Şimdi Ara

INSIGNIA 2.0 CDTI 130 HP - 508 1.6 E-HDI mı yoksa premium seçenek mi ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
3.027
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • ınsıgnıa bızım arkadasda var kullandım bıraz.
    cok gurultulu bir araç.
    performans o motora göre bıraz ağır gıbı.ama fena deıl.(ben 1.3 astra kullanıuyorum)
    konforu 508 e göre zayıf
    vıtes gecıslerı 508 e göre çok ıyı
    uzun yolda opel performans ıcın ıyıdır ama yol sesını alıyor dedı.bır de dıreksıyon tıtrıyor dıyor.sert arac

    508 vıtesı ıyı olsa on numara arac bence.
    ınsıgnıa da ıyı.hele opc sekıllı yaptın mu off dıyorum.

    ıkıncı el audı A4 en ıyısı bence.tabı son kasa olan.fıyatı nedır bılmem...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egemen1963

    quote:

    Orijinalden alıntı: Renault_37

    Bence iki arabayıda bırak git bi renault bayisine latitude 1.5 DCi executive test et sonra karar ver.İnsignia 130 hp yi test etmiş birisi olarak araba bastınmı gidiyor ama çok yakıyor.508 allure 70 75 se latitude 1.5 dci executive ler de 60-70 arası çok rahat az km de bulabilirsin.İnsigniayı direk ele bu devirde az hacimli ve az yakan arabalar ön planda.İnsignia çok yakıyo ve vergisi çok yüksek.508 ise tasarımına türkler pek alışmış değil latitude ile yanyana bi resmini bulabilirsem paylaşırım sizinle tasarım olarak konfor olarak vede bu fiyata bu donanımları zor bulacağınız bir araba.Ben latitude yi test etmmenizi öneriyorum


    Cevabınız için teşekkürler fakat Latitude 1.5 motorunda dizel otomatik seçeneği sunmadığı için elemek durumunda kaldım.

    Bu arada seçeneklerimin arasına test sürüşü yaptığım ve oldukça beğendiğim Ford Kuga 2.0 TDCI Powershift de girdi.Uludağ'a sık çıktığım için gerektiğinde -çok iddialı olmasa da- 4x4 özelliği sunuyor olması,az km yapmış modellerinin 70-75 bandında satılıyor olması yakıt ve performansın da tatminkar oluşu bu arabayı da düşünmeme yol açtı.Yeni kasası 2013 Mart'tan önce gelmeyecek diyorlar ve aracı da 2.el alacağım için bu önemli bir problem değil.

    İlk defa araç alırken bu kadar kararsız kaldım.Umarım ay sonuna kadar en doğru kararı verebilirim.

    Otomatik vites istediğiniz bilmiyordum kusura bakmayın ama aklınızın ucundan manuel geçerse kesinikle LATİTUDE




  • vergi sorun değilse ikinci el bmw 3.20 d veya audi a4 bakın derim ben :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2.0 HDi 163 beygir 508 olmaz mı diyeceğim ama onda da otomatik vites yoktu değil mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-

    2.0 HDi 163 beygir 508 olmaz mı diyeceğim ama onda da otomatik vites yoktu değil mi


    2.0 HDI tam otomatik vites fakat onun da fiyatları 85-90 bandında seyrediyor.D sınıfı bir araca 75 üzeri vermek istemiyorum.Motorları ne olursa olsun premiumlar hariç hiçbir aracın bu fiyatı hak ettiğini düşünmüyorum.Ayrıca premium bile olsa 1.6 motorlu bir araca bu fiyatları vermek fazla fantezi geliyor.

    A4 2.0 TDI - BMW 3.20D - VOLVO S60 D3 gibi premium araçlara da yüksek rakam verecek olsam en büyük sebebi motorları ve dış tasarımları olurdu.

    Bir kez daha gördümki piyasada motor-dış/iç tasarım-konfor-yol tutuş-performans-yakıt tüketimi olarak mükemmeli yakalayan tek araç Bmw 5.20 D F10

    Bir alt sınıfta ise f/p olarak en iyisi -bazılarına garip gelecektir ama- Passat 1.6 TDI Trendline.Eğer kardeşim de olmasa gidip onu alırdım herhalde.

    An itibariyle Insignia'yı eledim.Geriye 508 1.6 Allure,S60 D3 ve hiç aklımda olmayan Kuga 2.0 TDCI Powerhift kaldı.

    Ya da tanıdık birinden az km yapmış sorunsuz 2008 üzeri bir 5.20 D bulursam gözümü karartıp onu alacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi egemen1963 -- 9 Temmuz 2012; 19:30:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: egemen1963

    quote:

    Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-

    2.0 HDi 163 beygir 508 olmaz mı diyeceğim ama onda da otomatik vites yoktu değil mi


    2.0 HDI tam otomatik vites fakat onun da fiyatları 85-90 bandında seyrediyor.D sınıfı bir araca 75 üzeri vermek istemiyorum.Motorları ne olursa olsun premiumlar hariç hiçbir aracın bu fiyatı hak ettiğini düşünmüyorum.Ayrıca premium bile olsa 1.6 motorlu bir araca bu fiyatları vermek fazla fantezi geliyor.

    A4 2.0 TDI - BMW 3.20D - VOLVO S60 D3 gibi premium araçlara da yüksek rakam verecek olsam en büyük sebebi motorları ve dış tasarımları olurdu.

    Bir kez daha gördümki piyasada motor-dış/iç tasarım-konfor-yol tutuş-performans-yakıt tüketimi olarak mükemmeli yakalayan tek araç Bmw 5.20 D F10

    Bir alt sınıfta ise f/p olarak en iyisi -bazılarına garip gelecektir ama- Passat 1.6 TDI Trendline.Eğer kardeşim de olmasa gidip onu alırdım herhalde.

    An itibariyle Insignia'yı eledim.Geriye 508 1.6 Allure,S60 D3 ve hiç aklımda olmayan Kuga 2.0 TDCI Powerhift kaldı.

    Ya da tanıdık birinden az km yapmış sorunsuz 2008 üzeri bir 5.20 D bulursam gözümü karartıp onu alacağım.



    Anlıyorum, yanlış biliyormuşum demek ki Valla aynı güçte Chevrolet Cruze var ama o hem C sınıfı, hem de C segmentine o kadar vergi vermeye değmez.

    Benim başlıktaki iki seçenek arasından tercihim 508 olur yine de. Allure kasası ağzına kadar dolu zaten, ayrıca 18 beygir için daha fazla vergi vermenin alemi yok bence Chiptuning ile 140 beygire rahat ulaşır gücü. Auto6R MCP şanzımanı vites geçişleri azıcık kemikli olsa da pek sorun çıkarmayan bir şanzıman.

    Allah yardımcınız olsun hakikaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.