Şimdi Ara

İlginç yapılandırma 5-str:1-int veya 7-str:1-int [BLADE] Sizce nasıl olur ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
1
Favori
2.386
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Eveeet gel gelelim konuya.. Şimdi oturdum bütün gece baktım internette aradım durdum.Böyle bir stat yapılandırması kullanan varmı acaba diye ama bir türlü göremedim.Sebebini bilmiyorum ama ya çok aptalca birşey benimle dalga geçiceksiniz :) yada hiç denenmemiş belkide gereksiz görülen bir fikir.fakat şöyle bir durum var..5:1 yada 8:1 olarak verdiğimizde o verilen 1 int 100 Lv. de 152 int - 383 str (8:1 stat düzeni için) 168 int - 367 str (5:1 stat düzeni için) eder.Bana görede bu verilen int. ler blade in imbuse' sinde ve mag. bazlı attack skillerinde ( nukeleri kasketmiyorum ) yani pasif skillerdede + vericek ayrıca da kazandığımız int puanında snow shiledi kullanım için biraz daha rahatlıyabilicez yani isteğe göre buildde fire 100 ice 100 bicheon 100 olarak kullanılabilir.bu durumdada snow shiled için biraz daha rahat bi durum ortaya çıkar.tamam str kaybımız yaşandı ama blade lerde en büyük şikayet az olan attack'lar.Fikrimce kullandığımız stat şekli charactere extra attack ve extra phy def. kazanma imkanı sağlıyacak.

    eyer düşüncem yanlışsa veya bunun yolu böyle değil böyledir diyorsanız cevaplarınızı bekliyorum.bu konu üstünde tartışalım derim.. :)







  • Biraz tecrube , birazcik oyun bilgime dayanarak STR hybrid olmaz dusuncesindeyim. Hic denemedim biraz dar goruslu olabilirim kusuruma bakma.

    Ama blade gibi bir karakterin pure STR olmasidir benim gorusum.

    Nedeni ise senin o INT'e verdigin statlar senin icin zararli olucaktir. Blade az vuruyor olabilir fakat debufflar ile o acigi fazlasiyla kapatiyor. Ve benim gorusum o damageyi imbluenden alamazsin.

    Ve illaki Blade olmasini istiyorsan , Blade - Fire - Force veya Bow senin isini gorebilir.

  • Sadece İmblue söz konusu değil ama tamam belki imblue dn alınan damage artışı yeterli olmaz veya int' e verilerek girilen zararın karşılığı olmaz ama dediğim gibi snow shiled konusunda çok işe yarılabilir. aslında buda Attack yönünde deilde defans yönünde bi fayda sağlıyor.

    ama asıl dikkat çekmek istediğim konu belki benim gözümden kaçan veya bilgisi dahilinde olmadığım bi avantaj sağlanabilirmi bu yolla...Girdiğimiz zararı karşılayıp yada o zarara eş değer olabilecek bi artı kazanabilirmiyiz acaba. yani şimdiye kadar denenmemiş yolları ve yöntemleri bulup geliştirmek niyetim.
    çünkü oyun çok klişeleşti ve kimse yeni bişeyler bulmak denemek için çaba göstermiyor.belki bi farklılık yaratıp yeni bir akım başlatabiliriz :)
  • Snow shielde ihtiyacin olacagini pek zannetmiyorum. Iyi bir kalkan her sorununu cozer.:)

    Haklisin aslinda oyun gercekten cok kliselesti ama yeni birseyler denemek cok guzel. :)

    Eskiden bir tanidigim vardi hybrid glavier oynayan ve gercekten memnundu ama sun set sun weapon vardi ustunde adamin :)

    Onu denemeni oneririm.
  • Ben bırakalı 1 yılı geçti; ama mekaniklerin değiştiğini sanmıyorum. Şöyle ki;
    STR puanları ile fiziksel hasar gücü artar, INT puanları ile büyüsel hasar gücü artar. Madem Blade kullanacaksın (blade'in fiziksel yönü iyidir, sword'un ise büyüsel yönü iyidir) fiziksel yönünü geliştirmen yararına olacaktır diye düşünüyorum.

    Ayrıca;
    Oyunda "critical" denen bir olgu var. Nedir kritik hasar? Fiziksel hasarın %100 yerine %200 olarak belirmesidir. Büyüsel hasarda kritik olgusu yoktur. Bu demektir ki; her STR puanı dolaylı yoldan kritik hasar düzeyini artıracaktır.

    Fakat;
    Bu konuda verim almak için, silahın kritik düzeyi yüksek olmalı ki sık sık kritik vuruşlar yaparak, harcadığınız o pek kıymetli STR puanlarından azami şekilde yararlanın.
    Ama fazladan harcanan her INT puanı ise, kritik olmayan yani normal hasar gücünüzü, sırf STR verilmiş halinize göre daha iyi bir konuma getirecektir.

    Uzun lafın kısası;
    STR ağırlıklı bir yapılandırmada silahın kritik düzeyi çok önemlidir. INT ağırlıklı bir yapılandırma da ise, kritik o derece düşük önem arz etmektedir.

    Yine her zaman olduğu gibi, mesele kişisel tercihlere kalıyor.

    EDIT: anlatımda bozukluk



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shruikan -- 18 Temmuz 2011; 2:56:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berkant aksoy

    Sadece İmblue söz konusu değil ama tamam belki imblue dn alınan damage artışı yeterli olmaz veya int' e verilerek girilen zararın karşılığı olmaz ama dediğim gibi snow shiled konusunda çok işe yarılabilir. aslında buda Attack yönünde deilde defans yönünde bi fayda sağlıyor.

    ama asıl dikkat çekmek istediğim konu belki benim gözümden kaçan veya bilgisi dahilinde olmadığım bi avantaj sağlanabilirmi bu yolla...Girdiğimiz zararı karşılayıp yada o zarara eş değer olabilecek bi artı kazanabilirmiyiz acaba. yani şimdiye kadar denenmemiş yolları ve yöntemleri bulup geliştirmek niyetim.
    çünkü oyun çok klişeleşti ve kimse yeni bişeyler bulmak denemek için çaba göstermiyor.belki bi farklılık yaratıp yeni bir akım başlatabiliriz :)


    Bir blader charın en son gerek duyacağı defanstır herhalde.Düşüncenin aksine defans değil iyi bir hücum gücü lazım olacaktır.Blade char kolay kolay yatmaz ama karşısındakini de yatıramaz(seti silahı çok iyi değilse)Blader chara en çok lazım olan iyi bir silahtır




  • Glavier, nuker, wizard character leriyle uzun süre oynadım ve sıkıldım.Nedense Bladeler çok hoşuma gidiyor.tek skille birden fazla hareket yaptıkları içindir sanırım.. :)

    ama farklı birşeyler denemek ve bu konuda yorum almak sonundada memnun kalmak hiç fena olmaz diye düşünüyorum.tabi sun set sun weapon gibi vs. itemlerde kullanılarak farklı bi karakter farklı bi build yapmak ilginç olur sanırım :)

    bu yüzden farklı yorumlarıda almak istiyorum.. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berkant aksoy

    Glavier, nuker, wizard character leriyle uzun süre oynadım ve sıkıldım.Nedense Bladeler çok hoşuma gidiyor.tek skille birden fazla hareket yaptıkları içindir sanırım.. :)

    ama farklı birşeyler denemek ve bu konuda yorum almak sonundada memnun kalmak hiç fena olmaz diye düşünüyorum.tabi sun set sun weapon gibi vs. itemlerde kullanılarak farklı bi karakter farklı bi build yapmak ilginç olur sanırım :)

    bu yüzden farklı yorumlarıda almak istiyorum.. :)


    Farklı bir şey denemek istiyorsan çift silah açmayı deneyebilirsin.Bicheon pacheon fire veya bicheon heuskal fire.Ama str hybrid char olmaz.Veya int bowda deneyebilirsin.Bunlar beni kesmedi dersen cold force heuskal(int nuker)benim aklımda olan denemeyi düşündüğüm bir build.Nasıl olacağı konusunda en ufak bir fikrim yok ama denemeden oyunu bırakmayı düşünmüyorum




  • Klasikler arasından farklı birşeyler dene diyorsunuz.olablir :) cold force bow yada bicheon pacheon fire denemek fena olmaz sanırım.

    Ama bi yöndende kimsenin denemediği ve aptalca olmayan bi seçeneğede yönelmek fena olmaz :)
  • Youtube'da senin dediğin tarzda bir charin php videoları var, adam dağıtıyor ortalığı, item de var gerçi ama ben bu buildin çok kötü olacağını düşünmüyorum 8-1 gittiğin sürece.
  • Sen int bow denesene? Hybrid int.

    Cold-Light-Pacheon. Int ağırlıklı hybrid şeklinde olacak, 5.1 olabilir. Karşında çinli duramaz; hem dondurursun, hem kombo ile ittirirsin hemde str nedeniyle daha dayanıklı olursun.

    Gibi.

    Yani.

    Olabilir gibi.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: AurorAbeam

    Sen int bow denesene? Hybrid int.

    Cold-Light-Pacheon. Int ağırlıklı hybrid şeklinde olacak, 5.1 olabilir. Karşında çinli duramaz; hem dondurursun, hem kombo ile ittirirsin hemde str nedeniyle daha dayanıklı olursun.

    Gibi.

    Yani.

    Olabilir gibi.




    olabilir sanırım denemek görmek gerek :) 1-2 hafta içinde birkaç char birden kasmaya başlıcam ozaman hepsini denicem...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.