n11 üzerinden 11.11.2020 tarihinde telefon aldım. 2900tl idi 250tl kuponla 2650ye geldi bana 2021de imei verdi servise gidip geldi cihaz. mayıs sonu yine imei verdi gidip geldi cihaz. ama bu sefer sim kartı hiç görmemeye başladı telefon. n11 ve mağaza ile görüştüm değişim yapalım dediler. sipariş üzerinden zaman geçtiğim için değişim talebini ben açamadım müşteri hizmetlerini arayıp sözlü olarak sadece değişim talep ettiğimi söyledim. kullandığım telefon eski olduğu için n11e sürekli giriş yapamıyorum mağaza ek süre talep etmiş 3 gün içinde ben onay vermeyince otomatik iade yatırmış n11. ilk olarak burası hukuksuzluk değil mi benim onayım olmadan iade yapılması ? hesaba 2650 yatmış ancak cihaz note 8 pro 128gb piyasa değeri 5000tl. mağaza biz yeni cihaz yollarız iade edilen tutarı geri yollarsın dedi bu seferde ellerinde note 8 pro yokmuş liste attılar note 11s ve 11pro var 11s in özellikleri benzer gibi dedim bunu yollayabilir misiniz bu sefer diyor ki eski telefonun fiyatını düşüp üstüne para alırız. yasal olarak değişim yapmak zorunda değiller mi ancak üstüne para ödemek istemiyorum. 11s liste fiyatı 6450tl ve 64gb. benim eski telefonu kaçtan sayacaklar emin değilim ne yapmam gerek sizce? |
Bildirim