Şimdi Ara

i9500 geri tuşunun olduğu bölgede sorun (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
1
Favori
1.984
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: devilish_

    @Cicihost ile surecin basindan beri pm'lesiyoruz. Ben de cihazi kliksadan almistim ancak ses acma / kapama tusunda bariz bir bosluktan dolayi oynama oldugundan cihazi cumartesi gunu degisime yolladim. Bugun arayip iade/iptal isteginiz bugun isleme alinacak dediler. Ben de iade degil degisim istedigimi, cihazin cuma gunune kadar tarafima gonderilmesini rica ettim. Ilgileniyoruz dediler. Bakalim nasil ilgilenecekler gorecegiz. Para iadesi falan istemiyorum, su anda satisini yapmakta oldugun bir urunun degisimini yapmayip para iadesi yapmak nasil bir mantiktir? Kliksa'ya kocaman bir


    Sureci buradan yazarim ben de.

    Aynen kollektif bir şekilde hareket etmekteyiz, aynı zamanlarda satın aldık aynı zamanlarda geri gönderdik ürünlerin sorunlu olması üzerine.

    Süreçle ilgili bilgilendirme yaparız, kliksadan alışveriş yapmayı düşünenler 2 kere düşünsün.




  • Arkadaşlar benim para iadem gerçekleşti, karta iade tamamlanmış.

    Devillish_ değişim işini halledememiş henüz kendisi zaten anlatır süreçte neler yaşadığını. Fiyat artışından dolayı benim iade işlemimi gerçekleştirdiklerini ve arkadaşımın ürününü değiştirmediklerini düşünmekteyiz. Kendisine sürecin devamında yardımcı olacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cicihost

    Arkadaşlar benim para iadem gerçekleşti, karta iade tamamlanmış.

    Devillish_ değişim işini halledememiş henüz kendisi zaten anlatır süreçte neler yaşadığını. Fiyat artışından dolayı benim iade işlemimi gerçekleştirdiklerini ve arkadaşımın ürününü değiştirmediklerini düşünmekteyiz. Kendisine sürecin devamında yardımcı olacağım.



    Sevindim iadenin gerçekleşmesine :) Ne olursa olsun yeni çıkan cihazın ilk partisini almicaksin arkadaş biz acele edip aldık. Bendede ara sıra telefon titreyince çıt diye bir ses geliyor. Ben evkurdan aldim bana samsung tr garantisi dediler kutuda Samsung Elektronik garanti logosu var ama Genpa vb gibi firma logoları yok telefon gerçekten Samsung garantili mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun hocam. En iyisi @54Kadir in dediği gibi ilk partiyi almamak ve kutuyu açıp kontrol etmek. Elektronik eşyaları almak risktir fakat internetten almak bu riski artırır.
  • Kliksadan gelen cihazlarda da samsung logosu var ve kutu içerisindeki garanti belgesinde ithalatçı olarak samsung gözüküyor ama garantide kim bakıyor o konuyu bilemiyorum valla.

    İlk partileri almak cidden sıkıntılı iş, belirli hatalar zamanla gideriliyor. Ben elimdeki s3 ü satınca telefon ihtiyacımdan dolayı direk saldırdım.
  • Evet arkadaslar sureci ozet geceyim sicak firsatlarda s4 konusunda yazdim ama gormeyenler olabilir o nedenle buraya da yaziyorum.


    Gecen hafta persembe gunu siparisi verdim. Cuma gunu cihaz bana teslim edildi. Iste oldugumdan kutuyu ancak aksam acip cihazi inceleyebildim. Cihazi incelerken soldaki ses acma/kapama tusunun oynadigini, cok boslukta kisacasi urunun kusurlu oldugunu tespit ettim. Bu nedenle cihazi cuamrtesi gunu ups kargo ile degisim
    icin kliksaya yolladim. Eve geldigimde sarj aletini kutuya koymayi unuttugumu gordum ve hemen yurtici kargoyla sarj aletini de gonderdim. Aradan 4 gun gecti (bu surecte surekli mailler canli yardimdan yazdim) ve bir bayan beni aradi. Kutu iceriginden kulakligin cikmadigini ve bu nedenle islem yapilamayacagini soyledi. Ben ise kulakligi degil sarj aletini gondermedigimi, onu da yurtici kargo ile gonderdigimi ve Kliksaya 3 gun once teslim edildigini soyledim. Kendisine net olarak kulakligi kutuya koydugumu ve bundan emin oldugumu soyledim. Telefondaki bayan tamam tekrar kontrol edecegiz dedi ve o gun oylece gecti. Ertesi gun (bugun) aksam ustune kadar bir gelisme olmayinca bu kez ben aradim. Uzun ugraslar sonucu birini bulabildim karsimda. Telefona cika bayana degisimdeki urunumun durumunu sordum. O da bana kulakligin kutudan cikmadigini bu nedenle islem yapilamayacagini soyledi. Sinirden elim ayagim bosaldi o an. Kalkip Gebze'ye gidesim geldi. Kendisine yine kulakligi kutuya koydugumdan emin oldugumu soyledim. Kendisi ise bana kutunun fotograflarini cektiklerini, kutuda kulakligin olmadigini soyledi. Ben de kendisine madem oyle
    hukuksal yollara basvuracagimi soyledim ve telefonu kapattim. Bundan sonraki surecte ne olur bilemiyorum. Ama bildigim sey su: Bu firma yalanci, sahtekar, ticaret ahlaki olmayan bir firmadir. Sabanci guvencesi falan diyorlar ama kutuya koyup gonderdigim kulakligi ic edebilecek kadar seviyesiz bir firma. Belki bir depo calisani yapti bilmiyorum ama direk bana siz gondermemissiniz yalan soylemeyin muamelesi yapildi ve bu da benim agrima gidiyor. Takdir sizin...


    @Cicihost hocam sevindim paranizi alabildiginize. Ben telefonu zor kurtaracak gibi gorunuyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi devilish_ -- 13 Haziran 2013; 23:22:29 >




  • Evet ilk partiler alınmaz. Bi türlü hata çıkıyor sonraki serilerde düzeliyor. Yani ben bunu anladım. Ama s4 alanların %90 inda sorun var. Kimisinde yazılım Kimisinde kasa vb gibi. Alırken çok iyi alıyoruz sorun çıkınca çok kötüyüz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: devilish_

    Evet arkadaslar sureci ozet geceyim sicak firsatlarda s4 konusunda yazdim ama gormeyenler olabilir o nedenle buraya da yaziyorum.


    Gecen hafta persembe gunu siparisi verdim. Cuma gunu cihaz bana teslim edildi. Iste oldugumdan kutuyu ancak aksam acip cihazi inceleyebildim. Cihazi incelerken soldaki ses acma/kapama tusunun oynadigini, cok boslukta kisacasi urunun kusurlu oldugunu tespit ettim. Bu nedenle cihazi cuamrtesi gunu ups kargo ile degisim
    icin kliksaya yolladim. Eve geldigimde sarj aletini kutuya koymayi unuttugumu gordum ve hemen yurtici kargoyla sarj aletini de gonderdim. Aradan 4 gun gecti (bu surecte surekli mailler canli yardimdan yazdim) ve bir bayan beni aradi. Kutu iceriginden kulakligin cikmadigini ve bu nedenle islem yapilamayacagini soyledi. Ben ise kulakligi degil sarj aletini gondermedigimi, onu da yurtici kargo ile gonderdigimi ve Kliksaya 3 gun once teslim edildigini soyledim. Kendisine net olarak kulakligi kutuya koydugumu ve bundan emin oldugumu soyledim. Telefondaki bayan tamam tekrar kontrol edecegiz dedi ve o gun oylece gecti. Ertesi gun (bugun) aksam ustune kadar bir gelisme olmayinca bu kez ben aradim. Uzun ugraslar sonucu birini bulabildim karsimda. Telefona cika bayana degisimdeki urunumun durumunu sordum. O da bana kulakligin kutudan cikmadigini bu nedenle islem yapilamayacagini soyledi. Sinirden elim ayagim bosaldi o an. Kalkip Gebze'ye gidesim geldi. Kendisine yine kulakligi kutuya koydugumdan emin oldugumu soyledim. Kendisi ise bana kutunun fotograflarini cektiklerini, kutuda kulakligin olmadigini soyledi. Ben de kendisine madem oyle
    hukuksal yollara basvuracagimi soyledim ve telefonu kapattim. Bundan sonraki surecte ne olur bilemiyorum. Ama bildigim sey su: Bu firma yalanci, sahtekar, ticaret ahlaki olmayan bir firmadir. Sabanci guvencesi falan diyorlar ama kutuya koyup gonderdigim kulakligi ic edebilecek kadar seviyesiz bir firma. Belki bir depo calisani yapti bilmiyorum ama direk bana siz gondermemissiniz yalan soylemeyin muamelesi yapildi ve bu da benim agrima gidiyor. Takdir sizin...


    @Cicihost hocam sevindim paranizi alabildiginize. Ben telefonu zor kurtaracak gibi gorunuyorum...

    Kardeşim bence en iyisi kutuyu açarken video cekiceksin cihazın her tarafını yavaşça video ile kontrol edeceksin fotoğraf cekiceksin yani ancak böyle çözüm bulabiliriz. Vereceksin videoyu degistirmezlerse ki değiştircekler gideceksin mahkemeye. En son bu duruma getiriyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kliksa.com dan sipariş verdiğim siyah s4'ü bugün aldım.
    Sipariş vermeden evvel bu konuyu görsem herhalde sipariş bile vermezdim.
    Çok şükür bende şu an için en azından görünürde problem yok.
    Konuyu bende takip edeyim.
    Geçmiş olsun hocam.
  • 2 adet s4 telefonu serviste ücret iadesi almış ve hala parasını alamamış biri olarak ve akıllanmamış biri olarak..kliksa dan aldığım telefon şuan yanımda,daha kutusunu açmadım.bu yazıyı okudum açmadan geri mi göndersem diye düşünüyorum şuan :S
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ravenous

    2 adet s4 telefonu serviste ücret iadesi almış ve hala parasını alamamış biri olarak ve akıllanmamış biri olarak..kliksa dan aldığım telefon şuan yanımda,daha kutusunu açmadım.bu yazıyı okudum açmadan geri mi göndersem diye düşünüyorum şuan :S

    geri gönderirseniz nasıl bir süreç olacak o konuda tam net bir durum yok, şikayervar sitesinde çok fazla şikayet birikmiş firma daha yeni olmasına rağmen.
  • Arkadaşlar bu kliksa denilen site hep bozuk ürünler satıyor. Sakın buradan alışveriş yapmayın. Ben de Lg optimus L9 almıştım. Ancak kamera bozuk çıktı. İade etmek istedim. Daha sıfır aldığım ürünü değiştirmek için ilk önce ankaradaki servise kargolayın ürün bozuktur servis raporu alın, öyle iade yaparız dediler. Ancak haklarımı bildiğimi 7 gün içinde cayma hakkın oldugunu, daha kutusundan açtıgım ürünün bozuk çıktıgını bu yuzden muhattabımın servis deil, kliksa oldugu ve eğer beni servisle uğraştırırlarsa tüketici hakları mahkemesine gideceğimi söyledim. Bu sefer hemen bize kargolayın dediler. Gerçekten zorlamak gerek bunları
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nirvana_26

    Arkadaşlar bu kliksa denilen site hep bozuk ürünler satıyor. Sakın buradan alışveriş yapmayın. Ben de Lg optimus L9 almıştım. Ancak kamera bozuk çıktı. İade etmek istedim. Daha sıfır aldığım ürünü değiştirmek için ilk önce ankaradaki servise kargolayın ürün bozuktur servis raporu alın, öyle iade yaparız dediler. Ancak haklarımı bildiğimi 7 gün içinde cayma hakkın oldugunu, daha kutusundan açtıgım ürünün bozuk çıktıgını bu yuzden muhattabımın servis deil, kliksa oldugu ve eğer beni servisle uğraştırırlarsa tüketici hakları mahkemesine gideceğimi söyledim. Bu sefer hemen bize kargolayın dediler. Gerçekten zorlamak gerek bunları

    eveeet hayırlı uğurlu olsun kliksa dan aldığım telefonda bozuk çıktı
    bir ayda 3.bozuk telefonum
    bakalım bunda ne olacak
    bu saatten sonra da kimse bana samsung kaliteli telefon yapıyor falan demeyin kalbinizi kırarım :)




  • Evet biraz sıkıntılı kliksa, gerçi s4 lerde ilk partileri dağıttıkları için de bir sıkıntı sözkonusu gibi. Ama her halükarda firmanın müşteri desteği oldukça zayıf.

    Ravenous sende ne sıkıntı çıktı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cicihost

    Evet biraz sıkıntılı kliksa, gerçi s4 lerde ilk partileri dağıttıkları için de bir sıkıntı sözkonusu gibi. Ama her halükarda firmanın müşteri desteği oldukça zayıf.

    Ravenous sende ne sıkıntı çıktı?



    Telefonla konuşurken yüksek seste cızırtı çıkıyor
    Telefonun kulaklık kısmından hışır hışır ses geliyor karşımdaki konuştukça
    Sesini kısarsam ya da karşımdakine sessiz konuş dersem çıkmıyor
    Bıktım artık bu sorunlardan
  • Arkadaslar konuyu takip eden varsa diye yaziyorum;


    Kliksa'ya geri doderdigim cihazin, kutu iceriginden kulakligin cikmadigi iddia edildigi icin degisimi yapilmiyordu. 1 hafta kadar ugrastim kliksa calisanlariyla. Gectigimiz Cuma bir mail daha attilar, ne kadar gereksiz bir firma olduklarini gosterdiler. Maili aynen kopyaliyorum;

    quote:

    Sayın İlgili,
    kliksa.com’a gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz.
    İde ürününüz ile birlikte olması gereken şarj aleti ve kulaklık tarafımıza ulaşmamıştır. Tekrar kontrol etmenizi rica ediyoruz.
    Bilgilerinize sunarız.
    Saygılarımızla,
    kliksa.com


    Gunlerdir kutu iceriginden kulakligin cikmadigini soyleyen kliksa calisanlari, ne olduysa sarj aletini de kaybedip bana sarj aletini de gondermeyen musteri muamelesi yaptilar. Neyse ki sarj aletini kutu icerigine eklemeyi unuttugumdan, kutuyu UPS kargoya teslim ettikten birkac saat sonra Yurtici kargo ile Kliksaya gondermistim. Hemen kendilerine kargo fisini mail attim ve 1 saat sonra kendilerini aradim. Telefonda gorustugum bayan, kulaklik hala bize ulasmadi ama iadeyi yapacagiz dedi. Lutfetti yani bir yerde anlayacaginiz. Kendisine kulakligi kesinlikle kutu iceriginde gonderdigimi, tekrar tekrar incelemelerini soyledim ve telefonu kapattim. Ertesi gun iade tutar kredi kartima geri yatirildi. Sarj aletini kutuya koymayi unutmasaydim, elimde bir kanit olmayacakti ve belki de kendimi inandiramayacaktim Kliksa calisanlarina. Her seyde bir hayir varmis gercekten... Bir daha Kliksa mi? Mumkun degil...




  • Geldi yeni telefon c5 den.

    Bu sefer geri tusunda sorun yok, baska bir sorun da goremedim. Her sey yerli yerinde suan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.