Industria II | PS5 | ANA KONU ![]() Yayıncı Headup Games ve geliştirici Bleakmill, kötü niyetli bir yapay zekânın hâkim olduğu alternatif bir boyutta geçen birinci şahıs nişancı oyunu INDUSTRIA'nın devamı niteliğindeki INDUSTRIA II'yi duyurdu. PC için Steam ve Epic Games Store üzerinden 2025 yılında piyasaya sürülecek. Konsollar için daha sonra ki bir tarihte duyurusu yapılacak. Hikaye: INDUSTRIA'nın öncesindeki olaylardan yıllar sonra Nora, evinden çok uzakta, paralel bir boyutta sıkışıp kalmıştır. Huzurlu bir adada, düşmanca bir yalnızlık denizindeki boş bir apartmanda tek başına hayatta kalan Nora, kendi boyutuna, yani 1989 Doğu Berlin'ine dönmek için bir makine inşa eder. Bir yıl süren projesini tamamlamadan hemen önce, öngörülemeyen sonuçlar zinciri onu yapay zeka ATLAS'ın titreşen kalbine geri çeker. Nora çok geçmeden geçmişinden kaçamayacağını ve geçmişinde yatan unutulmaz sorumlulukla yüzleşmesi gerektiğini fark eder - kontrol edilemez yapay zekânın yaratılmasındaki rolü. Oyunun Özellikleri:
Geliştirici : Bleakmill Yayıncı : Headup Games Çıkış Tarihi : 2025 Resmi Site : https://www.bleakmill.com Duyuru Fragmanı : ![]() Wishlist now!
Steam: https://store.steampowered.com/app/2154070
Epic: https://store.epicgames.com/p/industria-2-a1232a
GOG: https://www.gog.com/en/game/industria_2
INDUSTRIA 2 is a narrative FPS adventure about a woman stranded in a parallel dimension. Explore, scavenge and fight your way through a mysterious boreal landscape consumed by an ever-hungry artificial intelligence to find a way home. https://www.youtube.com/watch?v=IOBqaS5pcFM< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 22 Mart 2024; 12:0:40 > |
Industria II | PS5 | ANA KONU





-
-
Ekran Görüntüleri
-
İlk oyun fena değildi. Genel olarak beğenmiştim. Bunuda çıkınca oynamak isterim.
-
Sanki Half-Life'ın izinden gidecekmiş gibi bir his var. 2. Oyunda bu vibe fazlası ile veriyor bekleyip görmek lazım. :)
-
INDUSTRIA 2 (@INDUSTRIA_game) on Xtwitter
might have something to announce this year👀https://twitter.com/INDUSTRIA_game/status/1744396523645829475 -
INDUSTRIA 2 (@INDUSTRIA_game) on Xtwitter
working on an underground mine level👀https://twitter.com/INDUSTRIA_game/status/1790029857117581808 -
Kısa bir Teaser. :)
x (formerly twitter)
INDUSTRIA 2 (@INDUSTRIA_game) on Xhttps://x.com/INDUSTRIA_game/status/1794020341360046228 -
Kötücül yapay zeka Atlas ile, bari bu oyunda hayrına bir Bossfight olsun. İlk oyunda o kadar Atlas mevzusu/muhabbeti döndü, sonuç hiçbir şey olmadı.
-
INDUSTRIA 2 First Gameplay Demo | New DYSTOPIAN HORROR like HALF-LIFE in Unreal Engine 5
ENFANT TERRIBLEyoutube
Check out this new gameplay clip from the upcoming Industria 2 developed in Unreal Engine 5. The game is a single player first person shooter dystopian sci-fi survival horror INDUSTRIA 2 is a narrative FPS adventure about a woman stranded in a parallel dimension. Explore, scavenge and fight your way through a mysterious boreal landscape consumed by an ever-hungry artificial intelligence to find a way home. Coming to PC, PS5 and Xbox https://store.steampowered.com/app/2154070/INDUSTRIA_2/ 00:00 First Gameplay Demo 02:06 Announcement Trailer 03:43 Making Industria 2 #ue5 #newgames2024 #unrealengine5 *** ☑️ Please support the channel with a LIKE... and turn on notifications! 🔔 ❤️ Subscribe to the channel: https://www.youtube.com/channel/UCX1sraLIy6wS2R-SMcdoakg?sub_confirmation=1 👑 Join this channel to get access to perks: https://www.youtube.com/channel/UCX1sraLIy6wS2R-SMcdoakg/join *Disclaimer: If you're a publisher or developer and would like to get your game or asset featured in the channel, please contact us. We would love to feature your work and help you promote your game! Contact: contact [at] enfant-terrible [dot] mediahttps://www.youtube.com/watch?v=LbNuBi_-rEo -
Industria 2 - Official Gameplay Teaser Trailer | Games Baked in Germany Showcase
IGNyoutube
Industria 2 is a narrative FPS adventure about a woman stranded in a parallel dimension. Explore, scavenge and fight your way through a mysterious boreal landscape consumed by an ever-hungry artificial intelligence to find a way home and return to her home dimension: 1989 East Berlin. Industria 2 is coming to PC (Steam, Epic Games Store, and GoG). Visit Steam and add it to your wishlist now: https://store.steampowered.com/app/2154070/INDUSTRIA_2/ #IGN #Gaminghttps://www.youtube.com/watch?v=WvYQrupGPtk -
Konu içeriği çok güzel ve düzenli hazırlanmış. Oyuna olan ilgimi arttırdı :) İlk oyun fena değildi devam etmesi iyi oldu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İlk oyunun aksine Türkçe dil desteği olmaması kötü.. Çıkışa kadar değişiklik olmazsa hiç dönüp bakmam bile.
Yine beş küsur saatlik bir oyun olacakmış. Zaten ilk oyunun finali, Atlas aşağı Atlas yukarı derken ne olduğu belli olmadan bitti.
-
-
"Oyunumuzda çok fazla büyüme olacak."
Tüm özel yeşillikleri sıfırdan yapmaya karar verdiğimiz için bizim için çok heyecan verici. quixel malzemelerinin, her ne kadar harika olsalar da, sanat tarzımıza uymadığını gördük, çünkü hiper gerçekçilik değil, biraz stilize edilmiş bir gerçekçilik için gidiyoruz. şekil, ölçek ve yoğunluk doğru yapmak için çok önemlidir!
Tıpkı varlıklarımızın geri kalanında olduğu gibi, minimalist olmak ve nerede ayrıntı, nerede daha basit düz şeyler istediğimizi iyi seçmek istiyoruz.
Şu anda yapraklar sadece düz renklerden oluşuyor, ancak bu aşamanın şekil ve kontrastı anlamak için bile çok önemli olduğunu hissediyorum!
x (formerly twitter)
INDUSTRIA 2 (@INDUSTRIA_game) on Xhttps://x.com/INDUSTRIA_game/status/1813593018026647971
-
-
-
"diegetic envanterimize eşya işçiliği eklendi."
x (formerly twitter)
INDUSTRIA 2 (@INDUSTRIA_game) on Xhttps://x.com/INDUSTRIA_game/status/1855995767124562142 -
İlk INDUSTRIA 2 oyun testinin geri bildirimlerini tamamlıyoruz!
Herkese mutlu yıllar!
Ben bleakmill ekibinden David.
bleakmill'de 2024 yılını tamamlamak için, size son aylarda neler yaptığımız hakkında küçük bir güncelleme yapmak istedik. Esas olarak, bu Aralık ayında yaklaşık 20 oyuncu ve uzun süreli topluluk üyeleriyle yaptığımız ilk dahili oyun testinin sonucunu size bildirmek istiyoruz.
INDUSTRIA 2'yi yapmaya başladığımızda, oyunun özünde eğlenceli ve keyifli olduğundan emin olmak için derinlemesine bir oyun testine ihtiyaç duyacağımızı biliyorduk. Özellikle de ilk oyundaki savaş ve yapay zeka sistemlerinde birkaç değişiklik yapmayı planladığımız için. INDUSTRIA'da çatışma çoğunlukla düşmanların oyuncuyu görmesiyle sonuçlanıyor ve ardından ya düşman ya da oyuncu ölene kadar sonsuz bir kovalamaca yaşanıyor. Arka planda birlikte çalışan birkaç karmaşık sistem olmasına rağmen, sonuç çoğunlukla “iyi” bir savaştı.
INDUSTRIA 2'nin ana hedeflerinden biri bunu değiştirmektir. Artık görev tabanlı bir yapay zeka sistemimiz var; düşmanlar oyuncuyu kaybedebiliyor, alarm durumuna geçebiliyor veya bir kapıyı açmaktan eşyaları kullanmaya ve belirli animasyonları oynatmaya kadar uzanan karmaşık görev zincirlerini tamamlayabiliyor. Ayrıca, daha dinamik bir oynanış ve daha fazla oyuncu seçimi sağlamak için bir gizlilik sisteminin yanı sıra bir işçilik sistemine de sahibiz. Silahlar istatistikler ve eklentilerle yükseltilebilir ve yağmalama tamamen elden geçirildi.
Kısacası, tüm çekirdek döngü kendi ayakları üzerinde durabilmesi için sayısız sistemle yükseltildi.
Tüm bu değişiklikler nedeniyle, bunları prequels oyuncuları ve henüz hiçbir INDUSTRIA oyununu oynamamış kişilerin bir karışımı ile test etmemiz çok önemliydi. Test bir hafta boyunca devam etti ve sonuçlardan daha fazla memnun olamazdık: insanların bildirdiği hiçbir sorun bilinmeyen veya geldiğini görmediğimiz bir şey değildi. Aldığımız başlıca geri bildirimler kontroller, hareket ve envanterle ilgili değerli yorumlardı. Çoğu oyuncu için Nora'yı oynamak biraz yavaş ve hantal hissettiriyordu. Bunun nedeni, insanların gerçekten dünyanın içine girmelerine izin vermek için oyuncu hareketini kasıtlı olarak yavaşlatmamızdı.
INDUSTRIA 2 gerçekten de bir hareket nişancısının tam tersi. Ancak biraz abartmış olabiliriz. Düşmanların Nora'dan daha hızlı hareket etmesi de yardımcı olmadı, bu da büyük metal robotların Nora'dan daha hızlı olduğu gibi haksız bir algıya neden oldu. Envanter geri bildirimi de çok değerliydi, çünkü çekirdek döngünün kalbi olacak. Burada 2 aktif yuvanızı zulanızdaki diğer silahlarla değiştirebilir ve dünyada bulduğunuz bileşenlerden yangın bombaları, patlayıcılar, tuzaklar ve bandajlar üretebilirsiniz. Şu anda, envanter bazen yeşilliklere veya yakındaki nesnelere takılıyor. Ayrıca, çömelirken, envanter zemine doğru açılıyor ve yarısını seviye geometrisi ile engelliyor.
Stresli durumlarda (ki bu çok eğlencelidir), bu durum hızlı bir şekilde silah değiştirememek gibi sinir bozucu anlara yol açabilir. Temel döngü geri bildirimlerinin yanı sıra, insanlar INDUSTRIA 2'nin atmosferini ve genel tonunu gerçekten beğendi, bu da bizi çok mutlu etti. Tüm bu geri bildirimler, öneriler ve fikirler için çok minnettarız, çünkü INDUSTRIA 2'ye her gün Nora'nın ikinci macerası üzerinde çalışan bizlerin kolayca gözden kaçırabileceği yepyeni bir bakış açısıyla ışık tutuyorlar. Ve böylece oyunu daha da iyi bir oyun deneyimi haline getiriyorlar!
Sonuç olarak, süper başarılı bir ilk oyun testiydi ve bir sonrakini 2025'te yapmak için gerçekten sabırsızlanıyoruz. Bu oyun testlerinin geliştirme döngüsünün temel bir parçası olması gerektiğine inanıyoruz ve son olarak, bu testleri INDUSTRIA 1 günlerine kıyasla çok daha az zahmetle sunmak için iyi bir dahili boru hattı bulduk. Bir sonraki INDUSTRIA 2 oyun testine katılmakla ilgileniyorsanız, Discord sunucumuza katılmaktan çekinmeyin ve güncel kalmak için INDUSTRIA 2'yi Steam'de ve Twitter'da takip edin.
Hepinize harika ve huzurlu bir 2025 yılı dileriz.
En iyisi,
David & bleakmill ekibi
Kaynak : https://store.steampowered.com/news/app/2154070/view/516324568844992595
-
INDUSTRIA 2 Geliştirici Güncellemesi #1: Düşmanlara ve çevre sanatına daha derinlemesine dalmak
Herkese merhaba!
Sahne arkasında neler olup bittiğine dair bir güncelleme daha yapma zamanı geldi. Bu yıl başladığından beri, yeni düşmanlarımızı tasarlamak, modellemek, dokulandırmak, canlandırmak ve INDUSTRIA 2 dünyasında hareket ettirmek için çok çalıştık. Üzerinde biraz zaman harcadığımız bir diğer şey de çevre sanatı iş akışlarımızı iyileştirmekti.
Başladığımızdan beri sık sık Half-Life'a geri döndük: Alyx'e ve onların çevre tasarımı iş akışlarına geri döndük. Biz genç bir stüdyoyuz ve bu ikinci oyunu yaparken çok şey öğreniyoruz. Bu yüzden iyi çevre sanatını öğrenmek için, bunu doğru yapan oyunlara bakma sonucuna vardık. Biz uzun süreli Valve oyunu hayranları için bu kolay bir seçimdi: Half-Life: Alyx, herkesin kullanabileceği atölye araçları aracılığıyla varlık oluşturma sürecinin arkasına süper şeffaf bir bakış sunuyor. Burada verimli varlıkların, doğru miktarda detayın ve akıllı malzeme kullanımının nasıl oluşturulacağını öğrendik.
Valve “Hotspot” dokulandırma adı verilen bir şey kullandı. Oyun geliştirmeyle ilgileniyorsanız belki bunu zaten duymuşsunuzdur. Eğer duymadıysanız, sadece bir avuç, bazen de sadece bir doku haritası ile herhangi bir nesneyi hızlı bir şekilde dokulandırmanın basit ama etkili bir yoludur. Normalde, modelleriniz için benzersiz dokular oluşturursunuz, bu da oyunda yüzlerce, bazen binlerce benzersiz malzeme ile sonuçlanır. Sıcak noktalar, doğru poligon için büyük bir doku haritasının doğru bölümünü otomatik olarak seçerek bu el emeğini (ve performans sorununu) çözer. Ortaya çıkan şey, kenar aşınmasına sahip oldukça tatmin edici görünümlü bir varlıktır. Bu şekilde, tüm bir tren vagonu, üzerinde durduğu raylar veya duvardaki metal korkuluklar veya borular gibi aynı 2 malzemeyi kullanabilir.
Yeterli görsel çeşitlilik elde etmek için, model başına bir renk tekerleği seçeneğinin yanı sıra bir tepe noktası boyama gölgelendiricisi ekledik, böylece metal, ahşap veya sıvanın üzerine pas, kir veya renk katmanları boyayabiliriz. Unreal Engine 5 kullandığımız için Valve'ın Hammer Editor için geliştirdiği harika araçları kullanamıyoruz. Ancak Unreal'ın sağladığı araçların yanı sıra biraz doğaçlama yaparak yaklaşmaya çalışabiliriz. INDUSTRIA 2'nin görünümünden çok memnunuz. İlk oyunda elde ettiğimizden çok daha akıcı ve optimize edilmiş.
Ocak ayında yaptığımız bir diğer büyük şey de son yeni düşmanlarımızı oyuna dahil etmek oldu. Bu, INDUSTRIA'ya 2015'te başladığımızdan bu yana muhtemelen 6. nesil düşmanlar ve kesinlikle şimdiye kadar yaptığımız en karmaşık olanı. Her şey onları konsept çizimlere göre tasarlamakla ve bu düşmanların arkasındaki hikayeyi gerçekten bitirmekle başladı, böylece evrene düzgün bir şekilde uyum sağladılar. Onlara “Hollows” diyoruz, ülkenin dört bir yanındaki ATLAS akışkan ağını koruyan makine yapımı bir işçi birimi.
Buradaki ana özellik, organik ve makine yapımı arasındaki çizgiyi gerçekten bulanıklaştıran iğrenç görünümlü bir makine yapmaktı. INDUSTRIA dünyasında dolaşan bu kirli, yağlı, ürkütücü yapay zeka kontrollü insansı olması gerekiyordu. Karanlık koridorlarda tökezlediğinde neredeyse onun için üzüleceksiniz. Ta ki sizi parçalamak isteyene kadar.
Bu görev için çeşitliliğin anahtar olduğunu biliyorduk. Görünüşlerinde, durumlarında, animasyonlarında ve ses tasarımlarında çeşitlilik. Farklı vücut kısımlarında canlı atış tepkilerinin yanı sıra onlara mermi veya yakın dövüşle vururken tatmin edici geri bildirimler istiyoruz. Animatörümüz Ben, size doğru yürüyen bu canavarlardan üç tane olduğunda bile hepsinin benzersiz ve karakterli görünmesi için yeterli sayıda animasyon ve duruş oluşturmak üzere uzun bir süreçten geçmek zorunda kaldı.
Ayak yerleşimlerini doğru yapmak da büyük bir görevdir. Muhtemelen hepiniz oyunlardaki karakterlerin ayaklarının sahnenin her yerinde kaymasının nasıl göründüğünü biliyorsunuzdur. Bunu doğru yapmak çok zor, ancak ilk oyuna kıyasla bu konuda ilerleme kaydetmeye çalışıyoruz. İleride, örneğin arkadaşlarının ölümüne tepki verirken kafalarını nereye çevirdiklerini kontrol ederek onlara daha da ürpertici hisler vermeye çalışıyoruz.
Sonuç olarak, karakter animasyonu ve iyi bir yapay zeka, doğru yapılması en zor şeylerden biridir ve tatmin edici görünmesi için haftalar ve aylar harcayabileceğiniz konulardan biridir. Sınırsız zamanımız yok, bu yüzden AAA kalitesinde karakterlere sahip olamayacağız. Ama sonuçta biz ne AAA ne de AA'yız ve hala dünyanın dört bir yanına dağılmış, elimizdeki sınırlı kaynaklarla harika bir şeyler yapmaya çalışan küçük bir bağımsız ekibiz.
Umarız gördüklerinizi beğenirsiniz ve hepinize harika bir Şubat ayı dileriz.
Bir sonraki geliştirici güncellemesine kadar!
Bleakmill Ekibi
Kaynak : https://store.steampowered.com/news/app/2154070/view/753892717799407675
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X