Şimdi Ara

Renault symbol gerçekten çok kötü bir araçmı sizce ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
1
Favori
4.039
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Forumda biraz arastırdım, renault symbol ün çok kalitesiz olduğunu söylüyorlar bazı arkadaşlar, ya bu arkadaşlar çok ön yargılı, yada ben arabadan anlamıyorum :)
    2008 yılından beri symbolun butun kasalarını kullanmış biri olarak, benim yorumumu soracak olursanız bence çok kaliteli bir araç :), biz ayak işlerine kullandık bu araçları. yeri geldi ağaç taşıdık,yeri geldi kereste tasıdım aklınıza gelebilecek otomobilde tasınamayacak her turlu esyaları, malzemeleri tasıdım bu araçlarla, kaya gibi arabalar masallah banamısın demedi hiç biri. Ama buradaki yorumlara bakıyorum bence symbol e çok fazla vurmuşsunuz gibi.

    Edit: ya düşündümde bizene arkdaslar hiç biri babalarımızın fabrikası değil sonuçta, herkes begendiğini alıp biner :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zxcvc76 -- 14 Mart 2017; 19:13:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Segmentindeki en iyi araç bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson

    Segmentindeki en iyi araç bence

    Aynı segmente pek fazla model kullanmadım acıkcası ama 301 ve özellikle lineaya göre bu araç bildiğin mercedes :) linea nın o koltuk pozisyonu nedir öyle debriyaj 1 metre havada yumuşacık, direksiyon cok biçimsiz adamın suratınıa kadar uzuyor aracın koltuguna oturduğun gibi %50 enerjiniz tükeniyor zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kullanım amacıyla alakalı bu durum, her 90 derecelik sokak dönüşünde anlamsız şekilde sağa sola yatıp rahatsız ve güvensiz hissettien bir araç bence de, o yüzden kalitesiz geliyor. Kalite, sağlamlık dayanıklılık konfor yol tutuş sessizlik gibi bir çok etmene bağlı yani, sizin için önemli olan size uyuyorsa size kaliteli geliyor. Ama genel olarak sınıfındaki arabalara göre düşük seviyede mühendislik içeren bir araç orası kesin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zxcvc76


    quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson

    Segmentindeki en iyi araç bence

    Aynı segmente pek fazla model kullanmadım acıkcası ama 301 ve özellikle lineaya göre bu araç bildiğin mercedes :) linea nın o koltuk pozisyonu nedir öyle debriyaj 1 metre havada yumuşacık, direksiyon cok biçimsiz adamın suratınıa kadar uzuyor aracın koltuguna oturduğun gibi %50 enerjiniz tükeniyor zaten.

    Kimse beğenmez ama symbol favori araçlardan biridir.Konfor,İyi bir dış tasarım,yakıt cimriliği,sağlam güvenlik hepsi bu araçda var daha ne olsun ayrıca symbol B + segment bir araçtır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Moueson -- 14 Mart 2017; 0:40:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Segmentine göre değerlendirmek lazım. 301, elysee ve lineaya göre kötü; accent blue, rapid ve toledoya göre çok kötü denilebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Segmentine göre değerlendirmek lazım. 301, elysee ve lineaya göre kötü; accent blue, rapid ve toledoya göre çok kötü denilebilir.

    Hocam ne yaptınız!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Tek artisi az yakmasi. Rakiplerinin onune gecebilecek baska bi ozelligi yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lucterian kullanıcısına yanıt
    Hocam sokakları dönerken yatma olayı gerçekten bazen rahatsıx ediyor, fakat aracın ön takımı kaya gibi benim kasislerde frene bastığım olmamıştır bu aracta 200.000 km de bugun ilk defa bir parça değiştirdim oda amortisörü, usta bile hayranlıkla aracı inceledi masallah cok temiz kullanmışsınız dedi :)

    Bence tek sıkıntısı rüzgardan biraz fazla etkileniyor 110 kmh hızdan sonra en buyuk sorunu bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson


    quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Segmentine göre değerlendirmek lazım. 301, elysee ve lineaya göre kötü; accent blue, rapid ve toledoya göre çok kötü denilebilir.

    Hocam ne yaptınız!

    Öyle ama. Rakiplerine karşı hiçbir üstünlüğü yok, az yaksın, kullanım maliyeti düşük olsun diye üretilmiş bir araç. Tamam 301, linea, elysee de öyle ama en azından daha kaliteliler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Diğer bütün rakipleriyle karsılastırılmasını anlarım hatta diğer rakipleri belki daha kalitelidir fakat linea bu aracın yanında bildiğin at arabası gibi bişiy BENCE nedeni ise koltuk direksiyon ve pedal pozisyonları,

    Araca oturduğun zaman bedeninin yarısından coğu direksiyonun altında kalıyormuş gibi hissettiriyor bana.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen


    quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson


    quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Segmentine göre değerlendirmek lazım. 301, elysee ve lineaya göre kötü; accent blue, rapid ve toledoya göre çok kötü denilebilir.

    Hocam ne yaptınız!

    Öyle ama. Rakiplerine karşı hiçbir üstünlüğü yok, az yaksın, kullanım maliyeti düşük olsun diye üretilmiş bir araç. Tamam 301, linea, elysee de öyle ama en azından daha kaliteliler.

    Hocam bir kere Linea B segmentmi C'mi o belli degilki herkes farklı birşey söylüyor aynısı Accent blue içinde geçerli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Blue da linea da b dır, aksini söyleyen arabadan anlamıyordur, bu kadar net.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Accent blue dizel otomatik kullandım kaskodan gecici olarak almıştım aracı, yanlız ben aracın sadece sol tafını kullandım sağ tarafı allaha emanet gidiyordu 1 ay kullandım aracın sağ kısmınna bir türlü hakim olmadım ortalama yakıtı ise 9 lirteydi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Blue da linea da b dır, aksini söyleyen arabadan anlamıyordur, bu kadar net.

    Anladım hocam bende öğrenmiş oldum cahilligimi bagışlayın herkes farklı bir şey söyleyince kafa karışıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Bana sorarsan linea bildiğin at arabasıdır :)

    Fakat accent blue nun iç mekan malzeme kalitesi falan symbolden cok cok kaliteli yol tutusuda oyle fakat yakıt cok fazla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Cahillik demeyelim ona, herkesin bilmediği şeyler olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zxcvc76 Z kullanıcısına yanıt
    Evet eski nesil 4 ileri tam otomatikleri çok yakar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • U.C.Y kullanıcısına yanıt
    Hocam hdi motorların daha az yaktığını söylüyorlar dci ya göre bilginiz varmı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    👍👍

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.