapılıyor. Şanzıman üzerinde iyileştirme yapmadan çözülmez bu, servise çağırıp orasını burasını söküp takarlar göstermelik olarak ama sorun devam eder bu kadar oluyor diye salarlar. Bu güne kadar 5 adet hyundai aracım oldu ciğerlerini ezberledim artık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AO

    quote:

    Orijinalden alıntı: aagökhan

    Ne yapmamız lazım yarın fabrikayı da arayım olmadı bu gün kullanım kılavuzuna bakayım da bunun peşini bırakmayalım

    Valla ingilizceniz varsa Hyundai Kore ye mesaj atın ayıptır deyin. Fabrikaya konuyu iletsenizde türkiyedeki fabrika bunu çözemez çünkü şanzıman dizayn Kore de yapılıyor. Şanzıman üzerinde iyileştirme yapmadan çözülmez bu, servise çağırıp orasını burasını söküp takarlar göstermelik olarak ama sorun devam eder bu kadar oluyor diye salarlar. Bu güne kadar 5 adet hyundai aracım oldu ciğerlerini ezberledim artık.

    Alıntıları Göster
    bizde de aynı araçtan var ama vitesde hiç bir sorun yok.
    normal değil, neden servise götürmüyor sunuz ?




  • Zaten servisi aradım üstte 5 madde de anlattıklarımı söylediler. Sorun değil diyorlar şanzıman korumaya alıyor dediler
  • aynı sorun 2005 model accent admire aracım da vardı boşta bir kez tam gaz yapınca rahat geçerdi ama belki bana öyle geliyordu.
  • Hem benim arabadan hemde yasadigim sehirde gormek beni bi mutlu etti 😊 Konumuza donecek olursak hocam sabah calistirirken 15-20 saniye bekleyince oyle bir sorun olmuyor.Ben aldigim 1-2 gunde oyle zir gecmisti ondan sonra birdaha tekrar etmedi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: educationist

    aynı sorun 2005 model accent admire aracım da vardı boşta bir kez tam gaz yapınca rahat geçerdi ama belki bana öyle geliyordu.
    en basit çözüm ayak debriyajda ve frende iken vitesi boşa alıp debriyajı bırakıp tekrar basmak böyle yapınca hiç uğraşmıyorsunuz lak diye geçiyor hemen.
  • C-Elysee'nin canına kurban.22 binde,bi kez bile böyle bi problem yaşamadık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    C-Elysee'nin canına kurban.22 binde,bi kez bile böyle bi problem yaşamadık.
    Evet arkadaşlar iş güç dolayısı ile biraz geç oldu. Geçen kullanım klavuzunu okudum. Resimde de görüldüğü gibi normal bir durum deniliyor.
    Bu mesaja eklenen görseller:

     Hyundai Yeni İ20 Geri Vites Sorunu




  • aagökhan kullanıcısına yanıt
    Daha öncede yazdığım gibi debriyaja 2 defa basmanız kafi çünkü birinci basışta senkromeç tam durmuyor çoğu zaman, ikinci basışta hızını tamamen kestiği için atıyor vitesi. 98 Model yumurta kasa Accent lerden beri böyle taki i30 da mandalladılar onda oyle bir problem kalmadı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AO

    Daha öncede yazdığım gibi debriyaja 2 defa basmanız kafi çünkü birinci basışta senkromeç tam durmuyor çoğu zaman, ikinci basışta hızını tamamen kestiği için atıyor vitesi. 98 Model yumurta kasa Accent lerden beri böyle taki i30 da mandalladılar onda oyle bir problem kalmadı.
    *** Benzer sorunu bende yaşıyorum 2010 ERA'da.
    * Arasıra da olsa Aracı geri vitese taktığımda kalkış yapamıyorum, bazen vitesin attığını duyuyorum.
    * Topikten anladığım kadarıyla özetle; önce aracın tam durması beklenecek ve minimum üç saniye bekledikten sonra debriyaja bir kez basılacak tekrar bırakılıp ikinci basışta geri vitese takıldığında sorun yaşanmıyor, veya önce 1. vitese takılıp sonra geri vitese takılacak.
    * Uygulaması çok kolay.. teşekkürler açıklama getiren arkadaşlara.




  • SLM. ARKADAŞLAR. ONCELİKLE 1 AYDİR BU GERİ VİTES VE 1. VİTES ZOR GECİSLERİNDEN DOLAYİ GEZMEDİGİM USTA KALMADİ HEPSİDE SANZİMAN SOKULECEK BASKİ BALATA DEGİSECEK DEDİ SON OLARAK TANİDİGİM BİR USTAYA GİTTİM AETİK ODA DEGİSECEK DESEYDİ 1.000 TL Yİ GOZDEN CİKARMİSTİM . CALİSTİRDİ ARACİ YATTİ ALTİNA STOP ET DEDİ VE ALTAN BİRSEY YAPTİ 2 DK SURMEDİ AL KULLAN BAK DEDİ BAKTİM TUM VİTESLER YAG GİBİ OLMUS SES FALAN CİRTLAMA ZOR GECME GİBİ HİCBİR SORUN KALMAMİS BORCUMUZ DEDİM 40 tl dedi Allahrazi olsun ondan 1.000 tl den kurtardi beni kimsede bulamamisti baskibalata degisecek demisti hepsi. Ayni sirunu yasayan HYUNDAİ İ20 CİLER BANA ULASSİN . riza-sari@hotmail.com
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.