Şimdi Ara

IBM & LENOVO GARANTİ HİZMETLERİ (18. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
660
Cevap
9
Favori
78.652
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cLk

    beylikdüzü 5m migrostan 2008 mart ya da nisan ayında n200 c2d 1.6 modelinden almıştım dünden beri fan bozuldu sanırım. fandan rahatsız edici sesler geliyor. zaten fan devamlı çalıştığı için kafam şişti. sanki evin içinde inşaat çalışması var. sorum şu şimdi ben bu aleti 5m migrosa mı götüreceğim yoksa beylikdüzüne yakın garantiye verilecek başka güvenilir biryer var mı? fanı değiştirirler mi yoksa sprey sıkıp geri mi verirler acaba? daha önce bu sorunla karşılaşanlardan yardım bekliyorum.


    Alalı neredeyse 10 ay"a yakın bir süre olmuş.
    Fan problemleriyle zaman zaman karşılaşılmaktadır. Size önerim

    SERİ BİLGİ TEKNOLOJİLERİ
    Alemdağ Cad. Masaldan İş Merkezi No:46 G Blok
    Çamlıca
    0216 522 13 00
    www.seriltd.com.tr

    Buraya cihazınızı götürmeniz, sprey sıkımı ilk başta denenir serviste testde sorun devam ediliyorsa orjinal yedek cpu fan ile değiştirilir.




  • Merhaba babam bilgisayari aldigi sırada xp kurdurtmus makinaya ben format atmak istiyorum. Suan XP de yazılım sahteciligi kurbani olabilirsiniz cıkıyor iki de bir tekrar format atip vista kurmak istiyorum ne gibi sorunlarla karsilasabilirim ayrica daha önce hic dizüstünde format atmadim :S recovery cdsi fln da yok nasil yapablirz ? elinde recovery cdsi olan gönderebilirmi acaba

    model : ideapad y530 2.26 250gb 9500g
  • ARDA kardeşim selam...

    6 aydır n200 kullanıyorum. Geçen gün format atmak zorunda kaldım hdd yi böldüm vs.vs. haliyle rec. olan partitionda uçtu. bende vista basic indirdim warez bi steden. Henüz kurmadım ama bendeki orjinal lisans keyle kurulum ve etkinleştirme yapabilirmiyim ? Ve senden ricamda şu herkese yolladıgın rec dvd sini banada kargolayabilirsen çok sevinirim.

    Ayrıca sormak istediğim başka birşey var.

    Bende external wd hdd var 500 lük. Firewire kablomun bir ucu 6 diğeri 4 pin. Hdd den laptopa firewire ile bağlamaya çalışınca hdd yi görmüyor. Sadece usb ile görüyor. oysaki usb bağlantısınıda masaüstü pc de kullanıyorum ondada firewire yok çünkü. Neden firewire ile hdd yi göremiyorum ? Teknik bir problemmi var yoksa yazılımmı yüklemem gerekli ?

    NOT: Lenovo sitesinden system uptade kurulumu yaptım ve ne var ne yok indirdim ama banamasın demedi :(

    Ayrıca laptopun üstünde 120gb hd var ancak bu yetmiyor bana. Bunun yanına 2.ci bir hdd takma şansımız var mı yoksa yenisini takarken bunu açığamı alıcaz ?

    Çok teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darkart -- 20 Ocak 2009; 7:05:23 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: darkart

    ARDA kardeşim selam...

    6 aydır n200 kullanıyorum. Geçen gün format atmak zorunda kaldım hdd yi böldüm vs.vs. haliyle rec. olan partitionda uçtu. bende vista basic indirdim warez bi steden. Henüz kurmadım ama bendeki orjinal lisans keyle kurulum ve etkinleştirme yapabilirmiyim ? Ve senden ricamda şu herkese yolladıgın rec dvd sini banada kargolayabilirsen çok sevinirim.

    Ayrıca sormak istediğim başka birşey var.

    Bende external wd hdd var 500 lük. Firewire kablomun bir ucu 6 diğeri 4 pin. Hdd den laptopa firewire ile bağlamaya çalışınca hdd yi görmüyor. Sadece usb ile görüyor. oysaki usb bağlantısınıda masaüstü pc de kullanıyorum ondada firewire yok çünkü. Neden firewire ile hdd yi göremiyorum ? Teknik bir problemmi var yoksa yazılımmı yüklemem gerekli ?

    NOT: Lenovo sitesinden system uptade kurulumu yaptım ve ne var ne yok indirdim ama banamasın demedi :(

    Ayrıca laptopun üstünde 120gb hd var ancak bu yetmiyor bana. Bunun yanına 2.ci bir hdd takma şansımız var mı yoksa yenisini takarken bunu açığamı alıcaz ?

    Çok teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim.


    Merhabalar,

    Arka kısımdaki key sizin recoverynizle ilişkilendirilmektedir. Dışardan bir Vista alıp kurduğunuzda makinenizdeki key"i kabul etmeyeceğini sizd deneyerek göreceksiniz. Onun için elinizde orjinal recovery dvd seti bulundurmanızda ve bu set ile kurulum yapmanızda fayda var. Bu konuda size özelden bilgiledirici mesaj attım.


    Firewire yazılımını lenovo.com adresinden utility Başlığı altında bi gözden geçirerek var ise firewire pack"ini kurunuz. ayrıca system testlerden Card okuyucu ve firewire donanımlarınızı test"den geçirmeyi deneyin derim. (Kart sıkıntısı arıza bozuklukta olabilir)

    Malesef 2.disk takma şansınız yok, Yenisini takarken eskisini çıkarmanız gerekecek yuvasından. disk konusundada elimde uygun disk vardır onuda özelden ilettim.

    Görüşmek üzere..




  • Arda bey,
    biosu güncelliyemedim sanırım bu tür sistemler de administer kapalı geliyormuş önce onu açmak gerekiyormuş ms dos sisteminden fakat ben nasıl açılacagını bilmiyorum

    quote:

    Orjinalden alıntı: Arda

    quote:

    Orjinalden alıntı: merhaba_2233

    hayır denemedim bios update nasıl nereden bulabilecegimi ve kurabileceğimi bilmiyorum benim mainboard un marka ve seri numarasını da bilmiyorum uygun olanını nasıl seçebilirim hiç bilgim yok bu konuda basitçe anlatabilirseniz sevinirim burada anlatması uzunsa bu konuyu anlatan bir site tavsiye etmenizi rica edecem
    yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim


    www.lenovo.com.tr adresıne giriyorsunuz,
    burdan

    DESTEK Başlığı Altında bulunan;
    Yüklemeler ve driver'lar menüsüne tıklıyorsunuz.

    Açılan pencereden sağ üst köşede bulunan ve yanında Go yazılı olan search kısmına;
    Makinenizin altında bulunan Type numarasını giriyorsunuz. (Örneğin, 0769BVG,0764A24) Gibi sizin ki neyse onu giriyorsunuz.
    Daha sonrakarşınıza "ALL SUPTOPICS" adlı pencere cıkıyor ve onun yanındakı okdan BIOS Seçeneğine gırıyorsunuz. ve No dısket olan bios update ı ındırıp kuruyorsunuz.




  • ebenlier

    Sayın emre bey, benden talep etmiş olduğunuz SL00 makinenize ait 2746 Orjinal recovery dvd setiniz elime ulaşmıştır.
    Pm"den de sizi bilgilendirdim.
    Bugün bana belirtmiş olduğunuz kargoya veriyorum yarın elinizde olur. Hayırlı olsun.


    @merhaba_2233

    Hım Onuda burda anlatmak zor olur. esasında sitede anlatıyor fakat ingilizce. Olmadı servise getirin Bu sıkıntınızı dile getirin servisle çözmeyi deneyin.
    en mantıklı yol bu gibi görünüyor.
  • Merhabalar,

    Yaklaşık iki hafta önce arkadaşımla birlikte birer Lenovo SL500 aldık. (P8600 işlemcili ve WSXGA 1680X1050 çözünürlüklü ekran.)

    Her ikisinde de arka kapağa hafifçe dokununca yada kapağı biraz sallayınca ekranın sol üst kısmına yakın bir noktada dalgalanma oluyor (Tıpkı ekrana doğrudan dokunulunca olduğu gibi)
    Tahminim ekran içindeki kablolarda biri yanlış bir yerden geçerek ekran panelini arkadan sıkıştırıyor.

    Bu problemle karşılaşan ve halleden birisi varsa bizimle paylaşabilir mi?
    Ya da sizde de Lenovo SL500 varsa bence bir kontrol edin.
  • Kuzenim labtop almak istiyor ve ona uygun özelliklerde/fiyatta bir Lenovo buldum...

    quote:

    İşlemci Intel® Core 2 Duo processor T5800 (2.0GHz - 800MHz)
    Ekran 15.4" WXGA Parlak Ekran + Kamera
    RAM (1GB x 2) 2GB
    HDD 250 GB
    Ekran Kartı Mobile Intel GMA 4500M (GL40) 256MB Ekran kartı
    Genişleme Yuvaları Display port, HDMI, RJ-11, RJ-45, 4 x USB 2.0, 4-1 digital media reader (SD/MMC/MS/XD)
    Optik Sürücü DVD±RW DL
    Diğer 10/100Mb Ethernet, Intel 5100 AGN (1x2) kablosuz iletişim, Bluetooth
    İşletim sistemi Microsoft Windows Vista Home Premium Türkçe İşletim Sistemi
    Pil ve Pil Ömrü Li-Ion 6 cell
    Klavye Q Turkçe
    Ağırlık 2.74kg
    PN NS737TX
    Garanti 2 Yıl
    1099 TL Nerdeyse tüm kartlara 12 Taksit yapıyorlar.


    Alet bu işte, ancak kafamda bazı sorular var... Yazılımsal sorunları halletmek çok zor değil ki Arda bey in yardımlarıyla çok daha kolay olacak gibi ancak Lenovo'nun donanımsal servis-garanti desteği ve ürünün sağlamlığı nasıl acaba? İnternetten araştırdım pek bir şey bulamadım bu konu hakkında ki piyasaya yeni girmiş bir marka, gerçi IBM devamı olması güvenimi arttırmakta... Yorumlarınızı bekliyorum...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: devnax

    Merhabalar,

    Yaklaşık iki hafta önce arkadaşımla birlikte birer Lenovo SL500 aldık. (P8600 işlemcili ve WSXGA 1680X1050 çözünürlüklü ekran.)

    Her ikisinde de arka kapağa hafifçe dokununca yada kapağı biraz sallayınca ekranın sol üst kısmına yakın bir noktada dalgalanma oluyor (Tıpkı ekrana doğrudan dokunulunca olduğu gibi)
    Tahminim ekran içindeki kablolarda biri yanlış bir yerden geçerek ekran panelini arkadan sıkıştırıyor.

    Bu problemle karşılaşan ve halleden birisi varsa bizimle paylaşabilir mi?
    Ya da sizde de Lenovo SL500 varsa bence bir kontrol edin.


    bu laptop ın aynısından bende de var ve aynı sorun bende de mevcut ancak sen diyince dikkatimi çekti. pek rahatsız eden bi durum değil açıkçası. benim asıl sorunum bu laptop ın ramini 3gb a çıkartmak istiyorum ama ram kapağını açmak mümkün değil :) ne yaptıysam açılmadı. vidaları açmaya çalışırken elim soyuldu ancak vidalarda milim oynama yok.




  • Oradaki sıkışıklık ileride ekranda bir çatlamaya sebep olabilir ve bu da 300-400$ dan aşağıya mal olmayabilir. Ben onarım için göndermeyi düşünüyorum.
  • Yo Ust Klavye cover 300-400 dolar gibi bi rakam değildir. Ama tabikide garantisi var iken servise göstermek ve sıkıntılı parçanın değişimini talep etmek en dopru ve en mantıklısıdır.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Arda

    ebenlier
    merhaba_2233

    Hım Onuda burda anlatmak zor olur. esasında sitede anlatıyor fakat ingilizce. Olmadı servise getirin Bu sıkıntınızı dile getirin servisle çözmeyi deneyin.
    en mantıklı yol bu gibi görünüyor.


    Arda Bey
    tavsiyenize uydum makineyi garantiye götürdüm yaklaşık bir hafta kaldı fakat sorun çözülemedi update yaptıklarını setup ı yediremeklerini söylediler bunların 7 adet cd leri varmış onları istiyecez dediler fakat beklemedim bilgisayar lazım oldugu için geri aldım.
    neyse benim sorum şu, daha önce de belirttigim gibi bilgisayarım çok arıza verdi ve garantisi garanti belgesinde 3 yıl olarak belirtigi halde sizin sistemde 2 ay olarak görülüyor bu sorun bendeki fatura ile çözümlendi fakat bu sefer de 3 yıl olamaz 2 yıldır dendi ve iki yıl dolmasına 5 ay gibi bir süre kaldı bilgisayarımdaki lenovo anakartla lenovo yazılım arasındaki bu sorun garanti kapsamında bir sorun mu yoksa lenovo servisinin müşteri memnuyeti için bir iyi niyeti mi? çünkü garanti kapsamında ise bir an önce yaptırmak isterim eger yok degilse daha sonraya bırakacam bigisayarımı uzun süre bırakmak istemiyorum çok lazım oluyor.Gerek siz olsun gerekse daha önce muhattap oldugum istanbul destek servisi ve ş.urfadaki bilban bilgisayar gerçekten çok iyi niyetli ve nazik bu servis kalitesinden çok memnunum ve hepinize bu kalitenizden dolayı teşekkür etmek isterim




  • Doğrusunu soylemek gerekirse bi çok parça beklediğim makine var,Gümrük sıkıntılar yaşanıyor parçalarda.
    Bana kalırsa servise vermeniz ve garantisi dolmadan gerekli parçaların değişmedir. Enazından kafanız rahat olur.
    tabiki gene sizin bileceğiniz iş, aynı zamanda güzel sözcükleriniz için teşekkürleri.
    Birbirimizi anladıktan sonra hic bır zaman problem olmaz.
  • iki ay once garantisi dolan bir x41 cihazim vardi. 15 gun kadar once cihaz kapandi ve hic acilmadi. Sarj isiklari dahil hic isigi yanmiyordu. Istanbul kozyataginda ki servise gonderdim servisten geldikten sonra simdi alet pilsiz acilmiyor ama pil takiliyken de turuncu sarj isigi yanip sonuyor.

    Servisten sarj devresinin arizali oldugunu soylediler ve 200 dolar+ KDV "tamir" icin istediler ben kabul etmeyince 30 lira alip geri yolladilar. Parca degisimi bile olmayan sey icin 200dolar+KDV biraz fahis degilmi ve tamiratin garantiside yok aletin tamamen bozulmasi ihtimali var ve riski bana ait. Boyle bir sarj devresini bulabilir miyim istanbulda bir yerden?
  • istanbulda böyle bir fırma varmı bilmiyorum ama.

    Seri Bilgi teknolojilerine götürüp durumu anlatabilirsiniz.
    Yardımcı olacaklardır.



    Ayrıca

    "ayizer"

    Benden talep etmiş olduğunuz orjinal recovery setiniz tarafımdan belirtmiş olduğunuz adresinize kargolanmıştır.
    Hayırlı olsun.
  • selamlar ben 3000 n500 kullanicisiyim. 2x1 gb 533 mhz kingston ram takinca alet acilmiyor. kendi 1 gb ramini yukseltmeye calistim olmadi sizce neden olabilir ya da ne yapabilirm ?
  • Öncelikle Bu cihazlar en düşük 667Mhz ram ile çalışmaktadır. 533Mhz ile çalışmaması normal olabilir.
    Lütfen uyan bir ram alıp takmayı deneyiniz.
  • Selamlar,

    Arda Bey,

    Recovery Cd talebim için gerekli bilgileri mesaj olarak size yolluyorum, umarım yardım edersiniz..

    Teşekkür ederim şimdiden
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Muptela

    Selamlar,

    Arda Bey,

    Recovery Cd talebim için gerekli bilgileri mesaj olarak size yolluyorum, umarım yardım edersiniz..

    Teşekkür ederim şimdiden


    Rica ederim gerekli bilgileri size yolladım cevap beklemekteyim sizden

    Ayrıca gerekli işlemleri tamamlayan
    szmania nickli selçuk hocam"a bugun orjinal recovery dvd setinin talebini yaptım kaydını açtım.
  • LENOVO 3000 V200 NOTEBOOK 569D922 laptobum var arıza verdi kangurumdan almıştım garantiye yollamak istiyorum ürünü alalı 8 ay oldu taksitle almıştım evde kutuyu bulamıyorum fatura belgeler kutudaydı arda bey nasıl olacak benim durum yer kayseri ne yapmam lazım yardımcı olursanız sevinirim
  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.