Şimdi Ara

»» ı|[ HYUNDAI ACCENT ADMIRE ]|ı Kullanıcıları Kulübü (305. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.646
Cevap
59
Favori
830.641
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 303304305306307
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Araç 2013 ocak tan beri bende.. Bu olay benim başıma 2-3 defa geldi.. Çinden ODBII Bluetooth veri okuma parçası sipariş ettim. İşte motor verilerini cep telefonuna vs aktarıyormuş. Böylle bir arıza ile karşılaşırsam bu cihaz sıkıntının nerede olduğunu söylermi acaba?

    Benim şahsi düşüncem (Pek bilgim yok mantıken yani) bu 2500 Devir de kalma olayı, depodaki mazot motorundan olamaz diyorum. Yani bu mutor öyle bir çalışacak ki motorun tam 2500d/d da kalmasını sağlayacak.. Ha bazılarında 3000 devirde kalıyor kimiside 2000 devirde kalıyor filan dese bi ihtimal bu yakıt pompasından olabilir derdim.

    Bence üstteki arkadaşın bahsettiği Hava akış sensörü daha mantıklı. Yani sensör yeterli hava gelmiyor şeklinde yorumlayıp, turbonun devreye girmesini önlüyordur..

    Ama yani bunlar tahmini ama kanımca mantıklı olan DÜŞÜNCELER.. Elbete düşünce olduğu için kesin doğru diye bişi yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmet_alp -- 13 Ocak 2015; 9:32:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: D@rk34


    quote:

    Orijinalden alıntı: 42hakan42

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yavuz5454

    quote:

    Orijinalden alıntı: D@rk34

    quote:

    Orijinalden alıntı: 42hakan42

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yavuz5454

    quote:

    Orijinalden alıntı: 42hakan42

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yavuz5454

    1 Arka koltuğun altındaki mazot deposunun içindeki Şamandıra motorunun bulunduğu yer ,resim(koruma kapağı)


    2. Koruma kapağını kaldırdığımız zaman elektrik soketinin ve boruların bulunduğu resim (vidaların ve hortumların, boruların çıkarılması gereken yer, resimlerde görüldüğü üzere takarken bazı vidaları kaybettim daha doğrusu araya düştü sağdan soldan vida uydurmak zorunda kaldım takmam gereken bir kaç tane daha vida var

    3-Çıkardığım eski dizel Hyundai accent admire mazot pompası yada şamandıra motoru ve süzgeci(Kutu ve marka yeni motora ait)

    4 -Buda süzgecin motora takılmış hali

    5-Buda yandan çekim Hyundai-Era yazıyor demek ki Eralarda bu parçayı kullanıyor. Yalnız parçacı bana taiwan malı demişti ama çin malı çıktı










    Teşekkürler Yavuz. Verdiğin bilgiler çok değerli. Umarım aynı problemden muzdarip insanlar bu paylaşımını görür ve faydalanır.
    Yaptığınız uygulamayı en kısa zamanda deneyeceğim.
    Diğer paylaşımlarınızı merakla bekliyorum

    önemli değil sorununuza çare olabilirsek ne ala, yalnız hocam bir sorum olacak arka koltuğun altından çok aşırı, gürültülü çalışma sesi geliyor mu? Normalde bu sesin kontağı çevirdiğiniz zaman(çalıştırmaya başlamadan önce) inceden(3-4saniye) nnnnnnnnnnnnnnnnn diye gelmesi çalıştıktan sonrada sesi duymamanız lazım

    Hiç dikkat etmedim, daha doğrusu dikkatimi çekmedi. Bir inceleyelim bakalım.

    dikkatinizi çekmediyse çıkmıyordur çünki öttüğü zaman arabanın içinde sürekli düüüüüt diye öten birşey oluyor.İnsan bu ne ya böyle diye sorar :)

    aynen dark arkadaşın söylediği gibi ses çıkarır.Bu sesi duyuyorsan yolunda gitmeyen bir şey var demektir, yavaş, yavaş bozulma, arızalanma sinyalleri veremeye başlıyordur

    Bugün farkettim sesi, ama sizin dediğiniz gibi çok gürültülü değil. Kontağı çevirdiğimde çalıştırmadan önce 2-3 saniye kadar arka taraftan hafif bir ses geliyor. O yüzden farketmemiş olabilirim. Yoksa gürültü çok olsa şimdiye kadar farkında olurdum.

    2 3 sn gelip sonra susuyorsa normal susmuyorsa korkacaksın.

    O sesle alakalı mı değil mi bilmiyorum ama problem devam ediyor. İşten anlayan usta yok ki, tarif ediyorsun usta kilitleniyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yavuz5454

    quote:

    Orijinalden alıntı: 42hakan42

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yavuz5454

    quote:

    Orijinalden alıntı: D@rk34

    quote:

    Orijinalden alıntı: 42hakan42

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yavuz5454

    quote:

    Orijinalden alıntı: 42hakan42

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yavuz5454

    1 Arka koltuğun altındaki mazot deposunun içindeki Şamandıra motorunun bulunduğu yer ,resim(koruma kapağı)


    2. Koruma kapağını kaldırdığımız zaman elektrik soketinin ve boruların bulunduğu resim (vidaların ve hortumların, boruların çıkarılması gereken yer, resimlerde görüldüğü üzere takarken bazı vidaları kaybettim daha doğrusu araya düştü sağdan soldan vida uydurmak zorunda kaldım takmam gereken bir kaç tane daha vida var

    3-Çıkardığım eski dizel Hyundai accent admire mazot pompası yada şamandıra motoru ve süzgeci(Kutu ve marka yeni motora ait)

    4 -Buda süzgecin motora takılmış hali

    5-Buda yandan çekim Hyundai-Era yazıyor demek ki Eralarda bu parçayı kullanıyor. Yalnız parçacı bana taiwan malı demişti ama çin malı çıktı










    Teşekkürler Yavuz. Verdiğin bilgiler çok değerli. Umarım aynı problemden muzdarip insanlar bu paylaşımını görür ve faydalanır.
    Yaptığınız uygulamayı en kısa zamanda deneyeceğim.
    Diğer paylaşımlarınızı merakla bekliyorum

    önemli değil sorununuza çare olabilirsek ne ala, yalnız hocam bir sorum olacak arka koltuğun altından çok aşırı, gürültülü çalışma sesi geliyor mu? Normalde bu sesin kontağı çevirdiğiniz zaman(çalıştırmaya başlamadan önce) inceden(3-4saniye) nnnnnnnnnnnnnnnnn diye gelmesi çalıştıktan sonrada sesi duymamanız lazım

    Hiç dikkat etmedim, daha doğrusu dikkatimi çekmedi. Bir inceleyelim bakalım.

    dikkatinizi çekmediyse çıkmıyordur çünki öttüğü zaman arabanın içinde sürekli düüüüüt diye öten birşey oluyor.İnsan bu ne ya böyle diye sorar :)

    aynen dark arkadaşın söylediği gibi ses çıkarır.Bu sesi duyuyorsan yolunda gitmeyen bir şey var demektir, yavaş, yavaş bozulma, arızalanma sinyalleri veremeye başlıyordur

    Bugün farkettim sesi, ama sizin dediğiniz gibi çok gürültülü değil. Kontağı çevirdiğimde çalıştırmadan önce 2-3 saniye kadar arka taraftan hafif bir ses geliyor. O yüzden farketmemiş olabilirim. Yoksa gürültü çok olsa şimdiye kadar farkında olurdum.

    Şunun için sordum hocam bilmiyorum, depoyu açtırıp şamandıra motoruna baktıracakamısın? ama eğer sizin devir sorunuyla ilgili, diyelim ki şamandıra motorunda sorun yok , mazot fitresini değiştirdin yine aynı durum, enjektörleri temzilettin yine aynı durum. Geriye bana göre tek seçenek kalıyor devir sorunu elektriksel diye düşünüyorum aslında bende nasıl çözülecek merak ettim doğrusu

    Siz çözümü bu şekilde bulmuşsunuz ben de bir ümit acaba bende de bu şekilde çözülür mü diye düşünüyordum, ya çözülmezse diye düşünmeye başladım. Orayla alakalı değilse liste uzayıp gidecek. Vakit bulabilirsem depoya baktıracağım önce. Olmazsa artık listeden devam yavaş yavaş
    Bende çok merak ediyorum, artık arıza bana pek rahatsızlık vermiyor. Alıştım heralde




  • Arkadaşlar Merhabalar;
    Benim sizlere bir sorum olacak. Bende 2005 Model 1.6 Admire var. Geçen ay arabanın radyatörünü ilaç v.b maddelerle bir cihaz yardımıyla ustama temizlettim. Radyatör temizlendikten sonra tekrardan kırmızı antifriz koydurdum. 1 gün sonra arabanın altından antifriz damlatmaya başladı. Terkar ustaya gittim ve devir daimden akıttığını ve değişmesi gerektiğini söyledi. Devir daim değiştirdikten 3 gün sonra yolda giderken arabadan dumanlar çıkmaya başladı hemen durdum baktım radyatörden antifriz kaçırıyor. daha sonra radyatör değişti ve tekrardan antifriz koydurdum. Şu anda sıkıntım yok fakat radyatör değiştikten sonra şöyle bir sıkıntım oluştu. Kalorifer çok güzel üflüyor fakat az ısı veriyor. Hararet göstergesi filan 90 a geldiğinde bile kademe 4 de olmasına rağmen sıcaklığı çok az üflüyor. Daha önceleri 2. kademede bile sıcaklıktan bunalırdım. Şimdi bana peteklerin tıkalı olduğunu ön göğsün tamamen söküleceğini söylüyorlar. Bu doğru bir tespit midir? yada başka bir çözümü var mıdır?. Yardımcı olursanız sevinirim.




  • Deklare D kullanıcısına yanıt
    Tam anlamasamda, radyotör su tesisatın içinde hava kalmış olabilir. Nasıl hava alınıyor malesef bilmimiyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deklare

    Arkadaşlar Merhabalar;
    Benim sizlere bir sorum olacak. Bende 2005 Model 1.6 Admire var. Geçen ay arabanın radyatörünü ilaç v.b maddelerle bir cihaz yardımıyla ustama temizlettim. Radyatör temizlendikten sonra tekrardan kırmızı antifriz koydurdum. 1 gün sonra arabanın altından antifriz damlatmaya başladı. Terkar ustaya gittim ve devir daimden akıttığını ve değişmesi gerektiğini söyledi. Devir daim değiştirdikten 3 gün sonra yolda giderken arabadan dumanlar çıkmaya başladı hemen durdum baktım radyatörden antifriz kaçırıyor. daha sonra radyatör değişti ve tekrardan antifriz koydurdum. Şu anda sıkıntım yok fakat radyatör değiştikten sonra şöyle bir sıkıntım oluştu. Kalorifer çok güzel üflüyor fakat az ısı veriyor. Hararet göstergesi filan 90 a geldiğinde bile kademe 4 de olmasına rağmen sıcaklığı çok az üflüyor. Daha önceleri 2. kademede bile sıcaklıktan bunalırdım. Şimdi bana peteklerin tıkalı olduğunu ön göğsün tamamen söküleceğini söylüyorlar. Bu doğru bir tespit midir? yada başka bir çözümü var mıdır?. Yardımcı olursanız sevinirim.

    ben şahsen kırmızı antifriz tavsiye etmiyorum yaşlı sistemlerin delinmesine yarılmasına neden oluyor sanırım o yüzden sizin kalorifer radyatörünüz zarar görmüş tıkanmış yada hava yapmış olabilir.Sistemi tekrardan temizliyip kontrol ettirmenizde fayda var Bildiklerim bunlar kusura bakmayın çok yardımcı olamadım.




  • Admiresinin on sol yolcu tarafi su aliyo varmi boyle bi sorunu olupta yaptiran acaba.Bagaj dan su alan yaptiran varmi???

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kcanbaz67

    Admiresinin on sol yolcu tarafi su aliyo varmi boyle bi sorunu olupta yaptiran acaba.Bagaj dan su alan yaptiran varmi???

    ön soldan (şöför tarafınıdan) duymadım da ön sağ dan yani yolcu tarafından biliyorum.Bagaj konusunda da kapağın altındaki kanalları kontrol edin eğer ordan almıyorsa radyo anteninin etrafındaki lastik zamanla çürüyüp yarılıyor.Ordan su alabiliyor siyah silikon yada o parçayı değiştirmeniz çözüm olacaktır.
  • Arkadaşlar Merhaba,

    2005 Getz aracımı sattım ve admire almak istiyorum. İstanbulda 1.6 sıralı lpg'li aracı olup satmayı düşünen arkadaşlar var mı?

    Abs ve Klima şart :D

    Yardımlarınız için şimdiden Teşekkürler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tuncoquz -- 19 Ocak 2015; 16:00:16 >
  • Merhaba arkadaşlar bugün trafikte giderken ikinci vitesten üçe atıp gazı kökleyince aracın altından patlama sesi geldi bu birkaçkez daha oldu normalmi acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çinden gelen $5 lık Bluetooth ODBII parçasını Admire Dizel e taktım. Yakıt tüketimi ortalama yakıt tüketimi Soğutma suyu sıcaklığını, Hava filtresini giren havanın sıcaklığını Akü voltajını, motor devrini, Araç hızını (Göstergeden yaklaşık 10km az gösteriyor (ibre 120 de ODBII 110 diyor mesela)).. ingilizce bir çok veri var. Araç beyninde arıza kodu yok. olsa zaten göstergedeki motor lambası yanardı değilmi?)

    Depodaki yakıt miktarınıda söylese iyi olurdu..

    Bu cihazı kullanan varmıdır?

    Bu arada Telefonda buluetooth ile teybe bağlı idi internet radyosu Telefon görüşmesi vs yapıyordum. Bununla birlikte Telefon ODBII cihazını aynı anda bluetooth üzerinden veri alabilmesi hoşuma gitti.. Telefon aynı anda kaç c,hazdan bluetooth üzerinden veri alabiliyor acaba :)
  • Arkadaşlar sorunumu hallettim. Kalorifer radyatörü tıkanmış. Göğüs sökülüp temizlenecek demişlerdi. Sağolsun tanıdıkların yönlendirmesiyle sanayide bir radyatörcü buldum. Kendi bir cihaz yapmış göğsü sökmeden motor tarafından kalorifer peteğine giden hortumları çıkartıp kendi cihazının hortumlarını bağlayarak içindeki pisliği tıkanıklığı temizledi. Şimdi eski ısıtmama geri kavuştum. Tavsiye ederim. Şayet başına böyle bir iş gelen arkadaş olursa boş boşuna ön göğsü filan söktürmeye kalkmasın. 30 dk hallediyorlar. İyi akşamlar.
  • Arkadaşlar siZe birkaç sorum var...

    Birincisi 60000 km bakımı yaptıracağım kaç liraya patlar bana?

    2aydır arabayı kullanıyorum hafta sonundan haftasonuna diyebilirim. Yol bilgisayarı 8.5lt /100km den aşağı hiç düşmedi. Bir ara 8.6 oldu tekrar düştü. Bu Yakıt bana fazla gel sanki.

    Son sorumda bir depo benzin ile kaç km yol yaparız acaba oda ekranda 512 km gibi birşey yazıyordu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deklare

    Arkadaşlar sorunumu hallettim. Kalorifer radyatörü tıkanmış. Göğüs sökülüp temizlenecek demişlerdi. Sağolsun tanıdıkların yönlendirmesiyle sanayide bir radyatörcü buldum. Kendi bir cihaz yapmış göğsü sökmeden motor tarafından kalorifer peteğine giden hortumları çıkartıp kendi cihazının hortumlarını bağlayarak içindeki pisliği tıkanıklığı temizledi. Şimdi eski ısıtmama geri kavuştum. Tavsiye ederim. Şayet başına böyle bir iş gelen arkadaş olursa boş boşuna ön göğsü filan söktürmeye kalkmasın. 30 dk hallediyorlar. İyi akşamlar.


    nerede yaptırdığınızı söylerseniz bilgimiz olsun ihtiyacı olan arkadaşlarda yararlanır.
  • Arkadaşlar siZe birkaç sorum var...

    Birincisi 60000 km bakımı yaptıracağım kaç liraya patlar bana?

    2aydır arabayı kullanıyorum hafta sonundan haftasonuna diyebilirim. Yol bilgisayarı 8.5lt /100km den aşağı hiç düşmedi. Bir ara 8.6 oldu tekrar düştü. Bu Yakıt bana fazla gel sanki.

    Son sorumda bir depo benzin ile kaç km yol yaparız acaba oda ekranda 512 km gibi birşey yazıyordu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cheem

    Arkadaşlar siZe birkaç sorum var...

    Birincisi 60000 km bakımı yaptıracağım kaç liraya patlar bana?

    2aydır arabayı kullanıyorum hafta sonundan haftasonuna diyebilirim. Yol bilgisayarı 8.5lt /100km den aşağı hiç düşmedi. Bir ara 8.6 oldu tekrar düştü. Bu Yakıt bana fazla gel sanki.

    Son sorumda bir depo benzin ile kaç km yol yaparız acaba oda ekranda 512 km gibi birşey yazıyordu ?





    yağ 10-40 yada 5-40: 55-60 lira (dizeller kesinlikle 5-30 olmalı) hava filtersi: 10-15 lira, yağ filtresi: 10 lira Benzin filteri 15-20 polen filtresi(boş ver gitsin ben 170 bin deyim daha hiç polen filtresi değiştirmedim) 20 lirada işçilik. Hepsi 115 liracık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cheem

    Arkadaşlar siZe birkaç sorum var...

    Birincisi 60000 km bakımı yaptıracağım kaç liraya patlar bana?

    2aydır arabayı kullanıyorum hafta sonundan haftasonuna diyebilirim. Yol bilgisayarı 8.5lt /100km den aşağı hiç düşmedi. Bir ara 8.6 oldu tekrar düştü. Bu Yakıt bana fazla gel sanki.

    Son sorumda bir depo benzin ile kaç km yol yaparız acaba oda ekranda 512 km gibi birşey yazıyordu ?





    Kardeş, yakarı konusunda bir şey diyemiyeceğim, benzinli accent kullanan arkadaşlar bu işte daha tecrübelidir. Yakın zamanda cevap gelir İnşAllah
  • quote:

    Orijinalden alıntı: D@rk34

    quote:

    Orijinalden alıntı: Deklare

    Arkadaşlar sorunumu hallettim. Kalorifer radyatörü tıkanmış. Göğüs sökülüp temizlenecek demişlerdi. Sağolsun tanıdıkların yönlendirmesiyle sanayide bir radyatörcü buldum. Kendi bir cihaz yapmış göğsü sökmeden motor tarafından kalorifer peteğine giden hortumları çıkartıp kendi cihazının hortumlarını bağlayarak içindeki pisliği tıkanıklığı temizledi. Şimdi eski ısıtmama geri kavuştum. Tavsiye ederim. Şayet başına böyle bir iş gelen arkadaş olursa boş boşuna ön göğsü filan söktürmeye kalkmasın. 30 dk hallediyorlar. İyi akşamlar.


    nerede yaptırdığınızı söylerseniz bilgimiz olsun ihtiyacı olan arkadaşlarda yararlanır.

    Kesinlikle Dark arkadaşa katılıyorum




  • Merhaba, 2004 model 1.3 motor ile aranıza katılmış bulunuyorum. Aracım 177 binde beyaz renk klimalı ve tüplü bir parçada boya var. gerisi orijinal. motorun durumu iyi .. tanıdıktan 16 bin TL ye aldım. edermi?

    Birde aldığım arkadaş baskı balata ve fren balatalarını yeni değiştirmiş. bana triger kayışını değiştirirsen iyi olur dedi. bende kendim takip etmem açısından bir bakıma sokmak istiyorum.

    Çok külfetli olmamak kaydıyla önemine göre nelerini yaptırmam lazım?

    Not: araç kalkışlarde biraz kerkiniyor ve 2 vitesten 3 e geçerken ayağını gaz pedalından çekince arka taraftan biraz tıkırtı sesi geliyor bu neden olabilir?

    saygılar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cilio -- 22 Ocak 2015; 21:41:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cilio

    Merhaba, 2004 model 1.3 motor ile aranıza katılmış bulunuyorum. Aracım 177 binde beyaz renk klimalı ve tüplü bir parçada boya var. gerisi orijinal. motorun durumu iyi .. tanıdıktan 16 bin TL ye aldım. edermi?

    Birde aldığım arkadaş baskı balata ve fren balatalarını yeni değiştirmiş. bana triger kayışını değiştirirsen iyi olur dedi. bende kendim takip etmem açısından bir bakıma sokmak istiyorum.

    Çok külfetli olmamak kaydıyla önemine göre nelerini yaptırmam lazım?

    Not: araç kalkışlarde biraz kerkiniyor ve 2 viteste arka taraftan biraz tıkırtı sesi geliyor bu neden olabilir?

    saygılar..

    Hocam hayırlı olsun Rabbim kaza bela vermesin, eminim ki benzinli accent kullanan arkadaşlar sorularınıza en kısa sürede cevap verecektir




  • 
Sayfa: önceki 303304305306307
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.