Şimdi Ara

İ20 , Corolla , Berlingo (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
1.083
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇağrıAktaş

    Teşekkür ederim.
    Biraz karıştı bendeki durum.i20 'nin istediğim kombinasyonu için yakıt ve hantallık araştırmalarımda da olumlu bir noktaya gelmiyor.
    cvt şanzuman'a pek sıcak bakmıyorum.Belki fiyatların biraz inmesine toyota'nın yeni corolla'sı sebep olur.

    tasarımını çok beğendim.

    peki kullandıgınız bu bir hafta içinde yakıt ortalamanız neydi ? şehiri içi ve dışı.

    Alıntıları Göster
    Ben 2 defa i20 kullandım, 4 ileri tork konvertörlü şanzıman geçişleri iyi fakat performans rezalet ve yaris ile 6lt tükettiğim güzergahta ayağımın altında yumurta var gibi kullanmama rağmen 8lt altına düşemedim.

    Cvt çok konforlu ve sağlam bi şanzıman, bi süre sonra alışırsınız. Ben 5 yıl kullandım, şanzımandan yana bi sıkıntım olmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ÇağrıAktaş Ç kullanıcısına yanıt
    Evet zaten ikinci eller yüksek fiyattan olduğu için ikinci el piyasası ölü millet sıfır alıyor bende yükselebilceği için alın dedim ama beklemek istiyorsanız bekleyin bencede dediğim gibi hayırlısı olsun

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence Corolla ama manueli otomotiği tek kavrama robotize şanzıman çok sarsıntılı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇağrıAktaş

    Anlıyorum.
    şanzuman gayet ilkel bir şanzuman ve bu şanzumana sahip bir araç kullandım.Şunu soyleyebilirim konforlu fakat performans olarak zayıf ve tüketimi 1.5 2 litreye kadar arttırıyor.

    kullananı çoktur demek istediniz sanıyorum :)

    Alıntıları Göster
    Yoktur demek istedim
    Ilkel denilen şanzımanı 6 senedir kullanıyorum. Bilmeyen için çok kötü tabi
    6 ileri çift kavrama edc kullandım. Vites değişimlerinde yaşadığım bel ve boyun ağrılarından dolayı yaka silktim. 4 ileri gayet seri ve konforlu aynı zamanda sorunsuz. Varsın 1 2 litre fazla yaksın. Daha mantıklı bir seçim oldu benim için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • i20 iyi bir araç gerçekten. i20'yi dizel tercih etmenizi öneririm. Dizel i20 her açıdan gayet memnun ediyor beni. Ankara şehir içinde uzun süreli ortalamam 5.2 litre ve bu kullanımı kasmadan elde ettim. Neredeyse her ışıkta kalkışımı yaparım , ara hızlanmaları da çok severim ve araç hiç üzmedi beni bu konularda. Hız yapmayı sevmiyorum sadece hızlanmayı seviyorum ve bunu da fazlasıyla yapıyor.Araç 90 hp gibi gitmiyor, sanki daha üstüymüş gibi gidiyor. Denemenizi tavsiye ederim. Ayrıca vites geçişleri de çok rahat. Manuelin yoruculuğu olmuyor. Aracın yalıtımı sınıfına göre iyi. Arkadaşta dizel icon clio var benim araca binince dizel mi benzinli mi olduğunu anlamadı.
  • kamyonet'in ( berlingo) hız sınırları ve her sene vize alması güzel bir durum değil benim için.
    Yazmışsınız ancak hız sınırları arasında uçuk kaçıl bir fark yok 10 km\s farkediyor muayenede fazladan yıllık 1 saat ve 200 liraya mal oluyor neden bu kadar sorun ediliyor anlamıyorum.
    Eğer şehiriçi ve yüksüz çok kullanılacaksa berlingo pek tavsiye etmem. Yük olmayınca doğal olarak çok hoplayıp zıplıyor Buda konforsuz bir durum ortaya çıkarıyor.
    Sizin ihtiyaçlara göre en uygunu corolla gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇağrıAktaş

    Teşekkür ederim.
    Performans soyle biraz açayım.Normalda sakin kullanırım 0-100 beklentim olmaz.Fakat ayağımın altında güç var diyebilmeliyim.Bazı durumlarda güç gerekebiliyor.Fakat genel kullanımım sakin.100'ü gerekmedikçe geçmem bu kadar soyleyim.

    Alıntıları Göster
    Ben bu kıyasta Toyota'yı seçerdim. Berlingo zaten ticari. İ20 de sizin performans arayışınızı karşılamaz, güç var ama geç geliyor sizi tatmin etmez. En mantıklısı Corolla gibi duruyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇağrıAktaş

    Teşekkür ederim.
    Bütcem max olarak 85 bin. 2.el olarak almak istemiyorum.Kaldı ki benim anlam veremediğim bir şekilde 2. el araçlar gereğinden yüksek fiyatlara sergileniyor ve satılıyor.
    0 olarak pek mümkün değil makyajsız kasa corolla.
    yeni çıkacak olan kasası oldukça güzel tasarım detaylarına sahip.
    Kısa bir süre bekleme kararı aldım.
    Araştırmalarım devam edecek.
    Lakin 2.el araç fiyatları bu durumda oldugu sürece 0 çok daha cazip gelecektir ve geliyor.

    Eski nesil tam otomatik şanzumanın rahatlıgı ve sorunsuzlugu mantıklı geliyor bana.

    Alıntıları Göster
    Hocam alt takim saglam olsun derseniz yerden yuksek bir arac gerekiyor.Berlingo 0 olarak o para verilmez zarar edersiniz en guzeli Yeni connect veya Caddyi 2ci el olarak almaniz iyi olur.2side binege yakin araclar sürüş olarak bu sinifin en iyileri.caddy alirsaniz 1.6 tdi confortline connect alirsaniz 1.6 tdci titanium almaniz en makulu.Ama caddynin 2ci eli daha iyi bilginiz olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Berlingo fiyat performans aracı . Jip gibi yüksek . Vites geçişleri kemikli hoş bir ticari . Dizel olması avantaj . Tek dezavantajı her sene muayene.
    Edit : alınacaksa 2. El alınabilir . En full modeli



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Warknife_ -- 9 Şubat 2019; 21:18:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2.el sıfıra yakın dizel connect bakın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İspanya üretimi trim sesi az olur ve arkaları bağımsız. Hoplamaz kasislerden geçerken.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇağrıAktaş

    teşekkür ederim. corolla'nın tek eksisi şanzumanı.Otomatik vites araca cok alıştım ve yokuşlarda ne de ısıklarda hep yaptıgımız standart hareketleri yaptırmıyor buna ek olarak vites geçişleri hissedilmiyor tam otomatikte.

    Fakat motoru ve ağırlık oranı ile düşündüren bir unsur benim için i20 fakat diğer yanda da tam otomatiğin sorunsuzlugu ve rahatlığı.

    şuan 990 kg sahip 1.6 motorlu polo kullanıyorum.çekiş konusunda hiç sorun yaşamadım desem yeridir.en az bu araba kadar atik olmasını istiyorum.

    Alıntıları Göster
    Açıkçası 3 aydır i20 kullanıyorum, gaza basınca ilk anda gitmiyor. Ancak devrin 4-5 binlere çıkması lazım ileri atılması için. Daha önce 1.6 benzinli araçlarım oldu, dizel aracım da oldu. Son 3 aracım 1.4 otomatik benzinli ( Aveo- Accent Era- i20) . Yani kıyas bile edilmeyecek şekilde 1.4 otomatikler geride.

    Örnek vermem gerekirse, 1.6 benzinli Marea'm vardı. 4. viteste 60 ile giderken gaza hafif dokunsam bile araç ileri atılıyordu. O his güzeldi açıkçası. Ama şu an sahip olduğum i20 ile 3. vites ve 60 km /s hız ile giderken hafif gaza basınca 61-62-63 şeklinde her saniyede 1 km hız arttırarak hızlanıyor. Ancak gaza ortasına kadar basmam lazım ki bir ivmelenme yaşansın. ŞAhsen benim için pek sorun olmuyuor bu durum. Zira devri 5 binlere getirmekten korkmam ve motor sesinden haz aldığım için devri 5 bine çekip hızlanırım. Eğer böyle yaparsanız i20 çok kötü değil. Ama yine de Polo'dan kötü olacağına emin olabilirsiniz. Corolla da 132 hp olsa bile test sürüşünde bana çok atik hissettirmedi. ARtık test aracında bir sorun olduğunu düşünüyorum çünkü aracın kağıt üzerinde verileri fena değil.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SHIHAD

    Yoktur demek istedim
    Ilkel denilen şanzımanı 6 senedir kullanıyorum. Bilmeyen için çok kötü tabi
    6 ileri çift kavrama edc kullandım. Vites değişimlerinde yaşadığım bel ve boyun ağrılarından dolayı yaka silktim. 4 ileri gayet seri ve konforlu aynı zamanda sorunsuz. Varsın 1 2 litre fazla yaksın. Daha mantıklı bir seçim oldu benim için

    Alıntıları Göster
    sağlamlığına birşey demek yerinde olmaz bu şanzumanın fakat yakıtı sadece bir soru işareti olabilir.
    abartılacak kadar sarsmadıgından eminim edc şanzumanın.Fakat baskı balata sistemi olduğundan dolayı konforsuz olduğunu da tahmin edebiliyorum.Bel ve boyun ağrısı yapacak kadar sanmıyorum :)
    tork konventörlü şanzuman rahatı vermeyeceğinden de eminim.
    Yorumunuz için teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Klise Adam

    kamyonet'in ( berlingo) hız sınırları ve her sene vize alması güzel bir durum değil benim için.
    Yazmışsınız ancak hız sınırları arasında uçuk kaçıl bir fark yok 10 km\s farkediyor muayenede fazladan yıllık 1 saat ve 200 liraya mal oluyor neden bu kadar sorun ediliyor anlamıyorum.
    Eğer şehiriçi ve yüksüz çok kullanılacaksa berlingo pek tavsiye etmem. Yük olmayınca doğal olarak çok hoplayıp zıplıyor Buda konforsuz bir durum ortaya çıkarıyor.
    Sizin ihtiyaçlara göre en uygunu corolla gibi.
    10 km şehir içinde sıkıcı bir durum olabiliyor.şehirlerarası çok büyük bir problem değil fakat şehir içinde soru işareti.

    yük olarak insani yükler olacaktır.Bir de berlingo'nun bana artısı dağ vs yollarda bir tık daha rahat ettirecektir.Dizel olması ve çekişinin daha yüksek olması bir avantaj fakat yük olmayınca yazdıgınız üzere konforu minimize ede bir durum.
    Corolla konusunda hemfikir olma yolunda ilerliyoruz.toyotanın namı sorusuzluk.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: skyrime2828

    2.el sıfıra yakın dizel connect bakın.
    0 düşünüyorum.2.el almak istemiyorum. teşekkür ederim tavsiyeniz için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anyhill

    Açıkçası 3 aydır i20 kullanıyorum, gaza basınca ilk anda gitmiyor. Ancak devrin 4-5 binlere çıkması lazım ileri atılması için. Daha önce 1.6 benzinli araçlarım oldu, dizel aracım da oldu. Son 3 aracım 1.4 otomatik benzinli ( Aveo- Accent Era- i20) . Yani kıyas bile edilmeyecek şekilde 1.4 otomatikler geride.

    Örnek vermem gerekirse, 1.6 benzinli Marea'm vardı. 4. viteste 60 ile giderken gaza hafif dokunsam bile araç ileri atılıyordu. O his güzeldi açıkçası. Ama şu an sahip olduğum i20 ile 3. vites ve 60 km /s hız ile giderken hafif gaza basınca 61-62-63 şeklinde her saniyede 1 km hız arttırarak hızlanıyor. Ancak gaza ortasına kadar basmam lazım ki bir ivmelenme yaşansın. ŞAhsen benim için pek sorun olmuyuor bu durum. Zira devri 5 binlere getirmekten korkmam ve motor sesinden haz aldığım için devri 5 bine çekip hızlanırım. Eğer böyle yaparsanız i20 çok kötü değil. Ama yine de Polo'dan kötü olacağına emin olabilirsiniz. Corolla da 132 hp olsa bile test sürüşünde bana çok atik hissettirmedi. ARtık test aracında bir sorun olduğunu düşünüyorum çünkü aracın kağıt üzerinde verileri fena değil.

    Alıntıları Göster
    4-5 bin devirler ciddi aracın aşınmasını ve yakıdın artmasını sağlayan devirler. 16 valf benzinli motorların tork devirleri genellikle 3-4 bin devirler arasında oluyorlar.
    c sınıfı bir araç olduğu için hissettirmemiş olabilir corolla. aks mesafesi geniş ve ağırlık olarak bir tık daha ağır. arada epey fark var yalnız bu marea için euro motor normunda daha geride ve egzos gazı çıkışı yeni motorlara oranla daha rahat ben bunun da bir etkisi olduğunu düşünüyorum.
    hesaplarıma gore polodan daha düşük bir ivmelenme ve çekme kuvvetine sahip olduğu ortaya çıkıyor.Fakat benim durumum artık yeni araba edinmek.Ve otomatiğin rahatı açıkcası çok cezbediyor.çünkü 0 araba alınca uzun km'ler hizmet edeceğini tahmin ediyorum.Yürütme maliyetleri de çok onemli.
    Açıkcası araba almanın bu kadar zor bir karar olacağını düşünmüyordum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇağrıAktaş

    sağlamlığına birşey demek yerinde olmaz bu şanzumanın fakat yakıtı sadece bir soru işareti olabilir.
    abartılacak kadar sarsmadıgından eminim edc şanzumanın.Fakat baskı balata sistemi olduğundan dolayı konforsuz olduğunu da tahmin edebiliyorum.Bel ve boyun ağrısı yapacak kadar sanmıyorum :)
    tork konventörlü şanzuman rahatı vermeyeceğinden de eminim.
    Yorumunuz için teşekkür ederim.

    Alıntıları Göster
    Bu arada astra j sedan da alınabilir hepsinden iyi olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SHIHAD

    Bu arada astra j sedan da alınabilir hepsinden iyi olur

    Alıntıları Göster
    eski bir motoru var opelin fakat fiyatı gereksiz yüksek boş versiyonu alabilirim ancak.Aslında i30 veya ceed istiyordum bayilerde 0 olarak yok ve 2018 de gelmemi araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇağrıAktaş

    eski bir motoru var opelin fakat fiyatı gereksiz yüksek boş versiyonu alabilirim ancak.Aslında i30 veya ceed istiyordum bayilerde 0 olarak yok ve 2018 de gelmemi araç.

    Alıntıları Göster
    Bence fiyatı çok yüksek değil corolla dan daha dolu . Yinede bir fiyat al
    Son olarakta egea var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ÇağrıAktaş Ç kullanıcısına yanıt
    Ben Corolla siparişi vermiştim dediğim gibi, ancak Corolla alsaydım i20 almadığıma daha çok pişman olurdum. Şu an bir i20 sahibi olarak Corolla alamadığıma üzülmüyorum çünkü i20 de gayet konforlu. Corolla tercihimdeki tek etken C sınıfı olması ve iç mekan/bagaj genişliği idi . i20 'de olmayan şeyler bunlra. Dediğiniz gibi Corolla'da olmayan şeyler ise; malzeme kalitesi olarak bir Toyota gibi hissettirmemesi (bana göre i20 daha oturaklı iç mekanda), donanım olarak yetersizliği ve en mühimi otomatik şanzımana sahip olmayışı.

    ŞEhir nüfusunun sürekli arttığı bir dönemdeyiz, şehirlerdeki kalabalık araç sayısı ve yetersiz park alanlarını da dikkate alarak ben B sınıfı bir otomatik HB araç almak istedim. 8 yıldır aracım var, ilk 4 yıl 1.6 benzinli veya dizel motorlu araçlara bindim, 4 yıldır da 1.4 otomatik benzinlilere biniyorum. Hızı seven ve çekişe önem veren biri olmama rağmen bu 4 yılda nihayet bu "çekmeme" durumunu kanıksadım sanırım. Trafikte çok sakin gitmek benim için artık hızlı gitmekten daha keyif veriyor. Yada alıştık diyelim bilmiyorum Siz de alışırsınız diye düşünüyorum.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.