herkese selam, başlıktada belirttiğim gibi ilk aracımı almayı düşünüyorum inşallah. bütçem yaklaşık olarak 25-30 arasıdır. Bugün Ford focus 1.6 tdci ghia 2006 model bir araba buldum, araç çok diri görünüyordu ve üstelik km si 96000 de. Şimdi gelelim eksilerine, sağ ön çamurluk değişmiş ve araç komple boyalı, bu arada araç sahibinin ilan fiyatı 28.000, pazartesi ilk bi tanıdık ford servisine göstericem ok verirse üstüne ekspertiz de yapmayı düşünüyorum, tabiki sigorta geçmişini de sorgulatacagım. tramer yapınca çalınma ibaresi var , araç sahibi yedek anahtarını kaybetmiş, duyduguma göre böyle durumlarda kaskoya bildirdiğinizde bu çalınma ibaresi düşüyormuş.
Eğer araçta bütün araştırmalara rağmen bir şey bulamazsam, sırf araba komple boyalı diye almamak mı gerekir? ilk araç olduğu için bu konularda bilgim zayıf ve önerilerinizi bekliyorum. şimdiden çok teşekkürler.
Bence temiz bir B sınıfı dizel bakılması daha iyi olabilir.
Çünkü araç neredeyse 9 yaşında ne kadar kmsi düşük olsa da belli bir yıpranma elbet vardır.
Araçta bir de hasar değişen,komple boya olması.Beni düşündürdü.
Bence hacim gibi bir sorun yoksa daha temiz dizel B sınıfı bakabilirsiniz.
Ama araca bakın zaten izlemeniz gereken yolu biliyorsunuz bir de aracın Ford Yetkili Servisinden servis dökümünü almaya çalışın.
Bir de satan kişi kaçıncı sahibi onu öğrenmeye çalışın derim.
Yani tek kişi elindeki 150.000 km deki araç ile 5 sahip değiştiren 100.000 kmdeki arça çok farklıdır.
150.000 kmdeki daha sağlıklı olabilir.
Bir de yol tutuşu güzel olduğu için agresif kullanıp Focus tercih eden çok dikkat edin derim.
quote:
Orijinalden alıntı: Automobilista
Genişilik çok dert değilse.
Bence temiz bir B sınıfı dizel bakılması daha iyi olabilir.
Çünkü araç neredeyse 9 yaşında ne kadar kmsi düşük olsa da belli bir yıpranma elbet vardır.
Araçta bir de hasar değişen,komple boya olması.Beni düşündürdü.
Bence hacim gibi bir sorun yoksa daha temiz dizel B sınıfı bakabilirsiniz.
Ama araca bakın zaten izlemeniz gereken yolu biliyorsunuz bir de aracın Ford Yetkili Servisinden servis dökümünü almaya çalışın.
Bir de satan kişi kaçıncı sahibi onu öğrenmeye çalışın derim.
Yani tek kişi elindeki 150.000 km deki araç ile 5 sahip değiştiren 100.000 kmdeki arça çok farklıdır.
150.000 kmdeki daha sağlıklı olabilir.
Bir de yol tutuşu güzel olduğu için agresif kullanıp Focus tercih eden çok dikkat edin derim.
görüşleriniz için teşekkürler, aklımda seat cordoba 1.4 tdi da var, onun da 2. eli biraz zayıf ve biraz da zevk meselesi olarak ben cüsseli arabaları tercih ediyorum. şu sıralar inanılmaz bir durgunluk var ilanlarda neredeyse hafta da bir kaç adam gibi sahibinden ilan geliyor. pusu da beklemedeyiz bakalım. sağolun tekrar
quote:
Orijinalden alıntı: Ikoss
görüşleriniz için teşekkürler, aklımda seat cordoba 1.4 tdi da var, onun da 2. eli biraz zayıf ve biraz da zevk meselesi olarak ben cüsseli arabaları tercih ediyorum. şu sıralar inanılmaz bir durgunluk var ilanlarda neredeyse hafta da bir kaç adam gibi sahibinden ilan geliyor. pusu da beklemedeyiz bakalım. sağolun tekrar
Merhaba, çok fazla pusu da beklemeyin adam gibi bir satıcı denk gelirse alın kurtulun :-) Bende bu pusu uğruna 3 aydır halen araç alamadım.
quote:
Orijinalden alıntı: Ikoss
herkese selam, başlıktada belirttiğim gibi ilk aracımı almayı düşünüyorum inşallah. bütçem yaklaşık olarak 25-30 arasıdır. Bugün Ford focus 1.6 tdci ghia 2006 model bir araba buldum, araç çok diri görünüyordu ve üstelik km si 96000 de. Şimdi gelelim eksilerine, sağ ön çamurluk değişmiş ve araç komple boyalı, bu arada araç sahibinin ilan fiyatı 28.000, pazartesi ilk bi tanıdık ford servisine göstericem ok verirse üstüne ekspertiz de yapmayı düşünüyorum, tabiki sigorta geçmişini de sorgulatacagım. tramer yapınca çalınma ibaresi var , araç sahibi yedek anahtarını kaybetmiş, duyduguma göre böyle durumlarda kaskoya bildirdiğinizde bu çalınma ibaresi düşüyormuş.
Eğer araçta bütün araştırmalara rağmen bir şey bulamazsam, sırf araba komple boyalı diye almamak mı gerekir? ilk araç olduğu için bu konularda bilgim zayıf ve önerilerinizi bekliyorum. şimdiden çok teşekkürler.
Aracı servıse sokunca ozellıkle turbo ve hortumlarını kontrol ettırın. Focus dızeller genelde 100bın km cıvarı turbo dan yag kacakları ıle unludur. Tamırı ıcın turbo baglantı hortumları degıstırılıyor ama farkına varılmaz ıse bıraz masraflı olabılıyor.
quote:
Orijinalden alıntı: kulilka azadi
quote:
Orijinalden alıntı: Ikoss
görüşleriniz için teşekkürler, aklımda seat cordoba 1.4 tdi da var, onun da 2. eli biraz zayıf ve biraz da zevk meselesi olarak ben cüsseli arabaları tercih ediyorum. şu sıralar inanılmaz bir durgunluk var ilanlarda neredeyse hafta da bir kaç adam gibi sahibinden ilan geliyor. pusu da beklemedeyiz bakalım. sağolun tekrar
Merhaba, çok fazla pusu da beklemeyin adam gibi bir satıcı denk gelirse alın kurtulun :-) Bende bu pusu uğruna 3 aydır halen araç alamadım.
Alıntıları Göster
1 ay a patır patır fiyatlar düşecek ama işte herkes o vakti beklio bize sıra gelir mi bilmem, siz ne bakıosunuz ?
quote:
Orijinalden alıntı: RONNIE
quote:
Orijinalden alıntı: Ikoss
herkese selam, başlıktada belirttiğim gibi ilk aracımı almayı düşünüyorum inşallah. bütçem yaklaşık olarak 25-30 arasıdır. Bugün Ford focus 1.6 tdci ghia 2006 model bir araba buldum, araç çok diri görünüyordu ve üstelik km si 96000 de. Şimdi gelelim eksilerine, sağ ön çamurluk değişmiş ve araç komple boyalı, bu arada araç sahibinin ilan fiyatı 28.000, pazartesi ilk bi tanıdık ford servisine göstericem ok verirse üstüne ekspertiz de yapmayı düşünüyorum, tabiki sigorta geçmişini de sorgulatacagım. tramer yapınca çalınma ibaresi var , araç sahibi yedek anahtarını kaybetmiş, duyduguma göre böyle durumlarda kaskoya bildirdiğinizde bu çalınma ibaresi düşüyormuş.
Eğer araçta bütün araştırmalara rağmen bir şey bulamazsam, sırf araba komple boyalı diye almamak mı gerekir? ilk araç olduğu için bu konularda bilgim zayıf ve önerilerinizi bekliyorum. şimdiden çok teşekkürler.
Aracı servıse sokunca ozellıkle turbo ve hortumlarını kontrol ettırın. Focus dızeller genelde 100bın km cıvarı turbo dan yag kacakları ıle unludur. Tamırı ıcın turbo baglantı hortumları degıstırılıyor ama farkına varılmaz ıse bıraz masraflı olabılıyor.
o dediğiniz vakaayı bende duymuştum , değiştikten sonraki hortum ömürleri yaklaşık nedir bir bilginiz var mı?
quote:
Orijinalden alıntı: Ikoss
quote:
Orijinalden alıntı: RONNIE
quote:
Orijinalden alıntı: Ikoss
herkese selam, başlıktada belirttiğim gibi ilk aracımı almayı düşünüyorum inşallah. bütçem yaklaşık olarak 25-30 arasıdır. Bugün Ford focus 1.6 tdci ghia 2006 model bir araba buldum, araç çok diri görünüyordu ve üstelik km si 96000 de. Şimdi gelelim eksilerine, sağ ön çamurluk değişmiş ve araç komple boyalı, bu arada araç sahibinin ilan fiyatı 28.000, pazartesi ilk bi tanıdık ford servisine göstericem ok verirse üstüne ekspertiz de yapmayı düşünüyorum, tabiki sigorta geçmişini de sorgulatacagım. tramer yapınca çalınma ibaresi var , araç sahibi yedek anahtarını kaybetmiş, duyduguma göre böyle durumlarda kaskoya bildirdiğinizde bu çalınma ibaresi düşüyormuş.
Eğer araçta bütün araştırmalara rağmen bir şey bulamazsam, sırf araba komple boyalı diye almamak mı gerekir? ilk araç olduğu için bu konularda bilgim zayıf ve önerilerinizi bekliyorum. şimdiden çok teşekkürler.
Aracı servıse sokunca ozellıkle turbo ve hortumlarını kontrol ettırın. Focus dızeller genelde 100bın km cıvarı turbo dan yag kacakları ıle unludur. Tamırı ıcın turbo baglantı hortumları degıstırılıyor ama farkına varılmaz ıse bıraz masraflı olabılıyor.
o dediğiniz vakaayı bende duymuştum , değiştikten sonraki hortum ömürleri yaklaşık nedir bir bilginiz var mı?
O konuda bır bılgım yok ama degısen hortumların eskılerınden daha dayanıklı oldugunu duydum kullananlardan. Enıstem aldı aynı bu kasadan yılı bılmıyorum ama. Onun aracı aldıgında 160 bınlerdeydı. Servıste 87bın de hortum ıle ılgılı bır revızyon ısemı gorunuyordu ve o degısıklıkle halen aracı kullanıyor kı 200 bıne yaklastı sorunsuz bır sekılde.
quote:
Orijinalden alıntı: RONNIE
quote:
Orijinalden alıntı: Ikoss
quote:
Orijinalden alıntı: RONNIE
quote:
Orijinalden alıntı: Ikoss
herkese selam, başlıktada belirttiğim gibi ilk aracımı almayı düşünüyorum inşallah. bütçem yaklaşık olarak 25-30 arasıdır. Bugün Ford focus 1.6 tdci ghia 2006 model bir araba buldum, araç çok diri görünüyordu ve üstelik km si 96000 de. Şimdi gelelim eksilerine, sağ ön çamurluk değişmiş ve araç komple boyalı, bu arada araç sahibinin ilan fiyatı 28.000, pazartesi ilk bi tanıdık ford servisine göstericem ok verirse üstüne ekspertiz de yapmayı düşünüyorum, tabiki sigorta geçmişini de sorgulatacagım. tramer yapınca çalınma ibaresi var , araç sahibi yedek anahtarını kaybetmiş, duyduguma göre böyle durumlarda kaskoya bildirdiğinizde bu çalınma ibaresi düşüyormuş.
Eğer araçta bütün araştırmalara rağmen bir şey bulamazsam, sırf araba komple boyalı diye almamak mı gerekir? ilk araç olduğu için bu konularda bilgim zayıf ve önerilerinizi bekliyorum. şimdiden çok teşekkürler.
Aracı servıse sokunca ozellıkle turbo ve hortumlarını kontrol ettırın. Focus dızeller genelde 100bın km cıvarı turbo dan yag kacakları ıle unludur. Tamırı ıcın turbo baglantı hortumları degıstırılıyor ama farkına varılmaz ıse bıraz masraflı olabılıyor.
o dediğiniz vakaayı bende duymuştum , değiştikten sonraki hortum ömürleri yaklaşık nedir bir bilginiz var mı?
O konuda bır bılgım yok ama degısen hortumların eskılerınden daha dayanıklı oldugunu duydum kullananlardan. Enıstem aldı aynı bu kasadan yılı bılmıyorum ama. Onun aracı aldıgında 160 bınlerdeydı. Servıste 87bın de hortum ıle ılgılı bır revızyon ısemı gorunuyordu ve o degısıklıkle halen aracı kullanıyor kı 200 bıne yaklastı sorunsuz bır sekılde.
o zaman pek bir sıkıntı yok gibi görünüyor, benim tek derdim ilerde elden çıkarma işlemi, türk milletini anlamak zor, motor testi ekspertiz ıvır zıvır yaptırıp arabanın yürüyeninde sıkıntı olmayıp hakikaten temizlik boyası yaptıran adamlar da var, ama gel gelelim satarken, bu boya takıntısı yüzünden uğraştırıyor
quote:
Orijinalden alıntı: Ikoss
quote:
Orijinalden alıntı: RONNIE
quote:
Orijinalden alıntı: Ikoss
quote:
Orijinalden alıntı: RONNIE
quote:
Orijinalden alıntı: Ikoss
herkese selam, başlıktada belirttiğim gibi ilk aracımı almayı düşünüyorum inşallah. bütçem yaklaşık olarak 25-30 arasıdır. Bugün Ford focus 1.6 tdci ghia 2006 model bir araba buldum, araç çok diri görünüyordu ve üstelik km si 96000 de. Şimdi gelelim eksilerine, sağ ön çamurluk değişmiş ve araç komple boyalı, bu arada araç sahibinin ilan fiyatı 28.000, pazartesi ilk bi tanıdık ford servisine göstericem ok verirse üstüne ekspertiz de yapmayı düşünüyorum, tabiki sigorta geçmişini de sorgulatacagım. tramer yapınca çalınma ibaresi var , araç sahibi yedek anahtarını kaybetmiş, duyduguma göre böyle durumlarda kaskoya bildirdiğinizde bu çalınma ibaresi düşüyormuş.
Eğer araçta bütün araştırmalara rağmen bir şey bulamazsam, sırf araba komple boyalı diye almamak mı gerekir? ilk araç olduğu için bu konularda bilgim zayıf ve önerilerinizi bekliyorum. şimdiden çok teşekkürler.
Aracı servıse sokunca ozellıkle turbo ve hortumlarını kontrol ettırın. Focus dızeller genelde 100bın km cıvarı turbo dan yag kacakları ıle unludur. Tamırı ıcın turbo baglantı hortumları degıstırılıyor ama farkına varılmaz ıse bıraz masraflı olabılıyor.
o dediğiniz vakaayı bende duymuştum , değiştikten sonraki hortum ömürleri yaklaşık nedir bir bilginiz var mı?
O konuda bır bılgım yok ama degısen hortumların eskılerınden daha dayanıklı oldugunu duydum kullananlardan. Enıstem aldı aynı bu kasadan yılı bılmıyorum ama. Onun aracı aldıgında 160 bınlerdeydı. Servıste 87bın de hortum ıle ılgılı bır revızyon ısemı gorunuyordu ve o degısıklıkle halen aracı kullanıyor kı 200 bıne yaklastı sorunsuz bır sekılde.
o zaman pek bir sıkıntı yok gibi görünüyor, benim tek derdim ilerde elden çıkarma işlemi, türk milletini anlamak zor, motor testi ekspertiz ıvır zıvır yaptırıp arabanın yürüyeninde sıkıntı olmayıp hakikaten temizlik boyası yaptıran adamlar da var, ama gel gelelim satarken, bu boya takıntısı yüzünden uğraştırıyor
Boya takıntısı basa bela zaten. 98 model araba sattık gecen yılbasında arayıp boya var mı dıyen oluyordu. Boyasızı bul getır dıyınce de bozuluyorlardı.
RONNIE
kullanıcısına yanıt
bakalım artık hayırlısı allah tan, kısmetse olacak inşallah
quote:
Orijinalden alıntı: Ikoss
bakalım artık hayırlısı allah tan, kısmetse olacak inşallah
Insallah. Gule gule kullanmak nasıp olsun.
Ikoss
kullanıcısına yanıt
38,5 bütçe ile otomatik herhangi bir araç arıyorum. 308, Megane 3 arasında git gel yapıyorum :)
quote:
Orijinalden alıntı: kulilka azadi
38,5 bütçe ile otomatik herhangi bir araç arıyorum. 308, Megane 3 arasında git gel yapıyorum :)
sen beni dinle o fordu alma ilandan huylandım
quote:
Orijinalden alıntı: gazozvar
sen beni dinle o fordu alma ilandan huylandım
Bakalim iste su test sonuclari bir ciksin ondan sonra tekrar dusunucem. Eyvallah yine de
Çok fazla soru işareti var, ben olsam almazdim.
Eski model araçlarda dizel araçlar daha cok dusunduruyor beni. Benim tercihim lpg uyumlu benzinli araçlara bakmak olurdu.
quote:
Orijinalden alıntı: ozr2pkr
Eski model araçlarda dizel araçlar daha cok dusunduruyor beni. Benim tercihim lpg uyumlu benzinli araçlara bakmak olurdu.
Km ile oynanmış olabilir önce ona baktır. Günde kaç km yapıyorsun? 15-20 km yapıyorsan illaki mazotlu olsun diyerek yorgun araba almana gerek yok çok ciddiyim.
quote:
Orijinalden alıntı: Al-Yeleli Arslan
Km ile oynanmış olabilir önce ona baktır. Günde kaç km yapıyorsun? 15-20 km yapıyorsan illaki mazotlu olsun diyerek yorgun araba almana gerek yok çok ciddiyim.
Arkadaşlar yorumlarınıza güvenerek, arabayı almaktan vazgeçtim, pazar günü akşam arayıp, pazartesi günü olan randevuyu iptal ettim. Yardımlarınız için teşekkürler. araba tavsiyeniz olursa lütfen yazın. 20-30 bin arasında cüsseli bir araba istiyorum. corsa i20 gibi küçük arabalardan hoşlanmıyorum. şimdiden sagolun