Şimdi Ara

Insignia 2.0 CDTI & Accord 2.0 Exe. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
1
Favori
2.554
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bLooP

    quote:

    Orijinalden alıntı: kadirekinci

    quote:

    Orijinalden alıntı: ST4LK3R

    quote:

    Orijinalden alıntı: informatiker


    quote:

    Orijinalden alıntı: ST4LK3R

    Aradığınızdan daha fazlası... Subaru Legacy...
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-subaru-ilk-sahibinden-subaru-legacy-3.0r-cok-cok-temiz-120241554/detay

    Legacy ler çok güzel araba ama maalesef türkiyede piyasası, ustası olmayan bir marka. Yoksa dört dörtlük araba.

    Hocam istanbul ve ankarada sorun olmaz. Açıkçası insigna'yla bu aracı kıyaslarken vicdanım sızlıyor, harika bir araç

    2010 Sonrası Legacy almak daha mantıklı olur.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-subaru-seckin-otodan-orjinal-temiz-2.0-awd-125719024/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-subaru-subaru-beka-dan-servis-bakimli-123720575/detay

    Yeni kasa Legacyde o eskinin asilliği yok be hocam.

    İlla ki hocam.

    Eskisinin camları çercevesiz iken yeni kasalarda Kapı Camları çerceveli.

    Ama model yılı yüksek olacağı için daha iyi olur kanaatindeyim bir önceki nesle göre.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kadirekinci -- 25 Mayıs 2013; 21:43:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: clb12


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: clb12


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: clb12


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: clb12


    quote:

    Orijinalden alıntı: EPICA

    Insignia da az yakmıyor.Şehir içi en az 10 litreyi gözden çıkarın.
    LPG'li bir Accord daha ekonomik olacaktır.
    Teknik veriler arasında da pek fark yok.

    http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=1797
    http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=12040

    insignia gercekten 10 litre yakıyor mu yahu ?

    18kmh ortalama hız ile 8.5lt yakıyor.

    10lt için ortalama hızın baya baya düşük olması lazım. Veya kısa mesafe gitgel lazım.

    hocam siz 1.4 turbo dan bahsediyorsunuz degil mi?

    Yok 2.0 CDTI 130hp active select.

    gerçekten fiatın dizelleri fazla yakıyor o zaman ya da kasanın agırlıgından dolayı olsa gerek ben başka bi neden bulamıyorum.

    Active select ile şehiriçi durkalk birleşince yakıt artıyor hali ile. Üzerine bir de kışın soğukta 2-3 km gibi kısa mesafeli güzergahlarda kullanım eklenirse 10lt leri görmek hayal değil.

    flexride şasi sistemi dahil mi peki

    Yok değil. 2.0 cdti 130hp edition üzerinde ilaveten 18inç jant var sadece.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadirekinci

    quote:

    Orijinalden alıntı: bLooP

    quote:

    Orijinalden alıntı: kadirekinci

    quote:

    Orijinalden alıntı: ST4LK3R

    quote:

    Orijinalden alıntı: informatiker


    quote:

    Orijinalden alıntı: ST4LK3R

    Aradığınızdan daha fazlası... Subaru Legacy...
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-subaru-ilk-sahibinden-subaru-legacy-3.0r-cok-cok-temiz-120241554/detay

    Legacy ler çok güzel araba ama maalesef türkiyede piyasası, ustası olmayan bir marka. Yoksa dört dörtlük araba.

    Hocam istanbul ve ankarada sorun olmaz. Açıkçası insigna'yla bu aracı kıyaslarken vicdanım sızlıyor, harika bir araç

    2010 Sonrası Legacy almak daha mantıklı olur.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-subaru-seckin-otodan-orjinal-temiz-2.0-awd-125719024/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-subaru-subaru-beka-dan-servis-bakimli-123720575/detay

    Yeni kasa Legacyde o eskinin asilliği yok be hocam.

    İlla ki hocam.

    Eskisinin camları çercevesiz iken yeni kasalarda Kapı Camları çerceveli.

    Ama model yılı yüksek olacağı için daha iyi olur kanaatindeyim bir önceki nesle göre.

    Hocam asiliği olmasa da, 4x4 kar kış dinlemez. Symetric awd, boxer motor yol tutuşu deseniz rakipsiz. aracın donanımları da fiyatına göre gayet iyi. Daha ne olsun, bırakın asiliği eksik kalsın




  • 2011 yılında sıfır araç alırken ben de bu iki model arasinda kalmıştım.

    1.6 180 beygirlik manuel insignia vs 2.0 156 beygirlik otomatik accord.

    Tercihim accord oldu ve 43.000 km dir araç bana hizmet ediyor...tavsiye ederim kesinlikle şehir içi benzini sizi rahatsız etmiyecekse....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzun dönem kullanacaksanız ikisinide birer gün kiralayın,madem beklentiler yüksek sonra pişman olmayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben olsam ikisinede bulaşmam 50 bine passat audi a4 skoda suberb yada mondeo alırdım
  • 21. dakikadan itibaren dikkat



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Performance. -- 25 Mayıs 2013; 22:54:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akula06

    ben olsam ikisinede bulaşmam 50 bine passat audi a4 skoda suberb yada mondeo alırdım

    Passat Superb Mondeo ve A4 ün tasarımı ve çizgileri bana göre çok sıkıcı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Madem 2.0 vergisi ödenecek ben accord diyorum.
    Japon sorunsuzluğu ve Lpg ile daha ekonomik bir araç.
    Özellikle şehirler arası da kullanacaksanız zaten lpg daha avantajlı olacaktır.
    Seçiminiz ne olursa olsun hayırlı olsun.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mckoy

    2011 yılında sıfır araç alırken ben de bu iki model arasinda kalmıştım.

    1.6 180 beygirlik manuel insignia vs 2.0 156 beygirlik otomatik accord.

    Tercihim accord oldu ve 43.000 km dir araç bana hizmet ediyor...tavsiye ederim kesinlikle şehir içi benzini sizi rahatsız etmiyecekse....

    Hocam

    Yol rüzgar motor seslerinin içeri girmesi ne durumda?
    Yalıtımı nasıl yani?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @informatiker

    Aracın motoru zaten sessiz...Eğer ''Sport'' mod da kullanırsanız (yani direksiyonun oradaki kulakcıklardan hakimiyeti siz alırsanız) çok güzel devir çevirip redline nın oralarda dolaşırken motorun güzel ve tatlı sesini duyarsınız...''D'' de kullanırken zaten vites geçişlerini size hissettirmez ve motor sesi olmaz...
    Rüzgar sesi ve yol sesi de zaten rahatsız etmez...Ancak lastikler önemli tabiki de...benim lastikler 43.000 km de artık kazık gibi serleştiği için son zamanlarda lastikler ses yapmaya başladı...
    Araç zaten tam bir uzun yol keyif makinası...Yalıtım da kafaya takacak birşey yok yani...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mckoy

    @informatiker

    Aracın motoru zaten sessiz...Eğer ''Sport'' mod da kullanırsanız (yani direksiyonun oradaki kulakcıklardan hakimiyeti siz alırsanız) çok güzel devir çevirip redline nın oralarda dolaşırken motorun güzel ve tatlı sesini duyarsınız...''D'' de kullanırken zaten vites geçişlerini size hissettirmez ve motor sesi olmaz...
    Rüzgar sesi ve yol sesi de zaten rahatsız etmez...Ancak lastikler önemli tabiki de...benim lastikler 43.000 km de artık kazık gibi serleştiği için son zamanlarda lastikler ses yapmaya başladı...
    Araç zaten tam bir uzun yol keyif makinası...Yalıtım da kafaya takacak birşey yok yani...

    Hocam,

    Araç tiptronik değil mi? Direksiyondan vites küçültüp büyütebiliyorsun? Şeritten çıkınca ikaz sistemi var mı? Öndeki araca ysklaşınca ikaz veriyor mu? Birde viraja girince farlar dönüyor mu?

    Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 21. Dakikaya dikkat etmemiştim.
    Umarım aynı hızda su testini yapmışlardır. İnsigniayı süren 3-4 km daha yavaş gitse o sonuç rahat çıkar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @informatiker

    Direksiyonun solunda ve sağındaki küçük kulakcıklardan elbette vitesi küçültüp büyütebiliyorsunuz ''D'' modundayken.
    ''SPORT'' mod'a aldığınız zaman da aynen manuel gibi istediğiniz devirde vites atabiliyorsunuz.
    Bahsettiğiniz ikaz sistemi ve virajda farların dönmesi yok fakat 2011 sonu yada 2012 başında araç makyajlandı onda da var mı bilemiyorum...Araç donanım olarak dolu ve o bahsettiğiniz özelliklere benim hiç ihtiyacım olmadı...
  • Hondaya sorunsuz motor ve şanzman demişsinizde valla ben 2.0 atmosferik motor Accord a bindiğim aman (benzin) zaten o lanet olası şanzuman bütün gücü hortumluyor. Araba gitmiyodu tek yaptığı şey 6000 rpm lerde bas bas bağırmak. Kasasıda ağır geliyo zaten kapılar yüksek hiçbiyeri göremiyosun. Valla ben bu kıyaslamadan direk İnsignia derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ErhanDemir

    Hondaya sorunsuz motor ve şanzman demişsinizde valla ben 2.0 atmosferik motor Accord a bindiğim aman (benzin) zaten o lanet olası şanzuman bütün gücü hortumluyor. Araba gitmiyodu tek yaptığı şey 6000 rpm lerde bas bas bağırmak. Kasasıda ağır geliyo zaten kapılar yüksek hiçbiyeri göremiyosun. Valla ben bu kıyaslamadan direk İnsignia derim.

    Çok beğendiğim bir otomobil ancak hiç kullanmadım ve görüşlerine güveneceğim yakın arkadaşlarıma göre de aracın kalkış, ara hızlanma performansı ve buna karşın tüketim dengesi kötü, otoyol kullanımıysa daha başarılı.

    Yine de Astra kullanıcısı olarak Accord u beğenmem ve Insignia nın Astra ile aynı konsola vs sahip olmasının da etkisiyle tercihim Accord olurdu sanırım, tabi içi neredeyse tamamen değişen makyajlı Insignia + yeni nesil 1.6 turbo benzinli ve dizel kombinasyonlarını yok sayarsak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: ErhanDemir

    Hondaya sorunsuz motor ve şanzman demişsinizde valla ben 2.0 atmosferik motor Accord a bindiğim aman (benzin) zaten o lanet olası şanzuman bütün gücü hortumluyor. Araba gitmiyodu tek yaptığı şey 6000 rpm lerde bas bas bağırmak. Kasasıda ağır geliyo zaten kapılar yüksek hiçbiyeri göremiyosun. Valla ben bu kıyaslamadan direk İnsignia derim.

    Çok beğendiğim bir otomobil ancak hiç kullanmadım ve görüşlerine güveneceğim yakın arkadaşlarıma göre de aracın kalkış, ara hızlanma performansı ve buna karşın tüketim dengesi kötü, otoyol kullanımıysa daha başarılı.

    Yine de Astra kullanıcısı olarak Accord u beğenmem ve Insignia nın Astra ile aynı konsola vs sahip olmasının da etkisiyle tercihim Accord olurdu sanırım, tabi içi neredeyse tamamen değişen makyajlı Insignia + yeni nesil 1.6 turbo benzinli ve dizel kombinasyonlarını yok sayarsak.


    Görünüş olarak iç tasarım olarak İkisi arasında çok zor karar verirdim çünkü ikiside çok iyi araçlar görünüş ve iç olarak. Ama Accorda kasa ağr geliyodu şehir içinde 2.0 motor accord u götüremiyo yani yeterince atik değildi.Tabi otobanda o kasayla iyi gider sonuçta bi oturak var. İnsignia her zaman daha sıcak gelmiştir bana.




  • Accord'un yakıt tüketimi hakkında, hatta diğer tüm nitelikleri hakkında forumda yapılmış bir inceleme mevcut:

    http://forum.donanimhaber.com/m_57828781/tm.htm

    Passat, 508 ve Accord incelenmişti. Sadece bu teste bakarak bile araç alınabilir. Anıl - Utku biraderlerin forumdaki ender sağlam işlerinden.
  • Konuyu bastan sona okudum.
    Agirlik Accord gibi duruyor.
  • İmkanınız varsa iki aracı da deneyin.

    Accord u ilk çıktığı sene düşünmüştüm ancak forumdaki manuel 1.6 Civic in daha seri oluşu - yarısı fiyatta olmasına rağmen içinin Accord dan ferah oluşu söylemleriyle satış noktasındaki ilgisizlik hevesmi kırmıştı, sonrasındaysa aracın bilhassa ş.içinde çok tükettiği ve buna karşılık çok da tatminkar bir performans sunmadığını duydum yakın çevremden, tabi bunlar biraz da göreceli kavramlar ve Accord un bu konuda eleştirilmesinin tek sebebi açıkcası klasik bir yapı sunan ancak çok sorunsuz olan otomatik şanzımanı da olabilir.


    Şahsen eski ama güvenilir teknolojilere sahip ikinci el benzinli bir aracı dizel araca tercih ederim, ancak yine de araçları test etmeniz faydanıza olacaktır.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.