Şimdi Ara

RENAULT Symbol 1.5 dCi Expression 65 bg yeni kasa nasıl bilirsiniz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
55
Cevap
0
Favori
90.706
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • RENAULT Symbol 1.5 dCi Expression 65 bg (yeni kasa) kullanıcılarından aracın olumlu ve olumsuz yönlerini ögrenmek istiyorum.. ekonomi icin buna bakıyorum motoru nedir ne degildir bilmiyorum ve her türlü bilgiyi degerlendirecegim.. nasıldır bu araba?



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Renault Symbol 1.5 dCi Expression 65 bg Yeni Kasa Bilgileri

    Renault Symbol 1.5 dCi Expression 65 bg, yakıt verimliliği ve düşük emisyonlarıyla öne çıkan bir binek otomobil modelidir. İşte bu model hakkında bilmen gerekenler:

    Performans:

    • 1,5 litrelik dizel motor, 65 beygir gücü ve 220 Nm tork çıkışı sunar.
    • 5 ileri manuel şanzıman ile eşleştirilmiştir ve ortalama yakıt tüketimi 3,7 litre/100 km'dir.

    Özellikler:

    • Expression donanım paketi, klima, elektrikli aynalar, ön ve yan hava yastıkları gibi temel özellikleri içerir.
    • Model ayrıca, yol bilgisayarı, hız sınırlayıcı ve USB bağlantısı gibi ek özelliklerle donatılabilir.

    Yorumlar ve Karşılaştırmalar:

    • Renault Symbol 1.5 dCi Expression, yakıt verimliliği, uygun fiyatlı olması ve güvenilirliği nedeniyle olumlu yorumlar almaktadır.
    • 85 bg'lik versiyonu ile karşılaştırıldığında, daha düşük güç çıkışına sahiptir ancak daha yakıt tasarrufludur.
    • Renault Clio 1.5 dCi Expression gibi diğer benzer modellere göre daha uygun fiyatlıdır.

    Tutulan Modeli:

    • 2010 Symbol 1.5 dCi, dayanıklılığı ve düşük işletme maliyetleri nedeniyle tutulan modellerden biridir.

    Paket Sıralaması:

    • Renault Symbol'ün paket sıralaması şu şekildedir: Authentique, Expression, Joy ve Touch.

    Özet:

    Renault Symbol 1.5 dCi Expression 65 bg, yakıt verimliliği, uygun fiyatlı olması ve güvenilirliği arayanlar için uygun bir seçenektir. Temel özelliklerle donatılmış Expression donanım paketi, günlük kullanım için yeterli konfor ve rahatlık sunar.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • arka koltuklardaki kısa baş mesafesi dışında bir eksisi yok dci motor sağlam ve yeterlidir o araç için, sınıfının beklentilerini karşılayan bir araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    arka koltuklardaki kısa baş mesafesi dışında bir eksisi yok dci motor sağlam ve yeterlidir o araç için, sınıfının beklentilerini karşılayan bir araç.
    Yeni kasa diye satılan bir eski kasa olduğunu düşünmem ile birlikte kesinlikle accent düşünülmelidir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Maniac_Turk

    Yeni kasa diye satılan bir eski kasa olduğunu düşünmem ile birlikte kesinlikle accent düşünülmelidir

    Alıntıları Göster
    bendede 2011 benzinlısı var.konfor olarak ıyı frenlerı gayet guzel.ben bıraz yol tutuşunu begenmedım onun dısında gayet performanslı.sız bıde dızel dıyorsunuz.o dahada ataktır.kısacası tavsıye ederım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hicranyarası

    bendede 2011 benzinlısı var.konfor olarak ıyı frenlerı gayet guzel.ben bıraz yol tutuşunu begenmedım onun dısında gayet performanslı.sız bıde dızel dıyorsunuz.o dahada ataktır.kısacası tavsıye ederım.

    Alıntıları Göster
    yorum yapanlara tesekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meco

    yorum yapanlara tesekkürler

    Alıntıları Göster
    O araç kasa değiştirmiş falan değil. Renault aracın kaportasını değiştirmiş ve yeni Symbol olarak piyasaya sürmüş. Yani sürüş, iç mekan ve motor olarak yeni veya farklı bir olay yok araçta. O sınıf içerisinde arabaya benzer bir tek Accent Era var diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    O araç kasa değiştirmiş falan değil. Renault aracın kaportasını değiştirmiş ve yeni Symbol olarak piyasaya sürmüş. Yani sürüş, iç mekan ve motor olarak yeni veya farklı bir olay yok araçta. O sınıf içerisinde arabaya benzer bir tek Accent Era var diye düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    Accent Era performans ve iç mekan olarak daha öne çıkıyor ; fakat bu aracın daha sağlam ve ekonomik bir motora sahip olduğunu düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    Accent Era performans ve iç mekan olarak daha öne çıkıyor ; fakat bu aracın daha sağlam ve ekonomik bir motora sahip olduğunu düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    İki aracıda(Symbol 1.5 ,Accent Era 1.5) belli bir süre kulanmış biri olarak şunu söyleyebilirim ki ''performans'' olarak bu iki aracı kıyaslamak bile era için ayıp olur.
    Era b segmentinin dizelleri içinde bence 1.5 motoru ile en performanslı ve yakıt cimrisi olan araçtır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anilxx92

    İki aracıda(Symbol 1.5 ,Accent Era 1.5) belli bir süre kulanmış biri olarak şunu söyleyebilirim ki ''performans'' olarak bu iki aracı kıyaslamak bile era için ayıp olur.
    Era b segmentinin dizelleri içinde bence 1.5 motoru ile en performanslı ve yakıt cimrisi olan araçtır.

    Alıntıları Göster
    alternatif linea düşünebilirsiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Etkisiz Eleman

    alternatif linea düşünebilirsiniz

    Alıntıları Göster
    tipini ben ve tanıdığım birçok insan beğenmiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: natbolad

    tipini ben ve tanıdığım birçok insan beğenmiyor.

    Alıntıları Göster
    alınabiliyorsa 80'liği alınmalıdır kesinlikle.. hem uzun yolda yüksek hızda daha rahat ettirir
    hemde şehir içi fazla gaza basma ihtiyacını ortadan kalkar, daha az tüketimle daha sakin kalkışlar yaparsınız, zaten dizel dediğin torklu olmalı acık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: natbolad

    tipini ben ve tanıdığım birçok insan beğenmiyor.

    Alıntıları Göster
    Bir çok kişi araç alırken tipden ziyade.En ucuz fiyata en az yakıt tüketen arabayı arıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akın48

    Bir çok kişi araç alırken tipden ziyade.En ucuz fiyata en az yakıt tüketen arabayı arıyor.

    Alıntıları Göster
    Geçenlerde yandan vurulmuş bir kaza olayının resimleri dönüyordu forumda. O fotolardan sonra daha sağlam kasası olan bir araca yönelmenizi öneririm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hero4262321

    Geçenlerde yandan vurulmuş bir kaza olayının resimleri dönüyordu forumda. O fotolardan sonra daha sağlam kasası olan bir araca yönelmenizi öneririm.

    Alıntıları Göster
    o fiyata alına bılcek en ıyı sıfır arac sanırım turkıye sartlaı ıcın uretılmıs yenı nesıl toros bence tavsıye edeerım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker

    o fiyata alına bılcek en ıyı sıfır arac sanırım turkıye sartlaı ıcın uretılmıs yenı nesıl toros bence tavsıye edeerım

    Alıntıları Göster
    Aslında ne iyi ne kötü arabadır. Renault'un en düşük modeli olup, R12 - R9 karışımı bir arabadır. Yeni kasayı sadece show room da inceledim o kadar. Yeni kasa maalesef diyemiyorum. Araba yandan bakınca kesimler, kalıplar aynı. Ön burun ve arka bagaj tarafı değişik. Ön direk eski kasa ile aynı. Ön konsol 2007'ler ile aynı. Direksiyon simidi desen 2002'den beri aynı. Full paket de sadece Reno armasının etrafı nikelaj görünümlü.

    Dizel motorunu kullanmadım. Ancak yakıt konusunda gayet makul olduğunu çok duydum. Fakat şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki zaten geçen aklımdan şöyle bir düşünce geçti. ASlında almayacağız millet olarak bu Symbol denen arabayı. Neden mi? Yahu tavan tutamağının bile hesabını yapıp kırpıyor. Bende mesela sadece ön sağ tarafta tutamak var. Diğer yerlerde yok. Torpido lambası yok. Hatta yeni kasa denen bu kasa da galiba bagaj lambası bile yokmuş. Hayret ki benim 2005'de var. Yani böyle basit parçalardan kısıp satıyor ya pes. Expression donanımlısı azcık aksesuarlı olup doludur. ABS, çift airbag, elektrikli ayna vs. var ve dört cam otomatik. Ancak olmaz olsun dört cam otomatiği. Neden mi? Arka cam otomatik düğmeleri normal arabalar gibi olması gereken yerde değil, olmaması gereken yerde yani el freni kolunun tam arkasında yerde. Yani arkada oturan camı açmak için yere eğilecek. Ha, eğilip açamıyorsa sürücü elini arkaya götürecek ve arkada ortada oturan varsa ayaklarıyla haşır neşir bile olabilecek.

    Onun dışında bakarsan arabaya, bakımlarını yaparsan seni üzmez. Her yolu keçi gibi çıkar. Altı da yüksek olduğundan engebeli yollarda bile 4x4 gibidir.

    Ama dediğim gibi. Almayacaksın, kimseye tavsiye etmeyeceksin ki belki Renault bu kırptığı basit şeyleri takar da ilavelerde bile bulunur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkcad34

    Aslında ne iyi ne kötü arabadır. Renault'un en düşük modeli olup, R12 - R9 karışımı bir arabadır. Yeni kasayı sadece show room da inceledim o kadar. Yeni kasa maalesef diyemiyorum. Araba yandan bakınca kesimler, kalıplar aynı. Ön burun ve arka bagaj tarafı değişik. Ön direk eski kasa ile aynı. Ön konsol 2007'ler ile aynı. Direksiyon simidi desen 2002'den beri aynı. Full paket de sadece Reno armasının etrafı nikelaj görünümlü.

    Dizel motorunu kullanmadım. Ancak yakıt konusunda gayet makul olduğunu çok duydum. Fakat şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki zaten geçen aklımdan şöyle bir düşünce geçti. ASlında almayacağız millet olarak bu Symbol denen arabayı. Neden mi? Yahu tavan tutamağının bile hesabını yapıp kırpıyor. Bende mesela sadece ön sağ tarafta tutamak var. Diğer yerlerde yok. Torpido lambası yok. Hatta yeni kasa denen bu kasa da galiba bagaj lambası bile yokmuş. Hayret ki benim 2005'de var. Yani böyle basit parçalardan kısıp satıyor ya pes. Expression donanımlısı azcık aksesuarlı olup doludur. ABS, çift airbag, elektrikli ayna vs. var ve dört cam otomatik. Ancak olmaz olsun dört cam otomatiği. Neden mi? Arka cam otomatik düğmeleri normal arabalar gibi olması gereken yerde değil, olmaması gereken yerde yani el freni kolunun tam arkasında yerde. Yani arkada oturan camı açmak için yere eğilecek. Ha, eğilip açamıyorsa sürücü elini arkaya götürecek ve arkada ortada oturan varsa ayaklarıyla haşır neşir bile olabilecek.

    Onun dışında bakarsan arabaya, bakımlarını yaparsan seni üzmez. Her yolu keçi gibi çıkar. Altı da yüksek olduğundan engebeli yollarda bile 4x4 gibidir.

    Ama dediğim gibi. Almayacaksın, kimseye tavsiye etmeyeceksin ki belki Renault bu kırptığı basit şeyleri takar da ilavelerde bile bulunur.





  • Eleştirilerin pek çoğuna, hatta hepsine katılıyorum. Peder'in 200 model Renault Clio Symbol'u (benzinli) 10 yıldır bizde, sıfır almıştı. Ben de 2 yıl önce 2008 modelini sıfır alıp 1.5 yıl kullandıktan sonra maddi nedenlerle sattım. Vefalı araba, düzenli bakımlarını yaptırdı peder ve yılladır problemsiz biniyor. Bursa'da bir dağ evine gidip geliyor. Yokuşu keçi gibi tırmanıyor.Yakıtı ortalama ve bagajı oldukça yeterli malumunuz. Bunun dışında özellikle bendeki 2008'i detaylarıya incelediğimde Renault'un çalıp çırptığını gözlerimle gördüm. Arka tavanı tutturan vidaları yeni versiyonda azaltmışlar. Bu yüzden tavan düşecekmiş gibi duruyordu. Detaylarıyla incelediğinizde fena halde dökülüyor Renault... Benden satın alan kişi bir iki ay kullandı ve telefon edip bana teşekkür etti temiz kullanmış olduğumdan dolayı.. Ancak bir düğün konvoyuna karışmış ve sürdüğü sırada cep telefonunu cevaplamaya çalışınca kaza yapmış. Kendisinde bir şey yok ama aracın yanları özellikle berbat olmuş.. Sigorta şirketi perte çıkarmış aracı. Demek ki kasa yetersiz. Araç en ufak bir kazada haşat oluyor. Alıp dikkatli kullanacak kaza yapmayacaksın. Sanırım pek çok kişi bagajı ve yerli olması yüzünden tercih ediyor. Temel birtakım özelliklerini de koyuyorlar, satıyor haliyle. Bendeki modelinde yol bilgisayarı, ABS, Airbag, mp3 çalar, gecikmeli sönen iç lamba, hareketten sonra otomatik kilitlenen kapılar v.s oyuncakları vardı.. 160 km hızdan sonra araba altımdan kayıp gidecekmiş gibi oluyordu.. Bu yüzden sür'at aracı kesinilkle değil. Alın ya da almayın diyemem. Sakin sakin kullanacaksa, düzenli bakımlarla uzun süre problemsiz kullanılabilir benzinlisi. Dizel motoru için pek iç açıcı şeyler duymadım. Hatta bakımını yaptırdığım usta Renault Dizel'den uzak dur dedi..
    İyi çalışmalar.. hoşça kalın..

    quote:

    Orijinalden alıntı: brkcad34

    Aslında ne iyi ne kötü arabadır. Renault'un en düşük modeli olup, R12 - R9 karışımı bir arabadır. Yeni kasayı sadece show room da inceledim o kadar. Yeni kasa maalesef diyemiyorum. Araba yandan bakınca kesimler, kalıplar aynı. Ön burun ve arka bagaj tarafı değişik. Ön direk eski kasa ile aynı. Ön konsol 2007'ler ile aynı. Direksiyon simidi desen 2002'den beri aynı. Full paket de sadece Reno armasının etrafı nikelaj görünümlü.

    Dizel motorunu kullanmadım. Ancak yakıt konusunda gayet makul olduğunu çok duydum. Fakat şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki zaten geçen aklımdan şöyle bir düşünce geçti. ASlında almayacağız millet olarak bu Symbol denen arabayı. Neden mi? Yahu tavan tutamağının bile hesabını yapıp kırpıyor. Bende mesela sadece ön sağ tarafta tutamak var. Diğer yerlerde yok. Torpido lambası yok. Hatta yeni kasa denen bu kasa da galiba bagaj lambası bile yokmuş. Hayret ki benim 2005'de var. Yani böyle basit parçalardan kısıp satıyor ya pes. Expression donanımlısı azcık aksesuarlı olup doludur. ABS, çift airbag, elektrikli ayna vs. var ve dört cam otomatik. Ancak olmaz olsun dört cam otomatiği. Neden mi? Arka cam otomatik düğmeleri normal arabalar gibi olması gereken yerde değil, olmaması gereken yerde yani el freni kolunun tam arkasında yerde. Yani arkada oturan camı açmak için yere eğilecek. Ha, eğilip açamıyorsa sürücü elini arkaya götürecek ve arkada ortada oturan varsa ayaklarıyla haşır neşir bile olabilecek.

    Onun dışında bakarsan arabaya, bakımlarını yaparsan seni üzmez. Her yolu keçi gibi çıkar. Altı da yüksek olduğundan engebeli yollarda bile 4x4 gibidir.

    Ama dediğim gibi. Almayacaksın, kimseye tavsiye etmeyeceksin ki belki Renault bu kırptığı basit şeyleri takar da ilavelerde bile bulunur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: silverWolf

    Eleştirilerin pek çoğuna, hatta hepsine katılıyorum. Peder'in 200 model Renault Clio Symbol'u (benzinli) 10 yıldır bizde, sıfır almıştı. Ben de 2 yıl önce 2008 modelini sıfır alıp 1.5 yıl kullandıktan sonra maddi nedenlerle sattım. Vefalı araba, düzenli bakımlarını yaptırdı peder ve yılladır problemsiz biniyor. Bursa'da bir dağ evine gidip geliyor. Yokuşu keçi gibi tırmanıyor.Yakıtı ortalama ve bagajı oldukça yeterli malumunuz. Bunun dışında özellikle bendeki 2008'i detaylarıya incelediğimde Renault'un çalıp çırptığını gözlerimle gördüm. Arka tavanı tutturan vidaları yeni versiyonda azaltmışlar. Bu yüzden tavan düşecekmiş gibi duruyordu. Detaylarıyla incelediğinizde fena halde dökülüyor Renault... Benden satın alan kişi bir iki ay kullandı ve telefon edip bana teşekkür etti temiz kullanmış olduğumdan dolayı.. Ancak bir düğün konvoyuna karışmış ve sürdüğü sırada cep telefonunu cevaplamaya çalışınca kaza yapmış. Kendisinde bir şey yok ama aracın yanları özellikle berbat olmuş.. Sigorta şirketi perte çıkarmış aracı. Demek ki kasa yetersiz. Araç en ufak bir kazada haşat oluyor. Alıp dikkatli kullanacak kaza yapmayacaksın. Sanırım pek çok kişi bagajı ve yerli olması yüzünden tercih ediyor. Temel birtakım özelliklerini de koyuyorlar, satıyor haliyle. Bendeki modelinde yol bilgisayarı, ABS, Airbag, mp3 çalar, gecikmeli sönen iç lamba, hareketten sonra otomatik kilitlenen kapılar v.s oyuncakları vardı.. 160 km hızdan sonra araba altımdan kayıp gidecekmiş gibi oluyordu.. Bu yüzden sür'at aracı kesinilkle değil. Alın ya da almayın diyemem. Sakin sakin kullanacaksa, düzenli bakımlarla uzun süre problemsiz kullanılabilir benzinlisi. Dizel motoru için pek iç açıcı şeyler duymadım. Hatta bakımını yaptırdığım usta Renault Dizel'den uzak dur dedi..
    İyi çalışmalar.. hoşça kalın..

    quote:

    Orijinalden alıntı: brkcad34

    Aslında ne iyi ne kötü arabadır. Renault'un en düşük modeli olup, R12 - R9 karışımı bir arabadır. Yeni kasayı sadece show room da inceledim o kadar. Yeni kasa maalesef diyemiyorum. Araba yandan bakınca kesimler, kalıplar aynı. Ön burun ve arka bagaj tarafı değişik. Ön direk eski kasa ile aynı. Ön konsol 2007'ler ile aynı. Direksiyon simidi desen 2002'den beri aynı. Full paket de sadece Reno armasının etrafı nikelaj görünümlü.

    Dizel motorunu kullanmadım. Ancak yakıt konusunda gayet makul olduğunu çok duydum. Fakat şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki zaten geçen aklımdan şöyle bir düşünce geçti. ASlında almayacağız millet olarak bu Symbol denen arabayı. Neden mi? Yahu tavan tutamağının bile hesabını yapıp kırpıyor. Bende mesela sadece ön sağ tarafta tutamak var. Diğer yerlerde yok. Torpido lambası yok. Hatta yeni kasa denen bu kasa da galiba bagaj lambası bile yokmuş. Hayret ki benim 2005'de var. Yani böyle basit parçalardan kısıp satıyor ya pes. Expression donanımlısı azcık aksesuarlı olup doludur. ABS, çift airbag, elektrikli ayna vs. var ve dört cam otomatik. Ancak olmaz olsun dört cam otomatiği. Neden mi? Arka cam otomatik düğmeleri normal arabalar gibi olması gereken yerde değil, olmaması gereken yerde yani el freni kolunun tam arkasında yerde. Yani arkada oturan camı açmak için yere eğilecek. Ha, eğilip açamıyorsa sürücü elini arkaya götürecek ve arkada ortada oturan varsa ayaklarıyla haşır neşir bile olabilecek.

    Onun dışında bakarsan arabaya, bakımlarını yaparsan seni üzmez. Her yolu keçi gibi çıkar. Altı da yüksek olduğundan engebeli yollarda bile 4x4 gibidir.

    Ama dediğim gibi. Almayacaksın, kimseye tavsiye etmeyeceksin ki belki Renault bu kırptığı basit şeyleri takar da ilavelerde bile bulunur.


    Alıntıları Göster
    zaman zaman iş için araba kiralıyoruz. symbol dci gelince eyvah diyorum (aslında başka birşey diyorum), accent denk gelince seviniyorum. 2'sini de kendi arabam olarak almam.

    gerçekten bomboş bir araba. direksiyonu vitesi egzozu filan var. ama millet alıyor. reno'nun suçu yok adam bakıyor satılıyor, dur biraz daha geçireyim fiyata, bir iki şey daha çıkarayım arabadan diyor... arz talep meselesi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: genie1

    zaman zaman iş için araba kiralıyoruz. symbol dci gelince eyvah diyorum (aslında başka birşey diyorum), accent denk gelince seviniyorum. 2'sini de kendi arabam olarak almam.

    gerçekten bomboş bir araba. direksiyonu vitesi egzozu filan var. ama millet alıyor. reno'nun suçu yok adam bakıyor satılıyor, dur biraz daha geçireyim fiyata, bir iki şey daha çıkarayım arabadan diyor... arz talep meselesi

    Alıntıları Göster
    Symbol'un hem 80HP olanini hem de 65HP olanini uzun yolda kullandim. Symbol dusunuyorsaniz kesinlikle 80HP olan modele yonelin derim. 80likle 65lik arasinda ciddi bir performans farki var. Tabi ikisi de ekonomik motor.

    Aracin eksi yonlerini saymam gerekirse, hic yolda durmuyor, iceriye cok fazla ses aliyor, uzun yolda yoruyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuuberk

    Symbol'un hem 80HP olanini hem de 65HP olanini uzun yolda kullandim. Symbol dusunuyorsaniz kesinlikle 80HP olan modele yonelin derim. 80likle 65lik arasinda ciddi bir performans farki var. Tabi ikisi de ekonomik motor.

    Aracin eksi yonlerini saymam gerekirse, hic yolda durmuyor, iceriye cok fazla ses aliyor, uzun yolda yoruyor.


    Alıntıları Göster
    o fiyata daha ne olsun ki
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.