Şimdi Ara

i30 gerçekten hantal mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
1.341
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar biliyorum i30 konuları artık baymaya başladı fakat kafama takılan bir soru var araştırmama rağmen cevabı bulamadım

    internet de bakıyorum da dizel i30 un 128 hp gücü tam olarak veremediği konuşulmuş ne derece doğrudur bilemiyorum.Acaba benzinli içinde bu durum geçerlimidir.bilgisi olan arkadaşlar yardım ederse sevinirim



  • Sutcu beygiri katsayisi var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mevzu astra olunca 90 hp 190 nm tork gayet yeterli oluyor da i30 olunca nasıl oluyor da 128 hp 260 nm tork yetersiz oluyor ? bırakın artık bu kahve sohbetlerini gerçekci değerlerle gelin .
  • cevaplar için saolun bana göre o değerlerde bi araç o kasayı çok rahat kaldırır gibime geliyo ama insan tereddüt ediyo bi yerde.netteki değerlere göre dizelin son hızı benzinliden fazla gözüküyor acaba bu doğrumudur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ByUtKu -- 16 Temmuz 2013; 11:08:28 >
  • Adi 128 performans 88.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Belki ilk 2 viteste hantal gibi görünüyorsa ona istinaden yazmış olabilirler. 128 hp motor yalan veya abartılı olsa gerçekte 100 hp olsa bile hantal demek saçmalık olur.
  • ben test sürüşü yaptım 1.6 dizel manuel ile bana hantal geldi doğrusu,,, dip gaz yapmadım son sürat konusunda yorum yapmayacağım
  • Önemli olan maksimum üretilen beygir değil, motorun gücünü devir bandında ne kadar homojen ürettiğidir. 128 bg'i 6000 devirde üretmiş kime ne, normal kullanımda kim o devirlere çıkıyor. 2000-4000 devir arası ne kadar çok güç üretiyorsa asıl o daha belirleyici olur.

    Bu yazdıklarım sadece i30 için değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: butterfly_effect_53

    Önemli olan maksimum üretilen beygir değil, motorun gücünü devir bandında ne kadar homojen ürettiğidir. 128 bg'i 6000 devirde üretmiş kime ne, normal kullanımda kim o devirlere çıkıyor. 2000-4000 devir arası ne kadar çok güç üretiyorsa asıl o daha belirleyici olur.

    Bu yazdıklarım sadece i30 için değil.

    Tartismasiz dogru. Muhim olan beygiri ve torku hangi devir bandinda ne kadar urettigi onemli. tum araclar icin bu onemli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • i30 u manuel, ceed'i de otomatik test sürüşü yaptım. Test sürüşü yaptığımda 110 beygirlik c4'üm vardı. Ben 128 hp olduğu için büyük umutla test sürüşüne çıkmıştım ama hayal kırıklığı oldu benim için çünkü 110 beygirlik c4'den farklı bir durum hissedemedim ama bu demek değildir ki araç hantal. Araç gayet iyi ama 128 beygir diye düşünülmesin bence 110 hp ayarında bir araç.
  • yorumlar için saolun bu aracın benzinlisini de böylemi acaba çok merak ediyorum
  • Araç gayet güzel gidiyor ama hani böyle tdi 105 lik motordan pek farklı bir performansı da gözlemlemedim....Güç bir yerlerde kayboluyor....Tabi kullandığım otomatik dizeldi...
  • kilosu ağır ve maksimum torku yüksek devirde verince kalkışlar ve akselerasyon hantal kalıyor.Araç 4000devirde canlanmaya başlıyor...
  • bicok arac kullandim i30 sinifinin en iyisiydi performans olarak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ototube

    kilosu ağır ve maksimum torku yüksek devirde verince kalkışlar ve akselerasyon hantal kalıyor.Araç 4000devirde canlanmaya başlıyor...

    4000 devirden sonra boşa devir çeviriyor desek.
  • Bende i30 crdi manuel test ettim.ciddi söylüyorum elantram benzindeyken daha seri.ama dedikleri gibi hantal bi araç değil.
  • Belki Hyundai yiyordur milleti

    128 hp diye pazarlıyor bi de bakmışsın 80 hp

    Sonra milletten özür dileyip bedava çip takarlar
  • o gücü yere yansıtabilmek önemli ve bu konuda pek basarılı olamamışlar ama konfor ve donanım olarak bayagı yol katetmişler, sonuc itibariyle performans olarak rakiplerinden geri kalmıyor ama o güce ragmen önede cıkmıyor cok farkla, ancak dediğim gibi donanm ve fiyat alınması için ayrıca bir sebep
  • Torku yuksek devirde verdigi icin oyle geliyor. Ha.. bir mjet 120 veya dCi 130 degil tabi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Irrasyonel

    bicok arac kullandim i30 sinifinin en iyisiydi performans olarak

    115 lik ve ya 109 luk Focus

    110 luk ve ya 130 luk Megane

    Kullandin mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.