Şimdi Ara

»» ı|[ HYUNDAI ACCENT ADMIRE ]|ı Kullanıcıları Kulübü (303. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.646
Cevap
59
Favori
830.684
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 301302303304305
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: D@rk34

    quote:

    Orijinalden alıntı: ekselans28

    quote:

    Orijinalden alıntı: D@rk34

    quote:

    Orijinalden alıntı: ekselans28

    Görüldüğü üzere ön konsolda çatlak var aracımda, acaba nerden bulabilirim bu parçayı uygun fiyata ?

    Yardımlarınız için teşekkürler...




    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-otomobil-arazi-araci-hyundai-accent-admire-teyp-cercevesi-sifir-merkez-hyundai-157051414/pasif-ilan

    böyle internetten yada serviste bulabilirsiniz.

    Teşekkür ederim, servise sordum 184 lira dedi, yüksek geldi bana rakam, yan sanayi veya çıkma bakıcaz artık

    Yan sanayi bulursanız evet daha iyi kore parçaları satan yerlerde bulunur diye tahmin ediyorum.

    Alıntıları Göster
    2005 1.3 admire benzin+lpg li orjinal 34.000 km de garaj arabası var 19.000 TL ye satıyor.sahibi arkadaşın babası cok pimpirikli kullanmış.brc marka lpg takılalı 3 yıl olmuş araç temiz.darbe boya çizik falan yok.merak ettiğim bu aracı alırsak bilmemiz gereken bir ağır bakım aralığı varmı ilerde masraf çıkarırmı.bu fiyata almak mantıklı olurmu bilgisi olanlar paylaşırsa memnun olurum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: getaway

    2005 1.3 admire benzin+lpg li orjinal 34.000 km de garaj arabası var 19.000 TL ye satıyor.sahibi arkadaşın babası cok pimpirikli kullanmış.brc marka lpg takılalı 3 yıl olmuş araç temiz.darbe boya çizik falan yok.merak ettiğim bu aracı alırsak bilmemiz gereken bir ağır bakım aralığı varmı ilerde masraf çıkarırmı.bu fiyata almak mantıklı olurmu bilgisi olanlar paylaşırsa memnun olurum

    araç çok temizse fiyat güzel bence.Büyük ihtimalle kayışlar değişmemiştir km si gelmediğinden ama senesi geçtiği için alınırsa onların değiştirilmesi gerekiyor.
    Araç hakkında bilmeniz gereken 1.6 kadar seri değil tabi ama kullananlar şikayetçi değil yokuşlarda filan tıkanma yapmıyormuş duyduğum kadarıyla.Motoru lpg ye uyumlu olduğu için çok kullanışlı temiz kullanıldığı sürece uzun süreler binilebilecek bir araç.Hakkınızda hayırlısı olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: D@rk34

    quote:

    Orijinalden alıntı: getaway

    2005 1.3 admire benzin+lpg li orjinal 34.000 km de garaj arabası var 19.000 TL ye satıyor.sahibi arkadaşın babası cok pimpirikli kullanmış.brc marka lpg takılalı 3 yıl olmuş araç temiz.darbe boya çizik falan yok.merak ettiğim bu aracı alırsak bilmemiz gereken bir ağır bakım aralığı varmı ilerde masraf çıkarırmı.bu fiyata almak mantıklı olurmu bilgisi olanlar paylaşırsa memnun olurum

    araç çok temizse fiyat güzel bence.Büyük ihtimalle kayışlar değişmemiştir km si gelmediğinden ama senesi geçtiği için alınırsa onların değiştirilmesi gerekiyor.
    Araç hakkında bilmeniz gereken 1.6 kadar seri değil tabi ama kullananlar şikayetçi değil yokuşlarda filan tıkanma yapmıyormuş duyduğum kadarıyla.Motoru lpg ye uyumlu olduğu için çok kullanışlı temiz kullanıldığı sürece uzun süreler binilebilecek bir araç.Hakkınızda hayırlısı olsun.

    kayışlar için ne kadar masraf gider acaba?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: getaway

    quote:

    Orijinalden alıntı: D@rk34

    quote:

    Orijinalden alıntı: getaway

    2005 1.3 admire benzin+lpg li orjinal 34.000 km de garaj arabası var 19.000 TL ye satıyor.sahibi arkadaşın babası cok pimpirikli kullanmış.brc marka lpg takılalı 3 yıl olmuş araç temiz.darbe boya çizik falan yok.merak ettiğim bu aracı alırsak bilmemiz gereken bir ağır bakım aralığı varmı ilerde masraf çıkarırmı.bu fiyata almak mantıklı olurmu bilgisi olanlar paylaşırsa memnun olurum

    araç çok temizse fiyat güzel bence.Büyük ihtimalle kayışlar değişmemiştir km si gelmediğinden ama senesi geçtiği için alınırsa onların değiştirilmesi gerekiyor.
    Araç hakkında bilmeniz gereken 1.6 kadar seri değil tabi ama kullananlar şikayetçi değil yokuşlarda filan tıkanma yapmıyormuş duyduğum kadarıyla.Motoru lpg ye uyumlu olduğu için çok kullanışlı temiz kullanıldığı sürece uzun süreler binilebilecek bir araç.Hakkınızda hayırlısı olsun.

    kayışlar için ne kadar masraf gider acaba?

    araç benzinli olduğu için triger ve V kayışı 100 lira civarı tabi bunlarda oynama olur rulmanı filan değişmesi gerekirse artar km yapmadığı için bence gerek kalmaz ama usta söktüğü zaman söyler zaten.Size net bir fiyat veremem onun için ama maksimum 350 ye halledersiniz ikisini




  • quote:

    Orijinalden alıntı: D@rk34

    quote:

    Orijinalden alıntı: getaway

    quote:

    Orijinalden alıntı: D@rk34

    quote:

    Orijinalden alıntı: getaway

    2005 1.3 admire benzin+lpg li orjinal 34.000 km de garaj arabası var 19.000 TL ye satıyor.sahibi arkadaşın babası cok pimpirikli kullanmış.brc marka lpg takılalı 3 yıl olmuş araç temiz.darbe boya çizik falan yok.merak ettiğim bu aracı alırsak bilmemiz gereken bir ağır bakım aralığı varmı ilerde masraf çıkarırmı.bu fiyata almak mantıklı olurmu bilgisi olanlar paylaşırsa memnun olurum

    araç çok temizse fiyat güzel bence.Büyük ihtimalle kayışlar değişmemiştir km si gelmediğinden ama senesi geçtiği için alınırsa onların değiştirilmesi gerekiyor.
    Araç hakkında bilmeniz gereken 1.6 kadar seri değil tabi ama kullananlar şikayetçi değil yokuşlarda filan tıkanma yapmıyormuş duyduğum kadarıyla.Motoru lpg ye uyumlu olduğu için çok kullanışlı temiz kullanıldığı sürece uzun süreler binilebilecek bir araç.Hakkınızda hayırlısı olsun.

    kayışlar için ne kadar masraf gider acaba?

    araç benzinli olduğu için triger ve V kayışı 100 lira civarı tabi bunlarda oynama olur rulmanı filan değişmesi gerekirse artar km yapmadığı için bence gerek kalmaz ama usta söktüğü zaman söyler zaten.Size net bir fiyat veremem onun için ama maksimum 350 ye halledersiniz ikisini

    verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim




  • Merhaba arkadaslar ben de 2005 1.3 gri admiremle aranızdayım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: D@rk34


    quote:

    Orijinalden alıntı: cheem

    2006 1.3 admire ile aranizdayim buz grisi izmirden arkadaşlar

    Aracınız hayırlı olsun Allah Kaza Bela vermesin

    eyvallah kardeşim.
    Teşekkür ederim öncelikle birşey soracağım. Benim arka cam rezitansı çalışmıyor. Bunu yaptırmak istiyorum malum Sigorta'sı falanda atmış olabilir ama Nerde OLDUĞUNU bulamadım. Ayrıca Düğme bozuksa eğer kpnsolun sökülmesi zor mu kolay mı Açaba. Dün epeydir baktım bardak tutamaçlarının orda iki vida var sökmeye çalıştım sanki başka yerde de tutan vida mevcut yardımcı olabilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yucel1453

    Merhaba arkadaslar ben de 2005 1.3 gri admiremle aranızdayım.

    aracınız hayırlı uğurlu olsun Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cheem


    quote:

    Orijinalden alıntı: D@rk34


    quote:

    Orijinalden alıntı: cheem

    2006 1.3 admire ile aranizdayim buz grisi izmirden arkadaşlar

    Aracınız hayırlı olsun Allah Kaza Bela vermesin

    eyvallah kardeşim.
    Teşekkür ederim öncelikle birşey soracağım. Benim arka cam rezitansı çalışmıyor. Bunu yaptırmak istiyorum malum Sigorta'sı falanda atmış olabilir ama Nerde OLDUĞUNU bulamadım. Ayrıca Düğme bozuksa eğer kpnsolun sökülmesi zor mu kolay mı Açaba. Dün epeydir baktım bardak tutamaçlarının orda iki vida var sökmeye çalıştım sanki başka yerde de tutan vida mevcut yardımcı olabilir misiniz?

    konsolu sökmek bilirsen kolay bilmezsen zor yani 1 kere söktükten sonra devamı geliyor.ilk önce rezistansı kontrol edelim.Rezistans düğmesine bastığınızda (o basılı kalmaz belli bir süre sonra kendiliğinden kapandığı için) üstündeki yuvarlak ışık yanıyor mu yanmıyorsa sigorta atmıştır.Onun sigortası hatırladığım kadarıyla sol ön köşede ayak kısmının kenarında eğer orda değilse kaputu açtığınızda yine aynı yönde duran yerdedir.Kontrol edin eğer ışık yanıyorda çalışmıyorsa camın kenarındaki soketleri kontrol edin.Eğer düğme bozuk yada arkasından soketi çıktıysa ön konsolu sökmeyi anlatırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: w0nderkid

    Hayırlısı olmadı megane 2 1.5 dci düşünüyoruz bakalım ne olur
    dizel 1,5 Hyundai accent admire devir yükselmeme sorunu çözüldü.Dizel Hyundai accent admire 2500 deviri geçmiyor
    böyle bir başlık açtım ki böyle bir sorun yaşayıpta internette arama yapanlar kolaylıkla bulsunlar
    Arkadaşlar aracım 1,5 dizel accent admir (170.000km de hiç turbo değiştirmedim) bir ara şöyle bir sorunu vardı aracım bazen devir yemiyordu devir yükselmiyor bir türlü 2500 deviri geçemiyordu ama farkındaydım ki, gaza bastığım zaman araç kendini ileri atmak, hızlanmak istiyor fakat bir şey onu sıkıyor, tutuyor ileri atılmasına izin vermiyordu bunu bazen yapıyordu kontağı kapatıp araç biraz bekledikten sonra durum normale dönüyordu. Aldığım mazottan şüphelendim (Daima en kaliteli euro dizel alırım hiç ucuz mazot almadım)farklı firmadan mazot almaya başladım ama aynı durum devam ediyordu. Arkada koltuğun altından ara ara gürültülü çalışma sesi geliyordu bu ses şamandıra motorunun sesiydi(Motora mazot gönderen deponun içindeki alet) bir tahmin yürüttüm ne zaman bu ses çoğalsa, yada zaman zaman farklı sesle çıkarsa arabada normal olmayan çekiş düşüklüğü meydana geliyordu. Bende bir arkadaşın yardımıyla koltuğun altındaki deponun içindeki parçayı bin bir zahmetle söktüm(Gerçekten benim için çok zahmetliydi) doğruca parçacıya götürdüm(dışı gri renkli metal uzun tüp şeklinde şamandıraya bağlı küçük motor) Parçacı elinde bu parçanın olmadığını sipariş verirsem getirebileceğini söyledi bende fiyatını sordum getirt dedim. Fiyatı 100 lira idi 150 liralık da varmış ama sağa sola telefon açtı daha kaliteli olan 150 liralığını bulamadı. Neyse ertesi gün bana parça geldi diye telefon açtı ben de arkadaşla beraber gittim parçayı aldım parça, süzgeçle beraber gelmişti tekrar arkadaşın da yardımıyla parçayı yerine taktım boruları yerine oturttum, elektrik fişini, tokasını taktım ve arabayı çalıştırdım sonuç mükemmel idi çekiş yada 2500 deviri geçmeme sorunu ortadan kalkmış araç fabrika ayarlarına dönmüştü




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yavuz5454

    dizel 1,5 Hyundai accent admire devir yükselmeme sorunu çözüldü.Dizel Hyundai accent admire 2500 deviri geçmiyor
    böyle bir başlık açtım ki böyle bir sorun yaşayıpta internette arama yapanlar kolaylıkla bulsunlar
    Arkadaşlar aracım 1,5 dizel accent admir (170.000km de hiç turbo değiştirmedim) bir ara şöyle bir sorunu vardı aracım bazen devir yemiyordu devir yükselmiyor bir türlü 2500 deviri geçemiyordu ama farkındaydım ki, gaza bastığım zaman araç kendini ileri atmak, hızlanmak istiyor fakat bir şey onu sıkıyor, tutuyor ileri atılmasına izin vermiyordu bunu bazen yapıyordu kontağı kapatıp araç biraz bekledikten sonra durum normale dönüyordu. Aldığım mazottan şüphelendim (Daima en kaliteli euro dizel alırım hiç ucuz mazot almadım)farklı firmadan mazot almaya başladım ama aynı durum devam ediyordu. Arkada koltuğun altından ara ara gürültülü çalışma sesi geliyordu bu ses şamandıra motorunun sesiydi(Motora mazot gönderen deponun içindeki alet) bir tahmin yürüttüm ne zaman bu ses çoğalsa, yada zaman zaman farklı sesle çıkarsa arabada normal olmayan çekiş düşüklüğü meydana geliyordu. Bende bir arkadaşın yardımıyla koltuğun altındaki deponun içindeki parçayı bin bir zahmetle söktüm(Gerçekten benim için çok zahmetliydi) doğruca parçacıya götürdüm(dışı gri renkli metal uzun tüp şeklinde şamandıraya bağlı küçük motor) Parçacı elinde bu parçanın olmadığını sipariş verirsem getirebileceğini söyledi bende fiyatını sordum getirt dedim. Fiyatı 100 lira idi 150 liralık da varmış ama sağa sola telefon açtı daha kaliteli olan 150 liralığını bulamadı. Neyse ertesi gün bana parça geldi diye telefon açtı ben de arkadaşla beraber gittim parçayı aldım parça, süzgeçle beraber gelmişti tekrar arkadaşın da yardımıyla parçayı yerine taktım boruları yerine oturttum, elektrik fişini, tokasını taktım ve arabayı çalıştırdım sonuç mükemmel idi çekiş yada 2500 deviri geçmeme sorunu ortadan kalkmış araç fabrika ayarlarına dönmüştü

    Alıntıları Göster
    Eğer sorun devam etseydi mazot filtresini değiştirecektim yine devam etseydi enjektör temizliği yaptırcaktım yine devam etseydi mazot pomapasına baktıracaktım yine devam etseydi o zaman belki ayvayı yiyebilirdim. Çünkü bundan sonrası turboyla ve hava basınç sensörü, gaz, pedal sensörü vs, vs, vs, ile ilgili karmaşık komplike parçalarla ilgili sorunlar olabilirdi bu durumda iyi bir usta bulmam gerekirdi hem elektrik hemde motor ustası.
    Sadete gelirsek bu şekilde sorun yaşayan işe ilk önce deponun içindeki motorla başlasınlar, sırayla mazot filtresi ve enjektör temizliği yaptırsınlar( Usta değilim,tavsiyemdir)
    Bol güneşli kazasız günler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yavuz5454

    Eğer sorun devam etseydi mazot filtresini değiştirecektim yine devam etseydi enjektör temizliği yaptırcaktım yine devam etseydi mazot pomapasına baktıracaktım yine devam etseydi o zaman belki ayvayı yiyebilirdim. Çünkü bundan sonrası turboyla ve hava basınç sensörü, gaz, pedal sensörü vs, vs, vs, ile ilgili karmaşık komplike parçalarla ilgili sorunlar olabilirdi bu durumda iyi bir usta bulmam gerekirdi hem elektrik hemde motor ustası.
    Sadete gelirsek bu şekilde sorun yaşayan işe ilk önce deponun içindeki motorla başlasınlar, sırayla mazot filtresi ve enjektör temizliği yaptırsınlar( Usta değilim,tavsiyemdir)
    Bol güneşli kazasız günler

    Alıntıları Göster
    Bu arada ben bu devir yükselmeme sorununu yaşarken hiç arıza lambası yanmadı(ilginç)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yavuz5454

    dizel 1,5 Hyundai accent admire devir yükselmeme sorunu çözüldü.Dizel Hyundai accent admire 2500 deviri geçmiyor
    böyle bir başlık açtım ki böyle bir sorun yaşayıpta internette arama yapanlar kolaylıkla bulsunlar
    Arkadaşlar aracım 1,5 dizel accent admir (170.000km de hiç turbo değiştirmedim) bir ara şöyle bir sorunu vardı aracım bazen devir yemiyordu devir yükselmiyor bir türlü 2500 deviri geçemiyordu ama farkındaydım ki, gaza bastığım zaman araç kendini ileri atmak, hızlanmak istiyor fakat bir şey onu sıkıyor, tutuyor ileri atılmasına izin vermiyordu bunu bazen yapıyordu kontağı kapatıp araç biraz bekledikten sonra durum normale dönüyordu. Aldığım mazottan şüphelendim (Daima en kaliteli euro dizel alırım hiç ucuz mazot almadım)farklı firmadan mazot almaya başladım ama aynı durum devam ediyordu. Arkada koltuğun altından ara ara gürültülü çalışma sesi geliyordu bu ses şamandıra motorunun sesiydi(Motora mazot gönderen deponun içindeki alet) bir tahmin yürüttüm ne zaman bu ses çoğalsa, yada zaman zaman farklı sesle çıkarsa arabada normal olmayan çekiş düşüklüğü meydana geliyordu. Bende bir arkadaşın yardımıyla koltuğun altındaki deponun içindeki parçayı bin bir zahmetle söktüm(Gerçekten benim için çok zahmetliydi) doğruca parçacıya götürdüm(dışı gri renkli metal uzun tüp şeklinde şamandıraya bağlı küçük motor) Parçacı elinde bu parçanın olmadığını sipariş verirsem getirebileceğini söyledi bende fiyatını sordum getirt dedim. Fiyatı 100 lira idi 150 liralık da varmış ama sağa sola telefon açtı daha kaliteli olan 150 liralığını bulamadı. Neyse ertesi gün bana parça geldi diye telefon açtı ben de arkadaşla beraber gittim parçayı aldım parça, süzgeçle beraber gelmişti tekrar arkadaşın da yardımıyla parçayı yerine taktım boruları yerine oturttum, elektrik fişini, tokasını taktım ve arabayı çalıştırdım sonuç mükemmel idi çekiş yada 2500 deviri geçmeme sorunu ortadan kalkmış araç fabrika ayarlarına dönmüştü


    quote:

    Orijinalden alıntı: 77efsane34Turkay

    .....


    geçenlerde yazdığım problem ise; araçla 2500 devir üstü giderken mesela 3000 devir, bir anda 2500e düşmesi(gaz pedalına sonuna kadar bassanızda yükselmez) akışmetre denen zımbırtıdan kaynaklanıyor "42konya42" isimli arkadaştı sanırım, ondada böyle bir sorun vardı, bu akışmetre hava filtresinin motora giden kısmında (çıkışta) zaten görürsünüz biraz kalınca soketli birşey, bu parça sağlam olduğu halde araç çalışırken fişini çekin ve gaza basın aracınız 2500 devri geçmez, sakın ola ki stop halinde iken fişini çekip çalıştırmayın arıza lambası yakar, taktığınızda düzelir ama arıza lambası sönmez, ki yansada önemli değil arıza yok ama beyin ilk olarak arıza algıladıgı için yakar devamlı, bu sorun ise çok tuhaf, bizim bu parça tam bozulmamış, bu yüzden de arıza lambası yakmadı, ama arada bir kesiyordu, hele ki çift şeritli yolda sollama yaparken, karşıdan da araç gleiyorsa.... bu akışmetre serviste bir ara 500küsür tl idi, uzun süre kullandım, ve sonra elektrikçi bir abi, akışmetrenin komplesi değilde, iki civata ile bağlanan kısmı vw gibi araçlarda da aynısının olduğunu söyledi ve çıkmacı yakınından temin ettik, sadece 1 numara farkı vardı, soket falan aynı, aldık taktık, hiçbir sorun yok şu an ama ışıklara gelindiğinde debriyaja basıp hafif frenlediğinizde araç normalde 900 devirde ise 700 devirlere düşüp çok sarsmaya başlıyor, o ara gaz verip bırakın düzeliyor, henüz buna bir çare bulamadım,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yavuz5454

    dizel 1,5 Hyundai accent admire devir yükselmeme sorunu çözüldü.Dizel Hyundai accent admire 2500 deviri geçmiyor
    böyle bir başlık açtım ki böyle bir sorun yaşayıpta internette arama yapanlar kolaylıkla bulsunlar
    Arkadaşlar aracım 1,5 dizel accent admir (170.000km de hiç turbo değiştirmedim) bir ara şöyle bir sorunu vardı aracım bazen devir yemiyordu devir yükselmiyor bir türlü 2500 deviri geçemiyordu ama farkındaydım ki, gaza bastığım zaman araç kendini ileri atmak, hızlanmak istiyor fakat bir şey onu sıkıyor, tutuyor ileri atılmasına izin vermiyordu bunu bazen yapıyordu kontağı kapatıp araç biraz bekledikten sonra durum normale dönüyordu. Aldığım mazottan şüphelendim (Daima en kaliteli euro dizel alırım hiç ucuz mazot almadım)farklı firmadan mazot almaya başladım ama aynı durum devam ediyordu. Arkada koltuğun altından ara ara gürültülü çalışma sesi geliyordu bu ses şamandıra motorunun sesiydi(Motora mazot gönderen deponun içindeki alet) bir tahmin yürüttüm ne zaman bu ses çoğalsa, yada zaman zaman farklı sesle çıkarsa arabada normal olmayan çekiş düşüklüğü meydana geliyordu. Bende bir arkadaşın yardımıyla koltuğun altındaki deponun içindeki parçayı bin bir zahmetle söktüm(Gerçekten benim için çok zahmetliydi) doğruca parçacıya götürdüm(dışı gri renkli metal uzun tüp şeklinde şamandıraya bağlı küçük motor) Parçacı elinde bu parçanın olmadığını sipariş verirsem getirebileceğini söyledi bende fiyatını sordum getirt dedim. Fiyatı 100 lira idi 150 liralık da varmış ama sağa sola telefon açtı daha kaliteli olan 150 liralığını bulamadı. Neyse ertesi gün bana parça geldi diye telefon açtı ben de arkadaşla beraber gittim parçayı aldım parça, süzgeçle beraber gelmişti tekrar arkadaşın da yardımıyla parçayı yerine taktım boruları yerine oturttum, elektrik fişini, tokasını taktım ve arabayı çalıştırdım sonuç mükemmel idi çekiş yada 2500 deviri geçmeme sorunu ortadan kalkmış araç fabrika ayarlarına dönmüştü


    Problemi uzun zamandır yaşıyorum. Ama her kafadan bir ses çıktığı için nereden nasıl başlamak sıkıntıydı. İhtimallerden biriside sizin dediğiniz parçanın değişimi. Eğer arabadan arabaya değişmiyorsa en kısa zamanda değiştirelim bakalım. Size geçmiş olsun. Darısı problemi devam edenlerin başına. Verdiğiniz bilgi için teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 42hakan42

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yavuz5454

    dizel 1,5 Hyundai accent admire devir yükselmeme sorunu çözüldü.Dizel Hyundai accent admire 2500 deviri geçmiyor
    böyle bir başlık açtım ki böyle bir sorun yaşayıpta internette arama yapanlar kolaylıkla bulsunlar
    Arkadaşlar aracım 1,5 dizel accent admir (170.000km de hiç turbo değiştirmedim) bir ara şöyle bir sorunu vardı aracım bazen devir yemiyordu devir yükselmiyor bir türlü 2500 deviri geçemiyordu ama farkındaydım ki, gaza bastığım zaman araç kendini ileri atmak, hızlanmak istiyor fakat bir şey onu sıkıyor, tutuyor ileri atılmasına izin vermiyordu bunu bazen yapıyordu kontağı kapatıp araç biraz bekledikten sonra durum normale dönüyordu. Aldığım mazottan şüphelendim (Daima en kaliteli euro dizel alırım hiç ucuz mazot almadım)farklı firmadan mazot almaya başladım ama aynı durum devam ediyordu. Arkada koltuğun altından ara ara gürültülü çalışma sesi geliyordu bu ses şamandıra motorunun sesiydi(Motora mazot gönderen deponun içindeki alet) bir tahmin yürüttüm ne zaman bu ses çoğalsa, yada zaman zaman farklı sesle çıkarsa arabada normal olmayan çekiş düşüklüğü meydana geliyordu. Bende bir arkadaşın yardımıyla koltuğun altındaki deponun içindeki parçayı bin bir zahmetle söktüm(Gerçekten benim için çok zahmetliydi) doğruca parçacıya götürdüm(dışı gri renkli metal uzun tüp şeklinde şamandıraya bağlı küçük motor) Parçacı elinde bu parçanın olmadığını sipariş verirsem getirebileceğini söyledi bende fiyatını sordum getirt dedim. Fiyatı 100 lira idi 150 liralık da varmış ama sağa sola telefon açtı daha kaliteli olan 150 liralığını bulamadı. Neyse ertesi gün bana parça geldi diye telefon açtı ben de arkadaşla beraber gittim parçayı aldım parça, süzgeçle beraber gelmişti tekrar arkadaşın da yardımıyla parçayı yerine taktım boruları yerine oturttum, elektrik fişini, tokasını taktım ve arabayı çalıştırdım sonuç mükemmel idi çekiş yada 2500 deviri geçmeme sorunu ortadan kalkmış araç fabrika ayarlarına dönmüştü


    Problemi uzun zamandır yaşıyorum. Ama her kafadan bir ses çıktığı için nereden nasıl başlamak sıkıntıydı. İhtimallerden biriside sizin dediğiniz parçanın değişimi. Eğer arabadan arabaya değişmiyorsa en kısa zamanda değiştirelim bakalım. Size geçmiş olsun. Darısı problemi devam edenlerin başına. Verdiğiniz bilgi için teşekkürler

    Size de geçmiş olsun kardeş amaç burada birbirimize yardımcı olmak. Parçanın resmini çekip de fotoğrafını koymaya çalışacağım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yavuz5454

    quote:

    Orijinalden alıntı: 42hakan42

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yavuz5454

    dizel 1,5 Hyundai accent admire devir yükselmeme sorunu çözüldü.Dizel Hyundai accent admire 2500 deviri geçmiyor
    böyle bir başlık açtım ki böyle bir sorun yaşayıpta internette arama yapanlar kolaylıkla bulsunlar
    Arkadaşlar aracım 1,5 dizel accent admir (170.000km de hiç turbo değiştirmedim) bir ara şöyle bir sorunu vardı aracım bazen devir yemiyordu devir yükselmiyor bir türlü 2500 deviri geçemiyordu ama farkındaydım ki, gaza bastığım zaman araç kendini ileri atmak, hızlanmak istiyor fakat bir şey onu sıkıyor, tutuyor ileri atılmasına izin vermiyordu bunu bazen yapıyordu kontağı kapatıp araç biraz bekledikten sonra durum normale dönüyordu. Aldığım mazottan şüphelendim (Daima en kaliteli euro dizel alırım hiç ucuz mazot almadım)farklı firmadan mazot almaya başladım ama aynı durum devam ediyordu. Arkada koltuğun altından ara ara gürültülü çalışma sesi geliyordu bu ses şamandıra motorunun sesiydi(Motora mazot gönderen deponun içindeki alet) bir tahmin yürüttüm ne zaman bu ses çoğalsa, yada zaman zaman farklı sesle çıkarsa arabada normal olmayan çekiş düşüklüğü meydana geliyordu. Bende bir arkadaşın yardımıyla koltuğun altındaki deponun içindeki parçayı bin bir zahmetle söktüm(Gerçekten benim için çok zahmetliydi) doğruca parçacıya götürdüm(dışı gri renkli metal uzun tüp şeklinde şamandıraya bağlı küçük motor) Parçacı elinde bu parçanın olmadığını sipariş verirsem getirebileceğini söyledi bende fiyatını sordum getirt dedim. Fiyatı 100 lira idi 150 liralık da varmış ama sağa sola telefon açtı daha kaliteli olan 150 liralığını bulamadı. Neyse ertesi gün bana parça geldi diye telefon açtı ben de arkadaşla beraber gittim parçayı aldım parça, süzgeçle beraber gelmişti tekrar arkadaşın da yardımıyla parçayı yerine taktım boruları yerine oturttum, elektrik fişini, tokasını taktım ve arabayı çalıştırdım sonuç mükemmel idi çekiş yada 2500 deviri geçmeme sorunu ortadan kalkmış araç fabrika ayarlarına dönmüştü


    Problemi uzun zamandır yaşıyorum. Ama her kafadan bir ses çıktığı için nereden nasıl başlamak sıkıntıydı. İhtimallerden biriside sizin dediğiniz parçanın değişimi. Eğer arabadan arabaya değişmiyorsa en kısa zamanda değiştirelim bakalım. Size geçmiş olsun. Darısı problemi devam edenlerin başına. Verdiğiniz bilgi için teşekkürler

    Size de geçmiş olsun kardeş amaç burada birbirimize yardımcı olmak. Parçanın resmini çekip de fotoğrafını koymaya çalışacağım

    Alıntıları Göster
    S.A. arkadaşlar 1 ay önce 2006 model 1.5 crdi admire 3 silindirli olanlardan aldım.
    Arabayı 3 gün çalıştırmasam akü başalıyor dedi aldığım satıcı.Aküyü yeni aldım 2 gün soğuktan dolayı çalıştırmadım bugün saat 12:00 itibariyle dedim bi bakayım AKÜ de tık yok tamamen boşalmış.Daha önceden bir tanıdık vasıtasıyla elektrikçiye göstermiştim oda BEYİN den dedi arabayı o zaman almamıştım satıcıyla beraber götürmüştük yabancı değil kayın pederim.Şimdi bu beyinler fiyatı ne kadardır ? birde diyorum ki aracın servisine götürsem kesin sorunu bulurlarmı çok fazla para isterler mi? Daha önceki mesajımda DARK arkadaşıma çok tşk.ediyorum ilgilenmişti. Yardımlarınızı esirgemeyin arkadaşlar hepinize şimdiden çok tşk.ediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: A.N.E.Y.H.

    S.A. arkadaşlar 1 ay önce 2006 model 1.5 crdi admire 3 silindirli olanlardan aldım.
    Arabayı 3 gün çalıştırmasam akü başalıyor dedi aldığım satıcı.Aküyü yeni aldım 2 gün soğuktan dolayı çalıştırmadım bugün saat 12:00 itibariyle dedim bi bakayım AKÜ de tık yok tamamen boşalmış.Daha önceden bir tanıdık vasıtasıyla elektrikçiye göstermiştim oda BEYİN den dedi arabayı o zaman almamıştım satıcıyla beraber götürmüştük yabancı değil kayın pederim.Şimdi bu beyinler fiyatı ne kadardır ? birde diyorum ki aracın servisine götürsem kesin sorunu bulurlarmı çok fazla para isterler mi? Daha önceki mesajımda DARK arkadaşıma çok tşk.ediyorum ilgilenmişti. Yardımlarınızı esirgemeyin arkadaşlar hepinize şimdiden çok tşk.ediyorum.

    A.S Şimdi şöyle bir durum var akü durduğu yerde tamamen bitiyorsa en basit (tabi akü yeni olarak düşünüyoruz) şase yapan birşey var araçta.Eğer beyinde sıkıntı varsa (ilk kez böyle bir sorun okudum) çalışmasında da bir sorun vardır diye tahmin ediyorum.Motor beyni ucuz bir parça değil.Çıkmacılara bakmanızı öneririm ortalama 500 600 çıkma fiyatı vardır diye tahmin ediyorum.Ama en önemlisi aracı başka elektrikçiye de gösterin derim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yavuz5454

    quote:

    Orijinalden alıntı: 42hakan42

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yavuz5454

    dizel 1,5 Hyundai accent admire devir yükselmeme sorunu çözüldü.Dizel Hyundai accent admire 2500 deviri geçmiyor
    böyle bir başlık açtım ki böyle bir sorun yaşayıpta internette arama yapanlar kolaylıkla bulsunlar
    Arkadaşlar aracım 1,5 dizel accent admir (170.000km de hiç turbo değiştirmedim) bir ara şöyle bir sorunu vardı aracım bazen devir yemiyordu devir yükselmiyor bir türlü 2500 deviri geçemiyordu ama farkındaydım ki, gaza bastığım zaman araç kendini ileri atmak, hızlanmak istiyor fakat bir şey onu sıkıyor, tutuyor ileri atılmasına izin vermiyordu bunu bazen yapıyordu kontağı kapatıp araç biraz bekledikten sonra durum normale dönüyordu. Aldığım mazottan şüphelendim (Daima en kaliteli euro dizel alırım hiç ucuz mazot almadım)farklı firmadan mazot almaya başladım ama aynı durum devam ediyordu. Arkada koltuğun altından ara ara gürültülü çalışma sesi geliyordu bu ses şamandıra motorunun sesiydi(Motora mazot gönderen deponun içindeki alet) bir tahmin yürüttüm ne zaman bu ses çoğalsa, yada zaman zaman farklı sesle çıkarsa arabada normal olmayan çekiş düşüklüğü meydana geliyordu. Bende bir arkadaşın yardımıyla koltuğun altındaki deponun içindeki parçayı bin bir zahmetle söktüm(Gerçekten benim için çok zahmetliydi) doğruca parçacıya götürdüm(dışı gri renkli metal uzun tüp şeklinde şamandıraya bağlı küçük motor) Parçacı elinde bu parçanın olmadığını sipariş verirsem getirebileceğini söyledi bende fiyatını sordum getirt dedim. Fiyatı 100 lira idi 150 liralık da varmış ama sağa sola telefon açtı daha kaliteli olan 150 liralığını bulamadı. Neyse ertesi gün bana parça geldi diye telefon açtı ben de arkadaşla beraber gittim parçayı aldım parça, süzgeçle beraber gelmişti tekrar arkadaşın da yardımıyla parçayı yerine taktım boruları yerine oturttum, elektrik fişini, tokasını taktım ve arabayı çalıştırdım sonuç mükemmel idi çekiş yada 2500 deviri geçmeme sorunu ortadan kalkmış araç fabrika ayarlarına dönmüştü


    Problemi uzun zamandır yaşıyorum. Ama her kafadan bir ses çıktığı için nereden nasıl başlamak sıkıntıydı. İhtimallerden biriside sizin dediğiniz parçanın değişimi. Eğer arabadan arabaya değişmiyorsa en kısa zamanda değiştirelim bakalım. Size geçmiş olsun. Darısı problemi devam edenlerin başına. Verdiğiniz bilgi için teşekkürler

    Size de geçmiş olsun kardeş amaç burada birbirimize yardımcı olmak. Parçanın resmini çekip de fotoğrafını koymaya çalışacağım

    Alıntıları Göster
    1 Arka koltuğun altındaki mazot deposunun içindeki Şamandıra motorunun bulunduğu yer ,resim(koruma kapağı)
     »» ı|[ HYUNDAI ACCENT ADMIRE ]|ı Kullanıcıları Kulübü

    2. Koruma kapağını kaldırdığımız zaman elektrik soketinin ve boruların bulunduğu resim (vidaların ve hortumların, boruların çıkarılması gereken yer, resimlerde görüldüğü üzere takarken bazı vidaları kaybettim daha doğrusu araya düştü sağdan soldan vida uydurmak zorunda kaldım takmam gereken bir kaç tane daha vida var
     »» ı|[ HYUNDAI ACCENT ADMIRE ]|ı Kullanıcıları Kulübü
    3-Çıkardığım eski dizel Hyundai accent admire mazot pompası yada şamandıra motoru ve süzgeci(Kutu ve marka yeni motora ait)
     »» ı|[ HYUNDAI ACCENT ADMIRE ]|ı Kullanıcıları Kulübü
    4 -Buda süzgecin motora takılmış hali
     »» ı|[ HYUNDAI ACCENT ADMIRE ]|ı Kullanıcıları Kulübü
    5-Buda yandan çekim Hyundai-Era yazıyor demek ki Eralarda bu parçayı kullanıyor. Yalnız parçacı bana taiwan malı demişti ama çin malı çıktı
     »» ı|[ HYUNDAI ACCENT ADMIRE ]|ı Kullanıcıları Kulübü






     »» ı|[ HYUNDAI ACCENT ADMIRE ]|ı Kullanıcıları Kulübü »» ı|[ HYUNDAI ACCENT ADMIRE ]|ı Kullanıcıları Kulübü »» ı|[ HYUNDAI ACCENT ADMIRE ]|ı Kullanıcıları Kulübü »» ı|[ HYUNDAI ACCENT ADMIRE ]|ı Kullanıcıları Kulübü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yavuz5454 -- 10 Ocak 2015; 17:10:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yavuz5454

    1 Arka koltuğun altındaki mazot deposunun içindeki Şamandıra motorunun bulunduğu yer ,resim(koruma kapağı)
     »» ı|[ HYUNDAI ACCENT ADMIRE ]|ı Kullanıcıları Kulübü

    2. Koruma kapağını kaldırdığımız zaman elektrik soketinin ve boruların bulunduğu resim (vidaların ve hortumların, boruların çıkarılması gereken yer, resimlerde görüldüğü üzere takarken bazı vidaları kaybettim daha doğrusu araya düştü sağdan soldan vida uydurmak zorunda kaldım takmam gereken bir kaç tane daha vida var
     »» ı|[ HYUNDAI ACCENT ADMIRE ]|ı Kullanıcıları Kulübü
    3-Çıkardığım eski dizel Hyundai accent admire mazot pompası yada şamandıra motoru ve süzgeci(Kutu ve marka yeni motora ait)
     »» ı|[ HYUNDAI ACCENT ADMIRE ]|ı Kullanıcıları Kulübü
    4 -Buda süzgecin motora takılmış hali
     »» ı|[ HYUNDAI ACCENT ADMIRE ]|ı Kullanıcıları Kulübü
    5-Buda yandan çekim Hyundai-Era yazıyor demek ki Eralarda bu parçayı kullanıyor. Yalnız parçacı bana taiwan malı demişti ama çin malı çıktı
     »» ı|[ HYUNDAI ACCENT ADMIRE ]|ı Kullanıcıları Kulübü






     »» ı|[ HYUNDAI ACCENT ADMIRE ]|ı Kullanıcıları Kulübü »» ı|[ HYUNDAI ACCENT ADMIRE ]|ı Kullanıcıları Kulübü »» ı|[ HYUNDAI ACCENT ADMIRE ]|ı Kullanıcıları Kulübü »» ı|[ HYUNDAI ACCENT ADMIRE ]|ı Kullanıcıları Kulübü

    Alıntıları Göster
    Dikkat ettiyseniz eski süzgeç tertemiz bunu tekrar kullanabilirim ama daha öncede yaklaşık iki yıl öncede deponun kapağını açtırmıştım inanın süzgeçte çamurumsu pislik vardı ve tamamen kaplamıştı
    Peki bu mazot pompası, motoru ve ya diğer adıyla şamandıra motoru ne işe yarar?
    Mazotu depodan alıp santifirüj pompaya ve enjektörlere gönderir tabiki önce mazot filtresinden geçmesi gerek. (Tahminen) Benim arabadaki 2500 deviri geçmeme sorunu bu parçadan kaynaklanıyordu çünkü bu parçanın bozulması sonucu mazot enjektöre az gidiyor ve buda deviri düşürüyordu. Şimdi araba hamd olsun gayet iyi kendine geldi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yavuz5454

    Dikkat ettiyseniz eski süzgeç tertemiz bunu tekrar kullanabilirim ama daha öncede yaklaşık iki yıl öncede deponun kapağını açtırmıştım inanın süzgeçte çamurumsu pislik vardı ve tamamen kaplamıştı
    Peki bu mazot pompası, motoru ve ya diğer adıyla şamandıra motoru ne işe yarar?
    Mazotu depodan alıp santifirüj pompaya ve enjektörlere gönderir tabiki önce mazot filtresinden geçmesi gerek. (Tahminen) Benim arabadaki 2500 deviri geçmeme sorunu bu parçadan kaynaklanıyordu çünkü bu parçanın bozulması sonucu mazot enjektöre az gidiyor ve buda deviri düşürüyordu. Şimdi araba hamd olsun gayet iyi kendine geldi

    Alıntıları Göster
    Belki ilerde arka koltuğun arkasından bu parça nasıl sökülür bir video koyabilirim (kesin söz vermiyorum)
    Ama yağ değiştirme nasıl yapılır yağ filtrerisi nasıl sökülür ve yenisi nasıl takılır mazot filtresi nasıl sökülür ve yeni nasıl takılır, polen filtresi gibi kendi başımıza yapacağımız yada becerebileceğimiz parça değişimiyle ilgili videolar koymak istiyorum hayırlısı bakalım




  • 
Sayfa: önceki 301302303304305
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.