Şimdi Ara

i30 dizel otomatik kullananlar. yakıt tüketim hakkında yorum istiyorum (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
85
Cevap
1
Favori
123.236
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cenakk

    Merhaba,

    Şubat ayı içerisinde i30 otomatik aldım. Neden bu aracı aldığımı sizlerle paylaşmak istedim. Öncelikle büyük bir otomotiv şirketinde uzman eğitmen olarak çalışmaktayım.
    1. İ30'da VW araçlarında kullanılan çift kavrama sistemi kullanılmakta fakat çoğu kişi bunu bilmiyor.
    2. Yakıt sarfiyatı söylenenler kadar yüksek değil. Ör: 53 litre depo ile uzun yolda(Aksaray-Kuşadası 765 km'de ortalama 4,8 lt yaktı. Şehir içi trafiğinde 6,4 lt yaktı) ve 276 km daha gideceği ekranda görünüyordu. ve araçta 4 kişi ve bagajları vardı.100-120 km/h hızda
    3. VW alımında ödeyeceğini ücret çok yükse ve aynı donanımı alamıyorsunuz.
    4. Garanti süresi 5 yıl bence çok önemli.
    5. Arka süspansiyon sistemi İ30'da serbest süspansiyo, digerlerinde torsiyon.
    6. Tork ve güç eğrisi rakiplerinden çok üstün.
    7. Araç çok oturaklı ve iç malzeme kalitesi rakiplerinin önünde.
    8. Araç Almanya-Çekostavakya sınırında ağırlıklı Mercedes ve VW den transfer edilen mühendisler tarafından geliştirilmiş ve üretilmiş.
    9.Hızlanması kesinlikle etkileyici(1.6 ekenomik yapılmış araca göre)
    Önceleri şüphe ile yaklaştığım bu aracı şimdi zevkle sürmekteyim. Kabini çok sessiz. Çam tavan sesinden bahsedilmiş. Doğru vardı servis giderdi. Hyundai merkezde aradılar ve sorun takibi yaptılar.

    Şunu bilmelisiniz ki kötü araç kalmadı. Zevkinize ve cebinize göre araçlar oluştu.

    1 yıldır 2012 i30 dizel otomatik aracımı kullanıyorum. yanıldığınız noktalar var düzeltmek isterim.

    1. i30 larda çift kavrama sistemi kullanılmıyor. Eski tip ağır tork konvertörlü tam otomatik şanzıman kullanılıyor. Bu sanzımanlar çok uzun ömürlü ve konforlu olmakla beraber yakıt tüketimide bir o kadar fazladır.
    2. Uzun yol için söyledikleriniz benim söyleyeceğim değere yakın. Trafik olmadan hız sabitleyicinizi açarak 5.3-5.5 civarlarında şehirler arası tüketiminiz bulunuyor. Fakat istanbuldaysanız ve yoğun trafikte araç kullanıyorsanız 9,5 ile 10 litre /100km olarak göreceğinizden şüpheniz olmasın.
    3. Bu tamamen doğru
    4. Garanti süresi 5 yıl bence çok önemli demişsiniz. Fakat örneğin elektronik aksamın garantisi 2 yıl. bir çok şeyin garantisi 2 yıl. Çok ciddi birşey olduğunda sanırım hyundai çamura yatıyor. Şikayet var daki şikayetleri incelemenizi öneririm.
    5. Tamamen doğru
    6. Güçlü bir araba değil. Aslında güçlü ama ağırlından dolayı bu gücü istediği gibi kullanamıyor. Performansı kötü demiyorum yanlış anlaşılmasın. Ama öyle sizi koltuğa yapıştıran da bir performansı yok. Yüksek hızlarda araç sollamaları filan gayet iyi. Bir golf kullanan birisi olarak performans konusunda maalesef golf un gerisinde.. He ama memnun muyum? Evet arabamda başta çocuğum ve eşim olduğu için zaten çok agrasif kullanmıyorum. Agrasif olacağım zamanlarda da beni üzmüyor...
    7. Ve evet kaliteli bir araç gerçekten. Megane 3 otomatikten sonra, uçak gibi geliyor. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: s7e7v7e7n7

    quote:

    Orijinalden alıntı: cenakk

    Merhaba,

    Şubat ayı içerisinde i30 otomatik aldım. Neden bu aracı aldığımı sizlerle paylaşmak istedim. Öncelikle büyük bir otomotiv şirketinde uzman eğitmen olarak çalışmaktayım.
    1. İ30'da VW araçlarında kullanılan çift kavrama sistemi kullanılmakta fakat çoğu kişi bunu bilmiyor.
    2. Yakıt sarfiyatı söylenenler kadar yüksek değil. Ör: 53 litre depo ile uzun yolda(Aksaray-Kuşadası 765 km'de ortalama 4,8 lt yaktı. Şehir içi trafiğinde 6,4 lt yaktı) ve 276 km daha gideceği ekranda görünüyordu. ve araçta 4 kişi ve bagajları vardı.100-120 km/h hızda
    3. VW alımında ödeyeceğini ücret çok yükse ve aynı donanımı alamıyorsunuz.
    4. Garanti süresi 5 yıl bence çok önemli.
    5. Arka süspansiyon sistemi İ30'da serbest süspansiyo, digerlerinde torsiyon.
    6. Tork ve güç eğrisi rakiplerinden çok üstün.
    7. Araç çok oturaklı ve iç malzeme kalitesi rakiplerinin önünde.
    8. Araç Almanya-Çekostavakya sınırında ağırlıklı Mercedes ve VW den transfer edilen mühendisler tarafından geliştirilmiş ve üretilmiş.
    9.Hızlanması kesinlikle etkileyici(1.6 ekenomik yapılmış araca göre)
    Önceleri şüphe ile yaklaştığım bu aracı şimdi zevkle sürmekteyim. Kabini çok sessiz. Çam tavan sesinden bahsedilmiş. Doğru vardı servis giderdi. Hyundai merkezde aradılar ve sorun takibi yaptılar.

    Şunu bilmelisiniz ki kötü araç kalmadı. Zevkinize ve cebinize göre araçlar oluştu.

    1 yıldır 2012 i30 dizel otomatik aracımı kullanıyorum. yanıldığınız noktalar var düzeltmek isterim.

    1. i30 larda çift kavrama sistemi kullanılmıyor. Eski tip ağır tork konvertörlü tam otomatik şanzıman kullanılıyor. Bu sanzımanlar çok uzun ömürlü ve konforlu olmakla beraber yakıt tüketimide bir o kadar fazladır.
    2. Uzun yol için söyledikleriniz benim söyleyeceğim değere yakın. Trafik olmadan hız sabitleyicinizi açarak 5.3-5.5 civarlarında şehirler arası tüketiminiz bulunuyor. Fakat istanbuldaysanız ve yoğun trafikte araç kullanıyorsanız 9,5 ile 10 litre /100km olarak göreceğinizden şüpheniz olmasın.
    3. Bu tamamen doğru
    4. Garanti süresi 5 yıl bence çok önemli demişsiniz. Fakat örneğin elektronik aksamın garantisi 2 yıl. bir çok şeyin garantisi 2 yıl. Çok ciddi birşey olduğunda sanırım hyundai çamura yatıyor. Şikayet var daki şikayetleri incelemenizi öneririm.
    5. Tamamen doğru
    6. Güçlü bir araba değil. Aslında güçlü ama ağırlından dolayı bu gücü istediği gibi kullanamıyor. Performansı kötü demiyorum yanlış anlaşılmasın. Ama öyle sizi koltuğa yapıştıran da bir performansı yok. Yüksek hızlarda araç sollamaları filan gayet iyi. Bir golf kullanan birisi olarak performans konusunda maalesef golf un gerisinde.. He ama memnun muyum? Evet arabamda başta çocuğum ve eşim olduğu için zaten çok agrasif kullanmıyorum. Agrasif olacağım zamanlarda da beni üzmüyor...
    7. Ve evet kaliteli bir araç gerçekten. Megane 3 otomatikten sonra, uçak gibi geliyor. :)

    Alıntıları Göster
    Bende 2014 i30 tam otomatik kullanıyorum. (6 ileri)
    araç çok konforlu.
    Aracı tuning ile 160 bg 340 tork yaptırdım. Böylece yakıtı ağır istanbul trafiğinde e5 sürekli dur kalk 7.4 lt şu anda.
    ayrıca gidişi de oldukça düzeldi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: boylum

    Bende 2014 i30 tam otomatik kullanıyorum. (6 ileri)
    araç çok konforlu.
    Aracı tuning ile 160 bg 340 tork yaptırdım. Böylece yakıtı ağır istanbul trafiğinde e5 sürekli dur kalk 7.4 lt şu anda.
    ayrıca gidişi de oldukça düzeldi.


    bu tuning hakkında biraz bilgi verebilir misin?

    Kaça yaptırdın?
    Nasıl bir fark var?
    En önemlisi bildiğim kadarıyla garanti kapsamı dışında kalıyor. Doğru mudur?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s7e7v7e7n7

    quote:

    Orijinalden alıntı: boylum

    Bende 2014 i30 tam otomatik kullanıyorum. (6 ileri)
    araç çok konforlu.
    Aracı tuning ile 160 bg 340 tork yaptırdım. Böylece yakıtı ağır istanbul trafiğinde e5 sürekli dur kalk 7.4 lt şu anda.
    ayrıca gidişi de oldukça düzeldi.


    bu tuning hakkında biraz bilgi verebilir misin?

    Kaça yaptırdın?
    Nasıl bir fark var?
    En önemlisi bildiğim kadarıyla garanti kapsamı dışında kalıyor. Doğru mudur?

    Tuning denilen şey sadece aracın yazılımını düzenleyip yeniden yükleme işi.Aracın fabrika verilerinde motorun asıl gücü kısılmış olarak geliyor. Bunu düzenleyip yükseltiyorlar.
    Benim araç 2014 (aslında 3 ay önce aldım) olduğu için yeni tip beyin vardı. Yazılımda komple değişmiş. Onun için baya uğraştılar. Yurtdışında yeni yazılımı satın aldılar vs. 1.000 TL tuttu.
    Aracı tuning den sonra silindirler üzerinde hız yaptırılan cihaza soktuk ve değerler göründü. Aslında 180 bg e kadar çıkabiliyormuş fakat bu da yeterli.
    Fark olarak hızlanma daha iyi. Tam otomatiklerde biliyorsunuz kayıp var. Şimdi gaza daha az yüklenmeyle hızlanıyor. Bu da yakıta etki ediyor.
    Garanti dışı kalmıyor. Bunu iphone a atılan jailbreak gibi düşünün. Orjinal yazılımı geri yükleyebiliyorsunuz.Servislerde de zaten tuning anlaşılmıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boylum -- 12 Haziran 2015; 10:22:18 >




  • s7e7v7e7n7 kullanıcısına yanıt
    Yeni araclarda cift kavramali sanziman var hocam

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: racai

    Biliyorsunuz yeni i30 otomatikler (yaklaşık 2015 sonrası) çift kavramalı.
    Onun tüketimi daha düşük.
    Yoğun trafikte şehir içinde 7,5-8 yakar (benim tahminimdir).
    Tork konvertörlü olanlar (yaklaşık 2015 öncesi) 9 yakar. (Aynı koşullarda örneğin golf 7,5-8 civarı yakar).

    Elbette bu rakamlar adamına göre değişmektedir.

    Fiyat/verdikleri dikkate alınırsa i30 dizel otomatiğin şu anda en iyi tercihlerden biri olduğunu hala düşünmekteyim.

    Alıntıları Göster
    2013 dizel elite otomatik kullanıcısıyım . Aracı aldığımda daha 5 bindeydi ve üzerinde 18" Powcan jant vardı. Jantlar çok sağlam ve şık durduğu için ellememe kararı aldım , İstanbul'da genellikle yoğun trafik saatlerinde kullandığım için 10.5 ile 11 arası bir istatistik ortaya çıkıyor tabiki bunun en büyük sebebi jantlarım bununda farkındayım . Bunun haricinde daha 2 gün önce tatilden döndüm ve gidiş dönüş ortalama 1700 km yol yaptım. Trafik olmadığı anda üstünde bu jantlar bile olsa 110 ile 120 km bandında hız sabitleyici ile gece saatlerinde kullandım ve trafik derdim pek olmadı buda 5.5 ~ 6 lt civarında beni yeterince tatmin edicek bir sürüş eşliğinde gidip geldim.
    Tavsiyem 18 " janttan her ihtimalle uzak durulması çünkü ses konusunda sıkıntılı ayrıca yakıt tüketimini bayağı arttırıyor.
    Açıkcası bu konudada biraz yardıma ihtiyacım var , araca yazılım attırmak istiyorum ama bunun yakıt tüketimini düşürüp düşürmeyeceği konusunda endişelerim var . İstanbul'da bu konuda tecrübeye vakıf olan kimse var mı ? Cidden yardıma ihtiyacım olduğunu düşünüyorum. Ortalama 0.45 ~ 0.50 kuruş gibi bir yakıt tüketimi bel büküyor.




  • Beyaz hyundai i30 design pack sahibiyiz.
    Yakıt tüketimi konusunda sıkıntı yaşayanlar olduğunu duydum.şunu söyliyim kessinlikle araba harika! Hyundai yapmış. Adamlar işi biliyor. Dct şanzuman 136 beygirlik arabayı uçuruyor. İkisi birlikte çok duzenli calisiyor. Ayrica yakit tuketimi arabayi nasil kullanfiginiza bagli. Bugun ankara yolunfa 90 la giderken 3.5 lt ile geldik. Ayrıca araba bas gaza diyor adeta. E tabi gaza basınca 6 da olur 7 de. Arabada giderken nasıl hızlandığınızı anlayamıyosunuz. Cam tavan dan gelen tık sesi haricinde sorun yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birşey sorucam bu arabanın gosterge paneline yazılım atılıyormu ya

    İstedigim telefonu takınca ekrani oraya yansıtabilmek. Eger olsaydı efsane olurdu. Navigasyonu falan orada gorebilirdik.

    Bu arada ankara istanbul arası 5.5 lt geldik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ArduYusmus

    Birşey sorucam bu arabanın gosterge paneline yazılım atılıyormu ya

    İstedigim telefonu takınca ekrani oraya yansıtabilmek. Eger olsaydı efsane olurdu. Navigasyonu falan orada gorebilirdik.

    Bu arada ankara istanbul arası 5.5 lt geldik.
    i30 2015 dct crdi elite aracı olanlardan yorum alabilir miyim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aciyokraki

    i30 2015 dct crdi elite aracı olanlardan yorum alabilir miyim?

    Alıntıları Göster
    2014 dizel otm. kullanıyorum performanslı kullanımda 9.4lt yakıyor dikkatli olursanızda 7.8 litreye kadar çekebilirsiniz .Bir arkadaşım yeni kasa dizel otm. aldı onuda denedim arasındaki fark 0.5lt maksimum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafkkaya

    2014 dizel otm. kullanıyorum performanslı kullanımda 9.4lt yakıyor dikkatli olursanızda 7.8 litreye kadar çekebilirsiniz .Bir arkadaşım yeni kasa dizel otm. aldı onuda denedim arasındaki fark 0.5lt maksimum.

    Alıntıları Göster
    2015 dct crdi 6500 km oldu son depo ortalama 6.8 lt. ankara sehır ıcı sakın trafık malum yaz yollar boş. yalnız hızlı kalkış bol gaz :)
  • boylum kullanıcısına yanıt
    Selam

    Aracinizin sanzumaninin tork degerlerini biliyor musunuz? Tuningde insanlar sadece beygir gucu artisina bakiyorlar. Atlanan kisim tork artisi. Eger aracinizin sanzumani tork limiti artirilan trok degerleri altindaysa gecmis olsun. Arastirin, sanzumani en az 350 luk tork degerini karsiliyor mu? Tuning sadece HP artisi degildir. Motor bunu karsilaya bilir ama ya sanzuman?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: klonely

    Selam

    Aracinizin sanzumaninin tork degerlerini biliyor musunuz? Tuningde insanlar sadece beygir gucu artisina bakiyorlar. Atlanan kisim tork artisi. Eger aracinizin sanzumani tork limiti artirilan trok degerleri altindaysa gecmis olsun. Arastirin, sanzumani en az 350 luk tork degerini karsiliyor mu? Tuning sadece HP artisi degildir. Motor bunu karsilaya bilir ama ya sanzuman?

    Evet aracı tuning yaptırdıktan sonra (şimdi ismini unuttum) tekerleri silindir üzerine bindirip, aracı istenen devire getirerek yapılan test sonucu bilgisayara gelen sonuç, 160 bg. 340 tork du. Yani şanzuman ve motor birlikteliğinin sonucu ölçüldü.
    Bu işlem sonucunda araçda çekiş ve yakıt anlamında değişim oldu. Şimdi gaza daha az basarak hızlanabiliyorum, rampalarda daha dolu dolu gidiyorum, ayrıca ağır istanbul trafiğinde sürekli durk kalk ile olan 8 litre ortalama tüketim 7.5 lt. ye düştü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boylum -- 2 Eylül 2015; 22:45:38 >




  • boylum kullanıcısına yanıt
    Dyno da olctugunuz deger yapilan islemin sonucu cikan degerler. Benim sorum aracin uzerindeki sanzumanin maximum tork degeri. Sanzumanlar maximum tork degeri ile motorlarda kullanilir. Ford focus 1.6tdci otomatik aracin max tork degeri 270n.m dir. Tuningsiz arac 110 HP ve 240 tork verir. Siz bu araca chip uygularsaniz 140-150hp ve 300 tork alabilirsiniz. Iste bu 300 tork sanzuman maximum roktan yuksek bir degerdir. Hemen olmayabilir ama sanzuman cok kisa surede kut diye bir ses verirse sasirmamak gerekir. Asiri yukten icerde herhangi bir sey dagilmis olabilir. benim soylemek istedigim buydu Dyno da gordugnuz deger degil. Bunu da bircok tuningci bilmez ya da umursamaz. Saglikli aciklama yapmaz. Israr edersen abi madem bu kadar onemsiyorusun bunlari yaptirma o zaman der. Bunu hatirlatmak istedim. Ornek 2 volvo s60 2014 arac 110 hp sanzuman tork 270. Sanzuman tork limiti 450n.m Bu araca chip yaptirisan 300-320 tork alinir. Sanzuman bunu rahatlikla tolerede eder. O yuzden aracinizin maximum tork degerini ogrenin bu tur islemler yapmadan once.

    Saygilar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: klonely

    Dyno da olctugunuz deger yapilan islemin sonucu cikan degerler. Benim sorum aracin uzerindeki sanzumanin maximum tork degeri. Sanzumanlar maximum tork degeri ile motorlarda kullanilir. Ford focus 1.6tdci otomatik aracin max tork degeri 270n.m dir. Tuningsiz arac 110 HP ve 240 tork verir. Siz bu araca chip uygularsaniz 140-150hp ve 300 tork alabilirsiniz. Iste bu 300 tork sanzuman maximum roktan yuksek bir degerdir. Hemen olmayabilir ama sanzuman cok kisa surede kut diye bir ses verirse sasirmamak gerekir. Asiri yukten icerde herhangi bir sey dagilmis olabilir. benim soylemek istedigim buydu Dyno da gordugnuz deger degil. Bunu da bircok tuningci bilmez ya da umursamaz. Saglikli aciklama yapmaz. Israr edersen abi madem bu kadar onemsiyorusun bunlari yaptirma o zaman der. Bunu hatirlatmak istedim. Ornek 2 volvo s60 2014 arac 110 hp sanzuman tork 270. Sanzuman tork limiti 450n.m Bu araca chip yaptirisan 300-320 tork alinir. Sanzuman bunu rahatlikla tolerede eder. O yuzden aracinizin maximum tork degerini ogrenin bu tur islemler yapmadan once.

    Saygilar

    Evet bu açıdan doğru söylüyorsunuz. Benim bu konuda içimi ferahlatan şeyler, araç zaten istanbul trafiğinde dur kalkla ömrünü geçirdiği için o güce pek ulaşamıyorum, diğeri ise tam otomatik şanzumanların kavramalılara göre torka daha dayanımlı olmaları.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: boylum

    quote:

    Orijinalden alıntı: klonely

    Dyno da olctugunuz deger yapilan islemin sonucu cikan degerler. Benim sorum aracin uzerindeki sanzumanin maximum tork degeri. Sanzumanlar maximum tork degeri ile motorlarda kullanilir. Ford focus 1.6tdci otomatik aracin max tork degeri 270n.m dir. Tuningsiz arac 110 HP ve 240 tork verir. Siz bu araca chip uygularsaniz 140-150hp ve 300 tork alabilirsiniz. Iste bu 300 tork sanzuman maximum roktan yuksek bir degerdir. Hemen olmayabilir ama sanzuman cok kisa surede kut diye bir ses verirse sasirmamak gerekir. Asiri yukten icerde herhangi bir sey dagilmis olabilir. benim soylemek istedigim buydu Dyno da gordugnuz deger degil. Bunu da bircok tuningci bilmez ya da umursamaz. Saglikli aciklama yapmaz. Israr edersen abi madem bu kadar onemsiyorusun bunlari yaptirma o zaman der. Bunu hatirlatmak istedim. Ornek 2 volvo s60 2014 arac 110 hp sanzuman tork 270. Sanzuman tork limiti 450n.m Bu araca chip yaptirisan 300-320 tork alinir. Sanzuman bunu rahatlikla tolerede eder. O yuzden aracinizin maximum tork degerini ogrenin bu tur islemler yapmadan once.

    Saygilar

    Evet bu açıdan doğru söylüyorsunuz. Benim bu konuda içimi ferahlatan şeyler, araç zaten istanbul trafiğinde dur kalkla ömrünü geçirdiği için o güce pek ulaşamıyorum, diğeri ise tam otomatik şanzumanların kavramalılara göre torka daha dayanımlı olmaları.

    Alıntıları Göster
    2015 model 1,6 CRDI DCT ELITE araci 2016 nisan ayi içerisinde sifir olarak satin aldim araç ile ilgili daha önce pek çok forum ve videolarda inceleme ve arastirma yaptim kararimi verdim ve çevremdeki seslere kulak tikayarak gittim aldim araci iyiki de almisim dedirten bir araç forumlarda kullanicilardan ziyade farkli marka araci olup ta kendi araçlarindan daha özellikli ve daha uygun olmasindan dolayi hyundai ye bu kadar para verilir mi diyerek kendi egolarini ve hirslarini tatmin eden arkadaslarin yorumu oldugunu kanaat getirdim. Nedense bu isi gerçekten araci inceleyerek ve test ederek yapan otoritelerin videolarini izledigimde araç ile ilgili memnuniyetlerini dile getirirlerken forumlarda ilginç bir sekilde bir karalama kampanyasi içerisinde olduklarini gördüm.

    araç en donanimli dizel otomatik olarak emsallerinden 15-20 bin tl daha uygun ve konfor rahatlik sürüs zevki ve performans açisindan da gayet basarili araç ile ilgili olumsuz düsüncelere gelirsek aracin içeri sesi çok aldigi söylenmis ki bunu belirten arkadaslar galiba sürekli D Segmenti bmw mercedes audi araçlara binmisler ki araca böyle bir yakistirmada bulunmuslar ben bir kullanici olarak belirtmeliyim ki daha önceki 2013 j kasa opel astra edition aracimdan daha az ses aliyor içeriye.

    DCT sanzuman ile ilgili düsüncelerim ise dsg araç ta kullanan biri olarak en az dsg kadar basarili bir performansi var geçisler kusursuz ve seri 80km/h ulastiginizda 7. vitese geçmis oluyorsunuz gaza nasil basiyorsaniz araçta ayni sekilde tepki veriyor ani hizlanmalarda kararsizlik yasamiyor yokus asagi inislerde frene çok basmak yerine motor freni yapmak için sürücüye olanak taniyor ayrica tiptronik özelligi sayesinde isterseniz kontrol sizde oluyor ancak bu durumda bile araç uygun devire gelmemisse size vites attirmiyor böylece araç yigilmiyor ve olasi yigdirmadan kaynakli bir arizanin da önüne geçmis oluyorsunuz uzun süre vites atmaz iseniz araç sartlara göre kendi vitesi uygun konuma getiriyor aracin devirsiz kalmasini engelliyor. Gaz pedalinin sonunu kadar bastiginizda hiziniz kafi gelmediyse ve sollamalarda araç performansi yetersiz kaldiysa sona geldigini düsündügünüz gaza biraz daha bastiginizda sanki ek bir kademe açilmis yada turbo devreye girmis gibi araç vites düsürüp dahada fazla hizlanarak olasi sollama sirasinda meydana gelen geride kalma olayini da çözmüs oluyor ben denedim ve memnun kaldim

    Iç aksam olarak gayet kaliteli ve rahat koltuklara sahip, soför tarafindaki elektrikli koltuk kullanisli. Araç içerisinde yeterince hatta fazlasiyla esya gözü var elinize gelen bir esyayi nereye koysam diye degil hangisine koysam diye düsünüyorsunuz o derece yani :) aracin her bölümü ayri ayri inceliklerle düsünülmüs baktiginizda "aaa bu da mi varmis" yada "acaba bu ne ise yariyor" diyeceginiz birçok özellik mevcut arka yolcu diz mesafesi bir önceki aracim olan Astra j kasadan gözle görülür derecede genis ve yüksek aracin motor kaput bölümü emsallerinden kisa bu farki iç genislige verilmis ve çok ta basarili olunmus bagaji hb sinifina göre yeterli.

    Aracin en sevdigim özelligi CAM TAVAN olayi tam benlik ve gerçekten araci çok farkli gösteriyor ben sürekli kullaniyorum hiç degilse araç içini daha ferah ve aydinlik gözteriyor koltuklarda bej oldugunu için gayet basarili aracin ses sistemi tatmin edici teyp menüsü kolay anlasilir sade ve kullanisli GERI GÖRÜS KAMERASI gece ve gündüz çok net ön arka park sensörleri sayesinde ve çok yumusak direksiyon ile rahat bir sekilde park edebiliyorsunuz tabi OTOMATIK PARK PILOTU nu kullanmazsaniz :) bu sistem ise yariyor mu evet yariyor hatta insan kendi kendine dönen direksiyonu görünce ilk baslarda biraz tuhaf olmuyorda degil :)

    Arkadaslar abilerim kardeslerim size elimden geldigince araci kullanan biri olarak birinci agizdan bilgi vermeye çalistim ordan burdan degil bizzat kullanan bir kardesiniz olarak araç budur aldim çok sükür memnunum ve tavsiyede ediyorum araci uzaktan görüp bakan kisilerin yada ayni segmentte daha bos bir araci sirf markasi için çok daha yüksek fiyatlara alan bu arabaya bu para verilir mi diyen bu paraya ikinci el falanca araci alirsin seklinde zügürt tesellisinde bulunan kisilere itibar etmeyiniz disairdan hyundai mi bu deyip içine bindiginde hayran hayran bakan insanlari gördükçe bana hak verceksiniz Herkeze iyi forumlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tarsuslu3333 -- 29 Nisan 2016; 17:07:58 >




  • Hyundai artık önermiyorum kesinlikle. i20 otomatik benzinli aldım. söyledikleri değerlerin çok üstünde yakıyor. Daha 3000km de ama satıp başka bir araba alacağım. dizel bile olsa güvenmeyin derim. Gösterdiği 8lt falan a da kanmamak gerek fazla yakıyor.
  • 2015 elit dct CW dizel araç daha ilk deposu 400km de ortalama 7.4 lt .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • i30 10 numara ama bu aracın 200 kg hafiflemesi ŞART.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukakgun

    i30 10 numara ama bu aracın 200 kg hafiflemesi ŞART.
    26 Kuruş Ankara Şehir içi, yarın Ankara'dan Antalya'ya gideceğim bakalım ne yakacak ilk uzun yol olacak.

     i30 dizel otomatik kullananlar. yakıt tüketim hakkında yorum istiyorum
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.