Şimdi Ara

Nissan Primera 1.6 Tekna......!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
26
Cevap
2
Favori
27.951
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Nissan Primera hakkında yorumlarınızı almak isterim nasıl bir araçtır ikinci eli iyimidir. Aile arabasımıdır .İkinci elde sizce doğru bir seçim olur mu ? Bu araba hakkında fikirlerinizi varsa deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirimcevap yazan arkadaşalar şimdiden teşekkürler......

    http://www.araba.com/ara.php?action=search&powerrubrik=23&powersubrubrik=341&cartyp=1&motortyp=0&powerrenk=0&capacityend=0&pricestart=500&priceend=1000000&ezstart=2004&ezend=2008&kmstart=0&kmend=0&carregion=0&sort=yt&usertype=0&resim=1&liste=1







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Nissan Primera 1.6 Tekna: Kapsamlı Bir Bakış

    Nissan Primera 1.6 Tekna, 2004 yılında piyasaya sürülen ve o dönemde rekabetçi bir orta sınıf otomobil olan Nissan Primera'nın üst düzey bir versiyonudur.

    Özellikler

    Nissan Primera 1.6 Tekna, Nissan'ın 116 beygir gücü üreten 1,6 litrelik dört silindirli benzinli motoru ile güçlendirilmiştir. Beş vitesli manuel veya dört vitesli otomatik şanzıman seçenekleri mevcuttur.

    Tekna donanım seviyesi, deri döşeme, elektrikli ve ısıtmalı ön koltuklar, sunroof, klima kontrolü ve Bose ses sistemi gibi üst düzey özellikler sunar.

    Performans

    Nissan Primera 1.6 Tekna, 0-100 km/s hıza 10,9 saniyede ulaşabilir ve 200 km/s'lik bir azami hıza sahiptir. Yakıt tüketimi, manuel şanzımanlı modeller için ortalama 7,3 l/100 km ve otomatik şanzımanlı modeller için 8,3 l/100 km'dir.

    Güvenlik

    Nissan Primera 1.6 Tekna, çift ön hava yastığı, yan hava yastıkları ve perde hava yastıkları dahil olmak üzere bir dizi güvenlik özelliğiyle donatılmıştır. Ayrıca Elektronik Stabilite Programı (ESP) ve Çekiş Kontrol Sistemi (TCS) gibi aktif güvenlik sistemlerine sahiptir.

    Sonuç

    Nissan Primera 1.6 Tekna, üst düzey özellikleri, güçlü performansı ve yüksek güvenlik standartları ile 2004 yılında piyasadaki rekabetçi bir seçenekti. Geniş iç mekanı ve pratik özellikleri, onu aileler ve profesyoneller için uygun bir otomobil haline getirmektedir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • hocam ben bu arabayla bi ara cok ilgilendim bu arabaların birazyakıtında sorun var 220-250 arası yakıyo diye biliyorum geri vitese taktıgında on konsoldaki 7.5 inçlik ekran arkayı gosteren kameraya baglanıyo ve arkayı gosteriyo eger istersen bu ekranı tv olarakta kullanabilirsin ayrıca bu arabanın bildiim kadarıyla triger kayısı lastik degil zincirdi kırılmasıda zor yani kullanıslı olur pek bi kronik sorunuda yok die biliyorum alıcaksan simdiden hayırlı olsun
  • hasta oldugum bir model.
  • Performans yoksunu bir araç olarak bütün kritiklerini okudum. Hatta 2.0 140 (144 de olabilir) hp olanlarında bile performans çok iyi değilmiş.
    Ayrıca kasası galiba yenilenecek.
  • ikinci el piyasası nedir? Acaba forumda daha önce bu arabayı test etmiş arkadaş varsa görüşlerini alabiliriz.
  • fena değil
    quote:

    Orjinalden alıntı: ricardozonta

    hasta oldugum bir model.

  • Araç dışardan güzel ama direk benim kafamda bitiren noktası tüm ön konsolun aracın ortasında olması. Direksiyounun önü bom boş tüm göstergeler ortada..... Almayacağım bir araç .
  • seklı hosuna gıttıyse alınası bı arac
  • forumda daha önce bu aracı kullanan var mı acaba ....tavsiye edilir mi yakıt durumu nasıldır?
  • yakıt tüketiminde , hem fabrika verileri olarak hem de test tüketimi olarak sınıfının en iyisi, ayrıca frenleri de çok iyi bir model, arabam .com daki test verilerinde 100km/s den 36 metrede 0 a indiği yazıyor ki çok çok iyi bir derece, tasarımını beğeniyorsan ve ucuza bulursan al derim, ama verdiğin linkteki fayatlarla şahsen bu aracı alıcağıma, laguna, vectra gibi daha bilindik modellere bakarım.
  • aralarında tek mantıklı fiyathttp://www.araba.com/485250.html
    diğerleri uçuyo...
  • bir kaç gün araştırma yaptım ve bu modelin sıfırını aldım. bu donanım için böyle fiyat fazla yok. incelemelerim ve test sürüşüme göre +/- yanları şöyle

    + donanım zenginliği
    + pasif güvenlik
    + frenler
    + müzik sistemi
    + kalıbı, görünüşü, kokpiti
    + dijital kliması ve klima motorunun ayrı oluşu

    - ikinci el
    - ani hızlanmalara verdiği cevap
    - yokuşlardaki performans düşüklüğü
    - yol gürültüsü
    - klima gürültüsü

    +/- benzin sarfiyatı
    +/- savrulma ve süspansiyon

    efor meraklısı değilseniz bu araç fena değil. araç henüz elime geçmedi ve merakla bekliyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: prof
    ...
    + dijital kliması ve klima motorunun ayrı oluşu
    ...


    o ne oluyor???
  • 2003 nissan primera tekna var. 2 senedir sahibiyim. aracı kullanması gerçekten keyifli ancak çok yakıt tüketiyor. benzini umursamıyorsanız alın bence =)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: metinemre

    aralarında tek mantıklı fiyathttp://www.araba.com/485250.html
    diğerleri uçuyo...

    Bu fiyat cidden bu araç için uygun bence.Ama ilerde elinden çıkarırken zorlanırsın gibi geliyor.Model olarak ben beğeniyorum bu arabayı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: metinemre


    quote:

    Orjinalden alıntı: prof
    ...
    + dijital kliması ve klima motorunun ayrı oluşu
    ...


    o ne oluyor???


    iç sıcaklığın sabitlenmesinin dijital olarak kumanda edilerek yapıldığı klima.
    klima motorunun ayrı olması da klima motorunun motordan güç çekmemesi dolayısıyla motor performansını etkilememesi demektir.
  • Aracın konsolu mutis duruyo yaa gercekten super bı dızaynı var ama gostergeler okunaklımdıır bılmem
    iç dizaynı cok guzel ama bence
    saygılar
  • Çok kaliteli bir üretim, benzin tüketimi içinde en uygun çözüm lpg olacaktır. Bir akrabamda bundan önceki kasa primera var lpgli, oldukça memnun. bu kasa tartışmasız ondan daha iyi.
  • peki gücü nerden çekiyor?

    klima motoru ayrı diye birşey yoktur. her klimanın bir kompresörü vardır. her klima motordan güç yer. demek primeralar dual motorlu...

    quote:

    Orjinalden alıntı: prof
    iç sıcaklığın sabitlenmesinin dijital olarak kumanda edilerek yapıldığı klima.
    klima motorunun ayrı olması da klima motorunun motordan güç çekmemesi dolayısıyla motor performansını etkilememesi demektir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: metinemre

    peki gücü nerden çekiyor?

    klima motoru ayrı diye birşey yoktur. her klimanın bir kompresörü vardır. her klima motordan güç yer. demek primeralar dual motorlu...

    quote:

    Orjinalden alıntı: prof
    iç sıcaklığın sabitlenmesinin dijital olarak kumanda edilerek yapıldığı klima.
    klima motorunun ayrı olması da klima motorunun motordan güç çekmemesi dolayısıyla motor performansını etkilememesi demektir.





    ne kadar esprilisiz böyle. demek klimalar da kompresör var ha? sağolun bilgi için. motor tabiri ile kastedilen nedir sizce?

    ben elektrikli sanıyordum ama yanlış bilgi almışım. dolayısıyla motordan güç çeker. arkadaşımız haklı. aracı geçen gün teslim aldım. önceki 103 bg aracım klimanın açılmasıyla yığılıyordu. bunun beygir gücü ve motor hacmi daha düşük olmasına rağmen açıldığı fark edilmiyor. zaten nissan da klimalar için genel bir övgü söz konusu.

    aracı çok çok beğendim. oldukça konforlu ve güvenli. deneme sürüşü yapmanızı tavsiye ederim.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.