Şimdi Ara

İlginç Usta Arızaları. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
2
Favori
9.548
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • herkeze selamlar..
    benim bi sorunum var daha once basina bu tur bi problem gelmis arkadaslardan yardim ederseni sevinirim
    ben moskovada yasiyorum burada uc ay once ayagimiz yerden kesilsin diye CHEVROLET marka bi otomabil adim sifir araba ilk baslarda normaldi birden bireye araba dokulmeye basladi yani cakmak cikisi calismadi sonra sag kapi uzerindeki kolon cizlamaya sanra klimanin soguk sicak yapan ayar duymesi sogukta takili kaldi sanki japon yapistiricisiyla sabitlemisin gibi yerinden kipirdamiyor :) sonra arabanin icindeki tavan lanbasi yanmiyor..bunlar bi nevi arabanin gitmesini engellemeyen problemler.. asil onemli olani bir aydir gaz takiliyor.. yani soyle diyim moskovada trafik cok oluyor ornegin trafikte bir iki km gittikten sonra debrayja basiyorum arabanin gaz kendiliginden 3000-4000 devirleri buluyor debrayji hafiften barakarak durdurabiliyorum cok kotu ne yapacagimi anlamadim servise goturuyorum buradaki sarhos lavuklar insanliktan nasibini almamis yaratilar beni bi dovmedikleri kaliyor.. yani ya kuzu kuzu para bayilacam.. yada basit bi problem yuzunden motorumu degistiriler.. :) bilmiyorum ama ciddi basim derte ne yapmam gerekiyor yani en azindan sorunu ne oldugunu bilsem heriflere gider al abicim sorun bu bunu yap diyim..
    heriflere diyorum gaz kendiliginden artiyor yani araba bostayken yada debrayja bastigimda 3000-4000 devirleri buluyor yeni araba daha 2500km de adamlarin cevabi motor ariza lanbasi yaniyormu yanmiyorsa bi roblem yok demekki sen git 10000km bakimna gel..
    yani ozellikle bi problemime yardimci olursani cok sevirim....




  • quote:

    Orjinalden alıntı: yasinkacmaz

    herkeze selamlar..
    benim bi sorunum var daha once basina bu tur bi problem gelmis arkadaslardan yardim ederseni sevinirim
    ben moskovada yasiyorum burada uc ay once ayagimiz yerden kesilsin diye CHEVROLET marka bi otomabil adim sifir araba ilk baslarda normaldi birden bireye araba dokulmeye basladi yani cakmak cikisi calismadi sonra sag kapi uzerindeki kolon cizlamaya sanra klimanin soguk sicak yapan ayar duymesi sogukta takili kaldi sanki japon yapistiricisiyla sabitlemisin gibi yerinden kipirdamiyor :) sonra arabanin icindeki tavan lanbasi yanmiyor..bunlar bi nevi arabanin gitmesini engellemeyen problemler.. asil onemli olani bir aydir gaz takiliyor.. yani soyle diyim moskovada trafik cok oluyor ornegin trafikte bir iki km gittikten sonra debrayja basiyorum arabanin gaz kendiliginden 3000-4000 devirleri buluyor debrayji hafiften barakarak durdurabiliyorum cok kotu ne yapacagimi anlamadim servise goturuyorum buradaki sarhos lavuklar insanliktan nasibini almamis yaratilar beni bi dovmedikleri kaliyor.. yani ya kuzu kuzu para bayilacam.. yada basit bi problem yuzunden motorumu degistiriler.. :) bilmiyorum ama ciddi basim derte ne yapmam gerekiyor yani en azindan sorunu ne oldugunu bilsem heriflere gider al abicim sorun bu bunu yap diyim..
    heriflere diyorum gaz kendiliginden artiyor yani araba bostayken yada debrayja bastigimda 3000-4000 devirleri buluyor yeni araba daha 2500km de adamlarin cevabi motor ariza lanbasi yaniyormu yanmiyorsa bi roblem yok demekki sen git 10000km bakimna gel..
    yani ozellikle bi problemime yardimci olursani cok sevirim....

    Bence sen o arabadan kurtul.Özel servis varsa parasıyla arabanı yaptır sağlam bir şekilde satılığa çıkar.Bosch servis varsa arabayı oraya götür.İşçilikleri iyi bosch büyük bir firma mutlaka moskovada da vardır.




  • 10 Küsur sene önceydi.Bir tanıdığımda 131 serisi doğan vardı.Kaza yaptı.Aracı sanayide yaptırdı.Salihli'den Balıkesir'e giderken ben kullanıyordum.Araç yalpa yapmaya başladı.yol bozuk da ondan sandım.Ama akhisar'dan sonra da devam edince gaz istasyonunda baktık.adamlar ön lastiklerden birinin bijonlarını tam sıkmamışlar.Gevşemiş ve tam lastik fırlamak üzereymiş.
    Aynı araba gaz ayarı tutmuyordu.M.Kemal Paşa girişinde tanıdık gazcıya girdik.Biz çay içerken adamın kalfası kaputu açtı birşeyler yaptı.Sonra Karacabey yolunda uzaktan bir ambulans gelirken kamyon solladı elaman.Araba gitmez oldu.kamyonun yanındayken ambulans hızla yaklaştı.Milimle kurtardık.Kenara çektik ki kalfa hava filtres kutusunu kundak gibi koli bantıyla sarmış iyicene.Motor hava alamıyor.
  • bi tanede benden

    bugün aracı sanayi de ustaya verdim çok sık farlar patlıyor diye. bak usta dedim hala patlak farlar. bana far ampüllerinden iki tane aldırdı daha sonra bobinajı değiştirdi....ama farlara sağlam lambaları takmadan arbayı geri göndermiş...yarın bi daha sanayi yolu gözüktü bize...
  • benimde lanet bi springim vardı
    araba su eksiltme ve hararet problemi vardı ama 2 yıl kullandım iti kaka gitti.malatyaya gdecek oldum ailecek gidecez diye iyi bişşeyler yaptıralım dedik.yaşlı başlı bi usata buldum.conta yanmıştır dedi iyi taşladı macunladı topladı dendim baya iyiydi. ertesi gun yolacıktık otobanda 200 km yol yaptım hararet tavan tabii..
    yine conta değişti taşlandı devirdayım kelepçeler falan havalarda uçuşuyo tabi.tamam dediler 100-150- km kadar gittim yine yukseldı bı baskası yıne aynı seylerı yapacaktıkı DUR dedım artık.ozaman ya musur ya radyotor dedı tabı onlarda gırdı.sızın anlayacağınız mersınden malatyaya 2 gunde gıttım gelişrken bısey olmadı halen su eksıltıyodu bi gun bırı ıstedı saten satacaktım kurtuldum gıttı
  • Araçta sürekli bi benzin kokusu vardı ve hiçbir usta bu kokuyu bulamadı, ama en sonunda bir usta buldu sebebi ise:
    Aracın benzin deposunun dolum ağzına yakın bölgede olan fazla yakıtın taşmasına ve buharlaşmasına imkan veren borunun yıllar içinde serleşerek ve esnekliğini kaybederek ve bir miktar da boyunun kısalarak, ucu dışarıda olması gerekirken bu kısalma sonucu ucunun aracın bagajı içinde kalması sonucu buharlaşan benzine ait kokunun aracın bagajına oradan da aracın içine yayılması sonucu koku oluşmaktaymış.

    araç 93 model doğan sl
  • teyzeoğlunun aküsü bitmişti, zırt pırt yolda kalıyordu. sonunda yeni akü aldık 2 ay sonra bu akü de yoolda bırakmaya başladı. tabi bu arada teyzeoğlu en az 20 kere elektrikçiye gitmiş, sonuç alamamıştık. en sonunda teyzeoğlunun ustası elektrik tesisatı yeniden çekilecek 200 tl deyince benim sigortalar attı. aldım arabayı babamın elektrikçisine götürdüm, kaputu aç çalışyır, kontak aç falan derken 2 dakikada sorunu buldu, meğer kontak açık kalıyormuş ve aküyü emiyormuş. tornavidayla biraz kurcaladı tamamdır bu dedi 5dakikada bitti, borcumuz dedim ne verirsen ver dedi.
  • off tam benim konum. j9 aldık 1800 tl ye bir süre sonra şarj lambası yandı . direk dedim ya öldü şarj dinamosu. neyse az buz uzandım baktım gerdirme civatası uçmuş yerinden. kayış boşta..sanayiye gittik dediler 50 tl radyetör sökülecek falan yok dedim 30 dediler yok dedim güle güle dediler. bizim ustaya gittim dedim bi 8 numara pullu somunlu civata ver bide mafsallı lokma birde levye arkadaş levyeyle dinamoyu gerdi ben vidayı sıktım çalıştırdım lamba yanmıyor 3 aydır. :)

    kaza yaptım alt salıncak değişti rot yapıldı 2 kez rotçunun bir kez ustanın bakmasına rağmen rot başının vidasını sıkmamışlar. eve giderken gaz vewriyorum sağa frene basıyorum sola gidiyor. evde söktüm tekeri cviatayı sıktım sorun tamam.

    kendi arabamla eskişehirden geliyorum 320d ler yeni çıkmış ben bastırıyorum 215 220 adam 210 a sabitlemiş sanırım yokuşta geçiyor gidiyor düzlükte geri solluyorum. sonra geldim ankaraya bir baktım rölanti dalgalanıyor sabit devirde silkeliyor hemen ustaya gittim dedi vakum kaçağı bulamadı iyice artsın getir dedi. bi süre sonra araba stop etmeye başladı iyice. aldım balata spreyini boğaz kelebeği sensörüne sıktım saat gibi..

    10.000 bakımna yazmış usta polen filitresi benzin filitresi. kışın açıyorum kalerüferi motordan gıcırtı sesi. bide lpg de benzinden iyi gidiyor araba ayrıca sabah ilk çalıştrımada depodaki pompa gürültülü. alalh allah dedim bi söktüm torpido tarafını 5 cm katman olmuş filitre hiç değişmemiş 3 senedir. benzin filitreide öyle sanayide yaptırıyordum hepsi orijinal nissan. gittim servisten aldım parçaları fan 1ç kademede 3. de üfler gibi benizndede 4. viteste 170 i geçmezdi devir arttıkça güçsüzleşirdi bi bastım 190.




  • Son olay şöyle gerçekleşti.

    2010 model hyundai eramı çizdiler.
    Herhalde bir otobüs manevra yaparken tampon,
    far, çamurluk derken biraz göçertmiş.
    Bilahare yetkili servise teslim ettim.
    Daha önceden yanan far, yanmaz olmuş.
    Teslim alırken kontrol etmemiştim.
    Yalnız far tamire gitmişti. Şöyle bir bakmıştım.
    Güzel yapmışlar. Helal olsun.
    Daha sonra 15- 20 gün sonra abim arabayı park
    ederken fark ettim farın yanmadığını kullandık.
    Haberimiz bile yok. Kimse uyarmıyor ki stop yanmıyor diye.
    Neyse başka tamirciye götürdüm. Ampul değişimi oldu.
    5 TL sıkışmış. Siz siz olun.
    Kaza sonrası teslim alırken iyice bir kontrol edin.
    Yetkili servis değilse adamlar yedek parçayı yan sanayi bile kullanıyorlar.
    Bize haber vermeden.

    Peki bu hukuken mümkün mü?




  • Konu gerçekten güzel bir konu. Paylaşımın daha fazla olması umuduyla .

    Ben de aracımdan gelen benzin kokusu için özel servise gitmiştim. Usta açtı kaputu, tüm benzin hortumlarını değiştireceğiz, her yerden kaçırıyor bu dedi. Tabi yok deyip çıktım ve yetkili servise gittim. 5 dakika içinde patlamış hortumu buldular.

    Emin değilim ama tamir için bırakılmış benimkiyle aynı olan başka bir araçtan o kısımdaki benzin hortumunu söktü ve bana 100TL ye kakaladı. (Orjinali 200TL) sanırım o araca da uyduruk bir hortum takacak. Bu konuda emin değilim ama o aracın başında oyalanmıştı biraz. Mecbur kalmadığınız sürece yetkili de olsa aracınızı sakın bırakmayın. orjinal parçalarınız değiştirilebiliyor . Hele hele sanayiye KESİNLİKLE bırakmayın gerekirse tüm gün bekleyin başında.




  • Fabia'mın anteni kırılmıştı. İstanbulda servisleri aradım anten kaça takılır diye. 100 diyen mi dersin 150 diyen mi. parça ile birlikte 200-230 tl tutan işlemi bi bakayım nasıl olacak derken çok kolay olduğunu gördüm. anteni kendim alıp toplam 5-10 dk. sürede iç döşemenin tırnaklarını tık diye yerinden çıkardım. eskisini söküp yenisini taktıktan sonra 5 dk. lık işlem için 100-150 tl isteyen servislere hürmetlerimi!!! gönderdim.
  • meraba arkadaşlar siteye yeni katıldım aracımda kı bı sorunu paylaşmak ıstıyorum bilgisi olan yardımcı olursa sevınırım..dun yola cıkmıstım gıderken bırden arabam gaz yememeye başladı bir sure sonra dip gazda 2000 devire bile gelmedi 1. viteste tam gaz yarım debriyajla anca eve gelebıldım bilgisi olan acıl yardım etsın bana sizce ne sorunu olabılır
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.