Şimdi Ara

İkinci Elden Nefret Ettim (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
73
Cevap
2
Favori
5.361
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: civilengineer23

    Alt takım ve yağ kaçakları ayrıca tam okumadınız galiba illa indirim yap demedim yaptır öyle de alabilirim dedim. Ayrıca sıfır alacağım tamam Bir de aracın km ve model bilgisi değerini yazmadım hemen değerini biçmissin aracın.
    yağ kaçakları ucuza halledilecek şeyler. ben arabanın piyasasını bilmiyorum bir fiyat belirlenmiş işinize gelirse alırsınız gelmezse almazsınız

    niye expertize sokuyosunuz? işine gelip gelmeyeceğini anlamak için.

    işine gelmemiş bitmiş gitmiş. adama bunları yaptır demek kadar abes bişey yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: webbie

    İkinci el otomobil alırken, şöyle bir filtre kullanmayı tercih ediyorum.

    - Araçları listeliyorum.
    - Sahibinden olan araçları seçiyorum.
    - En düşük fiyat olanları eliyorum.
    - "Aracımız" şeklinde çoğul konuşanları eliyorum.
    - Aracın satışa çıkarıldığı şehir ile araç plakasının aynı olmadığı ilanları eliyorum.
    - Sigorta tarafından şişirilmiş hasar bilgisine sahip olduğu iddia edilen araçları eliyorum.
    - "Yer uçağı", "yakıt cimrisi", "kırmızı kelebek", "at ..." gibi tanımlamalar kullanılan araçları eliyorum.
    - İlanda meslek belirtenleri eliyorum.
    - "Acil satılık" olan araçları eliyorum.
    - "Yüzeysel boyalı" olan araçları eliyorum.

    Türkiye'de o kadar çok al-sat yapan var ki, temiz ve ucuz araç arayıp bulmanın hiçbir yolu yok. Adamlar sabahtan akşama kadar mesai yapıp, uygun gördükleri tüm araçlar için, yiyecekleri küfürleri göze alıp çingene pazarlığı yapıyorlar ve fiyatını öldürebildikleri araçları satın alıyorlar. Bizim gibilere de ancak diğerleri kalıyor.
    forum için böyle bir makale hazırlamıştım çok detaylı yayınlamaktan vazgeçtim.
    çünkü forumdan gelecek tepkileri böyle konularda gördüm.
    sorunlu araba alıp sanayi sanayi gezmeyi maharet sanan insan çok burada ne yazık ki




  • bennett.antony B kullanıcısına yanıt
    O zaman her türlü alacaksak niye ekspertize sokuyoruz aracı doğrudan alalım değil mi? İkinci el aldık diye arabayı sanayiye mi sokmam lazım. Alırım bakım yaptırır binerim bir önceki sahibi bozsun aracı eşşek gibi binerek , sonra alan uğraşsın bence mantıksız. Düşüncem şafta değil icraatta da aynıdır mesajları okursanız benimde aracımı sattığımı satmadan önce arızalı ne gördüysem yaptırdığımı görebilirdiniz ama amacınız farklı olduğu için bunları görmezden gelebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • orcnd kullanıcısına yanıt
    Yazma hocam galerici zihniyeti çok burda suçlu olursun bir de neler derler neler, haklı iken haksız olabilirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pyrhosier

    Gönül sıfırdan yana ama işte vergiler o kadar yüksek ki, Linea gibi bir araç bile 89 bin TL'den başlıyor en boş sürümü. Küçümsediğimden değil, yanlış anlaşılmasın. Her araç belli kesime hitap ediyor. Ama en boş sürüm bile 89 bin TL iken mecburen ikinci ele bakmak zorunda kalıyoruz. Ek masraflarını demiyorum bile sıfır aracın.
    linea'nın üretimi durmadı mı?
  • urene kullanıcısına yanıt
    Linea üretimi bitti ama sitesinde linea tanıtımı mevcut, hala satıcıların ellerinde varsa onları satıyor olabilirler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • urene kullanıcısına yanıt
    Bilmiyorum, internette sıfırı gözüküyor. Şu an Linea yerine Egea üretiliyor sanırım.
  • 2.el çoğu araçta da kasko yok, eski model arabaya 0 dan kasko yaptırmak da araç fiyatinin % 10 15 gibi kısmına denk geliyor.
    Sırf bu sebepten belki 30 araba eledim.
    Satıcı yalanları zaten ayri
  • Bu ekspertiz işine de kafam yatmıyor. 10 araca baktırsan 2000 tl eder. İyi çıkmayan her araç zarar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Hele bir de farklı bir yere gidiyorsan araç için geçmiş olsun külliyen zarar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: civilengineer23

    Alt takım ve yağ kaçakları ayrıca tam okumadınız galiba illa indirim yap demedim yaptır öyle de alabilirim dedim. Ayrıca sıfır alacağım tamam Bir de aracın km ve model bilgisi değerini yazmadım hemen değerini biçmissin aracın.
    Kusura bakmayın ama tr için çok şey istiyorsunuz.

    Herşeyin boya ve kaportadan ibaret olduğu bir ülkede mekanik meselelere kimse bakmaz.



    Örnek veriyorum 10 yaşında bir araba alıyorsunuz, benim bildiğim rajon şöyledir

    Adam satar, sen de alır gerekli bakımlarını yaptırır binersin.

    TR de malesef böyle.

    Mesela ben aracımı satarken daha çok erken olan zincir değişimini yaptırıp öyle satmıştım, kimse de yapmaz ama araba iki ay sonra başka bi arıza verdi alan adam 2 bin lira para harcadı örneğin.



    Belli bir yaştan sonra arabanın bilinen çok büyük bir arızası yoksa

    Örneğin bozuk şanzıman bitik bir motor gibi,

    Sizin yaptığınız şey "genel alıcı kitlesi yüzünden" kurnazlık gibi görülüyor.



    Malesef tr de böyle o yüzden bir daha çok bariz bir arızası yoksa kimseye böyle teklifle gitmeyin, benim şahsi tavsiyem

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: urene

    linea'nın üretimi durmadı mı?

    Alıntıları Göster
    2017 de bitti

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • mesuthaksoy kullanıcısına yanıt
    O zaman araç satılmaz kalır ve hâla da ilanda ilan süresi bitmek üzere. Ben tr ye uygun değilim zaten kaportaya sadece kazası ne taraftan var iç aksama zararı ne şasiye etkisi olmuş mu bunun için bakarım. Önemli olan motor şanzıman mekanik ve şasi benim için bakımları düzgün yapıldıysa bunlardan anlaşılır zaten. Artık bakmıyorum ikinci ele bir çalışmada yaptım sıfır araçlar için pc ye format atıyorum bitince buraya da atarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • civilengineer23 C kullanıcısına yanıt
    Ne güzel sizin adınıza sevindim

    Keşke herkes sizin gibi olsa ama tr de durum bu malesef

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Maalesef var o yasa. İkinci el alırken aracın hali hazırdaki hali ile görüp alıyorum diye noterden imza atılıyor. 0 araçta ise o dedikleriniz geçerli. Km düşürme ise siz alırken bunu bilmenizin mümkünü olmadığı için gizli kusur olur. Öteki türlü adam araçtan parça söker değiştirir sizden ister.

    Gelelim o konuya ekpertiz bu yüzden var zaten aracın durumu hakkında tahmini bilgi vermek. Ekspertiz bile tam bilgi veremez mutlaka kullanım ile ilgili sorunlar çıkabilir. O an görmediği sorunlar olabilir. Ülkemizdeki satıcılar da sorunlu araçlar için hep aynı tabiri kullanır sattım kurtuldum. Forumda bile o araçta kronik sorun varsa bile sat kurtul denilir.

    Satıcı aracın bir şeyinden memnun olmadığı için satıyordur. Çok az kesim model değişimi için satar. Kimse satacağı araca para harcamaz bilir ki o para bir anlam ifade etmez. Adam 5 bin harcadı ikinci elde alacağı para en fazla bin tl dir. Onuda zorlanarak alabilir. O yüzden kimse tamir ederek iyi tamir ederek satmaz. Biraz götürsün ekspertizden temiz çıksın diye çıkma parçalar ile idareten tamir ederek satar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muhalif13 -- 7 Ekim 2018; 23:28:12 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2. el arabanın derdi sıkıntısı bitmiyor en iyisi sıfır alacan kafn rajat olacak....
  • Bu fiyatlarla mı Sıfır alalım...Evi Tarlayı satarsak belki bir adet Alabiliriz. 😀

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Başpiskopos

    Bu fiyatlarla mı Sıfır alalım...Evi Tarlayı satarsak belki bir adet Alabiliriz. 😀
    şu kriz ortamında ne araba alınır nede satılır en iyisi elindeki arabaya sahip çıkacan...
  • Aynen öyle.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • birkaç ay önce honda dream paket bir araç sordum bilenler bilir dream en düşük pakettir. adamın anlatışına göre araç hatasız ve en fulüymüş dediğine göre araçta 5 bin civarı hasar kaydı vardı benim gördüğüm bagaj eğri, jantlar farklı bir aracın jantına ait ve kırılmış,kaportada çizikler vs. koltukların bazıları deforme dahada tam inceleme fırsatım olmamıştı 2008 modeldi sanırım 50 bin civarı fiyat çekmişti adama şaftı kaymış arabasının dream olduğuna inandıramadım ona göre hasarsız,hatasız ve en full olanıydı.
    Heriflerin hayatına brodway, lada vb haricinde bir araç girince şaşırıyorlar. kafaları dönüyor.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.