Şimdi Ara

INCA markalı bir ürünü almadan önce iki kere düşünün !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
7.064
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • bir çoğumuz yeni donanım alırken fiyat/performans gibi kriterlere öncelik veriyoruz. halilyle az ödeyip en iyisini kullanmak istiyoruz. bunu dışında ürüne göre dikkat ettiğimiz başka unsurlar da oluyor tabi. ancak bazen garanti ve teknik servis konusunu unutuyoruz. sanki aldığımız ürün sonsuza kadar hiç bir problem yaratmadan çalışacakmış gibi...
    hepsiburada internet sitesinden almış olduğum INCA marka modem arızası sonrası yaşadığım problem sonrasında bu hatırlatmayı yapmak gereğini duydum. ürünlerimiz arıza yaptığında genelde ilk olarak ürünü almış olduğumuz firmalara başvuruyoruz. onlar da ilgili servise gönderip sonucu bekliyor.
    hepsiburada yetkili servisler listesine baktığımda inca ile ilgili bir bilgiye rastlamadım. ben de Inca Türkiye ye web siteleri aracılığıyla ulaşarak hangi yolu izleyebileceğimi sordum. ancak bu firma anladığım kadarıyla son kullanıcıyla muhattap olmuyor ki, cevap verme gereği bile duymadı. inca nın web sitesinde sorulara en geç 36 saat içerisinde yanıt verileceği yazıyordu. yanıt gelmeyince hepsiburada müşteri hizmetlerine başvurdum. ürünü ve fatura fotokopisini onlara gönderdiğim takdirde ilgileceklerini yazdılar. şimdi ürünü hepsiburada ya yollayacağım. onlar da muhtemelen inca yetkili servisine... üründeki sorun giderildikten sonra da aynı şekilde tekrar hepsiburada ya ve daha sonra bana gelecek. bu süreçte tek kayıp sadece zaman değil aynı zamanda kargo masrafları olacak.
    tüm bunların tam tersine müşteri memnuniyetine çok daha fazla önem veren firmalar var. örneğin geçmiş dönemde forumdan almış olduğum ikinci el ASUS marka ekran kartım arızalanmıştı. Çizgi o kadar güzel bir sistem sunmuş ki bizlere, ürün ikinci el olduğu halde, hem de nerden alınmış olduğunu bile bilmediğim bir ürünü Çizgiye kargo ile yolladım. kargo masrafı da Çizgi tarafından karşılandı. ayrıca garantideki ürün hakkında internet üzerinden bilgi almak ta mümkündü. iki gün gibi kısa bir süre içerisinde ürün tekrar bana doğru yola çıkmıştı bile. yine kargo masrafı ödemeden ürün elime geçmişti.







  • quote:

    Orjinalden alıntı: zafer666


    bir çoğumuz yeni donanım alırken fiyat/performans gibi kriterlere öncelik veriyoruz. halilyle az ödeyip en iyisini kullanmak istiyoruz. bunu dışında ürüne göre dikkat ettiğimiz başka unsurlar da oluyor tabi. ancak bazen garanti ve teknik servis konusunu unutuyoruz. sanki aldığımız ürün sonsuza kadar hiç bir problem yaratmadan çalışacakmış gibi...
    hepsiburada internet sitesinden almış olduğum INCA marka modem arızası sonrası yaşadığım problem sonrasında bu hatırlatmayı yapmak gereğini duydum. ürünlerimiz arıza yaptığında genelde ilk olarak ürünü almış olduğumuz firmalara başvuruyoruz. onlar da ilgili servise gönderip sonucu bekliyor.
    hepsiburada yetkili servisler listesine baktığımda inca ile ilgili bir bilgiye rastlamadım. ben de Inca Türkiye ye web siteleri aracılığıyla ulaşarak hangi yolu izleyebileceğimi sordum. ancak bu firma anladığım kadarıyla son kullanıcıyla muhattap olmuyor ki, cevap verme gereği bile duymadı. inca nın web sitesinde sorulara en geç 36 saat içerisinde yanıt verileceği yazıyordu. yanıt gelmeyince hepsiburada müşteri hizmetlerine başvurdum. ürünü ve fatura fotokopisini onlara gönderdiğim takdirde ilgileceklerini yazdılar. şimdi ürünü hepsiburada ya yollayacağım. onlar da muhtemelen inca yetkili servisine... üründeki sorun giderildikten sonra da aynı şekilde tekrar hepsiburada ya ve daha sonra bana gelecek. bu süreçte tek kayıp sadece zaman değil aynı zamanda kargo masrafları olacak.
    tüm bunların tam tersine müşteri memnuniyetine çok daha fazla önem veren firmalar var. örneğin geçmiş dönemde forumdan almış olduğum ikinci el ASUS marka ekran kartım arızalanmıştı. Çizgi o kadar güzel bir sistem sunmuş ki bizlere, ürün ikinci el olduğu halde, hem de nerden alınmış olduğunu bile bilmediğim bir ürünü Çizgiye kargo ile yolladım. kargo masrafı da Çizgi tarafından karşılandı. ayrıca garantideki ürün hakkında internet üzerinden bilgi almak ta mümkündü. iki gün gibi kısa bir süre içerisinde ürün tekrar bana doğru yola çıkmıştı bile. yine kargo masrafı ödemeden ürün elime geçmişti.





    hocam benim de inca marka modemim arızalanmıştı ve ne tesadüftür ki bende hepsiburada dan almıştım incanın türkiyedeki servisi pasifik bilgisayar hiç hepsiburadayla uğraşmana gerek yoktu telefon ettim ne yapmam gerek die gönderin dediler gönderdim 3 gün içinde modem tamir edilip geri gönderildi tabiki geri gönderme kargo masrafı da onlara ait bi şekilde




  • eğer hala göndermediysen dediğimi yap PasifikBilgisayar zaten kutudan çıkan garanti belgesinde fln da yazar İstanbul da
    edit : yazmayı unutmuşum adamlarda senn modemi ne zaman aldığın bilgisi olduğu için garanti belgesi ve fatura da istemiyolar ürünü yollaman yeterli oluyo konuşunca sorar iyice öğrenirsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beYdeNbeY -- 28 Aralık 2007; 1:00:58 >
  • evet kardeş bende asus laptap almıştım aynı şekilde kargoya verdim 2 gün içinde ürün elime ulaştı oda ikinci el olarak aldığım pc garanti belgesi filan yok anakartını değiştiler hasarları giderip gidiş dönüş kargo ücretlerinide karşıladılar.....
    ıncada bende servis diye bişey bulamadım ama pasifige göndereceğim....
  • Servısınde ış yok ben monıtör gönderdım farklı bı monıtör yollamışlar gerı 1 ay bekledım sonra geldı alt tuş bölumu kırılmış tekrar yolladım sıfırmı değılmı bellı değıl başka bı monıtör yollamışlar daha duşuk bır model 2 ay beklemışım aradım gonderın tekrar dedıler bı 1 ay daha bekletıcekler bıktırdılar, daha da uğraşmam inca mı bır daha asla hıç bır ürününüde tercıh etmeyeceğım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GENERAL006 -- 21 Haziran 2014; 15:44:35 >
  • Playstyle sandım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burakahmet19

    Playstyle sandım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • INCA RESPECT 4. NESİL 10.1 tablet yanına yaklaşmayın aman ha sakın
  • Ben de eşime İnca Lady Enjoy 10.1 tablet hediye almıştım.Ortasında kocaman bir ölü pixelle ve paslanmış bir kalem hediyesiyle geldi.Bu arada şarj bazen 1 gün gidiyor bazen 20 dk.Bakalım bu hafta veya önümüzdeki hafta Pasifik'e göndericem.Gelişmeleri yazacağım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.