Eminim çoğu kişinin merak ettiği bir konudur. Telefonda bir sorun olduğunda garantisi varsa fatura sahibi olmasak bile servise götürebiliyoruz kimlik gerekmiyor okuduğum kadarıyla. Benim aklıma takılan soru şu şimdi ben telefonu servise verdim ve cihaz değişimi yapacaklarını söylediler o zaman fatura benim adıma değilse yinede cihaz değişimi yaparlar mı ? yada aldığım telefon sürekli sorun çıkarmaya başladı bu durumda tüketici hakem heyetine başvurup telefonun parasını alablirmiyim ? İkinci el garantili aldığımız telefon elimde bozulduğuyla mı kalır yoksa
Yok mu bilgisi olan ?
Daha önceden abim 3gs almıstı 2.el bozulunca apple değişim yapmştı hatta ip5 üretimden kalktığı zaman yine aynı şey başına geldi üretimden kalkmıştı o dönemde fatura üzerinden belli bi kullanım ücreti keserek parasını hesabına yatırmışlardı ama diğer markalarda durum nedir tam olarak bilmiyorum ama buna yakın bi hizmet sunacaklarına inanıyorum
iphone 5 te 2. elmiydi ona rağmen parayı verdiler mi ?
İsterse 3. el olsun,cihazı teknik servise kimin bıraktığı farketmez dostum.Eğer cihazın garantisi varsa tamir hakkın da var fakat para iadesi vs. şeyler cihaz alındıktan ilk 30 gün içinde halledilebiliyor,onun dışında değişim ya da para iadesi yapılmıyor.
Teleservice ücret aidesi durumunda fatura sahibinin kimlik fotokopisi istiyordu. 2. el durumunda o iş nasıl hallediliyor bilmiyorum.