Şimdi Ara

IBM & LENOVO GARANTİ HİZMETLERİ (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
660
Cevap
9
Favori
78.653
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mrb Arda bey,
    Lenovo 3000 n200 0769 bwg modelini kullaniyorum gunduz kullananip kapattigim bilgisayarimi gece acmaya calistim fakat acilista cikan beyaz ekranda mavi lenovo yazisinda takili kaliyo lenovo care tusuna basarak acmaya calisiyorum yine ayni sey sizce sorun nedir ve ne yapmak gerekir
  • Arda bey cihazımın özelliklerini yazarak pm ile gönderdim.İnşallah en kısa zamanda Dvd ler elime geçer.Cevabınızı bekliyorum.
  • arda bey cihazın özelliklerini pm attım inşallah eline geçer

    birde sorunum pc y530 ram 3 gb idi öyle gözüküyordu ama format attığımda ram hızı 2527 oldu neden düştü ram anlamıyorum setupta 3 gözüküyor hala ama bilgisayarı sağ tıkladığımda düşmüş görünüyor yardmcı olursanız sevinirim
  • Arda bey merhabalar.
    Öncelikle vermiş olduğunuz hizmet ve dh kullanıcılarına yaptığınız rehberlik için teşekkür etmek istiyorum.
    Benim sorunuma gelince, 3000 n200 bwg0769 modeli kullanıyorum. 6 ay önce migrostan aldım. alır almaz xp pro 32bit yükleyip, uyumlu 2gb ram taktım. bilgisayarı aldığım günden beri sıkça yaşadığım sorun: kapağı kapatıp uyku moduna geçtikten sonra, tekrar kapağı açtığımda ve kullanmaya çalıştığımda ekrana görüntü gelmiyor. fan sesi duyuluyor, hardisk çalışıyor, ışıklar yanıyor ama görüntü yok. görüntü alamadığım zamanlarda da bazen kapama tuşuna basılı tuttuğumda kapanmıyor bende fişten çekip bataryayı çıkarıp geri takarak bilgisayarı yeniden başlatabiliyorum. ayrıca son zamanlarda fiş takılıyken, klavye veya touchpad çok hafif elektrik kaçağı yapıyor, elim bi kaçkez çarpıldı. bu problemleri daha önce yaşayan oldu mu merak ediyorum. teşekkürler.




  • Arda bey,

    Bilgisayarın "MBR" bölümünün yedeğini alıp, günün birinde "OneKey Rescue System" düğmesi işlevsiz hale geldiğinde, önceden almış olduğumuz bu "MBR" yedeğini geri yüklememiz durumunda "OneKey Rescue System" düğmesi işlevini geri kazanır mı?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ahlatlı.com

    Arda bey cihazımın özelliklerini yazarak pm ile gönderdim.İnşallah en kısa zamanda Dvd ler elime geçer.Cevabınızı bekliyorum.


    Orjinal Recovery Talebiniz tarafımdan alınmıştır ve işleme sokulmuştur. Dvdler set elime ulaşır ulaşmaz size tekrar dönüp adresinize kargolayacağım.


    quote:

    Orjinalden alıntı: selfen

    arda bey cihazın özelliklerini pm attım inşallah eline geçer

    birde sorunum pc y530 ram 3 gb idi öyle gözüküyordu ama format attığımda ram hızı 2527 oldu neden düştü ram anlamıyorum setupta 3 gözüküyor hala ama bilgisayarı sağ tıkladığımda düşmüş görünüyor yardmcı olursanız sevinirim


    Yeni kurduğunuz işletim sietemi nedir? xp ise sp2 li olduğuna emin olunuz ve lenovo.com adresinden chipset update"ini kurup bi öyle bakınız.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: dell1903

    Arda bey merhabalar.
    Öncelikle vermiş olduğunuz hizmet ve dh kullanıcılarına yaptığınız rehberlik için teşekkür etmek istiyorum.
    Benim sorunuma gelince, 3000 n200 bwg0769 modeli kullanıyorum. 6 ay önce migrostan aldım. alır almaz xp pro 32bit yükleyip, uyumlu 2gb ram taktım. bilgisayarı aldığım günden beri sıkça yaşadığım sorun: kapağı kapatıp uyku moduna geçtikten sonra, tekrar kapağı açtığımda ve kullanmaya çalıştığımda ekrana görüntü gelmiyor. fan sesi duyuluyor, hardisk çalışıyor, ışıklar yanıyor ama görüntü yok. görüntü alamadığım zamanlarda da bazen kapama tuşuna basılı tuttuğumda kapanmıyor bende fişten çekip bataryayı çıkarıp geri takarak bilgisayarı yeniden başlatabiliyorum. ayrıca son zamanlarda fiş takılıyken, klavye veya touchpad çok hafif elektrik kaçağı yapıyor, elim bi kaçkez çarpıldı. bu problemleri daha önce yaşayan oldu mu merak ediyorum. teşekkürler.


    Bu tip sorunla 2 kez bende karşılaştım, uyku modu ayarlarını kurcalayarak bu sorunu çözdüm bir seferınde, 2.cısınde ise mainboard değişerek sorunu giderdik. size tavsiyem once bi uyku modu ayarlarını kurcalamanız. kapağı kapattığınızda ekrana goruntu uyku moduna düşer, kapağı açıp hafifce makine power butonuna bastığınızda ekrana tekrar görüntü gelir ve kaldığınız yerden devam edersiniz.makine uyku modundayken fişini çekmeyiniz, olası farklı sorunlarla arızalarla karşılaşırsınız.elektrik kaçağı yapması ılginç yada sizi çarpması cunku ust kısım aksamı sert plastik den yapılmıştır, elektirik iletmez.


    quote:

    Orjinalden alıntı: d4Wgs5h4s


    Arda bey,

    Bilgisayarın "MBR" bölümünün yedeğini alıp, günün birinde "OneKey Rescue System" düğmesi işlevsiz hale geldiğinde, önceden almış olduğumuz bu "MBR" yedeğini geri yüklememiz durumunda "OneKey Rescue System" düğmesi işlevini geri kazanır mı?




    Tekrar yükleme yapabilirsiniz. create recovery bölümünden oluşturabilirsiniz.




  • merhaba arda bey ben lenovo forumunu yeni gördüm.çünki lenovo s9 sipariş ettim.yarn elimöde.recovery cd si oluşturmak için bir çok arkadaşa yardımcı olmuşsunuz.ürün elime geçtiğinde bende sizden recovery cd si isteyeceğim.saygılar...
  • Orjinalden alıntı: Arda


    Orjinalden alıntı: dell1903

    Arda bey merhabalar.
    Öncelikle vermiş olduğunuz hizmet ve dh kullanıcılarına yaptığınız rehberlik için teşekkür etmek istiyorum.
    Benim sorunuma gelince, 3000 n200 bwg0769 modeli kullanıyorum. 6 ay önce migrostan aldım. alır almaz xp pro 32bit yükleyip, uyumlu 2gb ram taktım. bilgisayarı aldığım günden beri sıkça yaşadığım sorun: kapağı kapatıp uyku moduna geçtikten sonra, tekrar kapağı açtığımda ve kullanmaya çalıştığımda ekrana görüntü gelmiyor. fan sesi duyuluyor, hardisk çalışıyor, ışıklar yanıyor ama görüntü yok. görüntü alamadığım zamanlarda da bazen kapama tuşuna basılı tuttuğumda kapanmıyor bende fişten çekip bataryayı çıkarıp geri takarak bilgisayarı yeniden başlatabiliyorum. ayrıca son zamanlarda fiş takılıyken, klavye veya touchpad çok hafif elektrik kaçağı yapıyor, elim bi kaçkez çarpıldı. bu problemleri daha önce yaşayan oldu mu merak ediyorum. teşekkürler.


    Bu tip sorunla 2 kez bende karşılaştım, uyku modu ayarlarını kurcalayarak bu sorunu çözdüm bir seferınde, 2.cısınde ise mainboard değişerek sorunu giderdik. size tavsiyem once bi uyku modu ayarlarını kurcalamanız. kapağı kapattığınızda ekrana goruntu uyku moduna düşer, kapağı açıp hafifce makine power butonuna bastığınızda ekrana tekrar görüntü gelir ve kaldığınız yerden devam edersiniz.makine uyku modundayken fişini çekmeyiniz, olası farklı sorunlarla arızalarla karşılaşırsınız.elektrik kaçağı yapması ılginç yada sizi çarpması cunku ust kısım aksamı sert plastik den yapılmıştır, elektirik iletmez.


    malesef uyku modu ayarlarıyla da sorunum geçmedi, daha önce defalarca uğraşmıştım zaten. yeriniz nerde acaba, elden getirsem bilgisayarı?




  • Merhaba Arda bey,
    Lenovo SL500 A18 kullanıcısıyım. 1.5 ay kadar önce cihazı aldığım gün Kurtarma DVD si oluşturma yönergelerini izleyerek 2 adet DVD yazdırdım.Bir süredir Windows Vista'da (sanırım işyerimdeki ağdan bulaşan virüsler yüzünden oluşan donmalar,mavi ekran hataları gibi) sıkıntılarım oluyordu. Elimde hazır DVD var nasılsa diyerek C partisyonunu formatlayıp buraya Windows XP kurdum. Memnun kalmadığımdan Recovery yapmak istedim. Ancak disklerimde gereken veriler yazılmamış olduğundan Recovery işlemi de gerçekleşmedi. DVD seti sipariş ettim ancak gelmesi uzayacak sanırım.Makinemi gerekli yazılımlardan yoksun olarak kullanıyorum.Windows XP üzerine de tüm araçları da kurduğum halde recovery aracı bile çalışmıyo. Sizce hata mesajı vermeden neden DVDler hatalı olarak yazılmış olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DrErcument -- 5 Ocak 2009; 21:43:55 >
  • merhabalar
    ben yeni bir lenovo U330 ideapad aldım
    recovery cdlerini nasıl elde edebilirim acaba
  • quote:

    Orjinalden alıntı: drsilfeler

    merhabalar
    ben yeni bir lenovo U330 ideapad aldım
    recovery cdlerini nasıl elde edebilirim acaba


    Keşke Forumu bi takip etseydiniz.

    IDEPAD SERİSİNİN GARANTISINI RECOVERY DVDLERINI SADECE SA-DE-CE 0800 211 00 19 NUMARALI TELEFON VERMEKTEDİR.

    BU KONUDA LÜTFEN DAHA FAZLA İSTEK YAPMAYINIZ.


    ANLAYIŞINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.
  • merhaba Arda Bey,
    lenovo 3000 N200 laptop kullanıyorum. Makinanın sesi çok az çıkıyor daha önce kullandığım laptopla kıyaslanmayacak kadar az. Denetim masası ve media playerin ses ayarları son seviyede ama maalesef ses kulağı dayayıp ancak duyulacak seviyede. Bu konuda acil yardımınıza ihtiyacım var. İlginize teşekkür ederim.
  • Herkese merhaba,
    11 ay önce Migrostan Lenovo 3000 N200 serisinden bir bilgisayar aldım. Vista yüklüydü sonra kardeşim daha hızlı çalışması için Xp Professional yükledi. Bugün bilgisayarım

    System Error &H800706BA (-2147023174). RPC sunucusu kullanılamıyor.
    diye bir mesaj vermeye başladı. Msn ve bazı programlar, Başlat, wireless, bluetooth çalışmıyor ve bilgisayarın sesi çıkmıyor. Ses kartı kurulmamış gibi görünüyor.

    Bu zamana kadar biraz sorunluydu bilgisayarım ama şimdi kullanılamayacak kadar acayipleşti :(
    Alt Gr- Tab yapmadan programlar arası geçiş yapamıyorum. Sistem geri yükleme yapayım dedim "bilgisayarınız sistem geri yükleme ile kurtarılamaz" mesajını veriyor.
    Üniversitelerin final dönemi ve ödev hazırlamam gerekiyor ama kullanamıyorum. Ne yapabilirim servise mi götürmeliyim? Garanti kapsamına girmiyor sanırım değil mi?
    Kendim yapabileceğim bir şey var mı? Umarım vardır Çünkü servis para isterse verecek param yok :(




  • merhaba arda bey iki sorum olacaktı.

    1- Thinkpad sl 500 a18 modelinde kart okuyucu var mı?
    2- Aynı ürünün recovery menüsü neden ingilizce ve recovery ekranında bulunan gelişmiş recovery seçenekleri ne anlama geliyor, detaylı olarak ve türkçe olarak bu ürünün recovery menülerini anlatan ayrıca care menüsündeki özellikleri anlatan bir türkçe döküman var mı, kullanma klavuzu çok yetersiz çünkü. iyi günler
  • Selamlar bende Lenovo Ideapad Y530 modelini kullanıyorum. Sistem çöktüğünde recovery disk oluşturmamıştım açılışta fabrika ayarlarına dönme gibi bir durumumuz olduğunuda bilmiyordum bu yüzden c: ye format atarak vista kurmay karar verdim ancak orjinal bir vista dvd sinden kendi lisans numaramla kurmama rağmen kurulum bittikten sonra 0x0000007b gibi bir mavi ekran hatası almaya başladım. Daha sonra recovery bölümünde fabrika ayarlarıyla kur diye bir kısım olduğu fark ettim ve orayı kullanarak kurmaya çalıştı ama orada da %0 da kitlendi 30 dk beklememe rağmen de recovery işlemi başlamadı bende ne vista çalışıyor ne de recovery diye direk Pardus'u kurdum :D Şu an Vista'da yapığım herşeyi yapıyorum(oyunlar hariç) ancak bilgi-işlem departmanında olduğumdan Vista da lazım olabiliyor. Recovery partition ı ve D: partitionını formatlamadım sizce nasıl bir çözümü olabilir bu durumun? Şimdiden teşekkürler,iyi çalışmalar.
    Not: Recovery dvd sini belirttiğiniz 0800'lü numaradan isteyeceğim. Ancak bildiğiniz gibi harddiskteki recovery bölümünü ayağa kaldırarak daha hızlı recovery yapabileceğimizden en son çare olarak düşünüyorum.


    Edit: Sanırım recovery bölümünü kurtarmayla ilgili adım atabilecek kadar bilgi sahibi oldum. Ama neden vista kurarken 0x0000007b kodlu hatayı veriyor anlayamadım ram yada harddiskle ilgili problemlerde bu hatayı veriyormuş ama öyle bir hata yok yaptığım testlere göre.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DoKuZuNCuKaPI -- 3 Ocak 2009; 11:10:40 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: aliriza81

    merhaba arda bey iki sorum olacaktı.

    1- Thinkpad sl 500 a18 modelinde kart okuyucu var mı?
    2- Aynı ürünün recovery menüsü neden ingilizce ve recovery ekranında bulunan gelişmiş recovery seçenekleri ne anlama geliyor, detaylı olarak ve türkçe olarak bu ürünün recovery menülerini anlatan ayrıca care menüsündeki özellikleri anlatan bir türkçe döküman var mı, kullanma klavuzu çok yetersiz çünkü. iyi günler

    Arda bey sanırım meşgul bir süredir. Ben cevap vermeye çalışayım.
    1- SL500 modelinde sol tarafta Card reader mevcut,yan tarafta card işareti var oradaki muhafazayı tırnakla çıkartmak gerekiyor.(Bakınız aşağıdaki şekil)
    [img=http://img242.imageshack.us/img242/1265/265d7f5b13to8.th.jpg]

    2- Ben de Türkçe dokümanları çok aradım ama maalesef ulaşamadım.Biraz teknik terim bilmek yeterli olacaktır sanırım.




  • selamlar
    lenovo 3000 n100 makine kullanıyorum benim makinamın anakartı serviste değiştiğinden beri lenovo care güncellemesi yapamıyorum. Her girdigimde lenovo update makinamı yalnış tanıyor.TP-63___ diye bir makina diyor ama benim bilgisayarım degil bu, devam ettigimde ise error 75 diye bir hata veriyor. lenovo community e girdigimde gördüm ki anakartı degişen bütün lenovolar da bu sorun varmış. Peki bu sorun ortada fakat çözümü nedir? lenovo care den güncelleme yapamıyorum tabi makinanın perfonmansını arttıran en önemli şeyden mahrum kalıyorum yardımlarınız bekliyorum teşekkürler.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: merhaba_2233

    selamlar
    lenovo 3000 n100 makine kullanıyorum benim makinamın anakartı serviste değiştiğinden beri lenovo care güncellemesi yapamıyorum. Her girdigimde lenovo update makinamı yalnış tanıyor.TP-63___ diye bir makina diyor ama benim bilgisayarım degil bu, devam ettigimde ise error 75 diye bir hata veriyor. lenovo community e girdigimde gördüm ki anakartı degişen bütün lenovolar da bu sorun varmış. Peki bu sorun ortada fakat çözümü nedir? lenovo care den güncelleme yapamıyorum tabi makinanın perfonmansını arttıran en önemli şeyden mahrum kalıyorum yardımlarınız bekliyorum teşekkürler.


    Merhabalar,


    Yoğun iş ortamından dolayı eskisi kadar sık sık giremiyorum, ve özellikle bana atılan ithamlar ve bazı kullanıcıların bazı ricalarda bulunmama rağmen beni dinlemeyerek olumsuz davranışlarını sürdürerek ve artarak devam ettiğinden soğudum açıkcası.

    sizin sorununuza gelecek olursak yeniden orjınal recoverynizi kurun ve sıze son aşamada updateleri soracaktır zamanı belirtip yeniden orjinal kendı update programından kurabilirsiniz.




  • Evet insanlarla ugraşmak zordur ama şuda varki bir forum sitesinde veya başka bir yerde hangi bilgisayar markası iyi yada kötü şahıslara lenovo servisi gibi yardım saglıyor. Ben karşılaşmadım varsa bilmiyorum. Açıkçası kendi adıma bilgisyarım çok fazla arıza vermesinden dolayı biraz memnuniyetsizlik yaşasamda servisinden çok memnun oldugumu söylemeliyim. Lenovo servislerinde hiç bir güçlük yaşamadığımı ve gayet saygılı bir dil kullandıkarını söyliyebilirim.
    Sizin dedginize gelince orjinal cd sinden iki kere kurdum bilgisayarı dediginiz gibi update leri soruyor ayarlıyorum fakat o gün geldiginde yine error 75 hatası veriyor ilk olarak karşıma user information diye bir sayfa çıkıyor orda yazanlar aşagıdaki gibi

    in order to determine the updates available for your system, the following information must be sen to the Package Index Server.

    Click to OK button to send to information. Click to Cancel button to calcel to search for updates.

    Machine type and model: TP-63___
    Operating system: Windows Vista
    Language: En


    OK butonuna bastıgımda ise:

    Error 75 received from the Package Index Server.Please contact the Support Center.

    şeklinde yazıyor sorun benim TP-63__ diye bir makina modelim olmayışı. yalnış makina modeli ve bu yüzden iki kere lonovo nun göderdigi dvd lerden format attım birşey fark etmiyor.

    http://forums.lenovo.com/lnv/board/message?board.id=N_Series_Lenovo_3000&message.id=9530

    http://lnv.lithium.com/lnv/board/message?board.id=N_Series_Lenovo_3000&message.id=2458

    linklerine bakarsanız sevinirim bu sorunu olan başka ülkelerden insanlar yazmışlar.




  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.