Şimdi Ara

i X35 (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27
Cevap
0
Favori
11.745
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: besadam

    Bunun tıpla ne ilgisi var anlamadım, zaten tıp öğrencisi de değilim. Neyse, çoğu arabada direkt olarak göstergenin üstünde bulunan trip tuşunun direksiyonun solunda, konsolda olması bana çok kullanışlı geldi. Sağ ve sol kumandalar çok fazla fonksiyon içerdiğinden bunlara direkt olarak bunu eklemek daha fazla karışıklık yaratabilir diye düşünüyorum.


    Arkadaşım ;

    Dünya da Motorlu araç literatüründe yol bilgisayarı fonksiyon tuşları genellikle ya direksiyonun üzerinde , veya sinyal- silecek kollarının uçlarında olur..

    Bunun tek amacı , yol ile göz temasını fazla kaybetmeden el istediğin verileri görebilmek , ve ellerin direksiyonda olduğu için (gelişmiş ülkelerde direksiyon iki el ile tutulur i bizim gibi avuç içi ile tek elle değil) parmak uçların ile bu butonlara hükmeder ve istediğin verilere sürüşünü tehlikeye atmadan ulaşabilirsin...

    Kendi aracın Huyndai Getz , aracımda fonksiyon tuşu gösterge tablosune entegre durumda , Aracımı sonbahara doğru değiştirmek istediğimden Elmas a gidip I 30 baktım... Bu araçta da buton gösterge tablosunun üzerinde bi yerde... Daha sonra çok beğendiğim İX - 35 e bindin ve şooookkk bu araçta da tuş yine gösterge tablosunun sol tarafında yanlış hatırlamıyorsam... Hele bir arka koltuk ısıtma veya havalandırma düğmesi var ki nerdeyse yolcu tarafındaki torpido üzerine koyacaklarmış...

    IX-35 gerçekten güzel bir araç , tasarım olarak hoş , motor ve aksesuar özellikleri olarak güzel.. Captiva , X-trail gibi araçlara ciddi rakip olacak bu durumda..

    Ancak bu kore li mühendislerin böyle saçma ve mantıksız bir uygulamayı inat ile devam ettirmeleri gerçekten garip...!!!




  • Bende isletme okuyorum. AMA benim 1 onceki msjimi tekrar okusaniz ne demek istedigimi anlardiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    Bu hyundai ve Kia mühendislerinin Trip tuşları ile bir problemi felan mı var... ????

    Dünyanın neresinde kaldı yol bilgisayarı fonksiyon tuşunun sinyal- silecek veya direksiyon üzerindeki butonlardan kumanda edilmediği bir araç türü..

    90.000 Tl lik aracın yol bilgisayarı fonksiyon tuşunu silecek veya sinyal kolunun ucuna bir buton ile veya direksiyon üzerine bir buton ile koymazlarda hala inatla dashboard üzerine entegre ederler...!!!

    Gerçekten bu adamlar ruh hastası daha başka bi şey denmez....!! 20.000 Tl lik Getz de aynı trip tuşu aynı ergonomi sorunu , 90.000 Tl lik IX-35 te de aynı problem...!!! yuhh artıkk...


    Alman arabaları far düğmeleri direksiyonun solunda dashboard üzerinde. Sinyal kolu boşadığı için trip kontrolleri buraya konabiliyor.
    Fransız, İtalyan ve Japon arabalarında ise far sinyal kolunda olduğu için mecburen dashboarda transfer oluyor. :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi exgusa -- 21 Temmuz 2010; 17:26:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: exgusa

    quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    Bu hyundai ve Kia mühendislerinin Trip tuşları ile bir problemi felan mı var... ????

    Dünyanın neresinde kaldı yol bilgisayarı fonksiyon tuşunun sinyal- silecek veya direksiyon üzerindeki butonlardan kumanda edilmediği bir araç türü..

    90.000 Tl lik aracın yol bilgisayarı fonksiyon tuşunu silecek veya sinyal kolunun ucuna bir buton ile veya direksiyon üzerine bir buton ile koymazlarda hala inatla dashboard üzerine entegre ederler...!!!

    Gerçekten bu adamlar ruh hastası daha başka bi şey denmez....!! 20.000 Tl lik Getz de aynı trip tuşu aynı ergonomi sorunu , 90.000 Tl lik IX-35 te de aynı problem...!!! yuhh artıkk...


    Alman arabaları far düğmeleri direksiyonun solunda dashboard üzerinde. Sinyal kolu boşadığı için trip kontrolleri buraya konabiliyor.
    Fransız, İtalyan ve Japon arabalarında ise far sinyal kolunda olduğu için mecburen dashboarda transfer oluyor. :)


    Fransız arabalarının çoğunda Trıp tuşu genellikle silecek kolunun ucunda olur.. Örn : megane 2- 3 PSA grubu araçları v.s...

    Bizim koreli dayılar o silecek koluna bunu koymak yerine kocaman butonlarla dashboard ı rezil etmeyi seçiyorlar...




  • merhaba
    konu ile ilgilenenler arasında 1.6 motorlu versiyonun ülkeye girişi ile ilgili bir bilgisi olan varmı acaba? uzun süreder geldi gelecek denirken bildiğim bir belirsizlik vardı bakalım yeni bir duyum varmı selamlar....
  • DAHA GELMEDİ
  • İX35


     i X35



    Hyundai İX35 Hakkında Herşey

    Hyundai ix35 asfalta indi

    Hyundai Assan Yurtiçi Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdürü Kurthan Tarakçıoğlu, Kurthan Tarakçıoğlu, bu yıl bin adet ix35 talebi alacaklarını öngördüklerini ve buna göre satış planlarını yaptıklarını kaydetti.

    Fiyat 81.000 TL'den Başlıyor...


    Bu yılın Kasım ayında ise ix35'in 1.6 yeni benzinli motorunu Türkiye pazarına sunmak üzere çalışmalarının devam ettiğini belirten Tarakçıoğlu, 1.6 benzinli ix35'in, yüksek hassasiyetli bir motora sahip olduğunu ve Türkiye'deki yakıt kalitesinin bu motora uygun olup olmadığının analizleri yapıldıktan sonra Türkiye pazarına sunulup sunulmayacağına karar verileceğini anlattı.

    Tarakçıoğlu, bin adetlik ix35 satış hedefinin, SUV segmentinden, yüzde 10'luk bir pazar payına işaret ettiğini belirtti. i20'nin Türkiye'de üretilmesiyle ilgili olarak 75 milyon dolarlık bir yatırımın öngörüldüğünü anımsatan Tarakçıoğlu, i20'ye ilişkin şu ana kadar 10 bin adetlik bir talebin yurt dışı distribütörlerden alındığını bildirdi.

    Tarakçıoğlu, Türkiye'de üretilecek i20'nin iç pazarda 5 bin adetlik bir satış hedefleri olduğunu ifade ederek, i20'nin Türkiye'de üretilmesi nedeniyle ortaya çıkan 500 kişilik ek istihdamla ilgili çalışmaların devam ettiğini ve istihdam artışının sürdüğünü söyledi.

    Hyundai'nin SUV-C segmentindeki Tucson modelinin yerine geçen ix35, ilk etapta 2.0 litre hacmindeki 184 PS'lik dizel motorla, iki farklı donanım paketi seçeneğiyle ve 81 bin TL'den başlayan anahtar teslim fiyatlarla yollara çıktı.

    Hyundai ix35'in 4410 mm'lik uzunluğu, 1820 mm'lik genişliği ve 1670 mm'lik yüksekliği ile yerine geçtiği Tucson'a göre 85 mm daha uzun, 20 mm daha geniş ve 60 mm daha alçak bir araç.


    2640 mm'lik dingil mesafesi ise Tucson'dan 10 mm daha uzun ve çok daha rahat ve geniş bir kullanım alanı sunuyor.

    Hyundai ix35, ilk etapta Euro-5 emisyon kurallarına uyumlu olan 184 PS gücündeki R Serisi 2.0 litre dizel motor ve 6 ileri Shiftronic şanzımanla satışa sunulacak.

    Hyundai'nin R Serisi dizel motorları 150 kişilik bir ekiple ve yaklaşık 220 milyon dolarlık yatırımla toplam 42 aylık bir sürede geliştirildi ve motorların dayanıklılığı, performansları, emisyonları, soğutma, yağlama ve titreşimleri 50'den fazla prototip motorla hem ayrı ayrı hem de çeşitli araçlar üstünde test edildi.

    Hyundai ix35'te 8 farklı dış ve iki farklı iç renk seçeneği sunuluyor. Hyundai ix35 Style, tanıtıma özel olarak 81 bin liralık anahtar teslim fiyatıyla, Style Plus paketi ise 88 bin liralık anahtar teslim fiyatıyla satılıyor.



     i X35




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.