Şimdi Ara

i30&ceed mi 308 mi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
2.791
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • i30 sonra 308
  • 80 bin bütçeyle 3-5 bin km de 2016 cam tavanlı allure 308 bulunur belki bayilerde bile sıfır 80 bine allure cam tavanlı alınır 2016 olmasında 2015 olsun
    ortalama yakıtın 5 lt olur şehir içi
    şehir dışı 4 lt lerde gezersin
    diğer iki secenek fazla yakıtıyla meshurken ben bulaşmazdım (ceed - i30 şehir içi 7-10 lt arası)
    308in şanzıman ve motoru daha yeni ve sıkıntısız
    ön konsoluna neden bu kadar laf edliyor anlamış değilim c sınıfı araçların içinde en sade en göze hoş gelen konsol tasarımı 308 bence, ortada fazla tuş yok göze batan fazlalık yok adamlar tüm herseyi ekranın içine koymuş daha ne istiyorsunuz tesla herseyi ekranın içine koydu wowwww ama 308de koyulunca ıyyyyy deniliyor bu milleti anlamak zor ya

    git kardeşim allure cam tavanlı bir 308e bin sonra kararını verirsin muhtemelen diğerlerine bakmak bile gelmez içinden
    2010 308 1.6HDI 110hp otomatik kullanıyorum ve acayip zevk alıyorum aracımı kullanırken
    şuan param olsun kesinlikle baska araç bakmadan gözüm kapalı yeni 308 alırım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: by_MuKa

    80 bin bütçeyle 3-5 bin km de 2016 cam tavanlı allure 308 bulunur belki bayilerde bile sıfır 80 bine allure cam tavanlı alınır 2016 olmasında 2015 olsun
    ortalama yakıtın 5 lt olur şehir içi
    şehir dışı 4 lt lerde gezersin
    diğer iki secenek fazla yakıtıyla meshurken ben bulaşmazdım (ceed - i30 şehir içi 7-10 lt arası)
    308in şanzıman ve motoru daha yeni ve sıkıntısız
    ön konsoluna neden bu kadar laf edliyor anlamış değilim c sınıfı araçların içinde en sade en göze hoş gelen konsol tasarımı 308 bence, ortada fazla tuş yok göze batan fazlalık yok adamlar tüm herseyi ekranın içine koymuş daha ne istiyorsunuz tesla herseyi ekranın içine koydu wowwww ama 308de koyulunca ıyyyyy deniliyor bu milleti anlamak zor ya

    git kardeşim allure cam tavanlı bir 308e bin sonra kararını verirsin muhtemelen diğerlerine bakmak bile gelmez içinden
    2010 308 1.6HDI 110hp otomatik kullanıyorum ve acayip zevk alıyorum aracımı kullanırken
    şuan param olsun kesinlikle baska araç bakmadan gözüm kapalı yeni 308 alırım

    teşekkürler üstad, peugeot bayide eşimle koltuğa oturunca gerçekten çok heyecanlanmıştık da satış sorumlusu 90bin deyince hevesimiz kırılmıştı

    bakalım önümüzdeki ay inşallah güzel bişey düşürürz sıfır 308 daha çok yatıyor aklıma




  • Valla 3 araçda güzel tatminkar araçlar, aşağı yukarı hepsi ayni tarz. Ancak bence i30 un havası geçti ön konsol çok eski duruyor i30 almazdim ben. Ceed mi 308 mi dersen bence ceed. Çok yakisikli bir araba ayriyetten motorununda sorunsuzluğu çabası bence ideal ol ceed.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Van Wilder V kullanıcısına yanıt
    sıfır 308 lerde şu an kampanya var sanırım bir bayiye gidip sorun isterseniz?
  • Zor soru :)

    Kişisel tercihler farklı olabiliyor, dolayısıyla tek bir cevabı olmayan bir soru bu. Bence ikisini de test edip sonra karar vermelisiniz.

    Ceed'i satıp ilk sıfır aracım olan 308'i yeni aldım. Manuel kullandığım için classic plus kampanyası cazip geldi ve aldım. Geriye baktığımda 308 ceed'den çok iyi diyemem. Fakat 2 sene daha sonra çıkmış bir araç olduğundan daha modern şeyler barındırıyor.

    Bir de otomatik dediğiniz için işler yine değişiyor. 308'de motor şanzıman kombinasyonu piyasadaki en iyisi diyebiliriz. Ceed'de ise çift kavrama muamma gibi görünse de 5 yıl kapı gibi garanti var, VAG gibi mağdur etmezler sahip çıkarlar. Motor olarak hdi ve bluehdi daha modern ve rafine dense de benim gözümde crdi daha üstün.

    Artı ve eksileri yazayım:

    308'in Ceed'e göre artıları:

    - Oturma pozisyonu Ceed'e göre suv gibi kalıyor. Ceed ile örneğin bir tıra arkadan çarpsanız Allah korusun iyice altına girersiniz. 308 biraz daha yukarıda kalır.
    - Alttan yol sesi hiç gelmiyor, golf seviyesinde yalıtılmış. Motor da iyi yalıtılmış. Ceed'de ise makyajlı kasada yalıtım daha iyi, ama sanki 308 bir tık daha iyi.
    - HAfif olduğundan gaz tepkisi 128'lik ceed'e göre alt devirlerde daha iyi. Devir arttıkça Ceed öne çıkıyor. 136'lık ceed ile yakın ama...
    - Direksiyon çok daha direkt tepkiler veriyor ve tasarımı daha güzel, ele güzel oturuyor.

    Ceed'in artıları:
    - 16v ve daha güçlü motor, 136'lık versiyonun çekişi kalkışta 308 bluehdi'ye yakın. Üst devirlerde Ceed alır.
    - Motor sesi bir tık daha içeriye fazla giriyor olsa da 120-130 kmh sabit giderken CRDI daha az rahatsız edici. HDI iyi yalıtılmış olsa bile zırıltı şeklinde tırmalıyor. CRDI'nın çok kaliteli bir tınısı var.
    - Direksiyon hissiz olsa da yola daha inatçı tutunuyor. 308 direksiyonu net fakat arkayı koparmak kolay geldi bana. Ceed ilk başta daha güvensiz gibi hissettirse de kesinlikle bırakmıyor. (Bağımsız arka süsp +sı var)
    - İki araçta da rüzgar yalıtımı iyi olsa da Ceed yanal/dikey hiç bir rüzgardan etkilenmiyor, rüzgar yalıtımı konusunda belki en iyi araçlardan. Tünel çıkışı, tır geçişi falan örneğin astrayı 308'i etkilerken Ceed milim etkilenmiyor.

    Unuttuğum şeyler olabilir, sorabilirsiniz.

    Bence ikisini de denemelisiniz, fakat kısa denemeler pek sağlan fikir vermiyor ne kadar uzun test ederseniz o kadar iyi.

    Bekleme ihtimali varsa yeni Ceed'de beklenebilir. 308 de makyaj yiyecek 2017'de.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkeril

    Zor soru :)

    Kişisel tercihler farklı olabiliyor, dolayısıyla tek bir cevabı olmayan bir soru bu. Bence ikisini de test edip sonra karar vermelisiniz.

    Ceed'i satıp ilk sıfır aracım olan 308'i yeni aldım. Manuel kullandığım için classic plus kampanyası cazip geldi ve aldım. Geriye baktığımda 308 ceed'den çok iyi diyemem. Fakat 2 sene daha sonra çıkmış bir araç olduğundan daha modern şeyler barındırıyor.

    Bir de otomatik dediğiniz için işler yine değişiyor. 308'de motor şanzıman kombinasyonu piyasadaki en iyisi diyebiliriz. Ceed'de ise çift kavrama muamma gibi görünse de 5 yıl kapı gibi garanti var, VAG gibi mağdur etmezler sahip çıkarlar. Motor olarak hdi ve bluehdi daha modern ve rafine dense de benim gözümde crdi daha üstün.

    Artı ve eksileri yazayım:

    308'in Ceed'e göre artıları:

    - Oturma pozisyonu Ceed'e göre suv gibi kalıyor. Ceed ile örneğin bir tıra arkadan çarpsanız Allah korusun iyice altına girersiniz. 308 biraz daha yukarıda kalır.
    - Alttan yol sesi hiç gelmiyor, golf seviyesinde yalıtılmış. Motor da iyi yalıtılmış. Ceed'de ise makyajlı kasada yalıtım daha iyi, ama sanki 308 bir tık daha iyi.
    - HAfif olduğundan gaz tepkisi 128'lik ceed'e göre alt devirlerde daha iyi. Devir arttıkça Ceed öne çıkıyor. 136'lık ceed ile yakın ama...
    - Direksiyon çok daha direkt tepkiler veriyor ve tasarımı daha güzel, ele güzel oturuyor.

    Ceed'in artıları:
    - 16v ve daha güçlü motor, 136'lık versiyonun çekişi kalkışta 308 bluehdi'ye yakın. Üst devirlerde Ceed alır.
    - Motor sesi bir tık daha içeriye fazla giriyor olsa da 120-130 kmh sabit giderken CRDI daha az rahatsız edici. HDI iyi yalıtılmış olsa bile zırıltı şeklinde tırmalıyor. CRDI'nın çok kaliteli bir tınısı var.
    - Direksiyon hissiz olsa da yola daha inatçı tutunuyor. 308 direksiyonu net fakat arkayı koparmak kolay geldi bana. Ceed ilk başta daha güvensiz gibi hissettirse de kesinlikle bırakmıyor. (Bağımsız arka süsp +sı var)
    - İki araçta da rüzgar yalıtımı iyi olsa da Ceed yanal/dikey hiç bir rüzgardan etkilenmiyor, rüzgar yalıtımı konusunda belki en iyi araçlardan. Tünel çıkışı, tır geçişi falan örneğin astrayı 308'i etkilerken Ceed milim etkilenmiyor.

    Unuttuğum şeyler olabilir, sorabilirsiniz.

    Bence ikisini de denemelisiniz, fakat kısa denemeler pek sağlan fikir vermiyor ne kadar uzun test ederseniz o kadar iyi.

    Bekleme ihtimali varsa yeni Ceed'de beklenebilir. 308 de makyaj yiyecek 2017'de.

    detaylı paylaşımınız için teşekkür ederim,

    tam otomatik istediğimden zaten seçeneklerde ceed ve i30 2014 model o yüzden,


    2015-2016 model 308 biraz daha avantajlı duruyor makyaj yemesi benim için çok önemli değil sürekli araba al sat yapacak biri değilim




  • Ceed ve i30un stationwagon modellerinede bakabilirsiniz bagaj-diz mesefesi onemliyse.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel özetlemişsiniz , kimileri çıkıp direk bir markayı gömüp kendi aracını överek karşıya empoze etmeye çalışsada objektif açıdan işler hiçte öyle dgl maalesef.

    Ceedte rüzgarlardan etkilenmeme mevzusuna şöyle bir saplama yapmak istiyorum. Uzun yolda aracı direksiyondaki kumandadan sport moduna alıyorum ( şanzuman dgl ) direksiyonun sertleşmesinden sonra rüzgar tepkisi sıfır ve ağırlığınında etkisi müthiş bir güven hissi oluşturuyor.

    Arkadaşa ön yargıları kırıp en azından bir test sürüşü yapmasını öneririm ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizim apt kapıda var ceed eve geçince ordaysa eklerimm bi sorarsınız.
    Yoksa sabaha

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu iki şanzumanın arasındakı farkı kullanıcı olarak söyleyebilirmisiniz ?.. teknik farkı biliyorum da kullanımda bir fark var mı merak ettim ?..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhan1461

    Bu iki şanzumanın arasındakı farkı kullanıcı olarak söyleyebilirmisiniz ?.. teknik farkı biliyorum da kullanımda bir fark var mı merak ettim ?..

    kullanım olarak bilmiyorum aslında şu anda kullandığım tam otomatik,
    çift, tek kavrama veya cvt şanzıman tecrübe etmedim

    şehir içi trafik çift kavramaların düşmanı olduğundan tercih etmiyorum sadece o kadar
  • 308i test ettim. Ceede 2 yıl 30bin km bindim. Sürüş zevki performans makul tüketim iyi yalıtım istiyorsan 308. Daha kullanıcı dostu olsun diyorsan ceed. Bi de ön arka kapıların üst kısmı ve göğsün üst kısmında ceed malzeme kalitesi daha iyi diye aklımda kalmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ikinci araç olarak Ceed dizel otomatik 2013 consept plus kullanıyorum daha önce 308 e baktım içine girmemle inmem bir oldu ceed ile kokpitini kıyas dahi kabul etmem.

    i30 la ceed arasında kalmıştım ceed i30 a göre iç ve kokpit olarak görünümde çok daha başarılı geldi bana. Ayrıca malzeme kalitesi ceed de 1 tık daha iyi. 17ınc jant ile dış görselliklik ceed da daha güzel.

    i30 un mavi ışıklandırmasına bakarsanız kokpitteki mavi renk tonu bir kaç yerde farklı olarak görüsünüz teyp ile klima ışıklandırma mavi rengi farklı mesela

    Ben 60 bin TL ye beyaz renk 2013 55000 de hatasız boyasız dizel otomatik cam tavan ceed buldum ve aldım bu fiyata da bulunabilir.

    i30 cam tavan sadece elite seçeneğinde var ve 60 bin e boyasız hatasız biraz zor veriyorlar. 63 64 gibi çıkmak gerekiyor.

    Yakıtı soracak olursanız da şehir içi 8lt şehir dışı 5lt yakıyor.




  • ufuk-34JD58 kullanıcısına yanıt
    Polo ve i30/308in bagajında bir mi? Yeni alacağı araçların bagajında neredeyse iki katı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cee'd gerek dış gerek iç tasarım olarak iki araçtan birkaç tık önde, motor ve ekipmanlar zateb i30 ile aynı.
    Üç araçta ikinci elde durağan gider çok prim yapmaz
    i30'da gerçek 5 yıl garanti var Cee'd'de 2+3

    Bende araç alırken Cee'd - i30 ve leon arasında kalmıştım, Cee'd tercih ettim ve hiç pişmanlığım olmadı şuana kadar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esenlik

    Cee'd gerek dış gerek iç tasarım olarak iki araçtan birkaç tık önde, motor ve ekipmanlar zateb i30 ile aynı.
    Üç araçta ikinci elde durağan gider çok prim yapmaz
    i30'da gerçek 5 yıl garanti var Cee'd'de 2+3

    Bende araç alırken Cee'd - i30 ve leon arasında kalmıştım, Cee'd tercih ettim ve hiç pişmanlığım olmadı şuana kadar


    Hocam ceedte direk 5 yıl var şuan, ben aracı alırken herhangi bir uzatma veya fark ödemedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • orhan1461 kullanıcısına yanıt
    Direkt 5 Yıl değil halen 2+3 sonrtaki 3 yıl için ek bir uzatma ücreti söz konusu değil ama bir çok parça garanti dışı kalıyor, gerçi bir iki iyiniyetli servis şartları zorlayıp bir şekilde yine garantiye karşılatıyor

    detayları aşağıda bulabilirsin, hatta ek 3 yılda garanti dışı kalan parçalar içinde bir link vardı bulamadım

    http://www.kia.com.tr/kia-sahipleri/garanti-kapsami
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esenlik

    Direkt 5 Yıl değil halen 2+3 sonrtaki 3 yıl için ek bir uzatma ücreti söz konusu değil ama bir çok parça garanti dışı kalıyor, gerçi bir iki iyiniyetli servis şartları zorlayıp bir şekilde yine garantiye karşılatıyor

    detayları aşağıda bulabilirsin, hatta ek 3 yılda garanti dışı kalan parçalar içinde bir link vardı bulamadım

    http://www.kia.com.tr/kia-sahipleri/garanti-kapsami

    Hocam facebook grubunda adamlar 2012-2013 model aracların vites topuzlarını farlarını garantiden değişiyorlar direk. Arkadaşın 2012 model aracının ön park sensörlerini değiştirdik geçen. Servise beraber gittik servis hiç uzatma felan varmı diye bile sormadı garantisinin bitmesine 8 ay var dedik direk değiştirdiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • He bu arada otomatik istiyorsan. Geçen ay Ankara Mepa bayisi Full 308 'i 80000 'e bıraktılar haberin olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.