Şimdi Ara

İleri Sürüş Teknşkleri Eğitimi Gereklimi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
26
Cevap
1
Favori
2.668
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: D-dokuzyuz

    Ben ambulansta görev yapıyorum
    Devletin politikaları gereig her erkek saglık personeli bu egitimi aldı(ehliyeti olan)
    Bende 2008 ve 2011 olmak üzere iki defa aldım ambulansta
    Bence her sürücü kursu bu egitimi vermeli ülkenin ehliyet sistemi baştan degişmeli öyle sınavda 5 dakikada 2 tur atılarak ehliyet verilmemeli.
    Bu kursun faydaları ise
    Panik stop
    kaygan zeminde aracı sabitleme el freni
    Slalom

    bunları görmem bana gercek hayatta cok yararlı oldu.

    ücret olarak ne kadar ?

    Bide ambulans şoförü olmak risklimi ?
  • Konuyla ilgili değilseniz ve toprak veya ıslak asfalt alanda arabanızın anasını ağlatmayı düşünmüyorsanız ürküttüğünüz kurbağaya değmez.

    Çoğu eğitim 2 günlük. Toplam 5 saat pratik eğitim var. Sadece ileri sürüşün i'sine bir başlangıç yaparsınız. Sınırları bilmeyenler, çoğu zaman zorlamayanlar için büyük anlam ifade edebilir. Ancak sınırları bilen ve zorlayan için hatalarını düzeltmeye bir başlangıç olur. Asıl iş kendi arabanızla saatlerce çalışma yapmak. Zira 5 saatlik pratik sizin için sadece bir giriş olur.

    Ancak tabii ki gidin böyle kurslara. Ancak bu sektörde saygı değer abilere gidin. Sadece pilotaj değil, bu abilerin otomobile bakışlarından, şoförlüğün ne olduğuna kadar sahip olduğu fikirlerin ucundan biraz kapsanız size yeter, çok büyük keyif alırsınız. Zira şoförlük sadece pilotaj değildir. Bunu, sektörün duayenlerinden görmek insanı etkiler, bizleri daha iyi şoförler yapmaya yöneltecektir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: farego

    quote:

    Orijinalden alıntı: D-dokuzyuz

    Ben ambulansta görev yapıyorum
    Devletin politikaları gereig her erkek saglık personeli bu egitimi aldı(ehliyeti olan)
    Bende 2008 ve 2011 olmak üzere iki defa aldım ambulansta
    Bence her sürücü kursu bu egitimi vermeli ülkenin ehliyet sistemi baştan degişmeli öyle sınavda 5 dakikada 2 tur atılarak ehliyet verilmemeli.
    Bu kursun faydaları ise
    Panik stop
    kaygan zeminde aracı sabitleme el freni
    Slalom

    bunları görmem bana gercek hayatta cok yararlı oldu.

    ücret olarak ne kadar ?

    Bide ambulans şoförü olmak risklimi ?

    ücreti devlet ödüyor hocam biz para vermedik
    Evet ambulans söforu olmak riskli ama arkada saglıkcı olmak ondan daha riskli sonucta senin canın söfore emanet Soöf sen olsan kendi canın kendine emanet.Bilmem anlata bildimmi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: D-dokuzyuz

    quote:

    Orijinalden alıntı: farego

    quote:

    Orijinalden alıntı: D-dokuzyuz

    Ben ambulansta görev yapıyorum
    Devletin politikaları gereig her erkek saglık personeli bu egitimi aldı(ehliyeti olan)
    Bende 2008 ve 2011 olmak üzere iki defa aldım ambulansta
    Bence her sürücü kursu bu egitimi vermeli ülkenin ehliyet sistemi baştan degişmeli öyle sınavda 5 dakikada 2 tur atılarak ehliyet verilmemeli.
    Bu kursun faydaları ise
    Panik stop
    kaygan zeminde aracı sabitleme el freni
    Slalom

    bunları görmem bana gercek hayatta cok yararlı oldu.

    ücret olarak ne kadar ?

    Bide ambulans şoförü olmak risklimi ?

    ücreti devlet ödüyor hocam biz para vermedik
    Evet ambulans söforu olmak riskli ama arkada saglıkcı olmak ondan daha riskli sonucta senin canın söfore emanet Soöf sen olsan kendi canın kendine emanet.Bilmem anlata bildimmi



    Anlatabildin hocam tskler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İleri sürüş eğitimi için fiyatları biraz araştırmıştım ve pahallı geldi.
    Sonuçta ülkemizde kullanılan araçların çoğu için ileri sürüş gerekli, yeni çıkan otomobillerde de ABS ve ESP sistemlerini nasıl kullanacaklarını ve bunların sınırlarını öğretmek için faydalı olduğuna inanıyorum. Fakat kuş serisi ile 100 km üzerinde seyahat eden insanların bu kurslara saati 300-500 ödeme gibi bir durumları olmuyor.

    Sorucak olursanız, ileri sürüşün kar gibi zorlu hava koşullarında ve ani/refleks hareketlerde altınızdaki aracın limitlerini bilmeniz açısından oldukça faydası olucaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    Konuyla ilgili değilseniz ve toprak veya ıslak asfalt alanda arabanızın anasını ağlatmayı düşünmüyorsanız ürküttüğünüz kurbağaya değmez.

    Çoğu eğitim 2 günlük. Toplam 5 saat pratik eğitim var. Sadece ileri sürüşün i'sine bir başlangıç yaparsınız. Sınırları bilmeyenler, çoğu zaman zorlamayanlar için büyük anlam ifade edebilir. Ancak sınırları bilen ve zorlayan için hatalarını düzeltmeye bir başlangıç olur. Asıl iş kendi arabanızla saatlerce çalışma yapmak. Zira 5 saatlik pratik sizin için sadece bir giriş olur.

    Ancak tabii ki gidin böyle kurslara. Ancak bu sektörde saygı değer abilere gidin. Sadece pilotaj değil, bu abilerin otomobile bakışlarından, şoförlüğün ne olduğuna kadar sahip olduğu fikirlerin ucundan biraz kapsanız size yeter, çok büyük keyif alırsınız. Zira şoförlük sadece pilotaj değildir. Bunu, sektörün duayenlerinden görmek insanı etkiler, bizleri daha iyi şoförler yapmaya yöneltecektir.

    +1 katılmamak elde değil.

    Kendi aracınızın lastiklerini biraz erken yıpratırsınız ama daha tecrübeli olursunuz.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.