Şimdi Ara

İncelemeye gönderdiğim ayakkabı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4
Cevap
0
Favori
6.334
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar,

    Biraz bakındım ama konuyla daha alakalı bir yer bulamayınca "konu dışı" kısmına acıyorum.

    Superstep magazasından aralık ayında aldığım Lacoste ayakkabıyı derisinde renk atmaları olduğu için ocak ayı içinde değiştirmek üzere incelemeye gönderdim. Ocak 17'sinde değiştirme talebim reddedildi ve ayakkabı tekrar gonderildi. Ben ayakkabıyı magazadan teslim almadan bu duruma itiraz ettim ve tekrar incelemeye gönderme talebinde bulundum. İnceleme'ye 27 Ocak'ta gitti. Bugun 27 Şubat olmasına rağmen ayakkabı hala incelemede. Herhangi bir cevap gelmedi, merkezi aradığımda da incelemede olduğu söyleniyor.

    Bu konuyla ilgili yasal sure 30 iş günü müdür? Yoksa bu süre ayakkabı v.s. gibi ürünler için daha kısa mıdır?
    Bir de bildiğim kadarıyla bir ürün aynı şikayetten 2. kere incelemeye gittiğinde bu süre daha kısa olmalı. Doğru mu biliyorum?
    Bu konularda desteğinize ihtiyacım var.
    Su durumda ne yapmalıyım?







  • yasal süre 30 iş gününden 20 iş gününe indirildi ve kesinlikle ayakkabı yapılmış olsa bile teslim alma bu konuda bilgili olduğunu dile getir yasal süreyi aştıkları için burda sana iki seçenek doğuyor yenisini veya paranı talep et karşılamazlarsa bilgilerle birlikte valiliğe git tüketici hakem heyetine başvur misliyle değişim kararı çıkacaktır

    not: ayrıca şikayetvar.com sitesine ilgili mağazayla ilgili sorununu dile getir mağaza yetlilileri seninle irtibata geçecektir, çünkü isimlerinin ve marka değerlerinin sosyal medya üzerinden darbe almalarına tahammülleri yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tanks55 -- 27 Şubat 2014; 16:42:56 >
  • İlgi için teşekkür ederim.
    Ama şöyle de bir durum var bununla ilgili ne yaparım bilmiyorum.

    Ürünü ilk gönderdiğimde bana verilen fiş elimde fakat ikinci gönderme talebini telefonla yaptığım için elimde fiş yok.
    Bu durum bana sıkıntı yaratır mı?

    Fiş numarasını biliyorum ve müşteri hizmetlerini aradığımda bana ürünün incelemeye 27 Ocak'ta ulaştığını söylediler.
  • Arayıp inceleme süresinin dolduğunu söyledim, değişim ya da para iadesi talep ettim.
    Biz bizi arayalıp dediler. 1 saat sonra arayıp değişimi kabul ettiler.

    Yönlendirmeniz için teşekkür ederim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.