Şimdi Ara

INSIGNIA 2.0 CDTI 130 HP - 508 1.6 E-HDI mı yoksa premium seçenek mi ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
3.028
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • az mantıgı olan 508 alır...

    yakıt tüketimi

    sorunsuz motor

    c5 sahibiyiz mekanik bir arıza ile karşılaşmadık... gayette az yakıyor... 1500kg araç ancak 1.6 benzinli araçlardan seri gidiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykutsal

    kendi aracım C4 e-hdi , motor olarak değerlendirecek olursak.o kasa tam uymuş ama daha büyük kasaya az geleceği kanaatindeyim...

    Babam da ise 130 luk cdti bulunmakta.çok kez kullanmışımdır uzun yol şehir içi vs vs...motor uyumsuz diyebilirim.garip homurtular çıkarıyor alt devirlerde.alt devirlerde saçma salak bir motor diyebilirim.Ve hiç az yakmıyor.7.0 ile 7.5 arası tüketim sergiliyor.buna tam şehir içi diyemeyiz çünkü ev şehir dşında sayılır.
    e-hdi motor ise C4 de istanbul şehir içinde 6.5 gibi bir veriye sahibim.uzun yolda 4.0 ile 5.3 arasını görürsünüz fazlasını değil...

    insignia konfor olarakta sert bir araç,ve ben insignia da bir türlü ideal sürüş pozisyonumu yakalayamadım...koltuk açısından uzun yolda yormamıştı.

    şimdilik alıma gelenler bunlar...


    Teşekkür ederim cevabınız için.Zahmet olmazsa Active Select ile yarı otomatik şanzımanı kıyaslayabilirmisiniz ?

    Ayrıca ben ortalama 7-7.5 lt'ye kadar razıyım.Sonuçta 508'de ortalamada 6-6.5 lt'nin altına inmez.Ayda max 2000 km yaptığım için 100 km'de 1-1.5 lt fark çok önemli değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: egemen1963

    quote:

    Orijinalden alıntı: aykutsal

    kendi aracım C4 e-hdi , motor olarak değerlendirecek olursak.o kasa tam uymuş ama daha büyük kasaya az geleceği kanaatindeyim...

    Babam da ise 130 luk cdti bulunmakta.çok kez kullanmışımdır uzun yol şehir içi vs vs...motor uyumsuz diyebilirim.garip homurtular çıkarıyor alt devirlerde.alt devirlerde saçma salak bir motor diyebilirim.Ve hiç az yakmıyor.7.0 ile 7.5 arası tüketim sergiliyor.buna tam şehir içi diyemeyiz çünkü ev şehir dşında sayılır.
    e-hdi motor ise C4 de istanbul şehir içinde 6.5 gibi bir veriye sahibim.uzun yolda 4.0 ile 5.3 arasını görürsünüz fazlasını değil...

    insignia konfor olarakta sert bir araç,ve ben insignia da bir türlü ideal sürüş pozisyonumu yakalayamadım...koltuk açısından uzun yolda yormamıştı.

    şimdilik alıma gelenler bunlar...


    Teşekkür ederim cevabınız için.Zahmet olmazsa Active Select ile yarı otomatik şanzımanı kıyaslayabilirmisiniz ?

    Ayrıca ben ortalama 7-7.5 lt'ye kadar razıyım.Sonuçta 508'de ortalamada 6-6.5 lt'nin altına inmez.Ayda max 2000 km yaptığım için 100 km'de 1-1.5 lt fark çok önemli değil.

    evet sanırım 508 ,insignia dan aynı yollarda 1-1.5 lt kadar daha az yakacaktır.

    opelin a.s şanzumanı şuan kallandığım citroenin mcp şanzumanı(peugeottaki 6R ile aynı sanırım) kıyaslayacak olursak ;

    a.s de vites geçişleri yok denecek kadar az , fakat mcp de 1-2 ve 2-3 ü hissedersin.gazı köklersen baya hissedersin.düz yolda düşük hızdaki değişimlerde hiç te hissetmeyebilirsin. Ancak mcp nin sorunsuzlukmkonusunda yarı otomatiklerin lideri diyebilirim.google a yarı otomatiklerin ismi ve arıza yazıldığında mcp hakkında arıza şikayeti yok denecek kadar azdır...

    A.S de konfor açısından ideal ben C4 de vites değiştirmesi lazım diyorum bazen fakat opelde böyle bir sorun yok.Hem 2.0 olmanın avantajıyla da böyle bir durumla hiç karşılaşmadım opelde.vites değiştirme konusunu kafana takmıyorsun.fakat mcp de bazen böyle durumlar oluşabiliyor...

    özetle active select daha iyi hissettirecektir...




  • Yakıt ve aracı genel olarak değerlendirmek yol durumuna ve yük durumuna göre değişir.

    Kullanmış olduğum aracın 18'' jantları var, performans olarak bana göre yeterli. Klima açık uzun yolda ve şehir içinde sorunsuz kullanabilirsiniz. Araba alırken yakıt ve performans olarak satın alma hiç yapmadım, gönlümde yatan araçları satın almışımdır.

    Kağıthane'de oturuyorum, iş yerim 4.Levent'te, yol ve trafik durumuna göre değerlendirirsek, şu anda 8.7 ve normal olduğunu düşünüyorum. Trafiğin daha az ve rampanın az olduğu yerlerde araç daha az yakabilir.

    508 kullanmadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alfredo -- 8 Temmuz 2012; 15:33:38 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egemen1963



    garip fiyat uygulaması mı?
    Siz volvoyu bmw ve VW ile karıştırıyor olmayasınız?
  • kusura bakmayın ,biraz konu dışı olacak ,fakat size bir sorum var
    lancia delta kullandığınızı söylemişsiniz.lanciaların ses yalıtımı nasıl,birde aracınız bu süre zarfında sizi üzecek bir sorun çıkarttımı?
    iyi günler
  • 508 güzel araç ancak insignia kadar tutmadı o aracın sonu ne olur bilmiyorum uzun yolada çok çıkılacaksa insignia

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: egemen1963



    garip fiyat uygulaması mı?
    Siz volvoyu bmw ve VW ile karıştırıyor olmayasınız?


    Son 6 ayda hatta ve hatta son 2 aydaki Volvo fiyatlarındaki dalgalanmaları ve her bayinin çok farklı fiyatlar verebildiğini gözlemleyince 0 km Volvo almaktan kesinlikle vazgeçtim...sırf bu sebeple ikinci elde bile uzak durmak lazım aslında ama S60 ve XC60 sınıflarının en iyi araçlarından olduğu için Volvo yükselmeye devam edecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canmert2005

    kusura bakmayın ,biraz konu dışı olacak ,fakat size bir sorum var
    lancia delta kullandığınızı söylemişsiniz.lanciaların ses yalıtımı nasıl,birde aracınız bu süre zarfında sizi üzecek bir sorun çıkarttımı?
    iyi günler


    Rica ederim.

    Araç soğukken her dizel araç kadar sesli çalışıyor sayılır,fakat çok kısa süre sonra gayet sessiz devam ediyor.Motor sesi D sınıfı yeni modellere kıyasla (407'den iyi,508'den kötü) biraz daha fazla kabine yansıyor fakat çok rahatsız edici boyutta değil.Rüzgar sesi gibi bir sorun asla yok.Yol/lastik sesi konusunda da bence gayet başarılı.

    Aracım 75.000 km'de ve rutin 20.000 bakımları haricinde çok şükür en ufak bir sorun çıkarmadı.Herhangi bir yerinden de çıtırtı-tıkırtı vs. gibi sesler gelmiyor çok şükür.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: egemen1963

    quote:

    Orijinalden alıntı: canmert2005

    kusura bakmayın ,biraz konu dışı olacak ,fakat size bir sorum var
    lancia delta kullandığınızı söylemişsiniz.lanciaların ses yalıtımı nasıl,birde aracınız bu süre zarfında sizi üzecek bir sorun çıkarttımı?
    iyi günler


    Rica ederim.

    Araç soğukken her dizel araç kadar sesli çalışıyor sayılır,fakat çok kısa süre sonra gayet sessiz devam ediyor.Motor sesi D sınıfı yeni modellere kıyasla (407'den iyi,508'den kötü) biraz daha fazla kabine yansıyor fakat çok rahatsız edici boyutta değil.Rüzgar sesi gibi bir sorun asla yok.Yol/lastik sesi konusunda da bence gayet başarılı.

    Aracım 75.000 km'de ve rutin 20.000 bakımları haricinde çok şükür en ufak bir sorun çıkarmadı.Herhangi bir yerinden de çıtırtı-tıkırtı vs. gibi sesler gelmiyor çok şükür.





    teşekkür ederim




  • Bence iki arabayıda bırak git bi renault bayisine latitude 1.5 DCi executive test et sonra karar ver.İnsignia 130 hp yi test etmiş birisi olarak araba bastınmı gidiyor ama çok yakıyor.508 allure 70 75 se latitude 1.5 dci executive ler de 60-70 arası çok rahat az km de bulabilirsin.İnsigniayı direk ele bu devirde az hacimli ve az yakan arabalar ön planda.İnsignia çok yakıyo ve vergisi çok yüksek.508 ise tasarımına türkler pek alışmış değil latitude ile yanyana bi resmini bulabilirsem paylaşırım sizinle tasarım olarak konfor olarak vede bu fiyata bu donanımları zor bulacağınız bir araba.Ben latitude yi test etmmenizi öneriyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egemen1963


    önemli olan volvonun sitesinde belirttiği fiyattır.
    Bazı distribütörler işini iyi yapmayabilir,ama sonuç olarak bu volvonun fiyat politikasını eleştirmeniz anlamına gelmez.
    zira sınıfı düşünüldüğünde volvoların fiyatları gayet uygun kalıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Renault_37

    Bence iki arabayıda bırak git bi renault bayisine latitude 1.5 DCi executive test et sonra karar ver.İnsignia 130 hp yi test etmiş birisi olarak araba bastınmı gidiyor ama çok yakıyor.508 allure 70 75 se latitude 1.5 dci executive ler de 60-70 arası çok rahat az km de bulabilirsin.İnsigniayı direk ele bu devirde az hacimli ve az yakan arabalar ön planda.İnsignia çok yakıyo ve vergisi çok yüksek.508 ise tasarımına türkler pek alışmış değil latitude ile yanyana bi resmini bulabilirsem paylaşırım sizinle tasarım olarak konfor olarak vede bu fiyata bu donanımları zor bulacağınız bir araba.Ben latitude yi test etmmenizi öneriyorum


    Cevabınız için teşekkürler fakat Latitude 1.5 motorunda dizel otomatik seçeneği sunmadığı için elemek durumunda kaldım.

    Bu arada seçeneklerimin arasına test sürüşü yaptığım ve oldukça beğendiğim Ford Kuga 2.0 TDCI Powershift de girdi.Uludağ'a sık çıktığım için gerektiğinde -çok iddialı olmasa da- 4x4 özelliği sunuyor olması,az km yapmış modellerinin 70-75 bandında satılıyor olması yakıt ve performansın da tatminkar oluşu bu arabayı da düşünmeme yol açtı.Yeni kasası 2013 Mart'tan önce gelmeyecek diyorlar ve aracı da 2.el alacağım için bu önemli bir problem değil.

    İlk defa araç alırken bu kadar kararsız kaldım.Umarım ay sonuna kadar en doğru kararı verebilirim.




  •  INSIGNIA 2.0 CDTI 130 HP - 508 1.6 E-HDI mı yoksa premium seçenek mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: egemen1963


    önemli olan volvonun sitesinde belirttiği fiyattır.
    Bazı distribütörler işini iyi yapmayabilir,ama sonuç olarak bu volvonun fiyat politikasını eleştirmeniz anlamına gelmez.
    zira sınıfı düşünüldüğünde volvoların fiyatları gayet uygun kalıyor.


    Polemik yaşıyor gibi görünmek istemem fakat Volvo sitesindeki fiyatların pek önemi olmadığını iki farklı bayiye gidip teklif aldığınızda göreceksiniz.

    Volvo'nun fiyatları uygun değil demiyorum zaten.Fakat kısa sürede bile çok fazla değişiklik gösteriyor ve ciddi mağduriyetlere yol açabiliyor.Mayıs sonunda 103.000 teklif aldığım bir araç için geçen hafta 92.500 teklif aldım desem yeterli olacaktır sanırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: egemen1963


    forumda volvo alan cihanair isimli arkadaşımız var.
    onunla da bir görüşün isterseniz.
    gayet uygun fiattan aldı aracını.
    Dediğim gibi önemli olan işini yapanı bulmaktır,aynı yere gidip farklı fiyatlar almanın volvoyu bağladığını söyleyemem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: egemen1963


    forumda volvo alan cihanair isimli arkadaşımız var.
    onunla da bir görüşün isterseniz.
    gayet uygun fiattan aldı aracını.
    Dediğim gibi önemli olan işini yapanı bulmaktır,aynı yere gidip farklı fiyatlar almanın volvoyu bağladığını söyleyemem.


    25-30.000 km'yi geçmemiş 75-80.000 TL civarında kazasız bir S60 D3 bulursam alacağım ilk araç o olur ama 1.6 dizel için 75 üzeri bir rakam ödemeyi düşünmüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egemen1963


    demek istediginizi anladım da,volvoyla aynı sınıftaki 3.16d fiyatına da bir bakın isterseniz:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 9 Temmuz 2012; 14:28:56 >
  • Opel kullananlarin disinda insignia diye olmamis.
    İnsignia nin 508 den hic bir artisi yok. Vergisi fazla, cok yakan ve yaktigi gibi gitmeyen sacma sapan motor+sanziman kombinasyonuyla 508 in karsisinda tum mantigini yitiriyor.tikirdayan,citirdayan konsolu dar ic mekani,elektronik problemleri fazla olan bir arac.
    3-5 bin insignia kullananlar tabiki birsey yok diyecekler ama 60-70 binlerde problemler cikarmaya basliyor insignia lar.
    508in uzerindeki motor kendini kanitlamis,ic mekan kalitesi cok yuksek,yakit ve vergi avantaji olan,surus konforu insignia ya gore cok daha iyi olan genis rahat kaliteli bir D segmentidir.
    Ben kesinlikle 508 oneririm

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnsignia forumda abartıldığı kadar öyle ahım şahım , kalite manyağı ve donanımlı bir araç değil , hele ki 508'in yanında lafı bile olmaz , sedef beyaz 508'iniz hayırlı olsun şimdiden .


    508 1.6 e-HDi Allure Stop and Start- Auto6R
    112 PS
    5,1 lt / 4 lt
    0-100 Hızlanma (KM)
    12,4 sn


    Insignia 2.0 CDTI Edition Active Select
    130 hp
    9,2 lt / 5,2 lt
    0-100 Hızlanma (KM)
    11,2 sn

    İnsignia'nın teknik verilerde korkunç ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi golfçü_ -- 9 Temmuz 2012; 14:48:04 >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.