Şimdi Ara

i30 gerçekten hantal mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
1.357
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • evet hantaldır ve çok yakar
  • aslında bu konuyu açmamdaki sebep dün bi konuşmaya kulak misafiri oldum 2 kişi tartışıyolar içlerinden birisi 1.4 122 hp jettayla i30 u kaldırsak i30 aynadan bile gözükmez falan diyolardı da merak ettim ya jetta çok hızlı yada i30 aşırı hantal
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ByUtKu

    aslında bu konuyu açmamdaki sebep dün bi konuşmaya kulak misafiri oldum 2 kişi tartışıyolar içlerinden birisi 1.4 122 hp jettayla i30 u kaldırsak i30 aynadan bile gözükmez falan diyolardı da merak ettim ya jetta çok hızlı yada i30 aşırı hantal

    TSI başa bela...Kaldı ki ikisini de kullandım...Tartışmasız TSI alır gider...Bende 2009 1.5 VGT Getz var...Yazılımla 123 hp 270 NM oldu...Stock haline göre şu an çok çok daha iyi serilik olarak..Lakin işin içine TSI girdimi durup bi daha düşünüyorum :)
  • DH ailesi son sorum GDI motor CRDI motoru karşılaştırsak hangisi daha başarlıdır ? GDI da hantal mı CRDI gibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpakcayoglu


    quote:

    Orijinalden alıntı: Irrasyonel

    bicok arac kullandim i30 sinifinin en iyisiydi performans olarak

    115 lik ve ya 109 luk Focus

    110 luk ve ya 130 luk Megane

    Kullandin mi?

    ikisini de kullandim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracı 1300 kg çeksinler Manuel'i focusu yer. Dizel otm ise ancak focus kadar olur.
    130 luk megane kullan 128 bg lik i30 otm kullan aynı gün arada 2 bg degil 20 bg var sanırsın. Motor gücü önemli ama tekere gidebilen guc daha önemli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Irrasyonel


    quote:

    Orijinalden alıntı: alpakcayoglu


    quote:

    Orijinalden alıntı: Irrasyonel

    bicok arac kullandim i30 sinifinin en iyisiydi performans olarak

    115 lik ve ya 109 luk Focus

    110 luk ve ya 130 luk Megane

    Kullandin mi?

    ikisini de kullandim

    Arac tepkisi farkindaliginizi arttirmaniz lazim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1385 kg idi yanılmıyorsam bu araç, bu da bir etken bence. gücü verdiği devir aralığı ve gücü yola aktarabilme konusu da önemli tabi.

    edit: 1365 kg.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Umut T. -- 16 Temmuz 2013; 18:22:09 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpakcayoglu


    quote:

    Orijinalden alıntı: Irrasyonel


    quote:

    Orijinalden alıntı: alpakcayoglu


    quote:

    Orijinalden alıntı: Irrasyonel

    bicok arac kullandim i30 sinifinin en iyisiydi performans olarak

    115 lik ve ya 109 luk Focus

    110 luk ve ya 130 luk Megane

    Kullandin mi?

    ikisini de kullandim

    Arac tepkisi farkindaliginizi arttirmaniz lazim

    peki siz i30 kullandiniz mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Manuel vites Kia Cee'd bana Focus 3'ten daha performanslı gelmişti.
  • 110 hp dizel ayarında olduğuna katılıyorum, ancak çekişi yüksek süratte daha iyidir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Irrasyonel


    quote:

    Orijinalden alıntı: alpakcayoglu


    quote:

    Orijinalden alıntı: Irrasyonel


    quote:

    Orijinalden alıntı: alpakcayoglu


    quote:

    Orijinalden alıntı: Irrasyonel

    bicok arac kullandim i30 sinifinin en iyisiydi performans olarak

    115 lik ve ya 109 luk Focus

    110 luk ve ya 130 luk Megane

    Kullandin mi?

    ikisini de kullandim

    Arac tepkisi farkindaliginizi arttirmaniz lazim

    peki siz i30 kullandiniz mi

    1 kere

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.