Şimdi Ara

İlk kazamı yaptım. Suç oranım nedir sizce? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
6.124
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Arkadan çarpma durumu yok arkadaşlar. Tekrar izah ediyim. Bu araç benim sol önümde ve benim önüme direksiyonu kırıyor. Benim önüme direksiyonu kırınca doğal olarak ben bunun sağ ön tekerine benim aracın sol ön burnuyla giriyorum ve şuanki konuma kadar aracım hareket halinde ve sol kaporta çamurluğa kadar çiziliyor.

    Arkadan çarpma gibi bir durum yok. Şekil çizerkende bu araç benim önümdeymiş gibi ve sağa dönerken şekilde bir çizim yer alıyor. Olay bundan ibaret. Zaten resimlere bakarsanız adam şeridinin dışında.

    Geçmiş olsun dilekleriniz için tekrar teşekkür ederim.
  • Sen sinyal verip kendi şeridinden çıkarak(orta ve sağ şeridi ortalamışsın) sağa dönmeye çalışmışsın ama araç geldiğini görünce tekrar şeridine dönmek isterken sol önünde seyreden Lineayı farketmeyip yandan dokundurmuş ve biraz da ilerleyerek onun önünde durmuşsun.Bence hatalı sensin.
  • Ancak linea orta şerit tamamen boşalmadan şeride girmeye çalıştığı için suç onda da var, bunu da göz ardı etmeyin. Palio en sağ şeride geçmiş ve sonra sol şeride geçmiş olsa tamam ama orta şeridi tamamen terk etmeden linea şeride girmiş. İki tarafa da suç oranı yazılacaktır ancak lineanın daha yüksek olması lazım.
  • Yukarıda bahsedildiği gibi Linea'nın oranı daha yüksek.. Keşke görmedim falan demeseydiniz, ancak sonucun çok fazla değişeceğini zannetmiyorum, şeridi tam olarak terketmemişsiniz,.. Anca siz onun sağ ön çamurluğuna çarpsaydınız sonuç değişebilirdi..
  • Şeridimden çıkma gibi bir durum yok. hafif sağa yanaştım. araç geldiğini görünce kör noktadan geçmedim şeridimi düzelttim. Büyük ihtimalle bende linea nın kör noktasında kalmıştım ve adam sadece aynadan baktığı için beni göremedi.

    Sağ ve orta şeridi ortalama yok. Önüme döndüğümde adam şeride girmişti bende çarpınca daha fazla hasar vermemk için sağa kırdım. O yüzden öyle bir görüntü var. Bakalım ne olacak bekliyorum :)
  • Linea hatalı gibi duruyor enteresan halen sonuçlar çıkmadı mı en son 2008 yılında yaptığım kazada ertesi günü belli olmuştu
  • Geçmiş olsun, yaklaşık bir ay önce ışıklardan çıktım duble yoldu, solumdaki araç sinyal vermeden akan trafikte sağımdaki park alanına dalmaya çalıştı. Adamın sağ arka tampona panjurdan bindirmek zorunda kaldım. Adam suçunu kabul etmedi ve polis eşliğinde farklı yorumlarla tutanak tutuldu. Polisin çizimi de adamın şerit değiştirdiğini grafiksel belirtti. Exper sonucuna göre %100 adam suçlu çıktı, kaza 40 km hızla gerçekleştiği için iki araçta da ciddi hasar yoktu. Uzun lafın kısası şerit ihlali yapandadır.
  • Aklinzda olsun kazadan sonra sakin "farketmedim", "gormedim" gibi kelimeler kullanmayin heleki olumlu kazalarda.. yayaya carpma gibi.. gormeme dikkat etmeme luksunuz yok. Hakim sucu yazar direk. Gordum elimden geleni yaptim lakin durduramadim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dosya Durumu: 88 - KOMİSYON OYBİRLİĞİ ONAYI (SON DURUM)

    Araç...................Kusur Oranları

    034 HR9667........100

    034 UG576..........0


    Bu sonuç sanırım değilmi?

    MUTABAKATSIZLIK 34
    İlgili şirketlerin kusur oranlarını farklı girmesi sonucu TRAMER sisteminin değerlendirdiği durumdur. 3 iş günü olduktan sonra dosya komisyona gönderilir. (3 iş günü dolmadan dosya tekrar değerlendirilebibilir ve mutabakat
    sağlanabilir.)

    KOMİSYON DEĞERLENDİRME 40
    “Mutabakatsızlık (34)”durumundan sonra komisyonun değerlendirme sürecidir. (max: 3 gün)

    KOMİSYON OY BİRLİĞİ ONAYI (SON DURUM) 88
    Komisyon Değerlendirme (40) sürecinin sonucunda; 3 üyeninde aynı kusur oranı verdiği görüldüğünde (oy birliği), TRAMER tarafından kapatıldığı durumdur.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.