Bildirim
i X35
Şarjlı Araç Süpürgesi Ev-ofis-araba Kullanımı Çok Fonksiyonlu Emiş Gücü 8500pa - Üfleme - Lt-117 Neo : Amazon.com.tr: Ev ve Yaşam
https://www.amazon.com.tr/dp/B0DD5N1TRN
5 gün önce paylaşıldı
Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
1.6 motoru da gelecek mi acaba -
zaten 1.6 gelmezse hiç gelmez
burda satılan tek motor o zaten
millet 1.6olsunda ne olursa olsun diye hep turbo motorlar getirmeye başladı
tsi passat
180bg opel insignia vs -
1.6 olup da bir de otomatik vites seçeneği olursa tadından yenmez
bu arada arkadaşlar ben de vw passat var hyundainin yedek parçası ve periyodik bakımı ix35 i baz alırsak uygun mu -
Evet arkadaşlalar araç gelmiş,alan arkadaşların yorumlarını bekliyoruz. -
Bu fiyatlara kim alacak ki? -
quote:
Orijinalden alıntı: mesut616
quote:
Orijinalden alıntı: atsuma
1.6 olup da bir de otomatik vites seçeneği olursa tadından yenmez
bu arada arkadaşlar ben de vw passat var hyundainin yedek parçası ve periyodik bakımı ix35 i baz alırsak uygun mu
peryodik bakım araç hyundai i20 DİZELLL 255 TL
6 kalem parça değişiyor varın gerisini siz düşünün.diğer markaların birinde isim vermiyorum aynı segmentteki aracın 20 bin bakımı 659 tl :)
Mesut abi tahmin ettiğim markamı yoksa
-
Ben Konya'da 88.000 TL olan modelini test ettim, otomatik vitesli olan modelini, aracın torku, beygiri çok sağlam, frenler harika diyebilirim. Koltuklar biraz dar ama arka koltukların diz mesafesi idare eder. 88.000 TL eder mi derseniz, etmez çünkü aracın süspansiyonları hiç iyi değil, çok sert, ben hiç beğenmedim. -
Aracın fiyatı diğer rakiplerine göre oldukça makul...
X-trail gibi tipsiz bir aracı 91.000 Tl ye satmaya çalışanlar için , gidip o aracı alacağıma ıx-35 almak çık daha iyi
Süspansiyonunun sert olması aracın daha çok sportif özelliklerini ortaya çıkarmak için , araç zaten görünüm olarak Lexus FX serisine benziyor -
Araci ilk gordugumde ford kuga sandim. :) -
Zevk meselesi tabi ama hatırlatırmki sınıfları farklı iki araçtan bahsediyoruz. Hummer'da tipsiz ama alan alıyor...
quote:
Orijinalden alıntı: BIXI MAN
Aracın fiyatı diğer rakiplerine göre oldukça makul...
X-trail gibi tipsiz bir aracı 91.000 Tl ye satmaya çalışanlar için , gidip o aracı alacağıma ıx-35 almak çık daha iyi
Süspansiyonunun sert olması aracın daha çok sportif özelliklerini ortaya çıkarmak için , araç zaten görünüm olarak Lexus FX serisine benziyor
-
ben dün test ettim...
5 dakkalık test süresindn sonra motor sesinden başımın ağırdığını hissettim...
hiç tercih etmiyeceğim bir araba... -
Merhaba, uzun bir süredir bu tip araçları merakla takip eden ve almayı planlayan birisi olarak ben de ix35 hakkındaki görüşlerimi paylaşmak istiyorum.
aracın fiyatından başlarsak, 1.6 veya 1.4 motorlu seçeneklerle karşılaştırma yapmanın çok anlamlı olmadığı kanaatindeyim. bu araba 2.0 motora sahip ve fiyatı da buna göre ortaya çıkıyor. 2.0 otomatik tiguan ile karşılaştırıldığında 89.500lük fiyatın aslında normal olduğunu düşünüyorum. (89.500 az para değil ama piyasa şartlarına göre normal bence.)
ix35 style plus donanımlı aracın benzerini opsiyonlar ile tiguanda yarattığınızda 30 mayıs itibariyle 100bin liranın üzerine çıkmakta. ix35'in 184hp'lik motorunun tiguanda olmadığını da dikkate almak gerek.
nispeten uygun fiyatlı seçenekler olan captiva ve koleos'tan birini seçmek ise alıcının zevkine kalmış bir durum. bu modellerde de en üst seviye donanımlar koleos 80bin, captiva 85bin lira civarında. kuga'dan bahsetmiyorum bile, otomatik vitesi bile yok ama 89bin lira etiketi var.
ix35'in içi bence muhteşem değil ama berbat da değil. avrupada satılan modellerinin gösterge paneli, vites kolunun olduğu bölüm, klima kontrolleri ülkemizde satılandan farklı. bizdeki gösterge paneli daha güzel ama kaçıncı viteste olduğunuzu göstermiyor (yada ben göremedim test sırasında). avrupa modellerinde vitesin yanında bardak gözleri var. opsiyonel daha iyi bir müzik sistemi de olsa daha güzel olurmuş. biri açılan biri sabit sunrooflar çok güzel, yazın güneş kaybolduktan sonra eminim tadına doyum olmaz. ayrıca güneş tepedeyken tümüyle ışık geçirmez şekilde içerden kapatan sürgülü kapakları da var. deri koltukların döşemesi daha iyi olsaymış dedirtiyor.
motorun çekişini, hızlanmasını beğendim. otomatik vitesin rampada kaçırmadığını da test ettim. hareket halindeyken ani hızlanmalar için pedala sonuna kadar bastığınızda çok çok kısa bir süre içinde olsa şanzıman düşünüyor, şimdi ne yapmalıyım diye (manuel kullanıcısı olarak otomatiğe çok da alışık olduğum sözlenemez.). vites küçülttükten sonrasında motor olaya el koyup, kopup gidiyor. 40 kms hıza kadar 4x4 modunda şanzımanı kilitleyebiliyorsunuz. yumuşak zeminlerde kalkışlarda yardımcı olacak bir özellik. terrain response gibi arazi modları olmayan bir otomatik şanzımanda, herşeye şanzımanın karar vermesi bazen istenmeyen durumlar yaratabiliyor. abant'ta buzlu yolda touareg ile spin attıktan sonra herşeyi ben yaparım abi diyen 4x4 şanzımanların bazen yanılabildiğini düşünüyorum.
motor sesini özellikle dinledim, soğuk motor ilk çalıştırma sırasında biraz hırlıyor ama çok kısa sürüyor. biraz trafik olan bir yolda kullandığım için 90'dan fazla basmadım ama motor sesinin rahatsız edici olduğunu söylemem arabaya haksızlık olur.
frenlerle ilgili ilginç bir durum var; uzakta kırmızı ışığı gördünüz, son anda birden fren yapmak yerine yeterince uzak mesafeden yumuşak bir şekilde yavaşlayayım diyip hafifçe frene dokundunuz. 2 - 3 saniye sonra fren pedalı birden ayağınızın altından çekiliyor!!! görünmeyen bir ayak frene basıyor. yumuşak yavaşlamaya göre sert sayılabilecek şekilde öne yığılıyorsunuz. fren destek sisteminin, yeterince frene basamadı biraz da ben basayım diyerek devreye girmesiyle bu durum oluyor sanırım.
direksiyon park manevarlarında son derece yumuşak. elinizi dolduruyor, büyüklüğü de gayet başarılı. alt bölümdeki gri plastiklerin konumu şekli güzel ama çok parlak gibi geldi bana. direksiyonun üzerinde bolca düğme var. yol bilgisayarının küçük düğmesi direksiyon tarafından gizleniyor. gösterge panelinin kenarına konmuş, üzerinde trip yazıyor.
süspansiyon konforu bir passat, a6 gibi değil tabi. hatta biraz sarsıyor gibi; ama yerden yüksekliği ve aracın ağırlık merkezinin yüksekliğini de hesaba katmak lazım. kullandığım araçta, sanki bagajda ilk yardım çantası ortada serbest duruyor gibi ses geliyordu tümseklerden geçtikçe. yeniden test yaparsam özelikle bagajda serbest duran birşeyler var mı diye kontrol edeceğim. bir de tümseklerden biraz daha hızlı geçicem. köşeleri dönerken de biraz yattığını düşünüyorum, şerit değiştirmelerde sorun yok.
geri vites kamerası çok güzel. iç aynada görüntü hemen geliyor, radar çizgileri gibi çizgiler var, ayrıca sesli olarak da sürekli bipliyor. engele yaklaşınca sesin şiddeti ve sıklığı artıyor. emniyet kemerlerinin ikisini de takmanız gerekiyor, aksi halde "dın" diye bir ses susmak bilmiyor.
5800kmdeki test aracının ortalama tüketim göstergesinde 7.7lt yazıyordu.
özetlersem, ben bu aracı beğendim, kusursuz değil ama gayet iyi bence. daha üst segmentlerdeki araçların birçok özelliğini sunuyor olması, onlara göre fiyatının uygun olması. servis yaygınlığı, yedek parça ve bakım maliyetlerinin uygunluğu gibi nedenlerle satın almayı düşünüyorum.
-
Bu hyundai ve Kia mühendislerinin Trip tuşları ile bir problemi felan mı var... ????
Dünyanın neresinde kaldı yol bilgisayarı fonksiyon tuşunun sinyal- silecek veya direksiyon üzerindeki butonlardan kumanda edilmediği bir araç türü..
90.000 Tl lik aracın yol bilgisayarı fonksiyon tuşunu silecek veya sinyal kolunun ucuna bir buton ile veya direksiyon üzerine bir buton ile koymazlarda hala inatla dashboard üzerine entegre ederler...!!!
Gerçekten bu adamlar ruh hastası daha başka bi şey denmez....!! 20.000 Tl lik Getz de aynı trip tuşu aynı ergonomi sorunu , 90.000 Tl lik IX-35 te de aynı problem...!!! yuhh artıkk...
-
Arkadaşlar sanırım TR yakıt testleri tamamlandığında, SONBAHAR'da Gamma 1.6 GDI 140 PS(138 hp)ve 123 pound-foot (167 Nm) TORK, motorlu versiyon da gelecek. Vergi avantajından dolayı 45-55000 TL arası bir fiyat olur.
Yalnız tek dezavantajı LPG sorunu olabilir.
Bekleyip görücez bakalım.
MOTORUN TANITIM VİDEOSU BURDA.
http://www.vidoemo.com/yvideo.php?i=Qnh1Z1FscWuRpNDdPbDQ&hyundai-s-new-gamma-16l-gdi
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hackersun -- 4 Haziran 2010; 11:17:33 > -
içini bilmemde, dış tasarım olarak çok güzel , hyundainin son çıkaradığı arabalar genelde tasarım olarak güzel oluyor.
iç malzeme kalitesi derse ????????? -
quote:
Orijinalden alıntı: BIXI MAN
Bu hyundai ve Kia mühendislerinin Trip tuşları ile bir problemi felan mı var... ????
Dünyanın neresinde kaldı yol bilgisayarı fonksiyon tuşunun sinyal- silecek veya direksiyon üzerindeki butonlardan kumanda edilmediği bir araç türü..
90.000 Tl lik aracın yol bilgisayarı fonksiyon tuşunu silecek veya sinyal kolunun ucuna bir buton ile veya direksiyon üzerine bir buton ile koymazlarda hala inatla dashboard üzerine entegre ederler...!!!
Gerçekten bu adamlar ruh hastası daha başka bi şey denmez....!! 20.000 Tl lik Getz de aynı trip tuşu aynı ergonomi sorunu , 90.000 Tl lik IX-35 te de aynı problem...!!! yuhh artıkk...
hyundai bazı şeyleri eksik yapıyorki herkes hyundai sahibi olmasın diye. bir tür eleme şekli hani össde mat 2 de öyle sorular vardırki sadece tıp kazanabilecek kapasitesindeki öğrenciler çözebilir buda öyle mantıgı kavrayan hyundai alıyor. pufuduk döşeme ile opel vw sizi kandırsın
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi djnone -- 12 Haziran 2010; 15:52:17 >
-
Uzun süredir dışarıdan takip ediyorum, bugün fırsat bulduğum için üye oldum.
Yaklaşık 1 aylık IX-35 sahibiyim. Forumlarda pahalı olmasından tutun da kullanımı ve iç malzeme kalitesizliğine kadar pekçok şekilde yerden yere vurulmuş. Ancak bazı özellikleri es geçilmiş :
- Bu segmentte 2.0 litre dizel olup da otomatik vitesi olan Nissan X-Trail ve belki de Qashqai (Aynı motor) mevcut. Onun haricinde bu aracın alternatifi yok. Hele ki 184 bg gibi bir alternatifi hiç yok.
- Özellikle bu segmenti incelerseniz Honda ve Toyota'nın nedense 2.2 litreyi tercih ettiğini göreceksiniz. Yani sadece 2.0 otomatik dizel bir araç almak istiyorsanız şu anda en iyi alternatif bu.
- Nissan X-Trail alacakken bu aracın çıkması itibarı ile bu aracı tercih ettik ailece. Çünkü daha sportif duruyordu ve kesinlikle aksesuar zenginliği daha fazlaydı. Qashqai tercih etmedik çünkü arka koltuklarda oturacak kişiler için arabada eziyet başlamış oluyor.
- Bir diğer durum test aracı olarak her Hyundai Bayisinde bulmak mümkün olduğundan rahatça test edebildik.
1 aylık kullanım sürecinde beni memnun edenler :
- 4x4 bir araç için ideal süspansiyonu mevcut, bazı kişiler için biraz sert gelebilir, ancak yumuşaması durumunda böyle araçlarda yaylana yaylana gitmek sıkıntı verici oluyor.
- İç malzeme kalitesi yeterince iyi, aksesuarların hepsini tek tek kullandım, özellikle aynada bulunan geri görüş kamera ekranı çok iyi, 10 cm kalana kadar herhangi bir yere çarpmanızı engelliyor. Direkt olarak tamponu yukarıdan gördüğünüz için bu bile zor.
- Arka camlar koyu yeşile kaçan bir renkte ve özellikle arkada oturanlar güneşte çok rahat ediyor.
- Sunroof-panoramik tavan yeterince kullanışlı. Arada bir açıp gezmek zevkli oluyor.
- Koltuk ısıtmaları (arka koltuk ısıtması olan başka model yok bildiğim kadarıyla) yeterince iyi ve yeterince hızlı ısıtıyor.
- Otomatik klima çok hızlı bir şekilde soğutabiliyor, aynı şekilde ön camda buzu hızlı bir şekilde çözmeniz de mümkün ve gerçekten de çok hızlı çözüyor.
-Müzik sistemi yeterince iyi, usb girişinden mp3 çalmakta herhangi bir problem olmadı. Tekli cd çaları da yeterince iyi.
- Bluetooth bağlantısını da zevkle kullanabiliyorsunuz, özellikle tanımladığınız telefonla içeri girdiğinizde herhangi bir sıkıntı yaşamıyorsunuz.
- Anahtarsız çalıştırma sistemi çok iyi, hiçbir problem yaşamadım.
- Kısa farlar mercekli, ancak xenon değil, ama ışıkla ilgili herhangi bir sıkıntı yaşamadım şu ana kadar.
- Koltuk ayarı elektrikli değil, ancak gerekir miydi bilemiyorum, zira arabayı sadece ben kullanıyorum.
- Sürüşle ilgili olarak da, özellikle yokuşlarda istediğiniz şekilde sollama yapabilirsiniz, araç her şekilde hızlanıyor, daha önce RAV-4 ve CR-V denemelerimde yaşadığım problem yok. Araç en ufak bir şekilde hantallık hissi vermiyor. Otoyollarda 150-160 civarında çok rahat gidebiliyorsunuz, kabin içi ses artmıyor. Sonrasını denemedim açıkçası, ancak motor hiç zorlanmıyor. Ortalama yakıt tüketimim 4 depoda ~8.4 lt/100 km. Bu şehiriçi/dışı karışık kullanım. Özellikle benzinli bir 4x4 düşünüyorsanız kesinlikle vazgeçin, çünkü her zaman bu değerin üstünde bir değer çıkıyor. Cruise control kullanması çok kolay ve çeşitli durumlarda çok işinize yarayabiliyor. (Ben arabayı aldığımdan beri çok fazla çevirme görmeye başladım)
1 aylık kullanım sürecinde beni rahatsız edenler :
- Hyundai bu arabanın lansmanını yaptığında sipariş vermeme karşın 45 günde arabayı Slovakya'dan getiremediler ve bu esnada hem Hyundai Türkiye'yi hem de Hunko'yu aramama rağmen kimse bir bilgi veremedi. En sonunda gidip bayiyle tartışma yaşadım. Araç bu tartışmadan yaklaşık 1 hafta sonra geldi. Hyundai'nin henüz taksi satmaktan öteye geçmesi zor, arabalar çok iyi, ancak bayiler pahalı araç sattıkları müşterilerle yeterince ilgili değiller. Benzer segment araçlarını alırken Nissan veya Toyota'ya gidince kapılarda karşılanıyorsunuz.
- Corolla 1.4 D4D'den sonra tabi ki tüketim çok fazla, ancak kıyaslama yapmak saçma zaten.
- Başka rahatsız eden bir durumla karşılaşmadım açıkçası. Dün gece sağolsun yan apartmandaki komşu Audi A4 1.4 sol kapısı ile bizim aracın sağ önüne sürtündü, birkaç çizik oluştu, halen görünce sinirleniyorum. Bu araçla ilgili pahalı yorumu yapan arkadaşların 180 bg civarında 2.0 litre dizel ve otomatik vitesli alternatifleriyle ilgili yorum yapmaları gerekir diye düşünüyorum. Araç halen çok satıyor, alanların çok pahalı bulmadığı bir gerçek. Üstelik çıkış fiyatı 88 bin TL olmasına karşın şu anda fiyatı daha da artmış durumda.
-
İyi madem ki Tıp kazanabilecek kapasitede bir öğrencisin hadi anlat bakalım O Trip tuşları neden silecek veya sinyal kollarının ucuna değil de , böyle absürd yerlere konur...
Kusura bakma benim kafa Tıp tutturacak kadar çalışmıyor du zar zor iktisat kazandık bitirdik çok şükür... -
Bunun tıpla ne ilgisi var anlamadım, zaten tıp öğrencisi de değilim. Neyse, çoğu arabada direkt olarak göstergenin üstünde bulunan trip tuşunun direksiyonun solunda, konsolda olması bana çok kullanışlı geldi. Sağ ve sol kumandalar çok fazla fonksiyon içerdiğinden bunlara direkt olarak bunu eklemek daha fazla karışıklık yaratabilir diye düşünüyorum.
Benzer içerikler
- accent blue otomatik alınır mı
- bayon kullanıcı yorumları
- ankara hyundai usta tavsiyesi
- hyundai h100 tutulan modeli hangisi
- cvvt ne demek
- hyundai tucson 2019
- hyundai i20 sıfır fiyat
- hyundai santa fe, 7 kişilik 2024
- hyundai verna
- ıoniq 6 fiyat listesi
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X