Şimdi Ara

İLK defa faturalı kullanıyorum, yardım..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12
Cevap
0
Favori
826
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese selam..
    Geçen gün 20 kasımda faturasızdan faturalıya geçtim. Faturalıdan tekrar faturasıza dönersem hangi vergiler toptan faturaya yansır? tahatütü mü ilk gün bozdum ve 4 TL güncel faturama yansıdı, bunda sorun yok.. Sadece merak ettiğim daha 1ay olmadı ama 1ay dolduktan sonra tekrar faturasıza geçersem ne kadar vergi yansır? yeni tesis vergisi yansımaz zannediyorsam çünkü faturasızdan geçtim faturalıya... ama ruhsat ve telsiz vergileri yansır mı bilmiyorum yoksa toptan mı yansır faturaya..
    1yıl bekleyip öyle mi faturasıza geçsem yoksa.. çünkü ruhsat ve telsiz vergileri o zaman mı doluyor bilmiyorum.. yoksa bu yılbaşı gelmeden mi geçsem, yeni yıl itibariyle mi yansır ondanda emin değilim..
    yoksa hiç beklemeden numaramı başka operatöre mi taşısam kararsızım, çünkü turkcellden memnun değilim..
    Geçen gün alel aceleden faturalıya geçtim sanırım hata yaptım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ibrahim_2423 -- 23 Kasım 2013; 16:22:25 >







  • ibrahim_2423 İ kullanıcısına yanıt
    neden tekrar faturasız hatta geçmek istiyorsunuz merak ettim doğrusu daha yeni geçmişsiniz. 532 müşteri hizmetlerinden daha doğru detaylı bilgi alırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turkcell"in müşteri hizmetlerinden memnun değilim ondan.. Ben özel müşteriler sınıfındayım ve aradığım ilgiyi bulamıyorum. Yoksa Turkcell"le bir sorunum yok, benim sorunum personellerle... ben iş akışını az buçuk biliyorum ama onlar iş akışını eksik uyguluyorlar ve bunu özel müşteri olduğum için yapıyorlar.. normal müşteri ile özel müşteriye aynı hizmet uygulanmıyor ve normal müşteriler sınıfına geçişime izin vermiyorlar.. faturasıza geçip başka bir operatöre taşımayı düşünüyorum.. Turkcell"in müşteri hizmetlerine çok mesaj atarsanız veya çok ararsanız SCR takipli müşteri sınıfına kaydediyorlar ve bu bir nevi Gri liste demek.. 5 - 6 yıl önce buraya beni geçirdiler ve kurtulamadım.. Kara listenin bir altı gibi yanılmıyorsam bu liste.. yani adı özel müşteri, kısacası özel takip altındaki müşteri gibi yanılmıyorsam..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ibrahim_2423 -- 23 Kasım 2013; 16:48:10 >
  • Taksitli halde alınan vergi tek seferde gelir. Ayrıca bu statünün adı Özel müşteri değil Sorunlu müşteridir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turkforce

    Taksitli halde alınan vergi tek seferde gelir. Ayrıca bu statünün adı Özel müşteri değil Sorunlu müşteridir.

    Peki bu statüden nasıl kurtulabilirim? 5 - 6 yıldır bu statüdeyim ve birçok şikayetime rağmen bu statüden kurtulamadım.. Kurtulmanın bir yolu varsa lütfen söylermisin.. Bu statüden kurtulursam çok sevinirim ve turkcell kullanmaya devam ederim belki..
  • ibrahim_2423 İ kullanıcısına yanıt
    Hat faturasız olarak açıldıysa faturalıya geçip tekrar faturasıza geçişte vergileri ödemezsiniz. Sadece telsiz kullanım ücretini ödersiniz(aylık 1.31 TL) bir ay faturalı kullanıp sonra tekrar ücretsiz olarak faturasıza geçebilirsiniz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: şah mat

    Hat faturasız olarak açıldıysa faturalıya geçip tekrar faturasıza geçişte vergileri ödemezsiniz. Sadece telsiz kullanım ücretini ödersiniz(aylık 1.31 TL) bir ay faturalı kullanıp sonra tekrar ücretsiz olarak faturasıza geçebilirsiniz..

    Yılbaşından sonra faturasıza geçersem, yeni yıl sebebiyle ruhsat vergisi yansır mı? veya telsiz vergisi toptan yansır mı faturaya.? yılbaşından önce mi sonra mı hangisi daha iyi olur kararsızım.. Acele edip yanlış karar vermekten korkuyorum..
  • Zamanında Turkcell müşteri hizmetlerini çok aramış biri olarak SORUNLU MÜŞTERİ statüsünü ilk kez duyuyorum.
    Nedense kendimi çok özel hissederdim :) sanırım Turkcell in ilgisine o zamndan beri hayran kalmışımdır
    Hoş aynı ilgiyi Avea da gösteriyor bana sağolsunlar varolsunlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahim_2423

    quote:

    Orijinalden alıntı: şah mat

    Hat faturasız olarak açıldıysa faturalıya geçip tekrar faturasıza geçişte vergileri ödemezsiniz. Sadece telsiz kullanım ücretini ödersiniz(aylık 1.31 TL) bir ay faturalı kullanıp sonra tekrar ücretsiz olarak faturasıza geçebilirsiniz..

    Yılbaşından sonra faturasıza geçersem, yeni yıl sebebiyle ruhsat vergisi yansır mı? veya telsiz vergisi toptan yansır mı faturaya.? yılbaşından önce mi sonra mı hangisi daha iyi olur kararsızım.. Acele edip yanlış karar vermekten korkuyorum..

    Ruhsat vergisi vs hattı alırken verdiğiniz için bir daha yansımaz yılbaşından önce de sonra da yansımaz. Sadece telsiz kullanım ücreti yansır.(aylık 1.31 TL olan) o da toptan değil taksit olarak yansıması lazım diye biliyorum. Toptan yansısa bile en fazla faturaya ek 15.72 TL yansır.Eğer telsiz kullanım ücreti toptan yansırsa bir yıl başka vergi kesilmez. Bir nevi önden vergiyi vermiş olursun.Yine de tereddüt edersen 532yi arayabilirsin. Bende daha önce müşteri hizmetlerine sormuştum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben de Turkcell'in özel müşteri statüsündeyim çok memnunum ne istesem yapıyorlar. Peki efendim siz haklısınız efendim bir isteğiniz var mı efendim, görüşmeyeli nasılsınız vatov bey, uzar gider bu liste. Doğum günümde pasta falan hediye ediyorlar, hemde Divan'dan. Arıyorum telefon yollayın diyorum hangisini istersiniz diyorlar söylüyorum eve kadar getiriyorlar. Telefonum bozuldu diyorum, geliyorlar ayağıma kadar bozuk telefonu alıyorlar yerine telefon bırakıyorlar ve gidiyorlar. Sonra telefon yapılınca telefonu ayağıma kadar getiriyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vatov

    Ben de Turkcell'in özel müşteri statüsündeyim çok memnunum ne istesem yapıyorlar. Peki efendim siz haklısınız efendim bir isteğiniz var mı efendim, görüşmeyeli nasılsınız vatov bey, uzar gider bu liste. Doğum günümde pasta falan hediye ediyorlar, hemde Divan'dan. Arıyorum telefon yollayın diyorum hangisini istersiniz diyorlar söylüyorum eve kadar getiriyorlar. Telefonum bozuldu diyorum, geliyorlar ayağıma kadar bozuk telefonu alıyorlar yerine telefon bırakıyorlar ve gidiyorlar. Sonra telefon yapılınca telefonu ayağıma kadar getiriyorlar.

    sanırım platinum yada gold müşterisin yanılmıyorsam.. yüksek faturalı abonelere bu hizmet vodafonda"da var... ben düşük faturalı aboneyim, parayı basana heralde özel davranırlar, ama turkcellden ben memnun değilim, şimdide web sitesini yenilemiş ve hattıma özel teklifleri bulamadım, şikayet edincede sorunlu müşteri oluyorum sanki.. Web sayfanı mademki yeniledin oraya özel teklifler bölümünü neden koymadın, ne güzel özel indirimli sadakat teklifleri, joker indirimi vardı.. nerden bulaştım kurtulamadım turkcellden.. diğer turkcell hattımı avea"ya taşıdım 3ay oldu geçti belkide... bunuda taşımam gerekli Acil kurtulmam lazım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ibrahim_2423 -- 24 Kasım 2013; 16:19:09 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahim_2423

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vatov

    Ben de Turkcell'in özel müşteri statüsündeyim çok memnunum ne istesem yapıyorlar. Peki efendim siz haklısınız efendim bir isteğiniz var mı efendim, görüşmeyeli nasılsınız vatov bey, uzar gider bu liste. Doğum günümde pasta falan hediye ediyorlar, hemde Divan'dan. Arıyorum telefon yollayın diyorum hangisini istersiniz diyorlar söylüyorum eve kadar getiriyorlar. Telefonum bozuldu diyorum, geliyorlar ayağıma kadar bozuk telefonu alıyorlar yerine telefon bırakıyorlar ve gidiyorlar. Sonra telefon yapılınca telefonu ayağıma kadar getiriyorlar.

    sanırım platinum yada gold müşterisin yanılmıyorsam.. yüksek faturalı abonelere bu hizmet vodafonda"da var... ben düşük faturalı aboneyim, parayı basana heralde özel davranırlar, ama turkcellden ben memnun değilim, şimdide web sitesini yenilemiş ve hattıma özel teklifleri bulamadım, şikayet edincede sorunlu müşteri oluyorum sanki.. Web sayfanı mademki yeniledin oraya özel teklifler bölümünü neden koymadın, ne güzel özel indirimli sadakat teklifleri, joker indirimi vardı.. nerden bulaştım kurtulamadım turkcellden.. diğer turkcell hattımı avea"ya taşıdım 3ay oldu geçti belkide... bunuda taşımam gerekli Acil kurtulmam lazım..

    Platinum hocam. Hizmet açısından gayet iyiler. Websitesini gördüm hoş olmuş ama eskiye alışınca karmaşık geliyor.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.